Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

dear_a sanoi:
Kyllä! Menee kuulemma 3 viikkoa niin ekat tippuu, itse olisin arvellut että ne jaksaa puskea 2 kuukautta, mutta maailma armahtaa mua jo aiemmin. :) Ärsyttää vaan kun on niin täyttä salilla.

Nyt on tää kinkunsulatusbuumi, maaliskuussa alkaa kesäksi kuntoon -projketit ja mattimyöhäiset ryntää rantakunnon takia saleille vielä vappuna. Kesäisin treenataan vaan me hoocee-treenaajat :)

Intti alkaa maanantaina, ja polvet on aika paska kunnossa. Uutena vuotena tietenkin piti rymytä niin että kovassa vauhdissa tuli rinteessä kaaduttua. Syynä tähän rymyämiseen oli kaveri, joka on ikuinen lapsi, eli tätä jätkää tuli jahdattua sen heittämien lumipallojen takia.

Heti alkuun varusmiespalveuksessa terkkarille polvia näyttämään.... vituttaa niin helvetisti. Nyt jos tuota äijää näen niin tekis mieli hyökätä kimppuun, mutta vois siinä mennä polvet entisestäänkin enemmän hajalle..... :curs: :curs: :wall: :wall:

mgh sanoi:
Intti alkaa maanantaina, ja polvet on aika paska kunnossa. Uutena vuotena tietenkin piti rymytä niin että kovassa vauhdissa tuli rinteessä kaaduttua. Syynä tähän rymyämiseen oli kaveri, joka on ikuinen lapsi, eli tätä jätkää tuli jahdattua sen heittämien lumipallojen takia.

Olisko ollut järkevämpää olla itse se "aikuisempi" kaveri, ja antaa sen sällin olla? Jälkiviisaus on iloinen asia. :jahas:

johtaja sanoi:
Joo on se mahtavaa,kun ei edes selostajat osaa laskea pisteitä oikein.No toisaalta kommentaattori on koulunsa kesken jättänyt ja selostaja muuten vaan päästäpideltävä.
Minäkin sain selostuksen perusteella käsityksen, että ahonen voitti kisan ja hävisi mäkiviikon.

ace-oo- sanoi:
Minäkin sain selostuksen perusteella käsityksen, että ahonen voitti kisan ja hävisi mäkiviikon.

Sama homma....Hakkasin päätä seinään sen puuttuvan pisteen takia kunnes alkoi kuulua villiä huhua, että voitto olisi jaettu. Onhan toi aika ymmärrettävää, ekan kierroksen jälkeen piste-ero oli 3 pistettä, mutta ennen kisaa vain 2 pistettä. Tietysti kaikki (myös Janne itse) keskittyi puuttuvaan 3 pisteeseen eikä heti hokattu, että eihän se niin paljoa ollut ennen kisaa.

ace-oo- sanoi:
Sama täällä. Perkele siinä meni euforian tunne kun kanava vaihtu välittömästi selostajan kommentin jälkeen, että pisteellä hävis. Tuli aikalailla sama tunne ku erään joukkuemäkikisan jälkeen... Sitten myöhemmin vasta teksti-tv:stä hokasin tasapelin. Noh, yksi sulka lisää hattuun "loistavalle" juontajaparille.

Tällä hetkellä on aivan vitunmoinen päänsärky ja koko päivän syömiset menny päin persettä. Aamupala: Muroja ja n. kello 19:00 päivän toinen ateria Big Mac -ateria. Koko päivän ollu liikenteessä ja kohta lentää laatta.:urjo:

Saatanan saatana!!!!:curs:

Pitäis tänää mennä korjaa yhen mutsin tuttavan konetta..voi vittu ku vituttaa. Oon aivan satavarma et siel on vaa joku saatanan tulostimen asetus sählätty päin vittua eikä sen takia tulosta. Viimeks ku olin säätämäs samaa asiaa niin jo koneen käynnistämiseen meni 10 minuuttia ja tulostimen uudelleen asentamiseen tunti!!! Saatana täsmälleen sama kone ku mulla mutta silti omalla koneella tollaseen tekee hätäseen 10 minuutissa :curs: Vittu ihmisten jotka ei osaa käyttää konetta pitäis käyttää sitä ollenkaan saatana :wall: :wall: :wall:

Hummerivirta sanoi:

Pitäis tänää mennä korjaa yhen mutsin tuttavan konetta..
Ja kaikista parasta noissa atk-korjauksissa on se, ettei niistä saa ikinä mitään palkkaa vaikka menisi päivä. Ihmiset yleensä ajattelee, että tuo tykkää värkätä koneitten kanssa.

Yhden kerran menin kaverin kanssa luokkkakaverin tykö pistämään konetta kuntoon, niin tyyppi lähti omia asioita hoitamaan meidän tultua. Oltiin kämpässä jokunen hetki, ja jätettiin koneen laittaminen sikseen.

Ei nyt niin ankarasti vituta, mutta hieman kuitenkin.

Kaupat tuntuvat käyttävän ihmisten tyhmyyttä kyllä surutta hyväkseen.

Lähikaupassa on ollut sama kikkailu jo monesti. Laitetaan iso tarjouslappu esim. leikkeleistä, mutta hintalapussa lukeekin pienellä eri merkki, muuten vastaava tuotekuvaus. Mainostettua tarjoustuotetta ei yleensä ole koko kaupassa.
Tänään oli sama juttu. Kariniemen hunajamarinoidut paistisuikaleet (450g) 1,99e! Hintalapun kohdalla on 300g hunajamarinoituja paistisuikaleita, joiden hintaa ei löydy mistään. Luonnollisesti 450g pakettia ei ole olemassakaan, ainakaan ko. lähikaupassa. Tällä kertaa myyjä meni vähän pidemmälle. Tarkkana huomasin tuon pakkauskokoeron, joten menin kysymään 300g paketin hintaa. Myyjä yritti vieläkin kierrellä hintoja, ja sanoi väärän merkin hinnan "esimerkiksi tuon painoisille". Sanoi vielä että kyllä se sitten kassalta selviää.. Otin paketin mukaan ja kävin kysymässä hinnan kassalta, sillä mainostettu kilohinta ei ollut lähelläkään todellista: 300g paketti maksaakin hieman alle 4 euroa. Tuota hintaa ei muualta siis löytynyt. :jahas:

Eihän noissa nyt mitään suurempaa "vahinkoa" ole sattunut, itse olen aina huomannut nuo erot. Periaate tuntuu vaan vähintäänkin arveluttavalta, jos tuon tarkoituksella tekevät.

Toinen juttu kaupoista. Käyn ristin mukana vaatekaupoissa, ja oon huomannut että naisten vaatteita myyvissä kaupoissa käytetään paljon vääristäviä peilejä. Peileillä yritetään tehdä mielikuva "laihduttavista" vaatteista. Näin mm. Vero Modassa Jyväskylässä. Missään ei lue, että peili vääristää mittasuhteita.

Ole tarkkana. :lol2:

Hummerivirta sanoi:

Pitäis tänää mennä korjaa yhen mutsin tuttavan konetta..
Nyt en enää tiiä pitäiskö itkeä, nauraa, viiltää ranteet auki, hypätä parvekkeelta, raiskata piisami vai paeta rajan taakse tuusulaan :curs:

Meninpä sitten korjaamaan konetta kun ei tulostin toiminut.

*Pim Pom*
"Noniin sieltähän se expertti saapuu"
Juu iltaa vaan..
"Mä en kyl yhtään taas ymmärrä että mikä tossa on kun ei tulosta..oonkohan mä tehny jotain väärin?"
No katotaas..
/me laittaa koneen ja tulostimen päälle (johan rupes tulostaa jonoa tyhjäksi)
"Ai jokos sä sen korjasit"
/me *Ampuu itseään haiharppuunalla päähän* :wall: :wall: :wall:

Mä siis perkele kävelin sinne asti vaan laittaakseni koneen päälle :curs: Miks aina minä? :wall: No joo sainhan mä palkaks 10 euroo, oisin voinu melkee jo ite maksaa 10 euroo jos oisin tienny et mut soitetaan painamaan koneen virtanappulaa. Mutta joo..voinhan mä tolla kympillä mennä ens perjantain kattoo Mattia ensi-iltaan..ainiin..lippujen hintoja korotettiin 11 egeen :jahas: Kiitos tästä...

nevahood sanoi:
Toinen juttu kaupoista. Käyn ristin mukana vaatekaupoissa, ja oon huomannut että naisten vaatteita myyvissä kaupoissa käytetään paljon vääristäviä peilejä. Peileillä yritetään tehdä mielikuva "laihduttavista" vaatteista. Näin mm. Vero Modassa Jyväskylässä. Missään ei lue, että peili vääristää mittasuhteita.

Tottakai, sehän lisää myyntiä! :D Sama pätee joidenkin vaatekauppojen valaistukseen, jotka antavat yltiöpositiivista kuvaa omasta ihanuudesta (ja voi sitä tuskaa kun asia ei olekaan niin! ;) ) - no, toiset kaupat ottavat vahingon takaisin ja huolella! Valaistusilmiön kanssa kannattaa ollakin tarkkana, sillä esim. kosmetiikkaostoksilla valo voi vääristää kovastikin, samoin kampaajalla. Voi tätä naisen elämän vaikeutta... :D

ace-oo- sanoi:
Ja kaikista parasta noissa atk-korjauksissa on se, ettei niistä saa ikinä mitään palkkaa vaikka menisi päivä. Ihmiset yleensä ajattelee, että tuo tykkää värkätä koneitten kanssa.

Yhden kerran menin kaverin kanssa luokkkakaverin tykö pistämään konetta kuntoon, niin tyyppi lähti omia asioita hoitamaan meidän tultua. Oltiin kämpässä jokunen hetki, ja jätettiin koneen laittaminen sikseen.

Tuttu fiilis, asustelin ulkomailla ja nyt tulin väliaikaisesti suomeen ja jumalauta kun on puhelin soinut: "Voisitko tulla katsomaan kun tää kone hidastelee":prkl:. Ensi viikoksi on buukattu yhden vessanlaatoitus ja sitten illat "tuttujen" koneiden ääressä. Mä kun jo luulin, että ne ei enää soittelisi. Hyvää lomaa vaan. saatana. Rahaa on turha odottaa. Olisin onnellinen jos edes joku maksaisi bensat. Sitten kun on liian kiltti eikä osaa sanoa ei. Eli oma vika suurimmaksi osaksi.

ace-oo- sanoi:

Niin tuntuvat ajattelevan. Hakkasin jouluna veljen kanssa naapurin konetta kaksi päivää putkeen kuntoon. Palkaksi tuli jätskituutti molemmille ja lämmintä kättä.

Kostaja X sanoi:
Sinne meni puhelin, sim-kortti ja muistikortti.
Huh! Löyty. Kiitos itsenäisyydenkadun Tentti-nimiselle baarille ja sen mukavalle henkilökunnalle. Ei ollut ensimmäinen arvokas asia mikä sinne on joltain jäänyt, ja aina on saanut takaisin koskemattomana. :worship:

Tuosta tuttujen koneiden rassaamisesta: Vaikka en ole itsekkään mikään expertti näiden koneiden kanssa niin silti joudun aina katsomaan sukulaisten koneita kun ne on jumissa. Ja useimiten niissä on joku virus/spyware joka jumittaa, tai sitten ihan vaan käyttäjän omasta tyhmyydestä johtuen joku asetus rukattu väärin. Mikä piru oikein ihmisillä on kun ne eivät osaa lukea siitä ruudulta että mitä kone kertoo, vaan ihan summassa hyväksytään niitä kyselyjä?

nevahood sanoi:

Näitä löytyy nykyään joka toisesta sovituskopista. Onneksi ne on helppo bongata peilille irvistelemällä - jos kolttu saa hampaatkin näyttämään hoikilta, jotain on pielessä. Hauskinta on se, että näihin törmää muutamilla kuntosaleillakin - naisten puolella ja jumppavitkuttimien paikkeilla. Masentavaa pullistella.

Back
Ylös Bottom