POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Sanoisin melkein että tässä tämän hetken maastavedon nr1 miesten puolella, alle 100 kiloisena nostaa 400 molemmilla tavoilla:

View: https://www.instagram.com/p/B2DAOwshzJm/

Niin se on vähän millä mittarilla mitataan mutta woolam on kova sekä kuormallisesti että omaan painoon suhteutettuna. Ikuisuuskysymyksiä. Browner ja wierbizki molemmat todella kovia myös, samoin mikey estrella yli 300kg alle 67,5kg, kevin correa alle 75 sarjaan semmosessa 310-320kg kunnossa ja vielä kapeelta, yangsu ren alle 83kg yli 360kg nyppäs vähän aika sitten reeneissä. Kyllä näitä on, tietenkin belkin myös silloin kun natsaa kohilleen niin 430kg kunnos. Mutta ehkä viime vuosien vaikuttavin omasta mielestä mikä on raw kisoissa tehty on nasonovin 350kg alle 75 sarjaan ja 400kg alle kasikakkoseen sekä jamiesonin kapeaveto 286 alle 60 kg sarjaan.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mä en kestä katsoa noita rumia kyykkyjä, enkä pidä niitä edes kyykkyinä. Ne vähän halveksuu hienoa liikettä. Vähän sama kun reteilis superautolla ja luistattais kytkintä ku hullu. Lähinnä siis toi edellinen naikkosen tekemä mikä vitun lie kyykky. Joo joo, kuormia siinä vaan nostellaan, mutta eikö niitä voi nostaa helvetti miehekkäästi reisillä?

Viimeksi muokattu:
Mä en kestä katsoa noita rumia kyykkyjä, enkä pidä niitä edes kyykkyinä. Ne vähän halveksuu hienoa liikettä. Vähän sama kun reteilis superautolla ja luistattais kytkintä ku hullu. Lähinnä siis toi edellinen naikkosen tekemä mikä vitun lie kyykky. Joo joo, kuormia siinä vaan nostellaan, mutta eikö niitä voi nostaa helvetti miehekkäästi reisillä?
Vaikea kyllä kuvitella, että joku pistää absoluuttisen maksimin tankoon ja kykkää silti täydellisesti. Ei siis tekninen maksimi, vaan abdoluuttinen. Siitähän voimanostossa on kyse.

Taitaa ottaa koville kun doping testattu nainen kyykkää saman kuin itse. Ehkäpä sun ei kannattaisi seurata voimailua lainkaan ettet pahoita mieltäsi rumista kyykyistä. Jatka vain 140kg kyykkimistä ”täydellisellä tekniikalla” 👍

Jos ei oo positiivista sanottavaa, jätä sanomatta, lopeta siis negaaminen. Jos et ymmärrä lajia, älä seuraa. Jos et kestä katsoa voimanostokyykkyä, elä katso.

Sinusta varmaan olisi hienoa jos kaikki nostaisi vaan "reisillä", mutta kun laji on voimanosto, tyhmää jättää kiloja ottamatta sen takia että nosto näyttäisi hienolta jonkun bodyhenkisen mielestä.

Taitaa ottaa koville kun doping testattu nainen kyykkää saman kuin itse. Ehkäpä sun ei kannattaisi seurata voimailua lainkaan ettet pahoita mieltäsi rumista kyykyistä. Jatka vain 140kg kyykkimistä ”täydellisellä tekniikalla” 👍
En mä nyt sua haukkunut, älä nyt noin suutu. Nyt otat itseesi vähän turhaan tossa.

Viimeksi muokattu:

View: https://youtu.be/waNT8hCcjTk

Ja anteeksi vielä kaikille että sanoin mielipiteeni, on vain ihan kamalan näköistä kun tehdään oikeasti todella rumalla tekniikalla. Ja olen voimanostoa seurannut, mun mielestä järkyttäviä kuormiakin käsitellään ihan nätisti, en siis ihan tajua tuota todella ilkeän tekniikan ihannointia. Samoin mä katon vähän kieroon kun joku vetää maksimikuormia selkä pyöreenä, ei osaa ajatella nostamista "ihan sama mikä teknikka, kunhan ylös tulee".

Kannattaa seurata vähän enempi niin huomaat että noin 90% kovista voimanostajista kyykkää sinusta "rumasti".

Eli joko se on niin että lajin huipulla ei tiedetä mistään mitään, tai sitten ne tyylit millä huiput kyykkää, on vaan sitten niille parhaat tyylit?

Ite mitä kisoja seurannut, kisoissa näkee todella monen näköistä / kokoista / välitykset omaavaa nostajaa. Ainut mikä näitä yhdistää on se että nostavat sillä tyylillä millä tulee isoimmat kilot.

Kannattaa seurata vähän enempi niin huomaat että noin 90% kovista voimanostajista kyykkää sinusta "rumasti".
Mä en ton naikkosen tapaista tyyliä näe kyllä missään kisoissa ikinä. Mut siis tarkentavana kysymyksenä, toi on siis upeeta ja hienoa ja kukaan ei laisinkaan siis kato, että nyt mennään kyllä hippasen ronskisti jo pahasti selkää rasittavalla tekniikalla?

Muistan 3 keskustelua samasta aiheesta, joku postas sillon mun ketjuun Kaislan kyykyn ja mä sitten tein sen uutisen siitä Animalin kyykkyvideosta. Viesti on aivan selkeä, jos kritisoi kyykkytekniikkaa, se ottaa samalla porukalla tunteiden päälle rajusti ja ne puolustautuu aggressiivisesti, esim kuten tomppa tossa, ikäänkuin mä olisin dissannut sen äitiä jotenkin rumasti. Miksi?

Se on siis aivan sama miten se tehdään kun nostetaan maksimikuormia? Onko tämä nyt teidän mielestä sitten jotenkin hieno tai tätä ei missään nimessä saa kritisoida? Miksei saa? Miksi suututte niin valtavasti?

View: https://youtu.be/GwPFNs2hqF8

Viimeksi muokattu:
Mä en ton naikkosen tapaista tyyliä näe kyllä missään kisoissa ikinä. Mut siis tarkentavana kysymyksenä, toi on siis upeeta ja hienoa ja kukaan ei laisinkaan siis kato, että nyt mennään kyllä hippasen ronskisti jo pahasti selkää rasittavalla tekniikalla?

Katso vaikka ens vuonna klassisen voimanoston mm-kisat, näet aivan varmasti. IPF-puolella siis.

Joo harva lajista ymmärtävä tuota tekniikka sen kummemmin alkaa ruotimaan. Kyseessä selvä abosoluuttinen maksimi ja voimanoston seuraaja kiinnittää lähinnä siihen huomiota menisikö nosto kisassa läpi ja kisahyväksytty nostohan tuo on. Selkä siinä on suorana kumminkin (ei pystyssä, eikä sen tarvitsekkaan lowbarilla olla), joten ei se vaarallista ole. Vähän siinä polvi ja lonkka ojentuu eri aikaa, mikä nyt on aika normia jos tuossa vaiheessa nostoa on heikkokohta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom