Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toivottavasti se myötätunto jotain auttaa kun kaverilla on jo se täysperävaunullinen paskaa himassa ja toinen henkisellä puolella. Laitahan kuulumisia korvausasioista.

Umbra Nihil sanoi:
Voi jumalauta mikä tarina perceleellä. Kerrohan menikö kotiteatteri/muuta kuin varastohuone?

Kotiteatteri/vierashuone pelastui tietty vierashuoneen liinavaatteilla! Ette usko kuinka painava on tyyny täynnä kusta... Putkimies tuli justiinsa katsomaan uutta viemäröintilinjausta, täytyy kuulemma tilata lähikaupungista lisää putkea, kun ei ole varastossa noin hirveätä määrää. Kuulostaa edulliselta.

Jatkan tiivistelmää:

- pihalle on nyt tilattu roskalava, johon vaimon kanssa sullotaan kaikki yhteiset ja nyttemin alareunasta ruskeat muistot.
- kutsuin viikonlopuksi kavereita kylään, jätin kertomatta tämän likaisen pikku yksityiskohdan. Toivottavasti pojilla on selät kunnossa. Ja kova nuha.
- alaeteisessä puuskuttaa ilmankuivain. Se on tehokas, mutta puskee paskanhajun yläkertaan. Koira ei tykkää.
- kävin aamulla paikallisella ABC:llä paskalla. Toivottavasti huomenna röörit toimivat, sillä suihku/tukanpesu Rahtirastin bidee-suihkulla kuulostaa painajaiselta.
- röörien olisi hyvä toimia myös siksi, että alakerta on pestävä/desinfioida pian. Muuten kesän ja lämpimien ilmojen tullessa meillä ei käy enää kukaan. Eikä asu naapurissa.
- korvauksia en ole vielä hakenut, enkä edes tiedä keneltä niitä kinuisi ensiksi. Ei oikein ajatus kulje, kun kusellakin voi käydä luikkimassa vasta pimeän tullen.

Update mun mahtavasta päivästä, kun kaivuri tulee...

koulu vituttaa..viimeinen jakso lukiota menossa..sitten alkaisi lukuloma kevään kirjoituksiin.vielä muutama kurssi käymättä mutta ei vaan jaksa enää!!:whip:

No tuohon Prcln stooriin (tsemppiä korvauksien hakuun ja muutenki) on vaikee jatkaa, kun tuntuu että oma juttu on tasoa "leivät palo paahtimeen", mutta läntätääs silti, on niin erilainen v*tutuksen aihe kumminkin.

Tänään pitkästä aikaa hyvillä mielin ja nimen omaan ilman minkään näköstä vaivaa (ollut vaikka ja mitä nyt viime aikoina) tarkotus oli päästä (smith)kyykkäämään. :hyper:

Lämmittelin: fillarit, soudut, kaiken maailman pyörittelyt ja nitkutukset jne. :rock: Sitten kiekot tankoon ja lämppäreitä kevyt kymppi notta norjistuu.

No eipä siinä vaihdoin astetta isompaa limppua tankoon :whip: , tarkotuksena tehdä vielä toinen lämmittelysarja. Tuntu tod. hyvältä pitkästä aikaa, ilolla tein samanmoisen setin kuin äsken. :hyper:

Kun tulin tangon alta pois, tuntu sisä/takareidessä kivuliasta "vetoa" ja semmosta kiristymisen tunnetta, hieman niinkun krampin oireita.:eek: Jonku aikaa ihmettelin ja tunnustelin, ja kun huomasin, että ilman painojakin tuntuu melko v*ttumaiselta nousta ylös kyykystä, päätin jättää homman kesken kokonaan. Onneks, koska se kipu tuntuu vieläkin eli kyllä siellä varmaan jotain on "rikki". :itku: Pieni revähdys varmaan, omituista vaan, että se ei tuntunut liikkeessä ollenkaan, vasta kun nousin. Kramppitkaan ei oo ennen ainakaan tuntunu tältä.

VITTU sanon mä, ikinä ei pitäis iloita "onpas kiva taas pitkästä aikaa päästä tekemään sitä tai tätä", aina menee vituiks. :curs:

No tein kuitenkin huomisen reenin sitte pois, joten huomenna voin tehdä neloset (jotain ihan muuta).

Btw: venyttelyhän ei todistetusti vähennä tän tapasia "tapaturmia"? Oli muuten eka kerta ku jäi takareidet venyttelemättä käytännössä kokonaan -ja eka kerta ku on takareiska revähtäny tms.

:curs:

Ensiksikin, Perceleelle voimia tuon kaiken paskan kanssa. :rolleyes:

Nämä mättää (turhaa kitinää, kannattaa hypätä tämän viestin yli, ajattelin että avautuminen vois helpottaa):

* Antibioottikuurin sivuvaikutukset. Puolet päästä/kasvoista kosketusarka, osittain tunnoton, särkee... Inhoan lääkekuureja mutta iloitsin kun tämä maksoi vain muutaman euron - ja niillä sitten nämä sivuvaikutukset, kiitos. Säryn lisäksi naama on (vähän?) turvonnut ja näytän ihan tyhmältä. Hienoa. 8 days to go.

* Pankkikortti. Mikä niissä magneettinauhoissa on, kun ne kuluu niin äkkiä? Säilytän omani varsin asiallisesti joten siinäkään ei pitäisi mitään syytä olla. Nähtävästi menee kortti per vuosi. Ei siinä muuten mitään muuta kuin vaiva joka kortin uusimisesta tulee (ja muistaakseni se jotain maksaakin?) ja kauppojen kassat vittuilee toimimattomasta kortista - FYI, ei oo sitten mun syy. :curs:

EDIT: ei auttanut.

Taas oon saanu tyttöni suututettua, tosin ei ole ottanu yhtä suuria raivoja kuin viime kerralla. Osa syyn kyllä tiedän, muttakun hän sanoi et on muutakin, jota tässä en nyt pohtimalla ole keksinyt. Puolisen tuntia pitäis vielä odotella ni nähään ja pääsee juttelee asiasta.

Yläkerrassa bileet, aamulla töihin... vituttaa...

Perkele ollut jo 2 viikkoa matalaa kuumetta! 37.5 maksimissaan. Joka helvetin kokeessa ravannut ja lääkäri epäilee tulehtunutta viisauden hammasta syyksi. Tässä on nyt yksi penisiliini kuuri vedetty eikä ole tapahtunut mitään. Himottaisi mennä puntille, mutta pelkään että sydänlihas tulehtuu... :<

Hape sanoi:
koulu vituttaa..viimeinen jakso lukiota menossa..sitten alkaisi lukuloma kevään kirjoituksiin.vielä muutama kurssi käymättä mutta ei vaan jaksa enää!!:whip:

Täälläki voitais kopioida sama vitutus.

Kiitän kaikkia kannustuksesta!

Nyt, pari vuorokautta kusitsunamin jälkeen ja eka kunnolla nukuttu yö takana vasta huomaa, kuinka järkyttävän onnekas sitä oli. Kaikki olisi ollut HUOMATTAVASTI pahemmin, jos sitä olisi esim. ollut matkoilla tai edes nukkumassa viemäriräjähdyksen aikana.

Nyt alakerran varasto on jotenkuten tyhjä (vaimolle oli tavaroiden poisheitto huomattavasti hankalampaa kuin minulle, eli nyt desinfioidaan mm. nukkekotia ja tyhjiä muovipulloja. Toisaalta se pieni sissi raahasi kaikkia kamoja kuiville turvaan läpi torstaiyön, joten olen onnekas kaikin puolin...), mulla on uusi hieno viemäri, ilmanputsarin ja kosteudenpoistajan ansiosta vierashuone/kotiteatteri on lähes hajuton (varastossa haisee ihan navetalle), eikä ruohonleikkuu tai haravointi vie kesällä läheskään niin kauaa kuin ennen (piha on kuin Bagdadista).

Vielä on auki alakerran hygienisointi, vakuutusyhtiö suositteli muutamaa firmaa, johon otetaan yhteyttä ensi viikolla. Vakuutusyhtiöstä vaimo ei saanut selkokielistä vastausta korvaako ne tällaista vai ei, joka tapauksessa olen varautunut siihen että ei, ja onhan aina kotitalousvähennys.

Eli kaiken kaikkiaan aika vähällä selvittiin, ottaen huomioon kuinka helvetin paljon enemmän vahinkoa olisi voinut syntyä. Tavara on vain tavaraa, ja olihan se siellä varastossa ihan syystä, pakastimessa oli kesän ja syksyn sadot, mutta tulee se kesä ensi vuonnakin ja mulla on uusi viemäri sekä tyhjä (tosin pahanhajuinen) varasto jonka voi taas tunkea täyteen roinaa.

Vittu kun palaa hermot hihhulinaapurin kanssa. Taas se heitti jotain helluntailappusia luukusta. Pitää käydä vähän myöhemmin sen ovella pyörähtämässä, saa olla vika kerta kun se tulee mun ovelle uskoaan levittämään.

Vittu kun vituttaa tämä selkä. Taas se saatana temppuilee, en enää IKINÄ tee kyykyn mitään versiota. Saa jalat luvan kasvaa muilla liikkeillä tai olla sitten perkele vaikka kasvamatta.

Back
Ylös Bottom