Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jostain syystä ei kiinnosta treenata enää. Pikku hiljaa on kaikki into alkanut hiipua. Tällä hetkellä oon parhaimmassa kunnossa mitä koskaan aikaisemmin. Motivaation pitäisi olla korkeella mutta kun ei. Tätä on jatkunut jo aika kauan. Huoh...

Nooh. Kaipa se siitä. Jospa löytäisi jonkun asian joka nostaisi innostusta.

Ruhli sanoi:
Kannoin äitin kauppakassit autosta keittiöön ja aloin purkamaan niitä niin löysin 2 saunabeltiä.:curs:
:kuvia: vanhemmista!

Itse aiheeseen. Vituttaa se, että tänään on duunia klo 22 asti, ja huomenna duunit alkaa klo 7. Lisäksi vituttaa se että heräsin tänään joskus klo 10:30, joten en varmasti nukahda kun pääsen tänään kotiin. Nukutaan sitten joku 4h. Taas. Huomenna pitäisi myös ehtiä vielä salille, kun ensi viikolla on muutenkin tiukkaa ton kanssa. Ensi viikolla 4 päivää koulua ja 6 täyspitkää päivää töitä (3+3, kahdessa eri työpaikassa). Ehdi nyt sitten salille + kavereita näkemään, nukkuminen taitaa jäädä vähemmälle.

Hieman vituttaa kun olin orientoitunut löysäilemään koko päivän, mutta joutuu lähtee ovelle seisomaan kun yhellä tutulla pokella on flunssa eikä tuuraajaa. Mutta persaukisena pitäis olla tyytyväinen.

Ruhli sanoi:
Kannoin äitin kauppakassit autosta keittiöön ja aloin purkamaan niitä niin löysin 2 saunabeltiä.:curs:

Sori mutta REPESIN!:hyper:

Nyt vituttaa vain se että pitäis lukea oikeussosiologiaa eikä nappais yhtään:jahas: .

Ruhli sanoi:

REPESIN!:hyper: Ehkäpä sun äitisi vain haluaa kaksi pyykkilautavatsaa;) ?

Nyt vituttaa vain se että pitäis lukea oikeussosiologiaa eikä nappais yhtään..

Tähtityttö sanoi:
Mulla ei ole elämää.
Istun koneella la-iltana, juon salmaria ja kuuntelen hitaita ja riudun.
Vittu.:wall:

Hitaiden kuunteleminen ei ole hyväksi. Sorrun siihen tosin itsekin joskus, mutta entistä huonompi mielihän niistä vaan tulee.
Sulla taitaa just nyt olla elämä vähän mullinmallin. Mutta kyllä se siitä vielä.
Voimia!!

Ja hei, istuu näköjään moni muukin kotona koneen ääressä la-iltana. ;) Se on se tipaton tammikuu.. :D

Vitun Jokerit!!:curs: :curs:
Onneks kohta loppuu tää kiekkokausi!
Helvetti mitä velliperseitä..:wall:

Tähtityttö sanoi:
Mulla ei ole elämää.

Hahhah ei mullakaan.

Kuuntelen Kotiteollisuutta (Aamen & Eevan perintö) ja syön kalkkunaa. Pitäkööt tunkkinsa prkl. :david:

Sylettää... viikon alussa niksautin niskat salilla ja oon möllöttäny kotona kipu&relaxantti-lääkkeitä napostellen siitä lähtien. Tänään oli tarkoitus viimein päästä salille riekkumaan, niin eikös se flunssa päättäny eilen iltasella iskeä. Nyt ollaan sitten taas kotona ja kohta varmaan saikulla.

Nii, ja eilen olis pitänyt yks tyttökin treffata iltasella, ei olis voinu flunssa parempaan saumaan iskeä... perjantai 13. :jahas:

Tähtityttö sanoi:
Mulla ei ole elämää.

Hmmm..
Istun koneella, katon netin kautta Jefua ja juon Lightticolaa.. no ei tääkään niin hauskaa oo :wall:

Percele sanoi:
...se pieni sissi raahasi kaikkia kamoja kuiville turvaan läpi torstaiyön, joten olen onnekas kaikin puolin...
...Vakuutusyhtiöstä vaimo ei saanut selkokielistä vastausta korvaako ne tällaista vai ei, joka tapauksessa olen varautunut siihen että ei, ja onhan aina kotitalousvähennys.
Eli kaiken kaikkiaan aika vähällä selvittiin...

Heh, tästähän tuli hyvälle tuulelle. Semmonen positiivinen asenne, josta vois olla jopa hieman kateellinen. :)

Toiv. se vakuutusyhtiö kumminkin korvaa.

Hilppa sanoi:
Sylettää... viikon alussa niksautin niskat salilla ja oon möllöttäny kotona kipu&relaxantti-lääkkeitä napostellen siitä lähtien.

Pois möllöttämästä. Liikkeelle sen verran kun pystyt. Mars.

Tähtitytön kanssa vähän samoja ongelmia. Keskellä yötä ei parempaakaan tekemistä kuin istua koneella, prkl. Ostetaan yksi elämä.

Joona sanoi:
Luuserit :jahas:
Meikä vetää pohjat. Sen jälkeen kun sairasloma alkoi viimeviikolla, tajusin juuri kun kävin ostamassa kebabbia että en ole puhunut ääneen sanaakaan koko viikkoon. Tuntu hieman oudolta.

Back
Ylös Bottom