Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Faidra sanoi:
Vituttaa kun te miehet kirjoitatte Punttimimmien puolelle! Ei voi olla niin vaikea tsekata noita uusia viestejä selatessa, että onko se rahantuhlausthread, vitutusthread tai mikä hyvänsä yleisellä vai mimmien puolella. Ei meitä kiinnosta jos teidän ylimääräiset rahat menee autohifiin tai laskuihin! ARGH! :curs:;)

Mutta olenhan minäkin suomalainen mieshiihtäjä!

Perkuletti piti baariin lähteä tänään, ajattelin ottaa töiden jälkeen lyhyet päikkärit tuossa 18.30. Seuraavan kerran palaan todellisuuteen 23.30 että mitäs helevettiä... :hyper: No ei tässä mitään, matsin kattelen loppuun ja sitten ulos : "6 jallua, pari minttua ja yks nelostuoppi kiitti!".

EDIT: Se mikä vituttaa on, että en osaa postailla oikeisiin threadeihin.

Vituttaa, että ei pysty keskittymään yhteen asiaan täysillä vaan pitää olla kokoajan vitun monta rautaa tulessa.
Vituttaa että tänään ei pystypunnerruksessa saanut käsipainoja edes liikkeelle.
Vituttaa että kello on taas näin paljon enkä varmaan edes ajattele nousua ennen kolmea. sitten ei kerkeä lukea tentiin kun tänään ei jaksa.
Vituttaa ettei kuitenkaan keksi mitään treenattavaakaan huomenna ja sitten jos ei taas lähde salille ollenkaan niin sekin vituttaa.niin ja jos sitten yrittää tehdä kuitenkin jotain niin ketä nyt ei vituttais joku juokseminen tai fillarilla polkeminen kun jalat on vielä toissapv kipeänä??! sehän se vasta vittumaista onkin.

sitten sekin vituttaa että syönpä huomenna mitä tahansa niin se on joko liian vähän tai liikaa ja sekin menee vituiksi. Ja jotta vitutus maksimoituisi menen ruoan päälle puntarille ja tottakai se näyttää mahdollisimman paljon. Ja perusnegatiivisella asenteella se on sanomattakin selvää että vitut se mitään lihasta ole. LÄSKIÄ SE ON. niin. vittu.

Faidra sanoi:
Vituttaa kun te miehet kirjoitatte Punttimimmien puolelle!

Nöyrimmät anteeksipyyntöni minunkin osaltani sillä olen joskus sinne huolimattomuuttani postannut (ja menettänyt täten ns. "punttimimmineitsyyteni"). :itku: Vapaaehtoisesti en sinne ikimaailmassa olisi tullut mutta niin käy joskus kun uusia viestejä selailee ja summissa niitä klikkailee. Sitten huomaa erheensä (jos huomaa) vasta kun on liian myöhäistä. :worship:

Vituttaa kun polttimo paloi lampusta enkä näe lukea.. Eikä ole varapolttimoitakaan..

Vituttaa olla hereillä 4 tunnin unien jälkeen vastoin omaa tahtoani. Ei vain saanut taas stressiltään nukuttua tämän pitempään. Huomenna tentti ja nyt ymmärrettävästi ihan satasella kiinnostaa lukea ja laskea. Eilen sain nukuttua jopa 6 ja puoli tuntia. Ajattelin kokeilla, jos saisin nukuttua paremmin apteekin Valrian kaman kanssa. No enpä tietenkään saanut ja nyt ei oikein uskalla ottaa enää Stilnoctiakaan, kun ei tiedä, onko noilla jotain ikäviä synergiavaikutuksia.

Niin että voi vitun vittu! Kai sitä on yritettävä sitten saada alettua lukea siihen elepk2:n tenttiin vaan väkisin, vaikkei kyllä juuri nyt kiinnostaisi ollenkaan. Ihan aluksi ainakin vedän nuo Valrian-tabut vessanpöntöstä alas, sillä ei noista ole kyllä yhtään mihinkään.

Edit: Sinne menivät...

Vittu. Taas tämmöne juttu et stressaan ehkä turhaan, mutta vituttaa kuitenkin. Vittu. Kaikenlisäks mä en ite ole tehnyt mitään typerää, mutta silti tulee vittuilua. Vittu.

