Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vaihda operaan.Gixxer sanoi:Vituttaa niin suunnattomasti nuo perkeleen POP UP:it ja winfixer 2006:set!!! :curs: :curs: :curs:
Glyptis sanoi:2 päivää intensiivistä opettelua takana eikä TIG-hitsaamisesta tule hevonvitun humppaa.
, jossa tietenki lihakset (mitkä lihakset?) tarrasi kiinni ja kaaduin oman jalan päälle => jalkapöytä niin kipeä, ettei kärsi edes laittaa kenkää jalkaan :curs:Ei lisänny, kuultu jo niin monta kertaa eri tahoilta. Ne säädöt mullakin mättää. Ja se että käsi tärisee kuin turkkilaisella vitunsuolaajalla.RRKalle sanoi:Voi vaan lisätä vitutusta, mutta...
Ainoa mikä siinä on, on vitun säädöt, niistä en tiedä mitään kaasuista ja muista. Kyllä ton oppiii kädetön apinakin, yritystä vaan.
Colin sanoi:Prkl ku sheikkeri aukes laukkuun:curs: :curs: Nyt on sitte kaikki tavarat iha jauhoissa. Laukussa oli vielä koulukirjoja yms. Kiva ku kirjojen sivujen välit täynnä jauhoa.:curs: :curs:
On kokemusta, putket hajoili ja kämpästä olin evakossa hiukan reilun kuukauden. Oma kotivakuutus maksoi omavastuuta lukuunottamatta majoituksen ko. ajalta, ja omavastuun perin taloyhtiön vakuutuksesta (kyseessä oli siis talon omat putket, sinun tapauksessasi siis varmaan kaupungilta kinuamaan). Vakuutusyhtiöillä on yleensä vuokrakämppiä tällaisia tapauksia varten, joista löytyy perusvarusteet, itse tosin olin hotellissa, koska rempan piti alunperin kestää alle kuukausi.Anonymity sanoi:P.S. Onko kellään kokemusta tällaisesta ja mistä asioista kannattaa pyytää korvauksia? Vuokranantaja pyytää varmasti omat korvauksensa asuntoon tulevien haittojen ja menetetyn vuokran osalta
No voi sun saatana! Jopas kävi paska tsägä! Vasta suunnittelit toisaalla tosiaan tuota uuden kämpän remppaa ja siinäkin on aivan tarpeeksi murhetta niin kävi sitten noin. Koitas jaksella, helvettiä tulee elämäsi olemaan muutaman kuukauden ajan. Tiedän kokemuksesta.Anonymity sanoi:PERKELE!
Huppe sanoi:Vituttaa! Eilen vein auton korjaamolle kun öljyä tuli pihalle. Vaihtoivat jonkun stefan jonnekin reikään. No vuoto lakkasi sieltä mutta nyt se sitten vuotaa toisaalta. Sinnekin pitää vaihtaa stefa. Vitun stefat! :curs:
Pitäisköhän mennä lääkäriin.. Täällä on toinen jolla on sama homma päällä. Ien on ihan tulehtunut (irti hampaasta) ja jotain kuppaa sikiää paiseeksi asti. Hammaslääkäriin olen menossa kunhan ehdin, vaikka talvilomalla...Eleonoora sanoi:Ai perkeleen viisaudenhammas! :curs: Pitkään ollut jo arka, eikä sillä ole voinut oikein mitään pureksia, mutta nyt se sit vasta temput teki. Ikeneen kasvanu joku ihmeellinen patti/paise mikälie. Ja on nimittäin kipiä! :( Tekis mieli hakea sairaslomaa tämän takia. Töissä muutenkin kireä ilmapiiri ollu tällä viikolla, niin ei jaksais tän kipeän/särkevän hampaan kans siellä enää tapella.
Mitähän lie mätää on tuo patti täynnä. :( Avo jo pelotteli, et kohta koko poski turpoaa.Pitäisköhän mennä lääkäriin..
Eipä mulla sit muuta..