Voimailun aloittaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Joo elikkä olen tässä ensimmäistä voimaohjelmaa kehittelemässä...miten noi treenit kannattais jaksottaa?..pääliikkeinä siis penkki,mave ja kyykky
mietin että onko järkeä ottaa viikottainen ohjelma vai kannattaako tehdä esim. 8 päivän kierrolla tai jotain semmosta??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Päiviin sidottu ohjelma on minusta erittäin epäkäytännöllinen, koska joskus jää treenit väkisin välistä ja sitten on päivät jo viturallaan. Paljon fiksumpaa on tehdä kiertävä treeniohjelma jota sitten tekee läpi sen mukaan miltä tuntuu ja pystyy. Itselläni on 2-jakoinen neljän eri ohjelman setti, jonka kierto kestää 5-8 päivää.

Joo itse olen ajatellut varmaankin alkaa tekemään 8 päivän kierrolla jonka aikana tulee se neljä treeniä..Minkäslaisia voimatreenin jakoja suosittelisitte..pitäs olla kaks kyykky päivää ja kaks penkki päivää (kummassaki toisena päivänä nopeustreeni).eli miten sitte muu setti kannattais sijotella tohon ohjelmaan..esim.millon kannattais heittää vaikka kova ojentajasetti ja mahdollinen mave jota kumminkin teen vain joka toisella kierrolla eli keskityn enemmän kyykkyyn ja penkkiin

Miten muuten noi kevyet viikot kannattaa voimaohjelmissa sijotella ja millä painoilla runtata sillon?? 70%normaaleista??

juu ei kannata välttämättä sitoo viikon päiviin ohjelmaa.

toteutus tapoja on paljon. yx vois olla vaikka:
1.kyykky, julle...
2.
3.penkki, rinnalle apuja...
4.
5.nopeuskyykky, mave...
6.
7.nopeuspenkki, ojentajille apuja...
8.

Mutta jokaisen kierron ei tosiaan tarvi näyttää samanlaiselta vaan vaihtelua mukaan.

ei kevyen viikon painoja tarvi laskee. Mun mielestä hyvä kevyt viikko on että reenaa vähemmän ja vähän kevyemmin. Toki jokaiselle saattaa sopia erilainen kevyt viikko.

mokoma sanoi:
juu ei kannata välttämättä sitoo viikon päiviin ohjelmaa.

toteutus tapoja on paljon. yx vois olla vaikka:
1.kyykky, julle...
2.
3.penkki, rinnalle apuja...
4.
5.nopeuskyykky, mave...
6.
7.nopeuspenkki, ojentajille apuja...
8.

Mutta jokaisen kierron ei tosiaan tarvi näyttää samanlaiselta vaan vaihtelua mukaan.

ei kevyen viikon painoja tarvi laskee. Mun mielestä hyvä kevyt viikko on että reenaa vähemmän ja vähän kevyemmin. Toki jokaiselle saattaa sopia erilainen kevyt viikko.

Joo oon tässä saanukkin aika paljon ohjelmaa kasattua ja jako on just toi mitä sää tossa ehdotat..tosin maven teen vain joka toinen kierto..siinä vaihtoehtona raaka RV

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom