Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

nevahood sanoi:
Ei nyt niin ankarasti vituta, mutta hieman kuitenkin.

Kaupat tuntuvat käyttävän ihmisten tyhmyyttä kyllä surutta hyväkseen.

Lähikaupassa on ollut sama kikkailu jo monesti. Laitetaan iso tarjouslappu esim. leikkeleistä, mutta hintalapussa lukeekin pienellä eri merkki, muuten vastaava tuotekuvaus. Mainostettua tarjoustuotetta ei yleensä ole koko kaupassa.

Ilmoita kuluttaja-asiamiehelle. Kusetuskaupoille pitää saada kakkaa niskaan, ei tuollainen peli vetele.

Hohhoijaa, tuli tuossa pari päivää sitten nähtyä taas sellainen rintatreeni että oksat pois. Pari noin itseni ikäistä jannua tuli hieman jälkeeni salille ja valloittivat penkin. En siinä vaiheessa noihin mitään erityistä huomiota kiinnittänyt, mutta jossain vaiheessa vilkaisin vain että onpas pojilla isot painot kokoonsa nähden. Eipä siinä mitään, mutta kun alkoivat ensimmäistä "sarjaa" tekemään niin meinasi nauru ja itku päästä samaan aikaan. Sellainen penkkipunnerruksen ja maastavedon sekoitus kahdella henkilöllä voisi olla oikea kuvaus. Suoritus oli seuraava: Varmistaja auttoi painot telineistä. Penkkaaja tiputti ensin painot rinnalle aika kovaa vauhtia, kun painoa oli niin paljon ettei pystynyt sitä kontrolloimaan, ja samantien alkoi varmistaja suurinpiirtein maastavetämään painoja ylös telineisiin. Ajattelin ensin, että oli vaan painot arvioitu väärin, mutta ei. Samanlaisia suorituksia seurasi lisää perässä. Tuota jatkoivat jonkin aikaa ja seuraavana oli vuorossa hieman apuliikkeitä. Peck-deckiin mentiin tekemään ykkösmaksimia ja pakkotoistoja.

Tänään taas tarjosin itse komediaa pukuhuoneelliselle äijiä. Vedin treenin loppuun muutaman sarja vipareita sivulle loppuun asti ja olkapäät vetivät aivan tajuttomaan pumppiin ja jumiin. Menin sitten pukkariin ja sekoittelin palkkarit. Kun yritin ensimmäisen kulauksen ottaa, seurasikin yllätys: Yritys oli kova, mutta millään ei meinannut käsi nousta tarpeeksi ylös että olisin voinut juoda, vaan piti toisella kädellä auttaa sheikkeri pään korkeudelle. Siinä sitten imeskelin palkkaria kuin tuttipullosta kahdella kädellä ja välillä pidin sarjataukoja kun poltteli niin pirusti. Saattoi jotkut katella että onpas vahva jannu kun ei jaksa vajaan kilon painoista pulloa nostaa ylös... :D

Keila sanoi:
Tänään taas tarjosin itse komediaa pukuhuoneelliselle äijiä. Vedin treenin loppuun muutaman sarja vipareita sivulle loppuun asti ja olkapäät vetivät aivan tajuttomaan pumppiin ja jumiin. Menin sitten pukkariin ja sekoittelin palkkarit. Kun yritin ensimmäisen kulauksen ottaa, seurasikin yllätys: Yritys oli kova, mutta millään ei meinannut käsi nousta tarpeeksi ylös että olisin voinut juoda, vaan piti toisella kädellä auttaa sheikkeri pään korkeudelle. Siinä sitten imeskelin palkkaria kuin tuttipullosta kahdella kädellä ja välillä pidin sarjataukoja kun poltteli niin pirusti. Saattoi jotkut katella että onpas vahva jannu kun ei jaksa vajaan kilon painoista pulloa nostaa ylös... :D

Itel on kans käyny monesti noin.

Ite oon kans viimeaikoina tarjoillu komediaa muille sali kävijöille. Olen nimittäin aloittanu venytteleen. Reiluun vuoteen en oo venytelly ja nyt oli pakko alottaa. On hieman koomisen näköst ku tällänen jäykkä pallero alkaa venyttelee. :nolo:

Itse sain eilen hetkellisen salikomediakokemuksen, kun huomasin salin vetorautatelineen vieressä uuden raudan. Katselin sitten tuota kiinnostuneena sarjojen välissä ja aloin ihmetellä miten se tulisi kiinnittää taljaan.

Melkein minuutin tuumiskelin parransänkeä raapien, kunnes lähemmän tarkastelun jälkeen huomasin sen olevan seinän toisella puolella olleen vesialtaan putki. Taisivat muut treenajat ihmetellä mitä se tuolla yksikseen naureskelee.

itse tarjoan salikomediaa kun menen semmoselle vähän uudemmalle ja hienommalle salille (esim. tampereella Fressi). Siellä on jokaiselle lihasryhmälle joku hieno spesiaalilaite. Minulle tuottaa vaikeuksia tajuta miten ne hienot laitteet toimii kun ne on vielä kaikki niin samannäköisiä eikä ole aiemmin nähnytkään. Sit pitää vielä yrittää löytää sieltä laitemerestä se millä voi treenata haluamaansa lihasryhmää. Näyttää varmaan järkevältä kun pitäis treenata vaikka ojentajia ja meikä pyörii 5 minuuttia laitteen ympärillä ja istuskelee siinä vaikka mitenkä päin ja yritän ymmärtää miten se toimii ja sitten tajuan että sillä treenataan hauiksia:david:

Jonni sanoi:
Itse sain eilen hetkellisen salikomediakokemuksen, kun huomasin salin vetorautatelineen vieressä uuden raudan. Katselin sitten tuota kiinnostuneena sarjojen välissä ja aloin ihmetellä miten se tulisi kiinnittää taljaan.

