Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pulla sanoi:
Ei hätä ole tämännäköinen! Ite vein YHDEN homeisen purkin Prisman asiakaspalveluun ja täytin valituslomakkeen. Pari viikkoa ja sain postissa lahjakortin, jolla sain tilalle puolitoista lavaa Ehrmannia! Eli oikea-aikaisella ja hyvin taktikoidulla valituskierteellä sä voit noilla seitsemällä purkilla iskeä todelliseen kultasuoneen! :)
kerkesitkö syödä ne ennen parasta ennen päiväystä?

ace-oo- sanoi:
kerkesitkö syödä ne ennen parasta ennen päiväystä?
Meillä menee kotona siihen tahtiin tuota rahkaa, että sitä saa muutenkin kerran viikossa hakea 3 lavallista Ehrmannia, joten ei tuolla puolellatoista lavalla kauaa juhlittu :) Tuossa alkuperäisen postaajan tapauksessa pelimies palauttaisi nuo purkit yksitellen ja vaikka varmuuden vuoksi eri perheenjäsenten nimillä ja vetäisee 7 kappaletta 10e lahjakortteja jotka voi käyttää silloin kun siltä tuntuu.

Timba79 sanoi:
Jos treenaisit Jyväskylässä niin tämä ei voisi olla mikään muu paikka kun Matkakeskuksen SATS, tosin en ole siellä käynyt, joten en ole aivan varma näkeekö niistä ikkunoista pihalle salin puolelta vai onko ne peilit. Joku siellä salilla treenaava voisi varmaan tämänkin kertoa?

SATS meni oikein, mut kaupunki on Helsinki, siitä ei sitten enempää sanotakaan :D

Pieru- ja kakkahuumoria lisää.

Salilla pari tyyppiä teki maastavetoa, painoa oli mielestäni melko kunnioitettavasti eli >parisensataa kiloa. Toinen tyyppi häipyi hetkeksi, sitten kun palasi niin toinen kyseli että oliko hän käynyt paskalla. Tyyppi myönsi, ja tuumasi että kyllä aina kunnon kyykky- tai mavetreenin välissä pitää paskalla käydä. Varsinkin jos tuntuu olevan vatsa löysällä eikä siten edes tue selkää. :D

Joku stanan pultsari/koditon on löytänyt jostain meidän rapun ovikoodin ja nukkuu tuolla ylimmän kerroksen tasanteella. Jos nukkuu siellä tänään pe ni soitan poliisit ja kun hän on päässyt putkasta ja uskaltaa vielä tulla tänne nukumaan niin ai ai ai, varsinkin kun meen baariin la ni saatan mennä jututtamaan äijää pesäpallomailan kanssa ..tää on mun koti ei sen :wall: .

Suomihan on hyvin vointi yhteiskunta, vai oliko se joskus melkein..kehitysmaa tää on

Anna nukkua. Vai olisiko se mielestäsi parempi viedä se tonne kylmään kuolemaan? Antaisit vaikka ruokaa niin auttaisit pienellä vaivalla suuresti. Mietippä omalle kohalles.

Edit. Pesäpallomailalla. No huhhuh. Ihme äijä.

Nyt mua alkoi vituttamaan tommoinen asenne kodittomia kohtaan.

No ehkä se pesäpallomaila oli liioiteltua vähän provoo. Ottasitko sinä goodolmob sen viereesi nukkumaan ja suurin osa kodittomista on itsensä siihen tilaan ajanut. Naapurikin sanoi, että ei uskaltanut yöllä lähtee kämpästään. Minun mielestäni pitäisi olla kuitenkin turvallista liikkua edes omassa rappukäytävässä vai onko se oikein että jotkut tuntee turvattomuutta omassa kämpässään.

Ja soitinpa huolto yhtiöön, jotta tulisivat oven korjaamaan alaoven.

Kyllä mä olen kodittomia auttanut ja autan jos voin. Ottaisinko viereeni nukkumaan? Kysehän nyt oli rappukäytävässä vietetystä yöstä ettei tarvi tuolla ulkona jäätyä.

Ei niitä pelätä tarvi. Tarjoa vaikka kahvit ja huomaat että he ovat samanlaisia kuin sinä ja minä, eri elämäntilanteessa ainoastaan.

Ei näitä asioita kaikki ymmärrä ellei ole joutunut kokemaan itse.

