Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kiitos yle kun päätitte lopettaa livestreamin lähettämisen Torinosta, enpä sitten kattelekkaan kisoja :curs::thumbs: . Vitun keit. VITTU!!!!!

Ei kukaan sattuis tietämään mistä löytyis nettisaitti mistä kisoja pystys seuraamaan ja mistä mä voisin ostaa hevosenpään ylen äijille lähetettäväksi?

venäjää polotetaan ympärillä niin paljon että tuntuu kun ois pietarissa mutta ei,mä olen vaan imatran kirjastossa...

Apsu sanoi:
Kiitos yle kun päätitte lopettaa livestreamin lähettämisen Torinosta, enpä sitten kattelekkaan kisoja :curs::thumbs: . Vitun keit. VITTU!!!!!

Ei kukaan sattuis tietämään mistä löytyis nettisaitti mistä kisoja pystys seuraamaan ja mistä mä voisin ostaa hevosenpään ylen äijille lähetettäväksi?

Voi vitun vittu, ehtipä sitä nyt sitten kokonaista yhden matsin katsoa.
Laittakaa kaikki palautetta http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino/torinostream2.html
jotta edes kiekkoa näytettäisiin tuolla.

Mä jatkan valitustani. Tänää aamulla sitten sappikivet vittuili ni että kunnon :itku:t pääsi. Kivisti ja poltti niin maan perkeleesti ylävatsaa. :wall: alkaa oikeesti leipäännyttää...

Tuntuupi siltä, että taas tulee kipeeks.:itku: Onhan tässä jo monta viikkoa oltukin terveenä. Lihaksia jomottaa ja on kuumeinen olo, vaikkei sitä kuumetta kyllä olekkaan ja vielä töissä kökitään tonne kahteen asti. Tais tulla vedettyä pikkasen liian kova käsitreeni tossa illalla ja se nyt laukasee tämmösen flunssan taas vaihteeks. Vittu kohta lopetan ton perkeleen treenaamisen, kun ei tosta tuu mitään. Kokoajan kipeenä ja muutenkin vituttaa..:curs: :curs:
Tulis jo kesä ja lämpimät kelit!

Vituttaa taas niin perkuleesti. Ennen sitä oli iloinen ku päivä napsahti perjantaiksi, nyt se vaan pelottaa, mitä se tuo tullessaan. Tai viikonloppu oikeestaan. Saa nähdä onnistuuko sitä pysymään edes kerran selvinpäin viikonlopun pitkään aikaan. Saatana.

Todella heikko homma röökilakon kannalta, onneksi on matkaa lähimpään 24h kioskiin niin ei mahda mitään.

Lähetin itselleni mailia aikojen päähän

http://futureme.org/

Ehkä sitten kun tuon saan, jännä nähdä mikä mieli on sit.

Venlalla uniongelmia? Venyttele kroppa läpi pimeässä ja sit suoraan sänkyyn ja hyvää yötä..

Mulla toimi, mut et tällaiset poppakonstit varmastikaan kaikilla toimi.

Metalviking sanoi:
Venlalla uniongelmia? Venyttele kroppa läpi pimeässä ja sit suoraan sänkyyn ja hyvää yötä...

Tänks. Voisihan tuotakin kokeilla. Kun jaksais. Silmiä alkaa kutittaan tää valvominen. Perkele.

venla sanoi:
Tänks. Voisihan tuotakin kokeilla. Kun jaksais. Silmiä alkaa kutittaan tää valvominen. Perkele.

Venlalle jaksamista uniongelmien kanssa! Itsellä tuli kaks yötä valvottua putkeen tossa viikolla kun ei vaan kertakaikkiaan nukahtanu. Töissä oli kivaa ja ajatus kulki :curs: Nukahtamislääkkeetkään ei auta asiaa kun herään sit vähän ajan kuluttua taas. Hienoo. Kuinkahan moni unettomista paranee joskus kokonaan, vai onko tää elinikänen vaiva?????? :itku:

Angelica-82 sanoi:
Kuinkahan moni unettomista paranee joskus kokonaan, vai onko tää elinikänen vaiva?????? :itku:

MÄ oon ainakin tullut siihen tulokseen, että ei tuosta parane koskaan. Välillä voi olla kuitenkin kausia jolloin nukkuu paremmin ja sitten taas kausia jolloin ei uni maita.

nim.merk. parisen tuntia viime yönä :(

Eilinen työpäivä:

8.50 duuniin

9.00-11.00 kokous, turhaa jaaritusta, kokousta johti nainen joten ihan ymmärrettävää, oma osuus kesti noin 3 min jona aikana tiivistin akkojen pari tuntia kestäneen höpinän pariin lauseeseen.

