Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon 55kg höyhensarjalainen ois kiva tietää mimmosii tuloksii mun kokoset kaverit tekee kisoissa (kyykky mave penkki) itellä kyykky 120kg penkki 57.5 mave 100. Kaikki tulokset SALILLA tehtyjä rawei eli turha tulla nipottaa mistää kisa suorituksist.
...kyykky on pelkältä yleisurheilu pohjalta.
Eiköhan tuo selitä tuon kyykyn kovuuden...no jo on kova kyykky muihin nähen.
Tuosta kyykystä haluaisin nähdä videon kun muut tulokset ovat niin vaatimattomia siihen nähden-- Joo mavee ja penkkii on tullu kavereitte kans vaa joskus vedeltyy ei mitää kunnon treenii ja kyykky on pelkältä yleisurheilu pohjalta. ja ikää löytyy 30pvä 16
Mitenkö? Tyhmästi. :DMiten tiputatte painoa voimannostokisoihin?
Vähintään paini- tai penkkitrikoot pitää olla päällä ja maastavetoon lisäksi sellaiset vähän polven alle ulottuvat sukat. Penkissä ja kyykyssä pitää lisäksi olla joku t-paita siellä trikoon alla. Maastavedon saa tehdä ilman paitaakin, jos tykkää. Jotkut urheilukengät pitää vielä olla jalkineiksi.ja mites noi pukeutumiset? onko pakko olla jotkut trikoot vai passaako siellä olla verkkari tai shortsit vai kelpaako jos pukee vaan kalsarit?
saattas ehkä jotkut pienemmät kisat kiinnostaa, ikä 16v, paino 73, yheistulos 400kg rawena.
Yleensä mitä olen nähnyt yu taustaisia "kyykkyjä" niin mielestäni kyykky näyttää oikeasti hieman eri liikkeeltä. Yu "kyykyt" on usein näitä 10 cm niiauksia. Tätä ajoin lähinnä takaa.Yleisurheilu taustaa - ei selitä yhtään mitään...