Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

venla sanoi:
Niin no eihän siinä mitään vittuuntumisen aihetta ole, jos vuorokausirytmi poikkeaa ns. normaalista eikä siitä kärsi työ taikka treeni. Unettomuudessa on vaan vittumaista se jos ei nuku edes päivällä:curs:

Jep. Kyllä se 5 h olisi jotenkin saatava unta vähintään :(. Onko se siis pitkään kestänyt nyt?

Onko kukaan muu pannut merkille että aina kun joku ryssä tai joukko ryssiä kävelee kadulla vastaan niin ne ei kyllä väistä pätkääkään, vaan kävelee koko kadun leveydeltä. Tekisi mieli itekkin vaan kävellä suoraan, pukata ja kattoa mitä käy. Hyvä keino päästä paikallislehteen :P

Kaminari sanoi:
Onko kukaan muu pannut merkille että aina kun joku ryssä tai joukko ryssiä kävelee kadulla vastaan niin ne ei kyllä väistä pätkääkään, vaan kävelee koko kadun leveydeltä. Tekisi mieli itekkin vaan kävellä suoraan, pukata ja kattoa mitä käy. Hyvä keino päästä paikallislehteen :P
Mutta et uskalla. Koska venäläinen tietää olevansa imperiumin ylväs kansalainen, ja mitä hänellä olisi pelättävää? Suomalainen taas on käpristelevä mölli joka valittaa internetissä.

Voisin veikata, että venäläisillä miehillä on Yhdyntä/Runkkaus-suhde >1.

:offtopic:

Kaminari sanoi:
Onko kukaan muu pannut merkille että aina kun joku ryssä tai joukko ryssiä kävelee kadulla vastaan niin ne ei kyllä väistä pätkääkään, vaan kävelee koko kadun leveydeltä.

Sehän se oli niiden taktiikka jo sodan aikana. Ei kovin menestyksekäs :lol2:

Kaminari sanoi:

En ole huomannut että tuo olisi ainakaan Helsingissä erityisesti ryssien ominaisuus. Kyllästyin nelisen vuotta sitten väistämään vastaantulijoita, kun havahduin siihen että olen lähes poikkeuksetta se joka väistää, vastaantulijan jatkaessa kulkuaan väistöliikkeitä suorittamatta.
Nykyään valikoin väistettävät.
On jopa yllättävän tyydyttävää tömäyttää olkavarrella päinkäveleviä pönäköitä valkosukkaisia 'pisnesmiehiä' ja hapannaamaisia nutturapäätätejä - ja osumia tulee säännöllisesti, sillä eiväthän nuo maailmannavat ketään väistä.
Osumaa seuraavat yllättyneet älähdykset jaksavat aina ilahduttaa.

Kelalta oli odottamassa oikea saatanan ylläri. 2500 e pitää maksaa opintotukia takaisin huhtikuuhun mennessä. Eka ajattelin että on joku fiba, mutta kun tarkemmin rupesin miettimään niin minulla oli tarkoituksena valmistua vuoden 2004 puolella mutta opinnot venähtivät vuoden 2005 maaliskuuhun. Se on sitten 833,3 e per kuukausi. Jos olisin valmistunut 2004 ei olisi tullut senttiäkään takaisinmaksettavaa, niin kuin alkuperäinen suunnitelma oli. Voi vitun vitun vitun vittu.

Niin ja mistä vitusta mä ne rahat pieraisen. Kaurapuurolla sitten elellään saatana.

Vittu. Vituttaa ihan hulluna. :itku: .

flagellum dei sanoi:
En ole huomannut että tuo olisi ainakaan Helsingissä erityisesti ryssien ominaisuus. Kyllästyin nelisen vuotta sitten väistämään vastaantulijoita, kun havahduin siihen että olen lähes poikkeuksetta se joka väistää, vastaantulijan jatkaessa kulkuaan väistöliikkeitä suorittamatta.
Nykyään valikoin väistettävät.
On jopa yllättävän tyydyttävää tömäyttää olkavarrella päinkäveleviä pönäköitä valkosukkaisia 'pisnesmiehiä' ja hapannaamaisia nutturapäätätejä - ja osumia tulee säännöllisesti, sillä eiväthän nuo maailmannavat ketään väistä.
Osumaa seuraavat yllättyneet älähdykset jaksavat aina ilahduttaa.

:lol2: Voin kuvitella.

Itse kyllä yleensä väistän, mutta koppavanoloisia ihmisiä en väistä. Osumia ei paljon tule, kyllä ne aina väistää. Se olisi kyllä hauskaa kun joku pollea Pablo ei baarissa väistäisikään.

Muistanpas muuten miten joskus lukiossa(olin vuoden) sellainen arabi aina käveli patongit kainalossa. Tein kerran ns. puoliväistön, eli hartioita siirsin niin että jos hän siirtää saman verran niin ei tule törmäystä. Eihän ylpeä Allahin poika siirtänyt vaan töytäisi minua. Seuraavalla kerralla käytin puoliväistöä vain ladataksen takliini liikeenergiaa, ja muhametti lensi pitkin käytävää. Hauskaahan se oli kävin vielä sanomassa että revin siltä pään irti jos se kattookin mua päin vielä.

16-vuotiaan itsetunnolle oli äärimmäisen tärkeää ettei kukaan vahingossakaan töninyt:D Vaikken kiellä ettenkö miltei samalla tavalla toimisi vieläkin, mutta nyt lähinnä siksi että haluaisin tuollaisten ihmisten oppivan käytöstapoja.

vittu että voi yhden sohvan etsiminen olla vaikeaa. tänään kävi jo lähellä, mutta myyjä perui puheensa hetkeä ennen kauppoja. hermohan tässä vaan menee.

Belmondo sanoi:
Mutta et uskalla. Koska venäläinen tietää olevansa imperiumin ylväs kansalainen, ja mitä hänellä olisi pelättävää? Suomalainen taas on käpristelevä mölli joka valittaa internetissä.

Voisin veikata, että venäläisillä miehillä on Yhdyntä/Runkkaus-suhde >1.

:offtopic:

Niin. Tuolta kannalta kun asiaa tarkastelee. Mutta eikös se ole niin että täällä täytyy tulla toimeen. Edustan "1>"-miehenä sellaista 'piis än lööv'-linjaa, jossa katson ensiksi asian tärkeyden ja merkityksellisyyden ja asetan toimintani sen mukaan. Sillä niin paljon on Jenna, Kobe ja Raquel maailmaa rakastanut ettei yhdenkään tarvitse kadulla venäläistä väistäessään sitä pahana pitävän!

Eka kunnon loma sitten syksyn 2004 ja ekat lomapäivät heinäkuun puolivälin jälkeen: varattuna 2 viikkoa Phuketissa ruåttalaisen resebyråån kautta ja lähtö tänään. Älytön duuniputki takana, minkä on tän valopilkun avulla mitenkuten jaksanut. Maanantaina tenavalla kouluvuoden eka kuume päälle. Nousee sitten iltalämmöt koko viikon 40 asteen päälle, joten tänään oli pakko peruuttaa reissut.

Lomaohjelmana onkin nyt sitten vakuutusyhtiöstä koittaa ruinata jotain korvauksia ja vaikka tehdä fillariremonttia tai mennä normaalisti takas duuniin. Vähän väärä threadi sikäli että on niin vyön alle lyöty olo ettei edes huomaa että vituttaako vai ei. Eipä löydy sopivaa emoticonia tähän mielentilaan.

Vituttaa maata pe-iltana kotona sairastamassa ja kokea vahvaa myötähäpeää kun tv:ssä elefantti-luokan tömistelijä esittää olohuoneessaan tanssia Simple Life-sarjan tyhjäntoimittajaperijöille.
Vituttaa olla liian tyhmä/laiska keksimään järkevämpää tekemistä :david:

Edit. Vituttaa jenkkien idioottimainen into sensuroida tv-ohjelmia :nänni:

Vituttaa, kun flunssa tekee tuloaan. Ja vituttaa, ettei mentykään leffaan, koska olen yllä mainitusta syystä ihan vitun väsynyt. No, käytiin sentään syömässä. Luksusta, luksusta.

Dietti + aamuaerobiset + salilla käyminen + treenit siihen päälle. Vähän vaikeaa tämä riittävän ravinnon saaminen, mutta silti miinuskaloreilla oleminen. Näin viikon treeniputken jälkeen olo on kuin olisi jalat amputoitu, mutta haamukipua on vielä.

Ihmissuhteet, niiden puutteet ja puute.

Yön unettomina tunteina on aikaa vittuuntua kaikenlaisesta.

Kuinka helvetissä Suomestakin löytyy yhä edelleen porukkaa joka on valmis viskaamaan ahneuttaan/ laiskuuttaan/ typeryyttään harkintakykynsä nurkkaan ja tulemaan verkostomarkkinointihuijauksen/ pyramidikusetuksen uhriksi.

Ennen säälitti toiveikkaiden typerysten kohtalo, mutta nyt pistää turhauttamaan ja vituttamaan että joutuu samaa palloa moisten typerysten kanssa tallaamaan. Tänä päivänä on jo tietämys noista touhuista niin laajalti levinnyttä, että kärsikööt saatanan pellet nahoissaan. Siperia opettaa vähämielistäkin.

Helpottaa :rolleyes:

Edit. Onnittelut kusettajille :thumbs:

Tää saatanan vatsatauti :curs:
Paino vaan laskee, ihan sama minkä verran syö. Nyt ruokahalu on totaalisesti kadonnut. Tässä tän illan ja nyt yövuoron aikana oon koittanut 4 kertaa väkisin edes vähän saatua syödyksi.
Saatan saavuttaa tavoitteeni 90 kilon elopainosta tätä menoa jo parin viikon päästä. Alunperin tarkoitus oli kuitenkin että kesäksi...

Vituttaa aina yhtä paljon herätä päänsäryn kanssa ja tietää heti, että päivä menee ns. persiilleen. Ei voi käydä salilla, ei pysty tekemään mitään järkevää. Ja huomenna töihin sitten, jipii.

Ei tää nyt sinänsä juuri ees vituta, mutta onpahan huvittava huomio. Mun suhteet on menny järkässä: 4 vuotta, 2 vuotta, vuosi, 3kk ja nyt ilmeisesti 1,5kk. Meitsi ei taida olla kovin toimiva poikaystävä tai jotain. :D

Nyt jos vielä sais varmistuksen, että tää suhe on ohi niin pääsis sitä kolmen viikon suhdetta ettimään... :)

Heh, Tupla-J on kohtalotoveri. Mä lähen ettiin kylläkin vasta sitä 2kk suhdetta vasta seuraavaksi. Suunnilleen aina on puolittunut mullakin.

Vituttaa kun te miehet kirjoitatte Punttimimmien puolelle! Ei voi olla niin vaikea tsekata noita uusia viestejä selatessa, että onko se rahantuhlausthread, vitutusthread tai mikä hyvänsä yleisellä vai mimmien puolella. Ei meitä kiinnosta jos teidän ylimääräiset rahat menee autohifiin tai laskuihin! ARGH! :curs:

;)

Back
Ylös Bottom