Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah se legendaarinen ohjelmapuhe.[larry] sanoi:Lukiossa oleva puhe, joka pitää pitää huomenna, on nimittäin tämän thredin arvoinen tuo.
Oi voi! :D Taa kommentti heratti mussa heti tunteita ku se oli niin rehellinen, tuli sydamesta. Tuskin oot! Mullakin on tommonen olo aina sillon tallon (esim. tanaan...).mölliskö sanoi:Vittu mää oon lihava ja laiska :urjo:
mölliskö sanoi:Vittu mää oon lihava ja laiska :urjo:

MerZi sanoi:Vituttaa vähän tää rahatilanne. Maksoin ennen vuoden vaihdetta liki kaikki laskut pois ja vähän jo ennakkoonkin, nyt oon sit peeaa kun loput pöllyttelin shoppailla. No, itsepähän oon tähän tietty itteni ajanut, helvetti. No kyl se siitä kun saa tehdä 12h päivää!
Edit: Ja v*ttu että minäkin oon lihava. Ällöttää olo omassa kropassa. Haluun dieetille!!!

Tähtityttö sanoi:Oli kyllä niin mahtava fiilis koko päivän.
Kunnes avokki paukkas töistä himaan, ja veti herneet nenään (sitten kun vielä joku kertois mistä, niin..).
Vittu että osaa pilata päivän tollanen toisen "olen perseeseen ammuttu karhu"-käytös.:curs: :curs: :curs:
mölliskö sanoi:Vittu mää oon lihava ja laiska :urjo:

Tupla-J sanoi:Voi eih. Olen kipeä.
Meitsi puolestaan on yleensä terve kuni pukki, jotain pientä nuhastelua voi olla ja noin poiespäin, mutta nyt on pitkästä aikaa (eli about vuoteen) taas eka kerta kun on kääriytynyt peittoon tietokoneen eteen lukemaan kaikkea paskaa ja juomaan vihriää teetä.katharziz sanoi:Sama vika. Taas vaihteeksi. Viimeisen puolen vuoden aikana oon ollut useammin kipeänä kuin edeltävien parin vuoden aikana yhteensä. Voi saatanan saatana. Mikä mättää?
Njoo, säästäisin heti kun jäis mistä säästää. Ei noi palkat kovin huimiks käy kun ei voi tehdä töitä pääsääntöisesti, opiskelu verottaa ja sen pitääkin olla etusijalla. Ihan piippuun ei viiti itteään ajaa, alunperinkin ton työn piti olla vaan siinä sivussa, et sais sentään vähän rahaa. Ja kyllä, mulla on "massakausi" mutta kun tää lösöttyminen alkaa ketuttaa. :curs: Tuntuu ettei muuta tartu kun läskiä.Eleonoora sanoi:Kokeiles nyt hei sitä taktiikkaa, että alat laittaa vaik parisen sataa euroa kuussa säästöön. Ei sen nyt kovin vaikeaa pitäisi olla. Jos ei onnistu yhden pankkitilin turvin, niin avaa säästötili ja siirrä sinne aina pieni osa palkastasi.![]()
Ja mä luulin, että sulla oli massakausi menossa. :D Nytkö se jo muuttuu dieetiksi?
:wall: