Jumalauta ku sää kuulostat viksulta jantterilta :D
No vittu:D Milläs muullakaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalauta ku sää kuulostat viksulta jantterilta :D
Yks jannu oli kuulemma vedelly illat käytävällä jotain punaista leikkiautoa ja hokenu "kohta pääsee pois.. kohta pääsee pois..". Jonku päivän päästä oli sanottu, että nyt lähet kotia. Jätkä vaan että, noni nyt mä pääsin pois
En minä kyllä ymmärrä että jos olen paskalla niin että joku antaa siinä vauhtia, ei se ole kivaa rehellisesti.
Eikö koko palvelusta voisi lyhentää? Veikkaan et siellä on aika paljon kaikkee turhaa jöndeemistä, jonka karsimalla palvelus lyhenis monia viikkoja. Siis tää on ihan mutuilua, mutta mun mielestä tollaset vitun sulkeiset ja sängyn petaukset ruudulleen linjaan on ihan perseestä, vittu oikeeessa sota tilanteessa sängyn peittoja katella. Voi kuria pitää muutenkin, ilman että katellaan kaappeja ja sänkyjä. Ihan IMOa. On se hienoo kun osaa ampua ja kasata rynkyn ilman armeijan käymistä, joten mitä vittua mä siellä tekisin?
Voih, nyt mä varmasti itken itteni uneen!!!1111No voihan vittu... Mikä ihme teitä vaivaa. Eikö oo saatana ollut äiti aamulla silittämässä päätä niin tuli koti-ikävä. Ohan se nyt helvetti, ei se intti nyt niin paha paikka ole.
Eiköhän ne PV:lläkin ole ihmisiä ja tajua, jos vetoat esim. huonoon elämäntilanteeseen. Vois kuvitella, että päästävät 6kk:lla jos sanot hakevasi yliopistoon ja olet menossa pääsykokeeseen kesällä ja tarvitset aikaa lukemiseen.
Sama juttu, aika kultaa muistot Mitä paskempi reissu, sitä paremmat muistot.Itse menisin vaikka uudestaan, piru vie!
Eikä voida.
Yks jannu oli kuulemma vedelly illat käytävällä jotain punaista leikkiautoa ja hokenu "kohta pääsee pois.. kohta pääsee pois..". Jonku päivän päästä oli sanottu, että nyt lähet kotia. Jätkä vaan että, noni nyt mä pääsin pois
Eli jos joku ei tajunnut, niin kyseessä oli TH.
Missä ihmeen paikassa on aikaa aamutoimiin 30 minuuttia?? Ei meillä koskaan ollut kolmea minuuttia enempää aikaa pestä hampaat ja käydä suihkussa. :lol2: (no ehkä viimeisen 1,5kk aikana oli enempi aikaa)
Jos menee jonnekkin erikoiskoulutuspaikkaan, kuten rajaan, ei tarvi pelätä aukkiin joutumista. Siellä on niin paljon halukkaita kurssille että huonoimmat karsitaan pois.
Itse olin sen 6kk, ja tein kaiken kunnolla alusta lähtien eikä tarvinnut pelätä aukkiin joutumista. Passikin oli paras mahdollinen ja sitähän on kiva näyttää vaikka työnantajalle kesätöitä hakiessa. Joku voi ajatella ettei sillä ole väliä miten sen palveluksen suorittaa. Mielestäni kuitenkin siellä juuri näkee parhaiten ihmisen todellisen luonteen. Eli onko vastuuntuntoinen, vaiko sitten vemppakuningas surkimus josta ei tule koskaan mitään. Niitä vemppaajia kukaan ei arvosta eivätkä meidän komppanian surkimukset pärjänneet sen paremmin siviilissäkään. Ja loppujen lopuksi kyse on vain omasta asenteesta.