11.05-12.50 Talouspuolen muijilla aivan hirveä hätätilanne joka piti ratkaista heti, vitut mun ruokailusta. Asian olisi voinut hoitaa vaikka ensiviikolla, naiset :wall: . Ruokailu jäi siis väliin.

13.00-14.00 Oletetun työpaikkakiusaamisen ratkominen. Aivan perseestä.

14.00-15.00 Sähköposteihin vastaamista, puhelin soi, kauhea kiire, taukotilassa ei mitään syötävää. Vituttaa.

15.00 Vitutti niin paljon että läksin kotiin tai oikeastaa treenaamaan.

15.10 Punttisali oli suljettu teinien penkkareiden takia. Vitun teini mutantti lukiolaiset :curs: .

15.30 Hain töistä yleisavaimen jolla sneikkasin salille. Paska treeni.

jambo sanoi:
15.10 Punttisali oli suljettu teinien penkkareiden takia. Vitun teini mutantti lukiolaiset :curs: .

Itsekkin kans VIHAAN penkkareita.. Mutta kukaan ei tullut eilen meikkailemaan sattuneesta syystä, viimevuonna olin viemässä ylä-asteelle paketteja ja joku pitkä poika onnistui sohaisemaan silmään huulipunalla joten tönäsin sen rappusista alas, koska en tiennyt että silloin oli joku penkkari päivä :D "

Eilen illalla kuulin kaverilta et likkakaveri, oltu yhes vasta 2kk oli nainut viimevkonloppuna laivalla jonku äijän kans? No ei siin sitte mitään, ei tunnu enää missään on näitä tullut ennemminki vastaan. "kerran rikottu aina hajalla"

Sitte asia joka vaihteeksi tänään vituttaa, Heräsin pommissa ja suoraan työharjoitteluun.. en ehtinyt syödä mitään ja eikä oo ees eväitä.. mutta kouluruokailu 12ta, mut mulla on tapana syödä 2 ateriaa ennen kouluruokailua.

Nainen pettää, ei tunnu missään mutta jos ruoka loppuu niin aijai... :D

Mua normaalisti vituta, mutta mua on alkanu oikein urakalla vituttaan työpaikkaruokailun aikana tää talouspuolen tiimi, kun ne aina puhuu niin kovaan ääneen ettei meiän keskusteluista tuu ikinä mitään eikä jumalauta kuule edes omia ajatuksia, varsinkin se yks vitun läskimuija ketä höröttää vitun kovaan ääneen :mad:

Angelica-82 sanoi:
Nukahtamislääkkeetkään ei auta asiaa kun herään sit vähän ajan kuluttua taas. Hienoo. Kuinkahan moni unettomista paranee joskus kokonaan, vai onko tää elinikänen vaiva?????? :itku:

Kai ne osittain ovat ihan elinikäinen vaiva, jonkinlainen temperamenttikysymys. Ja tapa reagoida. Oon huomannu että myös dieettaus vaikuttais, vähähiilarinen pahentaa uniongelmaa. Onneksi välillä on parempia kausia. Moni asia noihinkin tuntuu vaikuttavan. Huvittaa vaan nää saatanan yleisohjeet joita naistenlehdet ja ystävälliset sielut jakelee - maitoa ja tuuletusta ja sen sellaista - kun se tilanne niillä on ehkä vähän eri. No, tuo Metalvikingin ohje oli kyllä aika hyvä. Vähä muuta kun ne juo-lämmintä-maitoa-treenaa-älä-treenaa-syö illalla-älä syö illalla -tyyliset sekoilut ihmisiltä, joiden uniongelmat on sitä että ne ehkä kerran kuussa valvoo pari tuntia pitempään kuin yleensä. Haa. Nukahtamislääkkeet ei, vaikka nukuttaisivat pidempäänkin, tuo sellaista unta joka palauttaa. Tällasen olen kuullut (lääkärin sanomana): "Nuo lääkkeet eivät tee seuraavasta päivästä yhtään sen parempaa tai pirteämpää kuin jos olisit valvonut, ne vain auttavat siihen jos valvominen ahdistaa.":( No vittu ihan sama!:curs: Nyt vituttaa se että pitää kohta mennä hammaslääkäriin ja tehdä kaikkee siivoamistyylistä juttua. Ärh.

venla sanoi:
Uniongelma. Vittu jos on ylikuntoa. Ei oo. Ei oo! Hyvin jaksaa.

venla sanoi:
Kaminarikaan ei aikasin oo nukkumaan mennyt mutta mä taidan päihittää...:(

Minä nukun päivät koska ei ole mitään tekemistä. Duunista kun menen kotiin, vedän rasvat naamaan ja nukkumaan. Sitten herään, vedän jotain pientä ruokaa ja salille. Sitten taas ruokaa ja koisimaan kun siltä tuntuu. Viimeyönä tais mennä pitempään näemmä. Väänsin yhtä ympäristöä kasaan johonkin yhteen saakka.

Heräsin tossa klo 8 tasan ilman herätystä ja vähän myöhässä töihin. Onneksi on perjantai ja kaikki on ihan pihalla muutenkin.

venla sanoi:
Kai ne osittain ovat ihan elinikäinen vaiva, jonkinlainen temperamenttikysymys. Ja tapa reagoida. Oon huomannu että myös dieettaus vaikuttais, vähähiilarinen pahentaa uniongelmaa. Onneksi välillä on parempia kausia. Moni asia noihinkin tuntuu vaikuttavan. Huvittaa vaan nää saatanan yleisohjeet joita naistenlehdet ja ystävälliset sielut jakelee - maitoa ja tuuletusta ja sen sellaista - kun se tilanne niillä on ehkä vähän eri. No, tuo Metalvikingin ohje oli kyllä aika hyvä. Vähä muuta kun ne juo-lämmintä-maitoa-treenaa-älä-treenaa-syö illalla-älä syö illalla -tyyliset sekoilut ihmisiltä, joiden uniongelmat on sitä että ne ehkä kerran kuussa valvoo pari tuntia pitempään kuin yleensä. Haa. Nukahtamislääkkeet ei, vaikka nukuttaisivat pidempäänkin, tuo sellaista unta joka palauttaa. Tällasen olen kuullut (lääkärin sanomana): "Nuo lääkkeet eivät tee seuraavasta päivästä yhtään sen parempaa tai pirteämpää kuin jos olisit valvonut, ne vain auttavat siihen jos valvominen ahdistaa.":( No vittu ihan sama!:curs: Nyt vituttaa se että pitää kohta mennä hammaslääkäriin ja tehdä kaikkee siivoamistyylistä juttua. Ärh.
Mä olen kärsinyt myöskin unettomuudesta ihan pienestä pitäen...välillä oli jaksoja, jolloin sain hyvinkin nukuttua, mutta viimesen vuoden sisällä on taas ollu aika vaikeeta. Tästä syystä treenitkään ei ole kulkenu ihan toivotulla tavalla. Lääkäriltä sain Remeronia, mikä ei ole varsinainen unilääke, mutta sillä on väsyttävä ja unta syventävä vaikutus pieninä annoksina. Silloin tällöin otan vielä puolikkaan Imovanen tai Stilnoctin, jos seuraavana päivänä on joku tärkeä meno ja on PAKKO nukkua. Täytyy sanoa, että kyllä saa sellaiset ihmiset olla kiitollisia, joilla on luonnostaan hyvät unenlahjat..:kade::(

Jugetsi sanoi:
Tuntuupi siltä, että taas tulee kipeeks.:itku: Onhan tässä jo monta viikkoa oltukin terveenä. Lihaksia jomottaa ja on kuumeinen olo, vaikkei sitä kuumetta kyllä olekkaan ja vielä töissä kökitään tonne kahteen asti. Tais tulla vedettyä pikkasen liian kova käsitreeni tossa illalla ja se nyt laukasee tämmösen flunssan taas vaihteeks. Vittu kohta lopetan ton perkeleen treenaamisen, kun ei tosta tuu mitään. Kokoajan kipeenä ja muutenkin vituttaa..:curs: :curs:
Tulis jo kesä ja lämpimät kelit!

Niinpä.Tulihan sitä kuumetta sitten. Nyt 38C tasan ja varmaan nousee, kun paleltaa niin perkeleesti.
Toivottavasti olis joku hemmetin lintuinfluenssa ja kuolis pois kärsimästä.:curs:
Mua ei huvita enää mikään..:wall: :wall:

Ennen mulla on ollut hyvät unenlahjat, mutta nyttemmin tulee valvottua aika paljon. En tiedä onko piilostressiä vai mitä vittua. Koko ikäni olen kyllä viihtynyt paremmin maailmalla kuin omassa kämpässä, ehkä syy unettomuuteen on ennemminkin se että joutuu kotona nukkumaan.

Jotenkin ahdistaa olla himassa, toivottavasti äkkiä pääsen reissuun.

Kaminari sanoi:
Minä nukun päivät koska ei ole mitään tekemistä. Duunista kun menen kotiin, vedän rasvat naamaan ja nukkumaan. [--]
Heräsin tossa klo 8 tasan ilman herätystä ja vähän myöhässä töihin. Onneksi on perjantai ja kaikki on ihan pihalla muutenkin.

Niin no eihän siinä mitään vittuuntumisen aihetta ole, jos vuorokausirytmi poikkeaa ns. normaalista eikä siitä kärsi työ taikka treeni. Unettomuudessa on vaan vittumaista se jos ei nuku edes päivällä:curs:

Back
Ylös Bottom