voimamiehet!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppi
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
27.4.2002
Viestejä
66
Ikä
44
onko täällä ketään joka treenaa ns. voimamies kisoihin ja käy laji harjotteluu oikeilla välineillä: kuulat, laatikot, krusifiksi, auton kanto sun muut härvelit...
ei kuulemma pelkkä sali harjottelu riitä vaan pitäs saada teknikkaakin!
ja jos joku tietää oulussa tai pohjesessa sellasta salii niin kertokoon..!:kippis1:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On täällä ainakin yksi joka treenaa Flinstones- lajeja kilpailu mielellä... Ja se olen MINÄ!!!

Täällä Torniossa on ainakin sali josta löytyy mm. Conaninpyörä, IIISOJA renkaita, voimaportaat, farmarisalkkuja, pyöreät kivet ja..................................RUSIFIKSI!!! :) ym...ym...
Elikkä melkeinpä kaikki härvelit mitä tarvitsee
 
Originally posted by TMP80
On täällä ainakin yksi joka treenaa Flinstones- lajeja kilpailu mielellä... Ja se olen MINÄ!!!

Täällä Torniossa on ainakin sali josta löytyy mm. Conaninpyörä, IIISOJA renkaita, voimaportaat, farmarisalkkuja, pyöreät kivet ja..................................RUSIFIKSI!!! :) ym...ym...
Elikkä melkeinpä kaikki härvelit mitä tarvitsee
no0 perskeles! sähän on tossa työ matkan varrella =)
pistäkkö vielä paikan josta sen löytää...
:evil:
 
Joo, mitää ennoo ottanu, ikinä! :D
 
Tällä puolella ei sitten mitään anabolikeskustelua. Ne kuuluvat Roinaforumin puolelle. :cool:
 
nykyään kaikki huipputason ja allekin voimamiehet treenaavat monipuolisesti kilpailulajeja. punttitreeneissä lähinnä mukana vedot, kyykyt, punnerrukset (nekin usein tukilla tms.) keskivartalo yms. tukiliikkeet, joihin ei lajitreenillä oikein pääse. pelkällä punttitreenillä ei menesty nykyään.
 
Joo, tuo TOSIMIESTEN sali sijaitsee Torpin teollisuusalueella, vanhalla verkkotehtaalla, ja Tornion voimanostoseura TVT-94 pitää sitä yllä ja hintaa oli muistaakseni n. 10€ kk.

Siellä ei ole mitään hienouksia, vaan siellä paska haisee ja koirat räksyttää! (Aidan takana on koirien agility...)
Vähän asbestia ilmassa ja muutenkin hyvä meininki!!! ;)

KAVRI!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom