voima-ohjelmaa suunnittelemassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Veti toi Massaa! Voimaa! kirjan ohjelma 4viikon jälkeen niin pahasti sippiin, että olis aika ottaa uutta ohjelmaa. Tarkotus olis hakee raakaa voimaa, lihasmassasta ei mitään väliä..

Ajattelin tehdä, noista saken abc-ohjelmista (voimaharjoittelu.net), jonkun näkönen 10 viikon paketti.

Tällästä jakoa ajattelin:

ma: penkki (kova), jalat (kevyesti)

ke: veto+hauista, kulmasoutuu.

pe: kyykky (kova), penkki (kevyesti)

Riittääks toi yks veto-päivä, vai pitäiskö ottaa vielä sunnutaille joku kevyt treeni? Miltä toi jako muuten näyttää? Kommentteja voimamiehiltä! ;)

Yksi penkkikerta mahtuu loistavasti keskiviikolle. Vaikka kapea tai vinopenkki ja/tai ojennuksia ja tissejä. Perusrunko on ihan hyvä noinkin, varsin sheikomaisen venäläinen.:)

Originally posted by Baarikello
Yksi penkkikerta mahtuu loistavasti keskiviikolle. Vaikka kapea tai vinopenkki ja/tai ojennuksia ja tissejä. Perusrunko on ihan hyvä noinkin, varsin sheikomaisen venäläinen.:)

Jaa-a, parjantain penkki siirretään vai keskiviikolle? tulee sitten aika pitkä paussi (ke->ma). Ei se mun mielestä kovin loistavasti mee jos keskiviikkona tulee tehtyy myös selät ja hanskat..?

Otappas sillai että maanantaina teet nopeuspenkkiä 10x3 välillä 50-60 % nykysestä maksimistasi. Siihen apuliikkeenä teet sitte vaikka ranskalaista punnerrusta siten että lasket tangon vuororeenikertoina otsalle, nenälle ja leuan kohdalle. Tämän jälkeen vetelet sitte yläselkää 4-6 sarjaa x 8-15. Lopuks jotain vipunostoja olkapäille.

Tiistaina teet normaalin kyykkyreenin siten että tulee 4-6 sarjaa 4-5 toistoo välillä 60 - 80 % nykysestä maksimistasi.

Torstaina teet normaalin penkkireenin 4-6 sarjaa 4-5 toistoo ja samat prosentit kun tiistain kyykyssä. Päälle shorts punnerruksia 5 x 5, yläselkää samalla tavalla kuin maanantaina ja lopuks jotain vipunostoja olkapäille.

Perjantaina teet sitte jonkin maksimiliikkeen ajatellen kyykkyä ja maastavetoa. Tämän jälkeen etukyykkyä / jullea, takareisiä, vatsaa.

Tommosella perusjaolla oon ainaski itte koittamassa paraikaa. Noita sarjamäärät voi tietysti tuntua paljolta jos ei oo tottunu tekeen määrällisesti paljo.

Ajatettelin kyllä kokeilla ihan suoraan noita saken kyykky, veto ja penkki abc-treenejä..ongelma oli se, että miten noi treenit saa jaettua järkevästi.

Originally posted by lappari
Jaa-a, parjantain penkki siirretään vai keskiviikolle? tulee sitten aika pitkä paussi (ke->ma). Ei se mun mielestä kovin loistavasti mee jos keskiviikkona tulee tehtyy myös selät ja hanskat..?

Taisi Baari tarkoittaa, että penkki maanantaina, keskiviikkona JA perjantaina.

voimaohjelma by. pienipenkkaaja

eikös tossakin olis ihan varteenotettava vaihtoehto ohjelmaksi...
Tosin en ole ite (vielä) kokeillut ko. ohjelmaa. Jos joku voisi sitten kertoa tähän samaan threadiin, että onko kyseisessä ohjelmassa ainesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kysyy vahvemmilta jampoilta, että miten teillä menee noi nosto prosentit? Itellä on jotain pahasti näköjään perseellään, mutta mulla menee 80% maksimista 10-12 toistoo (10satavarmasti..) tämä siis penkissä. Normaalia?

Voiko noita saken antamia prosentteja siis soveltaa esim. mulle?

edit:

kanttaako edes vielä alottaa mitään voimannosto-ohjelmia, kun tulokset on vaan 120-90-160? (omapaino 80-82)

Originally posted by Jope
Otappas sillai että maanantaina teet nopeuspenkkiä 10x3 välillä 50-60 % nykysestä maksimistasi. Siihen apuliikkeenä teet sitte vaikka ranskalaista punnerrusta siten että lasket tangon vuororeenikertoina otsalle, nenälle ja leuan kohdalle. Tämän jälkeen vetelet sitte yläselkää 4-6 sarjaa x 8-15. Lopuks jotain vipunostoja olkapäille.

Tiistaina teet normaalin kyykkyreenin siten että tulee 4-6 sarjaa 4-5 toistoo välillä 60 - 80 % nykysestä maksimistasi.

Torstaina teet normaalin penkkireenin 4-6 sarjaa 4-5 toistoo ja samat prosentit kun tiistain kyykyssä. Päälle shorts punnerruksia 5 x 5, yläselkää samalla tavalla kuin maanantaina ja lopuks jotain vipunostoja olkapäille.

Perjantaina teet sitte jonkin maksimiliikkeen ajatellen kyykkyä ja maastavetoa. Tämän jälkeen etukyykkyä / jullea, takareisiä, vatsaa.

Tommosella perusjaolla oon ainaski itte koittamassa paraikaa. Noita sarjamäärät voi tietysti tuntua paljolta jos ei oo tottunu tekeen määrällisesti paljo.

Mitä on shorts punerrukset ja mitkä ovat prosentit apuliikkeissä?

Originally posted by araldinho
Mitä on shorts punerrukset ja mitkä ovat prosentit apuliikkeissä?

Apureissa ei ole mitään prosentteja. Ne tehdään mahdollisimman kovaa. Kuitenkin niin mielellään, että sinne jäisi loppuun muutaman toiston verran varaa..

Originally posted by lappari
Pakko kysyy vahvemmilta jampoilta, että miten teillä menee noi nosto prosentit? Itellä on jotain pahasti näköjään perseellään, mutta mulla menee 80% maksimista 10-12 toistoo (10satavarmasti..) tämä siis penkissä. Normaalia?

Voiko noita saken antamia prosentteja siis soveltaa esim. mulle?

edit:

kanttaako edes vielä alottaa mitään voimannosto-ohjelmia, kun tulokset on vaan 120-90-160? (omapaino 80-82)

Tottakai kannattaa aloittaa voimanosto-ohjelmilla, ihan kokemuksenkin kannalta. Monipuolisuus kuitenkin jyllää..
Ja tee ohjelmien mukaisila prosenteilla vain ja panosta siihen räjähtävyyteen ja tekniikkaan.

ABC-treeni

Ajatettelin kyllä kokeilla ihan suoraan noita saken kyykky, veto ja penkki abc-treenejä..ongelma oli se, että miten noi treenit saa jaettua järkevästi.

Mullakin 10 vuotta "kehonnakerrus" pohjasta salitreeniä takana ja pikkusen välil maistuu puulta ajattelin kans tota ABC-voimatreeni tsysteemii ala sakke ruveta kokeileen et vieläkö vanhasta irtoo...muutako ku kiinnikkeet;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom