Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

hurmanni sanoi:
Vituttaa. Korkeakouluopiskelu ahdistaa. Tänään ei kyennyt enää kouluun. Lanttu aivan jumissa, kemia ei kulje<----tästä on tiedossa varma hylsy.

Päätin juuri,että huomenna talsin opon puheille ja laitan eropaperit vetämään. Katsellaan sitten myöhemmin menenkö takaisin kouluun. Nyt ainakin haluan tehdä jotain muuta. Esim. töitä.

Jos olet korkeakoulussa niin eihän sun kannata eropapereita jättää koska korkeakouluissahan on ikuinen opinto-oikeus (vai onko se vain yliopistoissa). Myöhemmin saattaa kaduttaa jos haluat jatkaa samoja opintoja eikä sitten ookaan enää, mitä jatkaa.

Lauantaina tuli todistettua sellanenki tapahtuma että tehdään jalkaprässiä ja näpytellään textaria siinä samalla, onhan se tietysti tehokasta ajankäyttöä mutta mutta...

niin.. en tiedä mihin osioon tämänki kirjottasin mutta ainaki mulle aiheutti tämä juttu suunnattoman paljon naurua. :lol2:

eli kaveri oli menny normaalisti tekeen reeniä tänään Turun SATS kuntoklubille.. jolloin henkilökunta oli kysyny häneltä että peseekö hän itseään ja vaatteitaan kun hän haisee hielle.. (kuntosalilla).. :wall:

viikottain reenataan yhdes ja varmistetaan toisillemme sarjoja etc.. vielä mäki oon hengis et ei se kovin pahalle voi haista.. ;)

että täydet :0: salille.. miinus tähtiä ku ei tos ollu.. :rolleyes:

Lemon sanoi:
Sama vika. Vituttaa just nyt koko yliopisto, joten tästä vitutuksesta on tasan yksi tie ulos: taukoa opintojen kanssa ja työelämään. Pää hajoaa tohon ainaiseen koulutyö-stressiin ja vapaa-ajan vähyyteen:curs: En tajua, miten joku voi kaiholla muistella "opiskelijaelämän ihanaa vapautta". Itse valitsen mieluummin 8-16 duunin ja teen lopulla ajalla mitä huvittaa kun käyn epämääräisiin aikoihin luennoilla ja lopun ajan teen osa-aikaista duunia ja väännän paniikissa jotain tutkielmia. Mut onneks kukaan ei mua siihen pakota, joten ei kun muille maille, ainakin hetkeks:)

Minä en taas ymmärrä miten joku voi valittaa että on opiskelupaikka yliopistolla. Itsellä ei ole opiskelupaikka ollut edes lähellä. Kauhea epävarmuus omasta tulevaisuudesta, koska varastomiehen hommia ei ole tarkoitus paiskia lopun elämää, eikä siiheb varmaan ole mahdollisuutta edes. Valtava epävarmuus tuleeko edes koskaan saamaan mahdollisuutta opiskella lisää. Tai kyllä varmaan johonkin opintolinjalle pääsee, mutta kun ei haluaisi mennä mihin tahansa, jossa ei ole varmuutta työpaikan saamisesta ja oman toimeentulon varmistamisesta tulevaisuudessa.

What sanoi:
Tänään jäi jo toinen perättäinen salitreeni välistä kuumeilun takia.:wall: En uskaltanu salille mennä ja se olikin ihan oikea ratkaisu. Oli jo 36.8 lämpö, kun tulin kotiin.

Ihanko jäi jo TOINEN treeni väliin ?!? :david:

edit. Anteeksi.

Äsken itsekseni laskeskelin, että multa jäi viime vuonna 81 treeniä väliin, mikä on yli puolet koko vuoden treeneistä.
Olin kipeenä.

Scottitankoon en yleensä laita mitään lukkoja kun teen takaolkapääsoutua. Laitan limput tankoon siinä telineessä ja sitten nappaan sen käsiin ja käännyn ripeästi 180 astetta toiseen suuntaan tekemään liikettä. Yleensä tossa käännöksen puolivälissä aina muistuu mieleen niiden lukkojen käyttötarkoitus kun uloimmat kiekot lähtee tangenttiin lentoon ympäri salia.

Tuntuu nykyään tuon vitutuksen määrä olevan aika vakio.