Melkein minuutin tuumiskelin parransänkeä raapien, kunnes lähemmän tarkastelun jälkeen huomasin sen olevan seinän toisella puolella olleen vesialtaan putki. Taisivat muut treenajat ihmetellä mitä se tuolla yksikseen naureskelee.
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Luulenpa että olen myös tarjoillut itse komediaa parilla viime treenikerralla, kun on uusi sali ja lähes kaikki vehkeet sellaisia mitä ei ole ikinä nähnytkään. Siellä sitä sit pyörii kuin ryssä anttilassa ettimässä jotain vatsakonetta. Uskalsin pitkän tuumimisen jälkeen jopa kokeilla jotain takaolkapääkonetta, suoritustekniikka tuntui ja varmasti näytti siltä kuin olisin yrittänyt opetella lentämään.

Jonni sanoi:

huippu :lol2:

En tiedä meneekö tämä salikomedian puolelle, mutta mua huvitti :david:

Joku heppu tulee salille penkkipunnertamaan ilman mitään lämmittelyä laittaa jotakuinkin 100kg tankoon ja iskee vyön päälle.

Sitten lähdetään ensimmäistä sarjaa hakemaan.

Tanko nousee telineestä, jonka jälkeen se valahtaa lähes vapaapudotuksella alaspäin! Samaan hengenvetoon kaveri ponkaisee jaloilla kuin leijonan nähnyt gaselli niin että alaselkä ja perse hyppää sen puolimetriä penkistä silmänräpäyksessä.

Puolivälissä normaalia liikerataa kaverin laardia kerännyt maha törmää tankoon mistä painot pompautetaan takaisin ylös. Toistoja taisi tulla kolme tai neljä. Lopuksi hirveällä paukkeella ja ryminällä isketään painot telineeseen.

Tämän jälkeen heppu nousee ylös ja hieroo alaselkäänsä sen näköisenä että varmasti teki kipeää. Sitten istutaan varttitunti penkillä lueskellen uusinta Seiskaa.

Toistetaan edellä oleva kolme kertaa ja mennään himaan.

Mr.Bueno sanoi:
No tuossa yhtenä torstaina kun aloimme jauhaan sählyä päätti paikalliset ganstat mennä salille. Hyvähän se on että 10-15wee pojat urheilee mutta meitin muiden urheilusta ei sen jälkeen kyllä tullut mitään kun nassikat paineli salille ilman paitoja, ihot kostutettuina ja käsivarsissa jotkut saatana inkkari narut!!! Voi helvata sitä touhua! Eivät muuten sinne varmaan olis sillain meneet mut sali oli tyhjä. Tää on tapahtunu nyt pari kertaa jo ja ei se silloin haittaa kun ite en salilla ole mutta vois mave treenit kyllä jo kärsiä kun pari 40kilosta hiewathaa pomppii salilla puolialasti :rock:
:D :D :lol2: :lol2:

Nonnii auto meni sit sopivasti paskaks ku sitä ois tarvinnu....:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Koulu alko niin saatana vittumaisesti ku voi vain alkaa. Eka tunnilla katoin, mitä on rästissä niinenkgalnnin yo-vihko huomenna ja 7 veljeksestä kirjaesitelmä. Noh, onneksi niitä ei olis varmaan voinut joululomalla tehdä, kun ois vain tajunnut katsoa :wall:

Oli tänää kuulustelu ja se meni ihan vituiks eikä ne suostunu kuulustelee vaa heitti uuden ajan........ Tarkemmin en viitti selittää, mutta vituttaa.

2 päivää soinu päässä Black Eyed Peasin RAIVOSTUTTAVA my humps my humps my humps my humps my humps!!:wall: Kävin haastattelussa kurssia varten, haastattelijat (3kpl) ylimielisiä wannabe-puolijumalia. Ja nyt rupes tietokoneen kajaritkin v***uilemaan!! :curs:

Glyptis sanoi:
2 päivää soinu päässä Black Eyed Peasin RAIVOSTUTTAVA my humps my humps my humps my humps my humps!!:wall: Kävin haastattelussa kurssia varten, haastattelijat (3kpl) ylimielisiä wannabe-puolijumalia. Ja nyt rupes tietokoneen kajaritkin v***uilemaan!! :curs:

Toi biisi on muuten hyvä!

00000441.gif

Mik99 sanoi:
Toi biisi on muuten hyvä!

00000441.gif
Voisinpa olla kanssasi samaa mieltä asiasta.:(

Ei maailman isoimpia murheenaiheita, mutta.. Pientä lämpöä ollu pari päivää -->ei treenejä

Huomasin että lähisiwaan oli tullu Ehrmannin rahkaa :hyper: ---> huomasin purkkien hinnan olevan 0,79€ / purkki :eek: :itku:

Back
Ylös Bottom