POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Uskomaton sälli Tuomas. Edelleen alle - 105 sarjassa.

Raskaampaan kuntoon verrattuna irrotus näyttää nykyään hieman hitaammalta. Onko @Thompzon kommenttia tähän?

Uskomaton sälli Tuomas. Edelleen alle - 105 sarjassa.

Raskaampaan kuntoon verrattuna irrotus näyttää nykyään hieman hitaammalta. Onko @Thompzon kommenttia tähän?
Joo onhan se reilusti hitaampi. Paljon helpompi kuitenkin jo taas kuin 93-sarjalaisena oli. Kehonpaino tuntuu vaikuttavan tuohon paljon.

Tässä tuo 380 vielä uudestaan vähän paremmalla laadulla. Oli muuten eka kerta kun salilla koitan ykkösmaximeita noin vuoteen.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
@Thompzon ihan mielenkiinnosta niin kuinka toteutat maastavedon? Kerran viikossa, useasti viikossa...? Pitkiä sarjoja vai lyhyitä? Tietenkin ymmärrän jos taikuri ei paljasta temppujaan, mutta olisi mukava kuulla :LOL::)
Maastavedossa harvemmin tulee vitosta pidempää tehtyä, nyt varsinkaan kun yritän tosissani saada ykköskuntoa paremmaksi Ruotsin MM-kisaa varten joka on alle kahden kuukauden päästä. 2 vetotreeniä viikkoon, toinen vyöllä ja toinen ilman. Kyykkyyn mulla on kovin panostus tällä hetkellä ja teen sitä 3 kertaa viikossa, aika paljon sarjoja ja toistoja. Siinä on eniten parantamisen varaa.

Maastavedossa harvemmin tulee vitosta pidempää tehtyä, nyt varsinkaan kun yritän tosissani saada ykköskuntoa paremmaksi Ruotsin MM-kisaa varten joka on alle kahden kuukauden päästä. 2 vetotreeniä viikkoon, toinen vyöllä ja toinen ilman. Kyykkyyn mulla on kovin panostus tällä hetkellä ja teen sitä 3 kertaa viikossa, aika paljon sarjoja ja toistoja. Siinä on eniten parantamisen varaa.

Onko sulla valmentajaa vai itsekkö suunnittelet treenit?

Vieläkö teet supermavea, vai millä nimellä se oli, kympin korotuksilla pyramidi ykköseen ja takasin:)

e: vai taisi kuitenkin olla pelkkä puolikas pyramidi ykköseen asti
Joo puolikas se vaan oli. Korotukset vaihteli mutta toistot oli aina 10,9,8 jne. ykköseen asti. 180-360 20 kilon korotuksilla on raskain supermave mitä oon koskaan tehnyt. Ei oo tullut tehtyä vuosiin.

Joo puolikas se vaan oli. Korotukset vaihteli mutta toistot oli aina 10,9,8 jne. ykköseen asti. 180-360 20 kilon korotuksilla on raskain supermave mitä oon koskaan tehnyt. Ei oo tullut tehtyä vuosiin.

Miks ei, onhan toi aika dynamiittitreeniä ollu jos 360 jo vuosia sitten?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom