Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen meni olkapää paskaksi treenissä. Perkele kun mä en ikinä opi. Jos olkapäät on herkät menemään rikki niin silloin ei tehdä sitä saatanan dippiä, ei vaikka se tuntuis kuinka hyvältä ojentajissa. Eilen tein reenin lopuksi kaksi sarjaa dippiä ja oikea olkapää rutisi mukavasti joka toistossa, yöllä tuli heräiltyä vähän väliä kun ei pystynyt löytämään hyvää asentoa. Kättä ei pysty nostamaan eteen ja sattuu muutenkin eli tämä viikko menee levätessä:wall:

Vedin sitten pannut kotipihallani SUORAAN käden päälle. Venähti varmaan ranne tai jotain, särkee aivan helskatisti. Murtunut se ei ole, ja puristusvoimaakin on. Jospa se tuosta yön aikana tokenis.
Hiekottakaa, kele!:curs:

AM sanoi:
Saatanan ipanat.
Salini on uimahallin alakerrassa. Treenin jälkeen saunaan "rauhottumaan" ja JUTUM PAUKS eikö sinne tule joku vitun ryhmä uimakoululaisia isineen kirkumaan ja huutamaan.

Yleensä jaksan katsoa ipanoita ympärilläni tarvittavan kauan, mutta en tänään.
-Ei saa heittää löylyä, kun pikku-pentin ja vielä pienemmän-liisan päässä oleviin ulokkeisiin alkaa sattumaan
-Heidän kirkuminen ja huutaminen on kuitenkin sallittua, koska mitä väliä minun korvillani on

Lähdin suihkuun välikohtausten välttämiseksi...KYLLÄ aivan oikein, 1min 34 sekuntia tämän jälkeen oli kaikkien ipanoiden aivan pakko päästä suihkuun.

Epäilisin, että juuri näin pahimmat joukkoteurastukset saavat alkunsa.

Harva asia vituttaa niin paljon kuin idioottivanhempien lapset.
Eikös tulekin mieleen, että lasten hankinta tulisi sallia vain täysipäisille - jos niillekään. Note to myself: muista varata aika poliklinikalle piuhojen katkaisuun.

Vituttaa överiksi mennyt pe-ilta, pitkästä aikaa baariin ja mopo karkasi käsistä kaljaa,kaljaa,kaljaa.... Tuloksena kerrostalonkokoinen morkkis. Saatana mikä siinä on että kotibileissä yms. saldo pysyy kohtuullisena mutta heti kun pääseen baariin niiin pitää vetää kunnon kännit. Edellisestä baarikerrasta olikin kulunut jo pari vuotta, luulin vissiin olevani viisaampi...paskat.

Kerrankin kun tulee ihan OK nyrkkeilyä suomen telkkarista niin kuva nykii ihan vitusti kokoajan.... Kiitti MTV3

Voihan paska mihin tilanteeseen mä olen itteni järkännyt. No helvetti, ite oon sotkenu ja saan sitte sänkynikin pedata. Tällä haavaa ei fiilis kuvaa oikein tota meikäläisen allekirjotusta.

Ja anteeksi jo etukäteen, näin ei pitäis toimia.

amf sanoi:
kuva nykii ihan vitusti kokoajan....

Meillä on usein samaa vikaa. Kesken hyvän elokuvankin kun alkaa kuva nykiä, niin voihan vittu. Ja ylen kanavat ei välillä näy ollenkaan. Tosin niillä nyt ei kyl tee mitään. :D
Mut MTV3 ja Subi nykii liian usein. :curs:

Mua vituttaa aika moni kirjoitus tuolla kuolema-threadissä, sen verran vastuutonta liikennekäyttäytymistä on ollut. Eihän siinä mitään jos olisivat itsensä tappaneet, mutta kun vaarantavat niin monen muunkin hengen.

Wendy sanoi:
Mua vituttaa aika moni kirjoitus tuolla kuolema-threadissä, sen verran vastuutonta liikennekäyttäytymistä on ollut. Eihän siinä mitään jos olisivat itsensä tappaneet, mutta kun vaarantavat niin monen muunkin hengen.

