Voiko palautusjuomia ym sekoitella ruokiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Neom
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite sekottelen protskuja joskus pari scooppia aamupuuroon, se ei varmaan o ihan sama asia mut ennen pistin puuroon veden sijasta palkkarin jämät niin siitä tuo alko :)

Totta kai voi. Se on sitten ihan eri asia että miltä se maistuu :D Maustamattomat herat ovat varsin käytännöllisiä, jos haluaa vähän lisäprodea safkaan. Itse heitän aina noin puoli desiä heraa munakkaan sekaan.

Hummerivirta sanoi:
Totta kai voi. Se on sitten ihan eri asia että miltä se maistuu :D Maustamattomat herat ovat varsin käytännöllisiä, jos haluaa vähän lisäprodea safkaan. Itse heitän aina noin puoli desiä heraa munakkaan sekaan.
Minkälainen sotku tosta tulee?:confused:

Hummerivirta sanoi:
Tää ohje kuulosti vähän :urjo: :urjo:

NGV sanoi:
Minkälainen sotku tosta tulee?:confused:

therf sanoi:
Tää ohje kuulosti vähän :urjo: :urjo:

Kokeilkaa ihmeessä. Ainakaan jos fastin maustamatonta heraa käyttää niin ei toi määrä vaikuta makuun ollenkaan. :)

Joskus voisi tosiaan kokeilla johonkin leivonnaisiin, oisko prodepannari mitään? :kuola:

dorkempi sanoi:
Pirtelössä on sokeria, joten ei. Miksi muutenkaan sekoittelisit sitä pirtelöön? Sehän on ihan juotavaa sellaisenaan.

Mitä se sokeri haittaa ? Itse en sekoittaisi pirtelöön siksi koska siinä on maitoa = hidastaa imeytymistä.

Ite sekoitan mansikan tai vanilian makuista proteiinia puuroon. Oon myös tehnyt proteiinilättyjä oman ohjeen mukaan. Niistä tulee aina ihan erilaisia, joskus tosi hyviä mutta myös välillä aika kumman makusia.

Mun mielestä noita jauheita voi sekoitella monenkin ruoan kanssa, kuten jugurttiin, ja joskus oon laittanut sitä rahkaankin vähän makua antamaan. Pirtelöön proteiinijauheet sopii mun mielestä eriomaisesti. Ei kun vaan kokeilemaan ja tekemään omia mieluisia reseptejä:)

dorkempi sanoi:
Niin, sokerihan on todella terveellistä.

Johonkin tilanteeseen voi olla ihan paikallaankin. Ja se proteiinin hidas imeytyminenkään ei ole todellakaan huono asia jossain välipalassa...

ljp sanoi:
Mitä luulisit malton olevan ?
Jospa se tarkotti, että kun palatusjuoma jauheessa on jo se 40% hiilareita niin kannattaako semmosta pistää sokerilitkun sekaan eikä vaikka vähähiilarista herajauhetta.

Puurot ja kaikki on mennyt ihan seinille, mutta pirtelö voisi toimia, kunhan siinä on tarpeeksi nestettä, jotta jauho miksaantuu hyvin...

dorkempi sanoi:
Olet asian ytimessä

Yritä nyt päättää tarkoititko sitä että sokeri on epäterveellistä vai sitä että sokeria tulee liikaa palautusjuomaan. Jos jälkimmäistä niin ei sitä sokeria niin paljoa saa pirtelöön tungettua että sitä olisi liikaa palautusjuomaa ajatellen.

ljp sanoi:
Yritä nyt päättää tarkoititko sitä että sokeri on epäterveellistä vai sitä että sokeria tulee liikaa palautusjuomaan. Jos jälkimmäistä niin ei sitä sokeria niin paljoa saa pirtelöön tungettua että sitä olisi liikaa palautusjuomaa ajatellen.
Topicissa oli kästittääkseni kysy palautusjuoma jauheen sekoittamisesta ruokaan eikä toisin päin ;d ja maitopohjanen palkkari ei oo mikään paras vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom