Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tuli sitten käytyä treenaamassa hallintaotteita yms. ovipurokan kanssa. Tuloksena 3tunnin reissu ensiapuun jossa lääkäri totesi että nilkan nivelside ainakin osittain repeytynyt,kepit matkaan ja kotia. Aamulla kuvauksiin joista selviää että kuinka pahasti.
Nilkka näyttää potkupallolta eikä kestä varata yhtään. Huomiseen käsitreeniin mennään vaikka taksilla jossei oman auton ajaminen onnistu. Pitikin lähteä.....

Glyptis sanoi:
2 päivää soinu päässä Black Eyed Peasin RAIVOSTUTTAVA my humps my humps my humps my humps my humps!!:wall:
Mä en ymmärrä miks mä tykkään tosta biisistä, vaikka periaatteessa se äsryttää... :D

Mik99 sanoi:
Hihi, muakin eka ärsytti toi biisi, mut nyt se on -> :hyper:
Fergie on niin ihQ! :haart: Njoo, nyt minä pois täältä kylvämästä ot:n siemeniä.

Hermo menee kun yritän kikkailla (laskea) uutta verokorttia, tai siis prosenttia siihen. Mä kun en oo töissä kalenterivuosittain, vaan syys-ja kevätlukukausittain, ja mun on mahdoton tietää mitä tunteja mulla mistäkin on esim. syyskaudella vedettävänä.
Arvailuksi menee, ja pää sekoaa....

MerZi sanoi:
Fergie on niin ihQ! :haart: Njoo, nyt minä pois täältä kylvämästä ot:n siemeniä.

Joo, aluksi oli WTF olo, mutta sitten se biisi olikin hyvä, aika hyvät sanat! :)
Black Eyed Peas :rock:

Vaikken en oikein tykkää Black Eyed Peas:eista on My Humps kyllä aika perhanan koukuttava biisi....Ja ainahan vanha kunnon booty-shakin' uppoo..;)

Armadillo sanoi:
Ja ainahan vanha kunnon booty-shakin' uppoo..;)

Bodarit ei tanssi, eikä varsinkaan... ;) :D

Niin, siis itsehän en tanssi kuin juhannuksena pimeässä komerossa kolmen promillen humalassa yksin mökillä valepuvussa....:david:

Tarkoitin nyt tuolla kommentilla lähinnä sitä että minulle mieleistä on katsella vastakkaisen sukupuolen afro-amerikkalais-vaikutteisen musakin tahtiin rytmistä liikehdintää lähinnä alavartalon takaosan osalta :hyper: :hyper: .

Edit: Vaikken bodari olekaan..

Armadillo sanoi:
Niin, siis itsehän en tanssi kuin juhannuksena pimeässä komerossa kolmen promillen humalassa yksin mökillä valepuvussa....:david:

Tarkoitin nyt tuolla kommentilla lähinnä sitä että minulle mieleistä on katsella vastakkaisen sukupuolen afro-amerikkalais-vaikutteisen musakin tahtiin rytmistä liikehdintää lähinnä alavartalon takaosan osalta :hyper: :hyper: .

Missä tälläisiin törmää?? vituttaa ku ei ite koskaan nää noita.

Siinähän se lukee selvästi: "juhannuksena pimeässä komerossa kolmen promillen humalassa yksin mökillä valepuvussa.... "

Ai, sä tarkoitit niitä toisia. Telkkarista.

Nyt liukkailla keleillä kun näette jonkun lentävän perseelleen katuun niin voi pysähtyä kysymään että kävikö huonosti. Ei täydy kävellä laput silmillä ohi.

opm sanoi:
Nyt liukkailla keleillä kun näette jonkun lentävän perseelleen katuun niin voi pysähtyä kysymään että kävikö huonosti. Ei täydy kävellä laput silmillä ohi.
Näin on, mutta mitenkäs tuo vitutukseen liittyy? Tai no, kyllähän se varmasti luonnolle käy, jos itse vetää turvat, rikkoo esim. selkänsä ja ohikulkijat vain nopeuttavat askeliaan. :curs:
Tarkoitithan: "Ei PIDÄ kävellä laput silmillä ohi?" :nusnusnusnusnus:

Ultimecia sanoi:
Miksi flunssa kaataa sänkyyn AINA silloin kun treenimotivaatio on parhaimmillaan? Saatana kun joskus ei vaan huvita ja yrittää keksiä tekosyitä että vois tehdä jotain muuta ei ole mitään, ja nyt kun tekisi niin mieli salille: kehkot lilluu tossa rinnuksilla yskimisen jäljiltä. :curs:
Mut eiks naisilla oo keuhkot siinä rinnuksilla joka tapauksessa? Ai mutta sää meinasit niitä sisempiä, ehheeehhehe, huh huh, oon mie hauska, vatsaan koskee...

Glyptis sanoi:
Näin on, mutta mitenkäs tuo vitutukseen liittyy?

Lensin ite maahan ja vaikka se oli puhdas ilmalento niin takaa tullut henkilö ei noteerannut asiaa mitenkään. Ehin hiukan puhaltamaan ilmaa ulos ja kääntymään kyljelleni kun toinen jo menee ohi. Vitutus tulee siitä että toi on ihan yleinen suomalainen käytäntö.

Glyptis sanoi:
2 päivää soinu päässä Black Eyed Peasin RAIVOSTUTTAVA my humps my humps my humps my humps my humps!!:wall: Kävin haastattelussa kurssia varten, haastattelijat (3kpl) ylimielisiä wannabe-puolijumalia. Ja nyt rupes tietokoneen kajaritkin v***uilemaan!! :curs:
Joopa joo. Täällä taas soi päässä "Lennä Nykäsen Matti, lennä!..." Syypää on kyseisestä herrasta kertovan elokuvan mainos tv:ssä.

Ei ehkä yllä käyrällä vitutukseen asti, mutta ärsyttää kuitenkin.

Oli taas sellainen päivä että treeni ei kulkenut yhtään. koffarit ei potkineet, salilla oli vaan vetämätön olo, radiosta tuli jotain käsittämätöntä paskaa, olo tuntui todella pieneltä, sali oli täynnä uutta populaa, vituttaa kun kohta 1.5 vuotta treeniä ilman kehitystä. :curs:

EDIT: Jotain positiivista niin kyllä meidän salilla kauniita naisia on. :)

Back
Ylös Bottom