- Ikä
- 45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko näytösnosto vai trap bar kisat?![]()
Joo onhan se reilusti hitaampi. Paljon helpompi kuitenkin jo taas kuin 93-sarjalaisena oli. Kehonpaino tuntuu vaikuttavan tuohon paljon.Uskomaton sälli Tuomas. Edelleen alle - 105 sarjassa.
Raskaampaan kuntoon verrattuna irrotus näyttää nykyään hieman hitaammalta. Onko @Thompzon kommenttia tähän?
Jumalauta
Maastavedossa harvemmin tulee vitosta pidempää tehtyä, nyt varsinkaan kun yritän tosissani saada ykköskuntoa paremmaksi Ruotsin MM-kisaa varten joka on alle kahden kuukauden päästä. 2 vetotreeniä viikkoon, toinen vyöllä ja toinen ilman. Kyykkyyn mulla on kovin panostus tällä hetkellä ja teen sitä 3 kertaa viikossa, aika paljon sarjoja ja toistoja. Siinä on eniten parantamisen varaa.@Thompzon ihan mielenkiinnosta niin kuinka toteutat maastavedon? Kerran viikossa, useasti viikossa...? Pitkiä sarjoja vai lyhyitä? Tietenkin ymmärrän jos taikuri ei paljasta temppujaan, mutta olisi mukava kuulla![]()
Maastavedossa harvemmin tulee vitosta pidempää tehtyä, nyt varsinkaan kun yritän tosissani saada ykköskuntoa paremmaksi Ruotsin MM-kisaa varten joka on alle kahden kuukauden päästä. 2 vetotreeniä viikkoon, toinen vyöllä ja toinen ilman. Kyykkyyn mulla on kovin panostus tällä hetkellä ja teen sitä 3 kertaa viikossa, aika paljon sarjoja ja toistoja. Siinä on eniten parantamisen varaa.
Itse.Onko sulla valmentajaa vai itsekkö suunnittelet treenit?
Vieläkö teet supermavea, vai millä nimellä se oli, kympin korotuksilla pyramidi ykköseen ja takasinItse.
Joo puolikas se vaan oli. Korotukset vaihteli mutta toistot oli aina 10,9,8 jne. ykköseen asti. 180-360 20 kilon korotuksilla on raskain supermave mitä oon koskaan tehnyt. Ei oo tullut tehtyä vuosiin.Vieläkö teet supermavea, vai millä nimellä se oli, kympin korotuksilla pyramidi ykköseen ja takasin
e: vai taisi kuitenkin olla pelkkä puolikas pyramidi ykköseen asti
Joo puolikas se vaan oli. Korotukset vaihteli mutta toistot oli aina 10,9,8 jne. ykköseen asti. 180-360 20 kilon korotuksilla on raskain supermave mitä oon koskaan tehnyt. Ei oo tullut tehtyä vuosiin.