Voimanosto Vyöt

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanokaapa minua viisaammat mistä saa KOTIMAISIA voimanosto vöitä? Onko esimerkiksi KARHUN valmistamia? (nehän tietääkseni tekee ainakin voimanosto kenkiä)

Onko yhtään hyviä? Vai ostanko ameriikkalaasen??

Mulla on made in Pakistan. Erittäin hyvä on ollut. Mahdollisesta lapsityövoiman käytöstä ei ole tietoa.

Vyössä ei tosiaankaan kannata säästellä.Ostat kerralla kunnon vyön,kestää vuosia.

Itellä on Wrangen Classic.Oon ollu ihan tyytyväinen.Ehkä tricolor pikalukolla ois ollu parempi,mutta tuokin käy.Pimputteluliikkeisiin mulla on Fastin treenivyö.

Joo joo.. ainoa suomalainen vyö jonka mainitsitte oli METAL.
Noi wrangen vyöt on made in pakistan tai joku vitun afganistan.
Itsellä ollut sellainen ja se on vuoden käytöllä ihan"plätky" eli pehmennyt tuki olemattomaksi, ja repeillyt.

Better Bodies voimanostovyö on kolme kertaa parempi kuin wrangen vyöt.

Eli oliko niitä suomalaisia muita kuin METAL?

Mulla on Fastin vyö. Hyvä vyö ja melko huokea. Kotimainen se tosin tuskin on.

Outoa miten joku saa Wrangen vyön vuodessa päreiksi. Itsellä ollut pikalukollinen Tricolor kuusi vuotta kovassa käytössä ja on vielä uuden veroinen.

Mullakin on toi Nahkaviikarin vyö vuosien takaa. Hyvin tehty, jäsy. Sen verran paransin, että reunat puukotin pyöreiksi, en vaihtais mihinkään, kotimainen, paranee vanhetessaan.

Mulla on kans wrangen tricolor ja hyvin on jäykkänä pysyny. Vitutti vaan ku tilasin nahkavyön ja siin ei ollu nahkaa ku pinnassa ja koko sisus oli paperia ja jotain muuta vastavaa paskaa. Kaverilla tosin on samanlainen vyö mut se on kokonaan nahkaa.

Mulla koko musta made in Pakistan vyö... joku ehkä arvaakin merkin, mutta en uskalla mainostaa :lol1: hyvin on pelannut

ps. sledgehammer, katon kaikki sun ohjelman jaksot: " Trust me I know what I am doing! " Kova jätkä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Antza
ps. sledgehammer, katon kaikki sun ohjelman jaksot: " Trust me I know what I am doing! " Kova jätkä...
Loistavaa camp-shittiä. Tulee aina 24:n jälkeen naurettua Sledgelle.

Originally posted by Mike
LOPPUU SE LINKKIEN LAITTAMINEN!!!

Kynäniska, sulle viimeinen varoitus, tänne ei mainoksia laiteta osoitteineen päivineen ilman ylläpidon lupaa, se lukee säännöissäkin.

En kyllä löytänyt noita sääntöjä nyt mistään mutta Ok mulle aivan sama eipä laitella sitten niitä linkkejä. Tarkoitus oli jakaa tietoa eikä mainostaa. Jos kerran kuminauhasakella menee paska housuun kun kun täällä kertoo jostain paremmista tuotteista kuin hänen myymät merkit niin fine pelataan sit niillä säännöillä.

Itellä kans trikolori, 40 euroo, Savolais Maken kaupasta. Jos se kelpaa monille kilpavoimanostajille, niin kelpaa mullekin. En tosin väitä, että toi on parempi kuin jotkut kalliimmat vyöt, kun en muita ole edes kokeillut. Viimeksi tänään nostin tuolla vyöllä tiukan maastanostosession. Ei valittamista toistaiseksi. Pitää joskus kokeilla jotain kalliimpaakin vyötä, että tietää, onko niissä eroja. Kotimainenhan tuo ei ole, vaan tod.näk. jossain pingpong maassa tehty.

Super-mokasta(vaimistälie) on mulla vyö valmistettu. Hinta oli kohtuullinen kestävyyteensä nähden , vyö on nyt 1,5v vanha ja silti kuin uusi:p Kovassa käytössä ollut.

Onko tuo Wrangen Tricolor ja BW sama vyö, mutta väri vaan eri? Ainaki hinta on sama ja näyttääki samalta kuvissa.

Tästä tuli mieleen että mitä eroa on voimanosto- ja bodausvyöllä?

h.

Minulla on paikallisen suutarin valmistama nahkavyö. Täytyy sanoa, että on todella laadukasta jälkeä ja todennäköisesti ei toista tarvii eläissään ostaa.

Originally posted by gynecomastia
Sanokaapa minua viisaammat mistä saa KOTIMAISIA voimanosto vöitä? Onko esimerkiksi KARHUN valmistamia? (nehän tietääkseni tekee ainakin voimanosto kenkiä)

Onko yhtään hyviä? Vai ostanko ameriikkalaasen??

Nahkasakelta ostin ja on ollu ihan ok vyö

Originally posted by Huen
Tästä tuli mieleen että mitä eroa on voimanosto- ja bodausvyöllä?

h.

Voimanostovyö on leveämpi ja paksumpi, muutenkin jämäkämpi. Bodivyö on mukavampi pitää ja se haittaa vähemmän liikkeitä tehdessä. Maksimaaliseen tukeen voimanostovyö on ehdoton, kuten kyykkyyn ja vetoon. Jos ei treenaa voimanostoa bodivyö on hyvä hankinta. Ite käytän siis kahta vyötä, kyykyssä ja vedossa voimanostovyötä ja muuten bodivyötä, esim. penkissä, hauis- ja ojentajatreeneissä jne.

edit. ja yleensä bodivyö on takaa leveämpi kuin edestä, kun taas voimanostovyö on koko matkalta yhtä leveä. poikkeuksiakin on.

Originally posted by leoko
Voimanostovyö on leveämpi ja paksumpi, muutenkin jämäkämpi. Bodivyö on mukavampi pitää ja se haittaa vähemmän liikkeitä tehdessä. Maksimaaliseen tukeen voimanostovyö on ehdoton, kuten kyykkyyn ja vetoon. Jos ei treenaa voimanostoa bodivyö on hyvä hankinta. Ite käytän siis kahta vyötä, kyykyssä ja vedossa voimanostovyötä ja muuten bodivyötä, esim. penkissä, hauis- ja ojentajatreeneissä jne.

edit. ja yleensä bodivyö on takaa leveämpi kuin edestä, kun taas voimanostovyö on koko matkalta yhtä leveä. poikkeuksiakin on.

Kiitos selityksestä, tulipa tämäkin asia selväksi! :)

h.

Suositut

Back
Ylös Bottom