Joo eli olen aika alottelija tän ruokavalio homman suhteen. Salilla oon käyny muutaman vuoden vähän on-off tyylisesti tossa "aktiivi"-uran aikana, mutta nyt opiskelun perässä muuton myötä joudun luopumaan lajistani ja ajattelin ottaa salireenamisen tilalle. Ohjelmia kyllä löyty omasta takaa, mutta tää ravintopuoli on vähän vierasta aluetta joten ajattelin kysellä täältä missä ihmiset osaavat neuvoa. Asiaan. Tälläistä olen alustavasti ajatellut:
1) Aamupalaksi maitorahkaa johon sekotan kaurahiutaleita.
2) Muutaman tunnin päästä tästä proteiinidrinkki.
3) Seuraavaksi luonas joka koostuu raejuustosta,tonnikalasta/kanasta/kalasta ja kanamunankin tässä vois vetästä + boosterit jos sellaisia aion hankkia.
4) Sitten taas proteiinidrinkki noin puolituntia ennen salille menoo.
...salille...
5) Reenin jälkeen palautusjuoma + vitamiinit.
6) Iltapalaksi maitorahkaa anaksen tai muun hedelmän kera.
7) Ja illalla viimeiseksi yöproteiini.
Aamupalan syön noin klo6 ja siitä sitten tasasesti 2-4h välein ravintoo niin, että yöproteiinin vedän juuri ennen nukkumaan menoa klo22-23
Jos tässä nyt on puutteita tai jollain on tarjota omasta takaa joku hyvä valmis ohjelma ni otan avosylin vastaan ohjelmat/neuvot!
1) Aamupalaksi maitorahkaa johon sekotan kaurahiutaleita.
2) Muutaman tunnin päästä tästä proteiinidrinkki.
3) Seuraavaksi luonas joka koostuu raejuustosta,tonnikalasta/kanasta/kalasta ja kanamunankin tässä vois vetästä + boosterit jos sellaisia aion hankkia.
4) Sitten taas proteiinidrinkki noin puolituntia ennen salille menoo.
...salille...
5) Reenin jälkeen palautusjuoma + vitamiinit.
6) Iltapalaksi maitorahkaa anaksen tai muun hedelmän kera.
7) Ja illalla viimeiseksi yöproteiini.
Aamupalan syön noin klo6 ja siitä sitten tasasesti 2-4h välein ravintoo niin, että yöproteiinin vedän juuri ennen nukkumaan menoa klo22-23
Jos tässä nyt on puutteita tai jollain on tarjota omasta takaa joku hyvä valmis ohjelma ni otan avosylin vastaan ohjelmat/neuvot!