Voiko palautusjuomia ym sekoitella ruokiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Neom
  • Aloitettu Aloitettu
Palkkareita en ole koskaan kokeillut, mutta miksei niitäkin voisi sekoitella johkin. Kannattaa kokeilla, saattaa tullä positiivisiakin yllärimakuja.;)

Itse laitan esim. maitorahkaan suklaanmakuista proteiinijauhetta joskus ja olen kerran kokeillut leipoa Soija90 -jauheella. Toimii yllättävän hyvin. Prodejauhoa olen sekoitellut joskus myös aamupuuron ja oliiviöljyn kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupuuroon menee mukaan usein maustamatonta proteiinijauhetta.

Samaten tarvittaessa väli-/iltapalajogurttiin, jonka teen seuraavasti: tehosekottimeen banaani, maitorahkaa (normaalisti 250g), pakastemarjoja (mitä millonkin: mansikoita, mustikoita, vadelmia...), maustamatonta jogurttia ja koko homma kunnolla sekaisin. Prodejauhetta lisäilen vähän tarpeen mukaan tai vaihtoehtoisesti lisään maitorahkan määrää. Normaaliannos on semmonen 0,7-1,0 litraa ja menee ihan juomalla alas. Herkkua. :rock:

Monet kerrat oon keittäny kaurapuuron ProSlowin kanssa. Pirun hyvää suklaapuuroa tulee kun keittää vielä maitoon. Päälle vielä mustikoita niin on aika kova aamupala.

mie en ole ikinä tajunnut miksi jauhot pitää sörssätä ruokaan??
teettekö niin pahaa ruokaa,että on ihan sama mitä siihen lyö mukaan?

itse ainakin syön ruuan ruokana ja juon päälle protua jos tarvis.

en halua edes kuvitella miltä joku kaurapuuro maistuu johon sekaan juntattu desi heraa:urjo:

zztop sanoi:
en halua edes kuvitella miltä joku kaurapuuro maistuu johon sekaan juntattu desi heraa:urjo:
Eihän se maku siitä muutu oikeastaan miksikään, vaikka ajatus ehkä tuntuukin vähän kierolta, määrästä toki riippuen.

Tässä muutama päivä sitten tuli kaurapuuron sekaan ängettyä raejuustoa vähän turhan rankalla kädellä, ja maku oli kyllä kertakaikkiaan hirvittävä. :urjo:
Alas kuitenkin vedin vaikka meinas ylös tulla monesti. :rock:
Ens kerralla mitoitan vähän tarkemmin, kun alan puuroa ja raejuustoo lutraamaan keskenään...

ite ainaki jos satun puuroa vetämään,niin vedä sen ja syön raejuustot päälle..
niin... sekottaahan jotkut viinan ja limsanki...itse tykkään vetää viinat illalla ja limsat aamulla:rolleyes:

abine sanoi:
Monet kerrat oon keittäny kaurapuuron ProSlowin kanssa. Pirun hyvää suklaapuuroa tulee kun keittää vielä maitoon. Päälle vielä mustikoita niin on aika kova aamupala.

Heitä jotain vinkkejä miten saan kyseisen satsin onnistumaan... Monet kerrat olen yrittänyt tehdä ja koskaan ei ole onnistunut. Aina ollut lähes syömäkelvotonta.

Olen verrannut sitä suklaa puurooseen, mitä isi teki usein kun olin pieni... Ai että oli hyvää. Siihen ohjeeseen vaan kuuluu reilusti kaakaojauhetta (o'boyta tms.) niin ei viitsi usein syödä.

en halua edes kuvitella miltä joku kaurapuuro maistuu johon sekaan juntattu desi heraa
Ainakin suklaan makuisen XL-heran kanssa helkutin hyvää. En tosin keitä puuroa vaan sekoitan vettä,hiutaleita ja prodea.

weismyller sanoi:
eiks Mike joskus tehny vaniljajauhoista prodepannaria joka oli tosiaan :kuola:
Mä tein just aamulla viimeksi prode-lättyjä. Hyvä setti tuli kun korvasi noin puolet vehnäjauhoista prodejauholla. Tällä kertaa käytin UFS:n Evolution Whey 1:stä ja tuli pirun hyviä. Vähän kaikkea mahdollista tullut heiteltyä tonne settiin mukaan.

Perstuntumalta ohje oli jotain tähän suuntaan:
2 munaa
1,5dl vehnäjauhoja
1,5dl prodejauhoja
5dl maitoa
2 rkl öljyä
vähän suolaa
3 tl sokeria

välillä heitän rahkaa messiin ja tällöin en laita maitoa. Jotain fiilausta ohjeeseen tuli silloin muutakin... vissiin.

Ei toi mun mielestä ole kovin paha setti ravintoarvoiltaankaan, hiukan olen normista lettuohjeesta laskenut siis vaan sokerin ja vehnäjauhojen määrää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom