Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
raipat sanoi:
Mutta, jos välttämättä haluaa tehdä kässäreillä niin tekee sitten linkin osoittamalla tavalla tai siis tuon liikkeen, koska samaan kohtaanhan nuo ottaa.zztop sanoi:alkuperäisessä kyssässä kysyttiin:voiko tehdä samalla tavalla kuin tangolla eli molemmat kädet yhtäaikaa..
mielestäni melkoisen vaikea pitää tasapainoa kahdella kässärillä kuin tangolla,
en edes kokeilis itse.
Just. Kannattaisiko kokeilla liikettä itse ihan muutamankin kerran, ennen kuin kommentoi?zztop sanoi:en edes kokeilis itse.
iivili sanoi:Just. Kannattaisiko kokeilla liikettä itse ihan muutamankin kerran, ennen kuin kommentoi?
onko kommentointi kielletty jos ei ole kokeillut?:curs:
raipat sanoi:
Helpompi kontrolloida liikettä, kun voi tukea toisella kädellä itseään.rafael30 sanoi:Minkähän takia tuo nyt mielestäsi toimii paremmin?
tomimies sanoi:Ite tein eilen just noin kulmasoutuu. Kämmenet samanlaisessa asennossa ku hauiskäännössä käsipainoilla, eli ylöspäin ja hieman vinossa toisiinsa päin. Ottaa hyvin tonne latsien alaosaan kun vetelee tohon vyötärölle. Suosittelen.
Jep jep=) En ollu ikinä nähny kenenkään tekevän noin niin käytin vaan mielikuvitusta. No kuitenki hyvää vaihtelua. Sitähän ne lihakset kaipaa aina toisinaan=)tuohan on sama kuin yates soutu tangolla,ei sen kummempaa..
itsekin joskus vaihdellut kulamasoudussa just tuota otetta,erilainen tuntuma siitä tulee.
Joo, ite oon nähny joidenki judoheebojen tekevän tollee korotetul penkil ja tangolla. Varmaan tuo aika hyvin voimaa kaiken maailman sidontoihin. Kai tollekki liikkeelle on oma nimi mut ehän mä niitä tiiä=)Voi tehdä niin kuin tuossa edellä linkissä on näytetty mutta on myös kokeiltu sellaista versiota jossa maataan penkillä ja siitä sama liike kuin kulmasuodussa mutta käsipainoilla.
Tulee muutaman päivän myöhässä, mutta käytä mielikuvitusta. Itse sanoisin ton olevan rintatuellinen soutu käsipainoilla. Ei sillä kai mitään virallista nimeä olekaan, ja kaikki varmaan tajuaa tosta millainen se on.tomimies sanoi:Kai tollekki liikkeelle on oma nimi mut ehän mä niitä tiiä=)