Faidra sanoi:
Vituttaa kun te miehet kirjoitatte Punttimimmien puolelle! Ei voi olla niin vaikea tsekata noita uusia viestejä selatessa, että onko se rahantuhlausthread, vitutusthread tai mikä hyvänsä yleisellä vai mimmien puolella. Ei meitä kiinnosta jos teidän ylimääräiset rahat menee autohifiin tai laskuihin! ARGH! :curs:

;)

Vituttaa että asiasta pitää itkeä vaikka anteeksi on pyydetty! Ei se voi olla niin vaikea antaa anteeksi!! AARGH! :curs:

;)

Äsken salilla... kyykky, kolmas sarja ja viimeinen toisto kaikki tuntui hyvältä ja olin vasta pääsemässä kunnolla treeniin että viellä 4 kovaa sarjaa kyykkyä edessä kun tuntui napsahdus oikealla puolella vatsaa heti kylkiluiden alapuolella. Ja sitten sellainen kipu... ja treenit jäi siihen. Ja tässä nyt mietin että mitä sieltä hajosi? Vatsalihas revähti vai tyrä vai mikä.... ottasko jonkun panacodin vai katsoisiko pari tuntia että paheneeko vai ei? Ei oikeastaan kipua kun ei liiku mutta sitten kun liikettä niin pientä nipistelyä...
Perkele meneekö tässä taas pari päivää tuon kivun kanssa? Vasta alkoi olla muut paikat kunnossa...

TJJ sanoi:
Vituttaa aina yhtä paljon herätä päänsäryn kanssa ja tietää heti, että päivä menee ns. persiilleen. Ei voi käydä salilla, ei pysty tekemään mitään järkevää. Ja huomenna töihin sitten, jipii.

Kokeile saunomista, auttoi ainakin mulla kun päänsäryt oli melkein joka päivä seurana. :)

Seuraava vituttaa ankarasti:

*Joku saatanan känni-ääliö yritti eilen pilata mun illan haastamalla riitaa sen jälkeen, kun oli ensin kysynyt mun maastaveto- ja kyykky-ykköstä, pettynyt siihen että on minua pienempi ja huonompi.
*En hakannut ko. henkilöä

Tää skrappis on kuolemaksi. Ihan järkyttävä olo, ei ole pystynyt nukkumaan klo 8:24 jälkeen silmäystäkään eikä tekemään mitään järkevääkään. Pitää varmaan mennä tunniksi suihkuun tai jotain.

Koko viikonlopun unisaldo onkin jossain 7 tunnin liepeillä, sekin luonnollisesti känniunta, eli lepoa ei juuri ole saatu. Kyllä sitä on välillä niin viisas, että melkein naurattaa :)

tässä mä ryyppään keskellä päivää, tietokoneen edessä yksin. vituttaa ens viikon mettäleiri jo valmiiksi. koko viikonloppu meni piloille tän vitun flunssan takia.

Jippii, en voi enää editoida. No, lisätään vitutuksen aiheita:

Miehen ex ((#?"=("kele!!!):curs: :curs: AAAAAARGH!

Helvetti, kun telkkarista ei näy mitään muuta kun lumisadetta PAITSI digipoksilla. No, onneks ei oo kun yksi poksi ja sieltähän tulee fudista (tällä hetkellä kyllä curlingia, joka ei ole edes urheilua, mitä se tekee olympialaisissa).

VITUTTAA KAIKKI! On todella vittumainen vittu fiilis päällä.

mgh sanoi:
tässä mä ryyppään keskellä päivää, tietokoneen edessä yksin. vituttaa ens viikon mettäleiri jo valmiiksi. koko viikonloppu meni piloille tän vitun flunssan takia.
Hae matkustuskieltoa, jos sulla on näyttelijänlahjoja.

Vituttaa... Pelattiin eilen kamujen kaa pokeria ja yllätys yllätys - hävisin. Sinne meni 50 egee. Kaiken lisäksi poden krapulaa, joka ei osoita mitään laantumisen merkkejä ja huomenna kutsuu työt. Kuin pisteeksi ii:n päälle söin eilen illalla paikallisessa karva-kebabissa pitsan, jonka suolamäärä turvotti silmäni liki umpeen ja liimasi yön aikana kielen kitalakeen, jippii... Pakki on ollut ko. lätystä aivan sekaisin ---> perse ei kestä enää wc-reissuja ja kyykkäämiset voi unohtaa varmaan viikoksi! :urjo: Vitun kansainvälistyminen... :jahas:

Tähtityttö sanoi:
Vitun flunssa ja kaikki. Oon töiden takia seuraavat 3 viikkoa kännikuski. :hyper: Ja eilinen vielä siihen päälle.

Näyttää flunssaa olevan liikkeellä, itsekkin myös olen flunssan kourissa! :( Noh, kyl tää viimeistään keskiviikkona lähtee, kun laivalle pääsee maistelemaan vähän miestä väkevämpää! Tai sitten ei...:jahas:

Viikkoon ei ole salille päässyt, kun flunssa painaa vaan päälle, ja olo on vetelä, eikä töistä voi olla pois. Viikonloppuna tuli taas syötyä pelkkää mäkin moskaa ja karkkia... :curs:
Maanantaina taas armoton selkätreeni, ja ruokailut kuntoon, onneksi ei ole mitään dieettiä päällä...

Back
Ylös Bottom