Kaikki stressaa, ahdistaa, ihmissuhteita on ihan vitun vaikea pitää yllä(jos niitä nyt ylipäätään nykyään enää mainittavaksi asti onkaan), mihinkään ei ole selkärankaa, ruoka ei maistu, rööki palaa(vituttaa vaan lisää) jne. Olo on aika riittämätön ja turha. Helvetti kun tekisi mieli vaan lyödä jollakin tapaa viimenen naula arkkuun kaikelle ja sillä siisti, mutta tässä sitä joutuu vaan kituuttamaan.

Jopa helpotti.

edit. ei kyllä oikeasti edes helpottanut. Tämän kaiken lisäksi, voi helvetin torspot kun eivät saa mua nuorisopsykiatrille millään järjellä käsitettävällä aikavälillä.

Aleley, elä nyt ainakaan itsemurhaa tee...tai en minä tiedä....
Pistä :kuvia:

Ps. Nuorisopsykiatrit ovat turhia pellejä - olen itse ollut sellaisen epäihmisen vastaanotolla. :)

Vituttaa. Korkeakouluopiskelu ahdistaa. Tänään ei kyennyt enää kouluun.
Tervetuloa joukkoon. Monesko vuosi sulla menossa? käy ennemmin nipisemässä yths:llä ja hae vaikka sairauslomaa.. ei koulua kesken kannata jättää. korkeakouluopiskelu on vaan tätä. get used to it.

:offtopic: tuli vaan mieleen tohon mun aikasempaan kommenttiin lisäten et pitäsköhän mun tehdä saliarvostelu.. sit sinne loppuun et ps. muista dödö.. :lol2:

Lemon sanoi:
Sama vika. Vituttaa just nyt koko yliopisto, joten tästä vitutuksesta on tasan yksi tie ulos: taukoa opintojen kanssa ja työelämään. Pää hajoaa tohon ainaiseen koulutyö-stressiin ja vapaa-ajan vähyyteen:curs: En tajua, miten joku voi kaiholla muistella "opiskelijaelämän ihanaa vapautta". Itse valitsen mieluummin 8-16 duunin ja teen lopulla ajalla mitä huvittaa kun käyn epämääräisiin aikoihin luennoilla ja lopun ajan teen osa-aikaista duunia ja väännän paniikissa jotain tutkielmia. Mut onneks kukaan ei mua siihen pakota, joten ei kun muille maille, ainakin hetkeks:)

Kannattaa, siis tuo tauon pitäminen.
Nim. ensimmäinen taukovuosi menossa, ja olo on jo paljon parempi..!

Allah sanoi:
Aleley, elä nyt ainakaan itsemurhaa tee...tai en minä tiedä....
Pistä :kuvia:

Ps. Nuorisopsykiatrit ovat turhia pellejä - olen itse ollut sellaisen epäihmisen vastaanotolla. :)

En teekkään. Kuvia mistä?

En minä tiedä miksi :kuvia: pitäisi laittaa.
Ei ollut muutakaan tekemistä, niin laitoin hymiön. :kuola:

blobbari sanoi:
Minä en taas ymmärrä miten joku voi valittaa että on opiskelupaikka yliopistolla. Itsellä ei ole opiskelupaikka ollut edes lähellä. Kauhea epävarmuus omasta tulevaisuudesta, koska varastomiehen hommia ei ole tarkoitus paiskia lopun elämää, eikä siiheb varmaan ole mahdollisuutta edes. Valtava epävarmuus tuleeko edes koskaan saamaan mahdollisuutta opiskella lisää. Tai kyllä varmaan johonkin opintolinjalle pääsee, mutta kun ei haluaisi mennä mihin tahansa, jossa ei ole varmuutta työpaikan saamisesta ja oman toimeentulon varmistamisesta tulevaisuudessa.

Yliopistolla opiskeleminen on monien niiden mielestä, jotka eivät ole siellä opiskelleet, jotenkin hohdokkaan kuuloista. Totuus on kaukana siitä. Varsinkin jos opiskelet pk-seudulla, niin vanne pään ympärillä voi olla usein hyvinkin kireellä, koska töissä on pakko käydä iltaisin jotta on varaa normaaliin elämiseen, minkä lisäksi sulla on koko ajan ihan järkyttävä määrä luentoja ja koulutöitä (riippuen tietysti alasta, jota opiskelee mutta mulla näin). Sitä paitsi mitä tulee mainitsemaasi "varmuuteen työpaikan saamisesta", sellaista ei nykyaikana ole enää olemassakaan. Tämän voi jokainen todeta ottamalla selvää kuinka paljon akateeminen työttömyys on lisääntynyt vuosi vuodelta.
Olen toki kiitollinen opiskelupaikastani yo:lla, mutta siitä minulla loppujen lopuksi ei ole kiittämistä kuin itseäni kun olen itseni sinne vuosien pohjatyöllä ja pääsykoe-menestyksellä sisään lukenut. Ala on varmasti oikea, mutta veri vetää vaan hetkeksi katsomaan maailmaa eri vinkkelistä... Sillä kun vaan on huimasti vaikutusta elämänlaatuun, että on motivoitunut hommiinsa, eikö?
Ja kiitos kaunis Tähtitytölle kannustamisesta!!! :)

-Aamulla otan mitat astiankuivauskaapista jotta tekisin sinne suojan tippuvalle vedelle

-Myöhästyn koulusta

-Unohdan käsineet dösään

-Päätän mennä konepajalle tekemään sitä kuivauskaappisuojusta

-Ostan koulun ruokalassa kalliimpaa ruokaa (joku bistro vaihtoehto, lohta) koska normiruoka olis ollu lähinnä perunaa&limaa. No se kala haisi ihan navetalta ja puolet jäi syömättä.

-Joudun menemään ihmereittiä töihin ja joudun rämpimään pitkin metsän laitaa aika hyvän tovin portille päästäkseni

-Töissä (varastossa) ryssin palttiarallaa 500kg appelsiinia ja omenaa lattialle. Tunnin siivouksen jälkeen uutta keikkaa heittäessä onnistun kaatamaan senkin. Menin puoli tuntia ennen vuoron loppua kyhjöttämään pukuhuoneeseen ja takomaan päätä kaappiin.

-Kotiin päästyäni huomaan että konepajalla työstämäni astiankuivauskaapin vesisuojus on tehty päin vittua, eikä se sovi sinne :jahas:

lopputulos: Soitto systerille ja kaljoille Kustaa Vaasaan :kippis1:

niin ja tästä oli jätetty useampi vähäpätöisempi vastoinkäyminen pois, mutta pääasiassa koko päivän kaikki meni päin v*ttua. :itku:

Sen vaan sanon että perjantai 13 ei oo mitään, maanantai 13 ja alkaa olla häpeninkiä... oikeasti pelotti mennä tuonne bisseille, mutta en saanu turpaan/puukosta/muuta vastaavaa.

Vielä 3 yövuoroa jäljellä, väsyttää = vituttaa
Oikeaa olkapäätä juilii, juuri kun treeni taas kulki. Hyvästi vähäksi aikaa leuanvedot, taljat, kulmasoutu, rintatreeni jne. = vituttaa

SuperStar sanoi:
Lauantaina tuli todistettua sellanenki tapahtuma että tehdään jalkaprässiä ja näpytellään textaria siinä samalla, onhan se tietysti tehokasta ajankäyttöä mutta mutta...

Oon nähnyt kun joku ~25-30v heppu tekee kokonaisen jalkatreenin lukien samalla lehteä. Prässiä, re.koukistajia, re.ojentajia, pohkeita jne.

Siitä tietää että on kovakuntoinen jätkä, ei ilmekään värähdä prässisarjan aikana :worship: :rolleyes:

Sama mentaliteetti kuin eräällä kaverin tutulla joka aloitti saliharrastuksen ja ekoissa treeneissä lohkaisi: "En sit haluu, et mun lihakset tulee kipeeks" :lol2:

Yks sälli löi prässiin monta sataa kiloa kiekkoja ja pyys siitä yhtä karpaasia varmistamaan. Prässiä nyt on kuitenkin melko mahdoton yhen jätkän varmistaa.. No siihen se sit meinas jäädä painojen alle, jotenki kuiteki onnistu liukkaasti liukumaan pois alta :P

Sit kans joku veti kohautuksii eka 70kg:llä sarjan ja sit heti perään 12kg:llä toisen sarjan. Se vaa näytti jotenki huvittavalta, mut kai siinä joku idea sit oli.

Back
Ylös Bottom