POWERLIFTING Voimanosto Offtopic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thomppa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysynpä nyt täällä, kun en muutakaan paikkaa keksi. Ongelmana on levytanko missä on todella huono karhennus, melkein koriste vaan. Siinä aina käyttänyt jotain erkka-teippiä, mutta se ei oikein riitä enää. Onko siis kellään ideoita, onko jotain parempaa teippiä olemassa?
Ei maastavedosta meinaa tulla enää mitään kun ote luistaa, enkä remmejäkään haluaisi käyttää jokaisessa raskaammassa sarjassa.

Vähän kämmentä isommat vaahtomuoviliuskat (jostain elektroniikkaalaitteen pakkauksesta tms.). Ei välttämättä auta, mikäli tanko on ihan sileä.

Ei välttämättä auta, mikäli tanko on ihan sileä.
No se valitettavasti on. Se naurettava koristekarhennus on melkeinpä liukkaampi kuin sileä pinta. Auttaiskohan mitään jos hioo jollain karkealla hiomapaperilla?
Hook grippiä muutaman kerran yrittänyt, mutta siitä ei tule yhtään mitään.

No se valitettavasti on. Se naurettava koristekarhennus on melkeinpä liukkaampi kuin sileä pinta. Auttaiskohan mitään jos hioo jollain karkealla hiomapaperilla?
Hook grippiä muutaman kerran yrittänyt, mutta siitä ei tule yhtään mitään.
Se on ilmeisesti sun oma tanko kun erkkaa oot siihen vetänyt? Oliskohan sit vain aika sijoittaa uuteen tankoon? Tai tiedä sitten mitä joku sorvari ottaa jos veivaa siihen uudet pyällykset. Siinäkin hommassa menee sit kyllä mahdollinen tangon pinnoite vituiksi.

Se on ilmeisesti sun oma tanko kun erkkaa oot siihen vetänyt? Oliskohan sit vain aika sijoittaa uuteen tankoon? Tai tiedä sitten mitä joku sorvari ottaa jos veivaa siihen uudet pyällykset. Siinäkin hommassa menee sit kyllä mahdollinen tangon pinnoite vituiksi.
Jooo kai se täytyis uus jostain hankkia. Ei tota tosiaan paljoa sorvailla voi, kuten sanoitkin, niin pinnoite menee. Hyvä (riittävä) tanko muuten kyllä, kun olis vaan joku teippi olemassa missä hyvä pito. Mutta kun ei.

Mitä minun vanhat silmäni näkevätkään? Brad Castleberry haastoi Brian Shawn treenaan kanssaan, että saadaan se paskapuhe loppumaan. Onko Dingleberry sittenkin real deal vai tuleeko joku viimehetken este?

Mitä minun vanhat silmäni näkevätkään? Brad Castleberry haastoi Brian Shawn treenaan kanssaan, että saadaan se paskapuhe loppumaan. Onko Dingleberry sittenkin real deal vai tuleeko joku viimehetken este?

Tämä kyllä kiinnostaa. Veikkaan että tulee joku viime hetken hätävale, jota kukaan ei toivottavasti usko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyypä vähän mainostaa kun Hesari teki siskosta jutun.

Johanna Laitinen, 31, välttelee liikuntaa – silti hän on Suomen vahvin nainen

709741736db54de3a861531f604a2fdd.jpg.webp

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005463775.html

Viimeksi muokattu:
http://thisisfemalepowerlifting.com

Tuollainen sivusto, joka sisältää kanadalaisten naisvoimanostajien tuottamia podcasteja, on viihdyttänyt mua työmatkoilla viime aikoina. Naisvoimanostosta on verrattain vähän matskua ja tuo on virkistävää settiä, koska podcasteissa puhutaan muun muassa siitä, minkälaisia mokia ko. voimailijat ovat uransa alussa tehneet, puhutaan käytännön kokemuksena kisoista ja kaikesta mikä siihen liittyy. Lisätwistinä pientä feminismiä, mutta ei ollenkaan liioitellusti. Agendana tuolla porukalla on tuoda esiin naisten voimailusta muutakin puolta kuin yliseksualisointia. Eli siis tuoda esiin se, että naiset nostavat ollakseen vahvoja, eivät ollakseen seksikkäitä. Mulle tällaiset jutut on tosi antoisia, koska en tunne livenä yhtään naista, joka jumppailee voimailumielessä.

Lilli Pii, pakko vastata on, ig ainaki on pullollaan naisnostajia, ipf-nostajia myös. Ja mun on pakko sanoa että sen reippaan kolme vuotta kun voimanosto on ollut mun laji niin siinä ajassa iso muutos on tapahtunut, huonoon suuntaan. Periaatteessa juu nostetaan ollaksemme vahvoja mutta aikamoista herutuskamaa postaillaan treeneistä kuitenkin samaan aikaan. Ei se mitään, itsekin tykkään että olen yhtä aikaa vahva ja silti/siksi kroppa muuttuu paremman näköiseksi mutta kumpi menee edellä, treenit vai se toinen asia. No, vähän off topic ja ehkä vaan kateellisen panettelua. Ja sinähän toit toki esiin vaan noiden kanadalaisten podcastit.

Joo, ig:ssa toki on paljon naisnostajia ja seurailenkin aika monia, mutta sisällöltään se ei oo kovin syvällistä. Ja nimenomaan se, että ig on täynnä noita herutuskuvia kun tosiasia on se, että iso osa naisnostajista ei mahdu ulkonäöllisesti ollenkaan sinne perinteisen seksikäs -kategoriaan. Ymmärsin, että linkkaamani podcastit on syntyneet vastaiskuna tälle nykyajan ig-herutuskulttuurille.

Mun mielestä on hienoa, että laji on pinnalla, oli kanava sitten mikä tahansa. Ig:ssa vaan tuppaa olemaan aika yksipuolisesti esitetty näkökulma.

@m.gracilis Linkkaa toki, jos on jotain syvällisempää matskua naisvoimanostosta kuin ig. :) Youtubessa seurailen esim. megsquats ja juggernautin juttuja (Marisa Inda jne.)

Minä kaipailen yhteisöä ympärilleni kun yksinäistä puurtamista on tää eka jumppavuosi ollut. Siihen oon suunnitellut salin vaihtoa. Jospa lihapääluolasta löytyis samanhenkisiä kavereita. Siihen saakka some saa toimia yhteisön korvikkeena!

@Lilli Pii ymmärrän hyvin ton yhteisön kaipuun, itelleni kävi vähän päinvastoin. Treenailin aluksi salilla omaksi iloksi ja yksin, mutta kun löysin voimanoston niin sain samalla sen yhteisön, jossa enemmistö nostajista naisia.

Alussa varsinkin se oli tosi tärkeää ja motivoivaakin. Mutta aika harvassahan ne tosissaan nostavat naiset on, vaikka koko ajan enemmän tietenkin. Pitää löytää oikealle salille ja kisoissa tietenkin tulee nopeasti tuttuja.

henryjarv said:
Kysynpä nyt täällä, kun en muutakaan paikkaa keksi. Ongelmana on levytanko missä on todella huono karhennus, melkein koriste vaan. Siinä aina käyttänyt jotain erkka-teippiä, mutta se ei oikein riitä enää. Onko siis kellään ideoita, onko jotain parempaa teippiä olemassa?
Ei
maastavedosta meinaa tulla enää mitään kun ote luistaa, enkä remmejäkään haluaisi käyttää jokaisessa raskaammassa sarjassa.

http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/Teipit/Liukuesteteipit/Liukuesteteippi-2000017581/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom