Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälainen sotku tosta tulee?Hummerivirta sanoi:Totta kai voi. Se on sitten ihan eri asia että miltä se maistuu :D Maustamattomat herat ovat varsin käytännöllisiä, jos haluaa vähän lisäprodea safkaan. Itse heitän aina noin puoli desiä heraa munakkaan sekaan.
Tää ohje kuulosti vähän :urjo: :urjo:Hummerivirta sanoi:Totta kai voi. Se on sitten ihan eri asia että miltä se maistuu :D Maustamattomat herat ovat varsin käytännöllisiä, jos haluaa vähän lisäprodea safkaan. Itse heitän aina noin puoli desiä heraa munakkaan sekaan.
NGV sanoi:Minkälainen sotku tosta tulee?
therf sanoi:Tää ohje kuulosti vähän :urjo: :urjo:
dorkempi sanoi:Pirtelössä on sokeria, joten ei. Miksi muutenkaan sekoittelisit sitä pirtelöön? Sehän on ihan juotavaa sellaisenaan.
eiks Mike joskus tehny vaniljajauhoista prodepannaria joka oli tosiaanHummerivirta sanoi:Joskus voisi tosiaan kokeilla johonkin leivonnaisiin, oisko prodepannari mitään?
ljp sanoi:Mitä se sokeri haittaa ? Itse en sekoittaisi pirtelöön siksi koska siinä on maitoa = hidastaa imeytymistä.
dorkempi sanoi:Niin, sokerihan on todella terveellistä.
dorkempi sanoi:Niin, sokerihan on todella terveellistä.
Jospa se tarkotti, että kun palatusjuoma jauheessa on jo se 40% hiilareita niin kannattaako semmosta pistää sokerilitkun sekaan eikä vaikka vähähiilarista herajauhetta.ljp sanoi:Mitä luulisit malton olevan ?
therf sanoi:Jospa se tarkotti, että kun palatusjuoma jauheessa on jo se 40% hiilareita niin kannattaako semmosta pistää sokerilitkun sekaan eikä vaikka vähähiilarista herajauhetta.
dorkempi sanoi:Olet asian ytimessä
Topicissa oli kästittääkseni kysy palautusjuoma jauheen sekoittamisesta ruokaan eikä toisin päin ;d ja maitopohjanen palkkari ei oo mikään paras vaihtoehto.ljp sanoi:Yritä nyt päättää tarkoititko sitä että sokeri on epäterveellistä vai sitä että sokeria tulee liikaa palautusjuomaan. Jos jälkimmäistä niin ei sitä sokeria niin paljoa saa pirtelöön tungettua että sitä olisi liikaa palautusjuomaa ajatellen.