Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu hävitin kukkaron eilen! Onneks ei ollu kun 50 e rahaa.

Voi vittujen kevät! Olen unohtanut yhden salasanan jota tarvitaan pääsemiseksi verkkokurssille. Oon kokeillut kaikki mahdolliset, yleensäkään kun en käytä kun paria eri salasanaa joka paikassa. Prkl...

Vituttaa kun on ollut taas niin tylsä päivä. Vituttaa kun tuntuu siltä että treeni on ainoaa elämää tällä hetkellä eikä oikein muuta ole. Arkisin tuota aikaa ei jääkään duunin lisäksi muuhun kuin treeniin mutta näin viikonloppuisin iskee tekemisen puute/yksinäisyys jossei tule tehtyä mitään kavereiden kanssa. Sitten sitä paikataan tietenkin treenaamalla lisää. Vähänkö siistiä. Pakko vissiin lähteä kohta lenkille ku ei muutakaan tekemistä ole.

Kaaduin treeneissä (jäällä) aivan täysiä polvilleni, siis molemmat sisäpuolet jäähän. Nyt on sitten nyrkin kokoiset mustelmat kummassakin! Sattuu "hieman".
Vituttaa muutenkin epävarma olo mikä treeneistä jäi. Kisat olis taas ens la, ja sitä ennen kahet treenit, joista toisiin en pääse, koska olen auttamattomasti töissä.

vittu että vituttaa kun tossa Kroppa Kovilla ohjelmassa aika vitusti laitettiin taas lisäravinteet ja steroidit sekaisin. Mark Richardson söi lisäravinteita ja antoi positiivisen doping näytteen. Voi terve. Teki vielä testin uusiksi ja jälleen positiivinen tulos

Juzzi87 sanoi:
vittu että vituttaa kun tossa Kroppa Kovilla ohjelmassa aika vitusti laitettiin taas lisäravinteet ja steroidit sekaisin. Mark Richardson söi lisäravinteita ja antoi positiivisen doping näytteen. Voi terve. Teki vielä testin uusiksi ja jälleen positiivinen tulos

Siinähän todettiin, että useista lisäravinteista löytyi tutkittaessa jäämiä anabolisista ja tästä tietysti johtui kaverin pos. tulos.

Tähtityttö sanoi:
Kaaduin treeneissä (jäällä) aivan täysiä polvilleni, siis molemmat sisäpuolet jäähän. Nyt on sitten nyrkin kokoiset mustelmat kummassakin! Sattuu "hieman".
Vituttaa muutenkin epävarma olo mikä treeneistä jäi. Kisat olis taas ens la, ja sitä ennen kahet treenit, joista toisiin en pääse, koska olen auttamattomasti töissä.

Otan takaisin. Sain juuri viestin joukkuekaverilta, joka kaatui (ei niin pahan näköisesti) ja sanoi että käsi oli siinä murtunut, nyt kipsissä 5 viikkoa. Onneks ei ole lähdössä Joensuuhun kisaan!

On tää vaarallinen laji..

Tsekkasin just, että millos uusintoihin ilmottautuminen päättyy... No eipä tarvinnu hirveesti kattoa, kun huomasin, että uusintakokeet pidettiin 15. pv. Muistin sitten tarkistaneeni ton päivän jo ennen lomia, joten aikaakin ois ollu (jos ei lasketa sitä, että mulla oli kouluhommia muutenkin ihan tarpeeksi). Kuinka saatanan huono muisti voi ihmisellä olla?

Minun ihana bitchass psykan maikka anto korvaavia tehtäviä mulle, kun en voinut tehä kurssin oikeaa "tehtävää". Vittu muut menee PAREITTAIN TEETTÄMÄÄN nuorilla sisaruksillaan jotain vitun huonoja piirroksia, joita ne sitten "analysoi" psykologisesti. MINÄ teen YKSIN 6 jotain homoa psykologista analyysitehtävää ja joudun lukee muutaman kirjan. Onko se mun syy, jos mulla ei oo kontakteja yhteenkään pikku naperoon, ONKO?!Hieman suhteellisuuden tajua, kiitos. :vittuimemunaa:

Nyt harmittaa :curs:

Edit: Ja nyt ei siis varsinkaan naurata

suortti sanoi:
Tsekkasin just, että millos uusintoihin ilmottautuminen päättyy... No eipä tarvinnu hirveesti kattoa, kun huomasin, että uusintakokeet pidettiin 15. pv.

Käys kattoon uudestaan. Tänään on 15. päivä ja veikkaisin et ei niitä kokeita tänään pidetty.

Oli aika jännä herätä viime yönä klo 3.07 nenä tukossa ja kurkku kipeänä. Kerrankin kun reeni kulkee ja salilla on mukavampi käydä kuin koskaan aiemmin niin tulee flunssa. Ei ole reilua...

-Vituttaa kun oon taas kipee. Poskiontelontulehdukseen vedellään antibiootteja.
-Vituttaa kun on niin paljon palauttamattomia koulutöitä. On pari koetta ja useita muita töitä rästissä ja ens kuun alussa saatava valmiiks.
-Vituttaa olla niin saatanan laiska! :curs:

Tänään on taas näitä päiviä..

1. Nukuin makeasti klo 10 asti.
1a) silti väsyttää ihan järjettömästi.

2. Selkä ei ole kipeä.
2a) mutta pää tuli kipeäksi luennolla ja jäi sitten selkätreeni tekemättä.

3. Ei mitään tärkeää tekemistä.
3a) ei kyllä huvita tehdäkkään mitään (kts kohta 1a)

Väsyttää ja vituttaa kaikki, eikä mikään taas kiinnosta.

Kohta mulla alkaa varmaan kuukautiset... :jahas:

ja autostakin tuulilasinpesuneste loppu..

-Vituttaa kun on olkapää kipeenä (ollu tulehdu=>ei oo voinu treenata=>penkki 20 jne.):curs:
-Vituttaa kun on sormi ja varvas menny kipeeksi sparraamisesta:wall:
-Vituttaa myös loputtomat kouluhommat, koska opettajat raadattaa töitä kun jollain orjilla:whip:

Auto hajosi (moottori sanoi morjens). Hankin varaosa-auton. Osien piti käydä. Kaikki sanoi että "kyllä tosta pitäs ainakin moottorin käydä ihan heittämällä."
Alettiin pulttaamaan moottoria irti. Oho, eipä käykkään. "Mut kyllähän tän pitäs käydä.." Hiphei jiihaa.
:wall: :wall: :wall:

Saatanan ipanat.
Salini on uimahallin alakerrassa. Treenin jälkeen saunaan "rauhottumaan" ja JUTUM PAUKS eikö sinne tule joku vitun ryhmä uimakoululaisia isineen kirkumaan ja huutamaan.

Yleensä jaksan katsoa ipanoita ympärilläni tarvittavan kauan, mutta en tänään.
-Ei saa heittää löylyä, kun pikku-pentin ja vielä pienemmän-liisan päässä oleviin ulokkeisiin alkaa sattumaan
-Heidän kirkuminen ja huutaminen on kuitenkin sallittua, koska mitä väliä minun korvillani on

Lähdin suihkuun välikohtausten välttämiseksi...KYLLÄ aivan oikein, 1min 34 sekuntia tämän jälkeen oli kaikkien ipanoiden aivan pakko päästä suihkuun.

Epäilisin, että juuri näin pahimmat joukkoteurastukset saavat alkunsa.

Löysin äsken laatikostani viimevuonna vanhaks menneen 20e:n lahjakortin suomalaiseen kirjakauppaan :thumbs: .

Väsyttää nykyään ihan tajuttomasti, vaikka kuinka nukkuis. Pysyn hereillä vaan tv:tä katsoessa tai musiikkia kuunneleessa, mutta annas kun alan tekemään läksyjä. Äskenkin oli pakko torkkua kesken läksyjen, kun en meinannu millään pysyä hereillä. Lopputulos: kasasin mantsan esseen rungon ja sain avattua matikan kirjat. Nukkumaan -> :zzzz:

Back
Ylös Bottom