Tää vituttaa muakin. Jengi tuntuu muutenkin oppivan vasta sitten, kun ite/kaveri on käynnyt ojassa.

Toiseksi, vituttaa aivan käsittämättömästi tilanne, jonka piti olla viimeinkin selvä ja SE juttu. Kaikinpuolin niin :haart: kuin vaan olla. Mutta ei!! Voi helvetti tätä kohtalon ivaa :wall: :wall: Näin ei oikeesti voi käydä kuin mun elämässä ja mulle!! Kyl sitä välillä miettii, että mitä vitun järkeä tässä kaikessa on ja miksi sitä aamulla nousee sängystä.

Töitä töitä töitä. Vittu. Piti olla helppo viikko. Vitut. Vittumaisin viikko ikinä. Tosin aavistin sen jo etukäteen ja laadin paperille itelleni ihan vaan vittuilu mielessä vittumaisimman mahdollisen viikon. Ja näköjään pomokin on tehnyt samanlaisen suunnitelman mun työviikosta. Täysin identtisesti on työvuorot toteutunut mun "vittumaisen ennustuksen" kanssa. Pomo vihaa mua ja tietää ettei mulla oo varaa olla tekemättä töitä joten kaikki paska vaan mun niskaan. Onneksi ei enää kauaa tartte kestää.

Tällä hetkellä vituttaa umpilisäkkeen leikkaus. En pääse ainakaan kolmeen viikkoon salille. Kouluunkin mennessä täytyy ottaa aamulla kourallinen nappeja että pystyy olemaan. Lisäksi on vanhojen tanssit tulossa enkä saa tanssia harjoituksissa vielä yhtään, täytyy vaan katsoa kun muut tanssivat. Lisäksi on kohta koeviikko ja paljon vaikeita kursseja joissa olisi pitänyt olla tunnilla että pysyy "kärryillä" asioista.

Toisaalta olisihan umpilisäke voinut tulehtua pahempaankin aikaan esimerkiksi juuri koeviikolla.

Raha tilanne enkaa kertaa elämässäni aivan päin persettä ja jouduin tekemään sen mitä toivoin et ei koskaan olis tarvittut tehdä. Menin sossuun ja nöyrästi pyysin apua. No sieltä todettiin, että kanssasi asuva neitokainen ei ole nostanut opintolainaansa niin emme voi nyt auttaa ollenkaan.
Vittu että vituttaa tollanen et toisen tarvii muka ottaa lainaa mun puolesta vaikka eropeli voi tulla vaikka ens viikolla.

amf sanoi:
Vittu että vituttaa tollanen et toisen tarvii muka ottaa lainaa mun puolesta vaikka eropeli voi tulla vaikka ens viikolla.

Olisko mitään mahdollisuutta mennä uudestaan sossuun (eri virkailija?) ja kertoa sama tilanne, sanoa että sun tilanne (mistä ikinä johtuukaan) on vielä pahentumassa/pahentunut kun olette eroamassa... Eihän niiden tarvitse tietää että ette (välttämättä) ole eronneet/eroa? Itket vähän, vanhemmissa naisvirkailijoissa voi herättää äidillisiä vaistoja kun iso mies itkee... ;)

dear_a sanoi:
Itket vähän, vanhemmissa naispakkislaisissa voi herättää äidillisiä vaistoja kun iso mies itkee... ;)

Heräiskö sussa äidinvaistoja, jos mä itkisin se Säpi-paita päällä? Sillon varmaan saisin jo enemmän kuin sen tuopin? :)

vituttaa kun savolainen ei pääse eteenpäin hommassaan!
kaikki vipit lahjoittaa makelle 10 euroa niin se saa tarvittavan rahasumman kokoon (20,000)

SniffDaddy sanoi:
Heräiskö sussa äidinvaistoja, jos mä itkisin se Säpi-paita päällä? Sillon varmaan saisin jo enemmän kuin sen tuopin? :)

Mä en ylipäätään ole äidillinen ihminen, joten mulle ei kannata miesten tulla itkemään. Paremmin se säpi-homma toimii noin muuten, paitakin tottakai! Pitäiskö teettää teema-paidat? :D Kaljan saat samantien kun sulla sen paidan bongaan. :kippis1:

SniffDaddy sanoi:
Mä otan suoraan Säpi-tatuoinnin otsaan.

... jos malttaisit vielä lisätä siihen jonkun sanan, esim. 'wanted'... :hyper: Voi herättää hilpeyttä jos tatuoit otsaasi pelkästään 'säpi'... :lol2:

dear_a sanoi:
Olisko mitään mahdollisuutta mennä uudestaan sossuun (eri virkailija?) ja kertoa sama tilanne, sanoa että sun tilanne (mistä ikinä johtuukaan) on vielä pahentumassa/pahentunut kun olette eroamassa... Eihän niiden tarvitse tietää että ette (välttämättä) ole eronneet/eroa? Itket vähän, vanhemmissa naisvirkailijoissa voi herättää äidillisiä vaistoja kun iso mies itkee... ;)

Eipä kuulemma auta. Tilanne on lain puitteissa tämä. Eikä siitä miksikään muutu nin kauan kun samassa osotteessa asutaan. Ei osannu ukko vastata kun kysyin et millä perusteilla määritellään se et hän on mun avopuoliso, verrattuna siihen jos kaks jätkää asuu samassa kämpässä niin onko toisen otettava laina jos toinen tarvii tukia. Kai ne voidaan rinnastaa avoparina eläviksi homoiksi sitten.
Toi ukko ei mulle kyllä varmaan antais enää mitään vaikka olis henki siitä kiinni. Sen verran tuli puhelimessa ilmotettua mitä mieltä oon kyseisen kioskin toiminnasta.

amf sanoi:
Raha tilanne enkaa kertaa elämässäni aivan päin persettä ja jouduin tekemään sen mitä toivoin et ei koskaan olis tarvittut tehdä. Menin sossuun ja nöyrästi pyysin apua. No sieltä todettiin, että kanssasi asuva neitokainen ei ole nostanut opintolainaansa niin emme voi nyt auttaa ollenkaan.

Kun muutettiin avon kanssa yhteen, molemmat opiskeli täyspäiväsesti. Lainat oli nostettu jne, ja lopulta eleltiin silleen että vuokran jälkeen jäi 300 euroa kuussa laskuihin (siis ihan kaikkiin, tosin asuttiin HOASilla että sähkö + vesi kuului vuokraan), tsetteihin, safkaan jne. Mentiin sossuun, tai siis ensin avo meni yksin. Niiden päätös oli, että ei saada mitään koska minä olen kohta valmistumassa ja siirtymässä työelämään. Tämä tapahtui 2002, eli niiden mukaan minun olisi pitänyt saada maisterin paperit vuodessa. Valitusreissulla saatiin sitten jo apua.

Kela taas on niin sekaisin ettei mitään rajaa. Kun kävin opiskelun ohella töissä, sain täyttä asumislisää. Nyt mulla ei ole duunia, mutta tulipahan lappu että asumislisä perutaan avokin tulojen perusteella (on samassa duunissa kuin aiemminkin mutta tulot nousseet). Mitä tästä opimme? Miesten tienaama raha on parempaa. Kiitti vitusti.

amfille vielä: niin ne meillekin sanoi, että opintolaina lasketaan ensisijaiseksi tuloksi, ja se on käytettävä ennen muun saamista. Tällöin mä olin sen kyllä nostanut mutta niiden laskelmien mukaan olisi pitänyt riittää, mutta eihän se kahdelle riittänyt. Valitusreissulle vaan. Me tehtiin silloin jopa viralliset velkakirjat kaikista rahoista mitä oltiin lainattu sukulaisilta takuuvuokriin jne (siis ei huijattu, oikeasti oltiin velkaa). Onnea matkaan!

Back
Ylös Bottom