Voidaanko AUK:iin pakottaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö koko palvelusta voisi lyhentää? Veikkaan et siellä on aika paljon kaikkee turhaa jöndeemistä, jonka karsimalla palvelus lyhenis monia viikkoja. Siis tää on ihan mutuilua, mutta mun mielestä tollaset vitun sulkeiset ja sängyn petaukset ruudulleen linjaan on ihan perseestä, vittu oikeeessa sota tilanteessa sängyn peittoja katella. Voi kuria pitää muutenkin, ilman että katellaan kaappeja ja sänkyjä. Ihan IMOa. On se hienoo kun osaa ampua ja kasata rynkyn ilman armeijan käymistä, joten mitä vittua mä siellä tekisin?

:anssi:

ps. hajoo peittoos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:anssi:

ps. hajoo peittoos

Hehe, ehkä pitääkin koska meikä on ihan vitun hiidaas, arvaa kuis paljon intissä vittuillaan tällaselle köntykselle? Mulla menee 5 minuuttia että saan peitteen suoraan, sen takia ei oikein koko paikka innosta, juuri tuon ripeyden takia...Miten aamutoimet saa suoritettua alle 30 minuutissa?

Edit: Miten käy jos pieksee tupakaverin? Siis jos se vittuilee ja sitten vetäsee lärviin silleen ihan kunnolla?

Hehe, ehkä pitääkin koska meikä on ihan vitun hiidaas, arvaa kuis paljon intissä vittuillaan tällaselle köntykselle? Mulla menee 5 minuuttia että saan peitteen suoraan, sen takia ei oikein koko paikka innosta, juuri tuon ripeyden takia...Miten aamutoimet saa suoritettua alle 30 minuutissa?

No sinuna en ehkä niistä aamutoimista niin murehtis.....
Joudut kuulemma ehkä joskus siellä jopa paskomaan metsäänkin.

No voihan vittu... Mikä ihme teitä vaivaa. Eikö oo saatana ollut äiti aamulla silittämässä päätä niin tuli koti-ikävä. Ohan se nyt helvetti, ei se intti nyt niin paha paikka ole.

Jos ei nappaa niin ei nappaa. Turhaan sä alat vittuilemaan siitä.

vastaa pällikokeisiin ihan miten sattuu tällöin et voi joutua AUK:hon. ei sinne voida ketään pakottaa. voit myös lyödä kaiken muunkin ihan läskiksi, niin et takuulla joudu, mutta huonojen P-koe -tulosten pitäisi riittää. sanot, että et halua sinne.

vastaa pällikokeisiin ihan miten sattuu tällöin et voi joutua AUK:hon. ei sinne voida ketään pakottaa. voit myös lyödä kaiken muunkin ihan läskiksi, niin et takuulla joudu, mutta huonojen P-koe -tulosten pitäisi riittää. sanot, että et halua sinne.

Jos ei saada tarpeeksi porukkaa, niin kyllä sinne pakotetaan vaikkei p-kokeet sitä edellyttäisikään.

Edit: Miten käy jos pieksee tupakaverin? Siis jos se vittuilee ja sitten vetäsee lärviin silleen ihan kunnolla?

Uhkailustakin joutuu jo kuuntelemaan puoli tuntia yliluutnanttia, joka karjuu naama punaisena.

Puhun kokemuksesta.

Helposti tais mennä minuutissa, piti vaan päättää mitä teki
a) meneekö suihkuu ja pesee hampaat.
b) paskalle/kuselle hammasharjan kanssa.

Paskallakin mulla menee se vartti jos saa rauhassa vääntää. Mä en kyllä ole mikään minuutin mies.

Itse jouduin hieman "suostuteltuna" aukkiin. Luti otti harjoituksissa alokas aikana sivuun ja kyseli halukkuutta, sanoin jottei kiinnosta. Tuumasi kuitenkin sinne laittavansa. Linjan päällikkö kysyi saapumis haastattelussa, että tulinko vapaaehtoisesti? Tuumasin jotta enpä oikeestaa, mutta koska jo kaikki kamani raahasin kassun toiseltapuolelta tänne ja kaappi on järjestelty niin pois en jaksa kyllä lähteä. Hetken olin "motivaatio" tarkkailussa, koska halukkaita oli aukkii useampiki. Eli lusmuilulla ja huonolla käytöksellä oisin päässe rivimieheksi takasi.

Hetkeäkään en kadu, korkeintaan paria lusmu vemppaa tai no, oliha tuo selkä aika rikki välillä... Ois pitäny piiskata itteää enemmä :whip:

Ja vastaus kysymykseen: käytännössä voi, mutta pois pääsee jos haluaa.

Yks jannu oli kuulemma vedelly illat käytävällä jotain punaista leikkiautoa ja hokenu "kohta pääsee pois.. kohta pääsee pois..". Jonku päivän päästä oli sanottu, että nyt lähet kotia. Jätkä vaan että, noni nyt mä pääsin pois :)

Ehkä sivari on sulle sit se oikea paikka? Eipähän tartte hajoilla intissä.

Njääh, hermot siellä varmaan menis...eli vittuilluun vastataan väkivallalla.

Sivari ei ole paikkani koska ei ole vakaumuksia, mutta totta on että jos on niinkuin minä eli joskus saa miettiä kaksi kertaa yksinkertaista ohjetta tms. Tai tajuaa vitsin huomenna ja ripeys on mahdoton sana, niin...:D

En minä kyllä ymmärrä että jos olen paskalla niin että joku antaa siinä vauhtia, ei se ole kivaa rehellisesti.

Jos ei saada tarpeeksi porukkaa, niin kyllä sinne pakotetaan vaikkei p-kokeet sitä edellyttäisikään.
mutta harvalla on kuitenkaan esim. tulos 0 kummastakin kokeesta. coopperi vielä ihan surkealla tuloksella läpi ja kaikissa muissa testeissä kunnon töhöilyä, niin takuulla on ne pisteet tarpeeksi surkeat.

mutta harvalla on kuitenkaan esim. tulos 0 kummastakin kokeesta. coopperi vielä ihan surkealla tuloksella läpi ja kaikissa muissa testeissä kunnon töhöilyä, niin takuulla on ne pisteet tarpeeksi surkeat.

Totta. Mutta pitää muistaa tehdä siten, ettei se paista läpi liian selvästi.

Paskallakin mulla menee se vartti jos saa rauhassa vääntää. Mä en kyllä ole mikään minuutin mies.

etkohan opi ripeäksi viimeistään sitten kun huomaat että koko tupa, joukkue tai komppania juoksee ylimääräistä lenkkiä vuoksesi. vaikka ei intti nappaa niin ei siinä kovin ruusuisia vaihtoehtojakaan ole.

ei se nyt oikeesti mikään paha paikka ole, päinvastoin.

En lukenut kuin alusta viestejä, mutta ainakin omalta armeija-ajalta tuli selväksi että aukkiin ei voi pakottaa. Ainakin Kainuun prikaatissa sinne voitiin koettaa pakottaa, mutta jos oli miestä mennä sanomaan että en tule ja jotain syytäkin siihen niin ei se pakko ole. Yksi taisi suoraan todeta kapteenille että jos pistät aukkiin niin vaihdan sivariin, ei menny sitte aukkiin.

Aika moni minunkin aikana sinne "pakotettiin" kun sanottiin että aukkiin menet ja kun vastustus oli luokkaa että en nyt oikein haluais..

Pääsee sotaoikeuteen, josta määrätään oma rangaistus ja sen jälkeen pääsee siviilioikeuteen, josta tulee omat tuomiot. Intissä ei kannata töppäillä noiden juttujen kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom