Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei saatana. Tällä viikolla yhen kerran pääsin salille. Alkuviikko meni sairastelun merkeissä, loppuviikko penkkareitten jatkoilla. Ja viikonloppu toipuessa jatkoista. Ei saatana, ikinä ei oo näin paljoa hävettäny!

Autokin pitää viedä huoltoon katsastusta varten ja laskua mökiltä odottelen pelonsekaisin tuntein. Kyllä tämä nyt on yhtä helevettiä!

Ruokailutkin on ollu linjalla Atrian roiskeläpät, lihapiirakka, kahvia ja helevetisti karkkia. Huomenna pitää kyllä ryhdistäytyä ja käydä työkkärissa. Joopa joo

Ja edelleen tuo vatsa eilisestä hieman kipee kun tulee liikettä keskivartalolle tai joku huono asento esim. istuessa. Joku vatsalihas taisi revähtää. Nyt vaan pitää levätä tämä päivä vaikka olikin tarkoitus käydä salilla. Lenkillä kyllä pystyy käymään kun jo kävin aamulenkin ja kipua ei tuntunut. Joten toisen kerran tänään lenkille.
Jos ottaisi hoidoksi buranaa 2-3x ja kylmää tuohon kipuun.
Näille ei voi mitään mutta silti ottaa pattiin kun aina joku paikka kipeenä...

^ Pintasivistys on ohuttakin ohuempaa. Ihminen on vain mahdollisesti ns. fiksu, valitettavasti. Tuskin on mieleltään ihan tasapainossa tossa jutussa.

VITTU mua VITUTTAA ihmiset (yl. naiset) jotka asettelee tanssilattioille niitä käsiväskyjään kanssaihmisten miinottamiseksi. Ylikansoittuneen tanssilattian hämärässä minä ainakaan EN MITENKÄÄN ITSESTÄÄNSELVÄSTI tuijota ensisijaisesti varpaisiini niinkään kuin yritän pitää katseen suurinpiirtein muiden lärvien tasolla (okei, joskus katse putoo tissien tasolle). Kyllä sit naurattaa kun muljauttaa esim. nilkkansa jonkun sutturan Vuittoniin.

nimim. melkonen rusahdus lähti lauantainakin, onneks ei ollu mun nilkka. ehkä puhelin?

Perkeleen perkele kun voi treenit mennä päin seiniä. Mä en kyllä hallitse tätä diettaamista pätkääkään.

4 viikkoa oltu -500Kcal, ja syöty nätisti. Ja nukuttukin riittävästi. Kaiken pitäisi olla siis kunnossa, mutta kun ei kulje. Sen vielä ymmärsin että tulokset jämähti jo dietin ekalla viikolla mut nyt mä olen joutunut ottamaan kaikissa liikkeissä takapakkia painojen kanssa :wall:

Eikä sekään vielä vituttaisi, mutta kun olo on niiin vetämätön ja "heikko" koko ajan, etenkin salilla. Ennen jaksoi kiukulla vetää reenin viimeisenkin liikkeen, ja treenin jälkeen oli todella energinen olo vielä loppupäivän. Nyt tuntuu jo ekan liikkeen tokassa sarjassa että tästä ei tuu mitään :wall: Ja mies kävelee ku zombi kotio.

Paskat tästä, nyt on ainakin tilaisuus tehdä testi mitä tapahtuu, mä palaan plussalle. Ei tässä nyt mitään kaljareppua kuitenkaan vielä ole :whip:

Jumalauta että on joillekin ylitsepääsemättömän vaikeaa uskoa että se risteys siinä on nykyään LIIKENNEYMPYRÄ! Ollut jo monta vuotta! Joten s****nan juntti älä jää odottelemaan niitä autoja sieltä hevonvitunkuusesta asti vaikka niitä "on ennenkin pitänyt väistää", joka suunnasta lähestyvälle on KÄRKIKOLMIO!*) Jos et tiedä mitä se tarkoittaa niin älä aja autolla liikenteessä! Äläkä näytä sitä vilkkua vasemmalle kun olet menossa ympyrään.. :curs:

*) http://www.finlex.fi/data/sdliite/liikm/2671.gif

tokkopaisto sanoi:
VITTU mua VITUTTAA ihmiset (yl. naiset) jotka asettelee tanssilattioille niitä käsiväskyjään kanssaihmisten miinottamiseksi. Ylikansoittuneen tanssilattian hämärässä minä ainakaan EN MITENKÄÄN ITSESTÄÄNSELVÄSTI tuijota ensisijaisesti varpaisiini niinkään kuin yritän pitää katseen suurinpiirtein muiden lärvien tasolla (okei, joskus katse putoo tissien tasolle). Kyllä sit naurattaa kun muljauttaa esim. nilkkansa jonkun sutturan Vuittoniin.

nimim. melkonen rusahdus lähti lauantainakin, onneks ei ollu mun nilkka. ehkä puhelin?

Tanssilattialle astuessasi tutkit lattian katseellasi mahdollisten ansalaukkujen varalta. Lisäksi suoritat ajoittaisia tarkastuksia liihotellessasi lattian poikki.

Kun katseesi tapaa vaarallisesti sijoitetun laukun lattialla, niin potkaiset/heität sen hulinvittuun sieltä tanssivien ihmisten jaloista.

Helvetti on toiset ihmiset.

Edit. Ensin laukku tallataan, sitten vasta poistetaan lattialta.

Penkkitulos pudonnut 20kg kahdessa viikossa!

Vittu meinasin jäädä 65kg:n alle neljännellä toistolla.

tokkopaisto sanoi:
VITTU mua VITUTTAA ihmiset (yl. naiset) jotka asettelee tanssilattioille niitä käsiväskyjään kanssaihmisten miinottamiseksi. ?

Niin muakin. Eikö ne tajua, että ne laukut on ihan helkkarin helppo varastaa siitä huomaamatta? Nim. laukku varastettu lattialta, kun katse kääntyi ehkä n. sekunnin nanosekunnin mikroosan muualle, ja sen jälkeen laukkua ei enää ikinä ole nähty/nähdä lattialla.

VItuttaa, kun yksi ihminen duunissa on heittäytynyt hankalaksi. tilapäistä, toivottavasti. AAARGH! Voisin kuristaa jonkun (vapaaehtoisia?!?).:curs: :curs:

flagellum dei sanoi:
Tanssilattialle astuessasi tutkit lattian katseellasi mahdollisten ansalaukkujen varalta. Lisäksi suoritat ajoittaisia tarkastuksia liihotellessasi lattian poikki.

Kun katseesi tapaa vaarallisesti sijoitetun laukun lattialla, niin potkaiset/heität sen hulinvittuun sieltä tanssivien ihmisten jaloista.

Helvetti on toiset ihmiset.

Edit. Ensin laukku tallataan, sitten vasta poistetaan lattialta.

Tää on kyllä jännä juttu. Usein vielä iso porukka ja laitetaan ne laukut johonkin siihen keskelle ja sitten vedetään sadetanssia siinä ympärillä. Ja totta juutas kerätään lämpöä kun vahingossa tallaat sen 15e turkkilaisbasaari-Vuittonin päälle. Pitää ensi kerralla roudata salikassi baariin, laittaa keskelle lattiaa ja katsoa mitä sanovat kun teen neidot ts heitän juomat päälle/tuohdun jos joku tallaa päälle :david:

Mua oikeasti alkoi vituttumaan kun kuulin tänään miten loukkaavaa ja alkeellista juttua eilen joku/jotkut olivat heittäneet tuolla VIP-tsätissä.
Vittu hävetkää, aikuiset ihmiset (mitä ei kyllä uskoisi). Joku raja sentään, niin paskaa juttua tulvinut ulos. On varmaan ylpeä olo kun ei muuhun pysty saatana. Normaalit näppärät heitot ja vittuilut ymmärtää, mutta sitten kun aletaan mennä rankasti henkilökohtaisuuksiin niin se alkaa kertoa jotain kirjoittajan omista (olemattomista) älynlahjoista. Haistakaa paska.

VITTU, nyt vituttaaaaa, kroppa on aivan sekasin.
Kävin hiihtämässä äsken,ja ensimmäisen 500metrin jälkeen iski maitohapot ja jalat sekä kädet veti aivan voimattomiksi, syke ei noussu mihkäää ku ei päässy eteenpäin, 6km sitten vitutuksessa laahustin. Ei saatana. Ja ylikuntoa ei voi olla kun on koko vuos menny ihan vituiksi. pari kertaa salia vaan viikkoon ja hiihtoa helvetin vähän. Mutta kun jo alku talvena pysty hiihtämään 15-20km helpommin vaikka ei ollu mitään kuntopohjaa. Joku mättää nyt pahasti, voisko syy olla 3 vuorotyöt, sekottaa kropan totaalisesti

SAATANA

Faidra sanoi:
Vituttaa kun te miehet kirjoitatte Punttimimmien puolelle!
Täytyy nyt antaa tunnusttustas modeille, aika tehokkaasti kaikki miesten viestit poistetaan punttimimmien puolelta. tottakai jotain jää joskus, mutta teillä on hei oma kokonainen osasto, ei voi suuttua siitä että muutamia viestejä menee väärään paikkaan.:piis:

Jätkillä taas ei oo mitään paikkaa, missä vetää vaan omaa showta, naiset on tunkeneet jopa "laatua miehille"- threadiin...

Tiedä sitten kuuluuko tänne, mutta ainakin itse nauroin. Tänään tulin pukkarista ulos ja olin menossa lämmitteleen, sattuisin vilkaisemaan penkkien suuntaan olisko siellä mitään nähätävää. No olihan siellä, n. 40v. mies penkkaamaassa 70kg:ta ylös, perse 50cm ilmassa ja ILMAN paitaa :urjo: Ei oo todellista. Ymmärrän jos on mallia Jay Cutler tai edes Marko Savolainen niin voi patsastella salilla ilman paitaa.. mutta jos maha lähestyy jo kaljatynnyrin kokoa, niin voisi jättää väliin...

Itsekin tuli eilen nähtyä mallikasta runkkupenaa.:jahas:

Pelles sanoi:
eli kaveri oli menny normaalisti tekeen reeniä tänään Turun SATS kuntoklubille.. jolloin henkilökunta oli kysyny häneltä että peseekö hän itseään ja vaatteitaan kun hän haisee hielle.. (kuntosalilla).. :wall:

Kaverikin oli kuullut, että joku oli mennyt salille treenaamaan oikein kunnolla...oli henkilökunta tuonut pyyhkeen ja sanonut "anteeksi, mutta täällä ei saa hikoilla" ei juma***** mikä sali se semmoinen on?

Back
Ylös Bottom