Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuntuu vähän siltä että meikäläisen osa tässä maailmassa on vaan vääntää kulmat kurtussa itekseen ilman sen kummempaa syytä siihen saakka ku voima loppuu ja silmä sammuu. Tulee vähän vitutus siitä että se kalskahtaa todelta. Huono homma kun ainut asia mikä nostaa aamulla sängystä on vitutus ja vihanen olo.

mölliskö sanoi:
Vittu mää oon lihava ja laiska :urjo:
Oi voi! :D Taa kommentti heratti mussa heti tunteita ku se oli niin rehellinen, tuli sydamesta. Tuskin oot! Mullakin on tommonen olo aina sillon tallon (esim. tanaan...).

Mollisko ma oon hengessa mukana! :thumbs:

mölliskö sanoi:
Vittu mää oon lihava ja laiska :urjo:

Samat sanat... oon niskavammaisena maannu himassa, popsinu lihasrelaksantteja ja syöny karkkia ja pastaa ja lihapullia ja muusia ja keksiä ja jajjajajaja... :nolo:

Vituttaa vähän tää rahatilanne. Maksoin ennen vuoden vaihdetta liki kaikki laskut pois ja vähän jo ennakkoonkin, nyt oon sit peeaa kun loput pöllyttelin shoppailla. No, itsepähän oon tähän tietty itteni ajanut, helvetti. No kyl se siitä kun saa tehdä 12h päivää!

Edit: Ja v*ttu että minäkin oon lihava. Ällöttää olo omassa kropassa. Haluun dieetille!!!

MerZi sanoi:
Vituttaa vähän tää rahatilanne. Maksoin ennen vuoden vaihdetta liki kaikki laskut pois ja vähän jo ennakkoonkin, nyt oon sit peeaa kun loput pöllyttelin shoppailla. No, itsepähän oon tähän tietty itteni ajanut, helvetti. No kyl se siitä kun saa tehdä 12h päivää!

Edit: Ja v*ttu että minäkin oon lihava. Ällöttää olo omassa kropassa. Haluun dieetille!!!

Kokeiles nyt hei sitä taktiikkaa, että alat laittaa vaik parisen sataa euroa kuussa säästöön. Ei sen nyt kovin vaikeaa pitäisi olla. Jos ei onnistu yhden pankkitilin turvin, niin avaa säästötili ja siirrä sinne aina pieni osa palkastasi. :)

Ja mä luulin, että sulla oli massakausi menossa. :D Nytkö se jo muuttuu dieetiksi?

Katsokaas te kaikki "lihavat" vaikka huomenna peiliin uudestaan. Josko se mieli siitä muuttuisi. :)

Oli kyllä niin mahtava fiilis koko päivän.
Kunnes avokki paukkas töistä himaan, ja veti herneet nenään (sitten kun vielä joku kertois mistä, niin..).
Vittu että osaa pilata päivän tollanen toisen "olen perseeseen ammuttu karhu"-käytös.:curs: :curs: :curs:

Tähtityttö sanoi:
Oli kyllä niin mahtava fiilis koko päivän.
Kunnes avokki paukkas töistä himaan, ja veti herneet nenään (sitten kun vielä joku kertois mistä, niin..).
Vittu että osaa pilata päivän tollanen toisen "olen perseeseen ammuttu karhu"-käytös.:curs: :curs: :curs:

Toi on omalla avokilla perusilme nykyään kun se käy töissä ja aikuislukiossa samaan aikaan. :(

Vituttaa kun palkka tuli viimeksi lokakuussa ja ensikuuhun pitäisi vielä odottaa. Tammikuun opintotuenkin joudun maksamaan vielä takaisin. Visalla eletään jo kolmatta viikkoa... :curs:

Tupla-J sanoi:
Voi eih. Olen kipeä.

Sama vika. Taas vaihteeksi. Viimeisen puolen vuoden aikana oon ollut useammin kipeänä kuin edeltävien parin vuoden aikana yhteensä. Voi saatanan saatana. Mikä mättää?

katharziz sanoi:
Sama vika. Taas vaihteeksi. Viimeisen puolen vuoden aikana oon ollut useammin kipeänä kuin edeltävien parin vuoden aikana yhteensä. Voi saatanan saatana. Mikä mättää?
Meitsi puolestaan on yleensä terve kuni pukki, jotain pientä nuhastelua voi olla ja noin poiespäin, mutta nyt on pitkästä aikaa (eli about vuoteen) taas eka kerta kun on kääriytynyt peittoon tietokoneen eteen lukemaan kaikkea paskaa ja juomaan vihriää teetä.

Eleonoora sanoi:
Kokeiles nyt hei sitä taktiikkaa, että alat laittaa vaik parisen sataa euroa kuussa säästöön. Ei sen nyt kovin vaikeaa pitäisi olla. Jos ei onnistu yhden pankkitilin turvin, niin avaa säästötili ja siirrä sinne aina pieni osa palkastasi. :)

Ja mä luulin, että sulla oli massakausi menossa. :D Nytkö se jo muuttuu dieetiksi?
Njoo, säästäisin heti kun jäis mistä säästää. Ei noi palkat kovin huimiks käy kun ei voi tehdä töitä pääsääntöisesti, opiskelu verottaa ja sen pitääkin olla etusijalla. Ihan piippuun ei viiti itteään ajaa, alunperinkin ton työn piti olla vaan siinä sivussa, et sais sentään vähän rahaa. Ja kyllä, mulla on "massakausi" mutta kun tää lösöttyminen alkaa ketuttaa. :curs: Tuntuu ettei muuta tartu kun läskiä.

Ihana aurinkoinen keli, mut voi *ttu mikä sohjo teillä! Meinasin auton kanssa varmaan viis kertaa suistua tieltä äsken. :curs:

Insomnia...Jo kaksi yötä kestänyt. No ei, ei kai tää nyt ihan sitä ole, mutta täällä sitä töissä kökötellään ja takana 0h:n yöunet viimeyöltä. Ei jumankauta tullu uni vaikka olis mitä miettiny.

Toissayönä taas ei nukuttu, kun kuume laski ja hikoilutti, mutta silloin ei tarvinnukaan mennä aamulla töihin.

I think I'm paranoid...

Vitun selkä taas vittuilee. Onneksi sentään tällä kertaa yläselkä, joka toipuu kyllä pian, mutta jalkatreeni jäi vajaaksi, kun ei enää voinu kunnolla hengittää ja pyörtyminen oli likellä.. :curs:

Vituttaa myös naisasiat, tai niiden puute..
kaikki vapaat punttimimmit saa ottaa yhteyttä

Mitä varten lääkärissä käydään?! Siksi, että herra/rouva lääkäri kertoisi, mikä sitä onnetonta potilasta vaivaa. Eipä kertonut tällä kertaa. "En kyllä nyt osaa sanoa ollenkaan, että tehdään niin että katselet miten tuo jatkuu, eli parantuuko vai paheneeko. Jos se pahenee, niin meillä on enemmän indikaatioita sitten, niin voidaan yhdistellä oireita tarkemmin.... :david: :wall:

Mä olisin halunnut tietää mikä mua vaivaa!! Muukin kuin suuruudenhulluus, laiskuus ja turha itsetyytyväisyys. Näin tänään. :rolleyes:

Lyhyesti:

- eilen klo 22.45 havaitsen alakerrassa (kellarikerros) paskanhajua.
- avattuani pannuhuoneen oven totean, että koko pannuhuone on paskaveden peitossa ja vettä tulvii lattiakaivosta lisää.
- avaan kylmävaraston oven ja huomaan paskavedessä hiljalleen purjehtivan matka-tv:n. 70 neliön varastosta on noin neljäsosa paskan alla ja pinta nousee.
- huikkaan vaimolle kriisistä ja samalla rekisteröin pannuhuoneen kynnyksen alta luikertelevan kusipuron kohti vierashuonetta/kotiteatteria.
- soitan paikalle palokunnan joka tuleekin pian
- tällä välin kylmävaraston kaksi lattiakaivoa ovat muodostaneet hilpeän paskatsunamin, joka työntää mukanaan pahvilaatikoissa uinuvat kesävaatteet, hakesäkkejä ja paria riisiä tulostuspaperia. Veret seisauttava paskankäry ajaa minut takaisin vierashuoneen eteiseen, jossa lokaveden kyllästämät matot litisevät jalkojeni alla kuin syksyiset suomättäät.
- Paskan miasma (haju, toim. huom.) saa koiran ulvomaan yläkerrassa. Liityn kuoroon, kun huomaan kattavan pc-pelikokoelman puuroutuneena liisteriksi lattian rajassa (skeidapirtelön pinta-ala nyt kolmasosa varaston kokonaispinta-alasta). Erityishuomio pakastimen koneistoon, joka on peittynyt sontaveteen ja sammutetaan. Loppuviikoksi mustaviinimarjamehua.
- yöllisen tarkistuskaivon tyhjennyksen, lattian epätoivoisen kuivaamisen ja järkyttävän ja paskanhajuisen tavararöykkiön pihalle raijaamisen jälkeen menen nukkumaan huomatakseni aamulla lattialla lisää vettä. Tällä kertaa sadevettä. Paskanhaju ei toki ole tiessään.
- Lopputulos: viemärit tukossa/nuuskana kaupungin tontilla kasvavan koivun vuoksi. Huomenna uudet viemärit, puut nurin, puutarha mullin mallin ja paskanhajuista roinaa piha täynnä. Kaupungin virkamies käy tontilla toteamassa tilanteen; kun kysyn kaupungilta korvausta (niiden tontti ja puut jne...), äijä alkaa nauraa; kun kysyn josko vakuutusyhtiö korvaa, se laskee alleen.

Mahtavuutta.

Back
Ylös Bottom