Nimim. 1.5kk ulkoruokinassa viime kesänä.

syyslomaviikolla paikallisella salilla oli äiti ja sen ~18v poika, joita en oo aikasemmin nähny, mutta äidin puheista käsitin että poika on käyny salilla aikasemminkin, ite en sitä tosin juurikaan huomannu..:D No samaan aikaan siel oli sen äidin tuttava pariskunta, joille se sitten kovaan ääneen kehuskeli kuinka heidän Nikille on tullut hartioita ja selkäkin levinny niin kauheasti, siin samas se huus salin toisessa päässä jo kolmatta kertaa samassa treenissä penkkiä tekevälle Niki pojalleen että: kuules Niki, miten sä oot saanu ton sun selkäs noin hyvännäköseen kuntoon? no Nikihän tuli kädestä pitäen näyttämään ja......:hyper: kaveri rupes vääntämään ojentajia taljassa ja kertoi sen olevan hänen muka leveän selän salaisuus.. mä olin ihan että :worship: No kun poika pääs jatkamaan pennkitreeniään, niin äiti huutaa taas: hei Niki! tuus kokeilee tätä laitetta, täs voi tehä näitä sivullisiavatsalihaksia, no eihän Niki ehtiny tekemään penkkiä kun muutaman toiston kun hän oli näyttämässä äidilleen kuinka vahvat hänen vatsalihaksensa on ja tottakai äiti huus naapuripariskunnan katsomaan kuinka vahva heidän Niki on..
että näin.. :D

goodolmob sanoi:
Kyllä mä olen kodittomia auttanut ja autan jos voin. Ottaisinko viereeni nukkumaan? Kysehän nyt oli rappukäytävässä vietetystä yöstä ettei tarvi tuolla ulkona jäätyä.

Ei niitä pelätä tarvi. Tarjoa vaikka kahvit ja huomaat että he ovat samanlaisia kuin sinä ja minä, eri elämäntilanteessa ainoastaan.

Mä elän kyllä sellaisen mielikuvan kanssa, että Suomi on sen verran "hyvinvointi-valtio" (miten tuo oikeasti kirjoitetaankaan), että jokaiselle täällä hommataan katto pään päälle jos sitä vain haluaa. Se on sitten ihan oma valinta laittaako avusturahat viinaan tai huumeisiin. Sen puoleen minulta harvoin sympatioita irtoaa kodittomille. Tämä siis sillä oletuksella että Suomessa on suhteellisen toimivat sosiaalipalvelut, toisin kuin joissain muissa maissa joissa kodittomaksi voi jäädä hieman helpommalla.

Mitenkäs sinä jouduit puoleksitoista kuukaudeksi pihalle?

Sattupa tässä pari kuukautta aikaa hauska tapaus itelle. Olin tekemässä ekaa kovaa sarjaa kyykyssä ku ekassa toistossa kuului erikoinen rutina. Tein sarjan loppuun ja tarkistin ettei housut ollu revenny persuksista. No eipä ainakaan verkkarit. Parin päivän päästä ku tuli boxerit pyykistä meinas hieman naurattaa: takamus oli revenny koko matkalta ylhäältä alas. Noh, tekevälle sattuu...:)

Otetaa vaikka Suomi vs Ranska.

Kyllä ne asiat patonki maassa o huonommi ellei lasketa isoja kaupunkeja mukaan, nämä maalaisalueet kun osalle ei ole edes itsestään selvyys sähkö ja vesi. Se se on vasta kehitysmaa, ja mä en tajua miten se maa on olevinaa niin mahtava. Paikan pomoja jonkin sortin rikollinen, mutta hei, onhan niillä ydinaseita. Ne poppaa :david: Toine o italia. Voi tsiisus että vituttaa ne 2 maata. Iha yliarvostettuja. Kyllä meillä suomessa menee hyvin ilman idiootteja maan johdossa ja ydinaseita.

Edit: Tarkotin maalla maan johtoa eli poliitikkoja

Henkisesti jotenkin niin paha olla, etten saa edes syötyä. :( Heikottaa ja päätä särkee. Pitäisi syödä, mutta kun ei voi. Tuntuu, etten jaksa vaikka oikeasti mun pitäis kai olla iloinen. Tai jotain.

Originally Posted by Eleonoora
Henkisesti jotenkin niin paha olla, etten saa edes syötyä. Heikottaa ja päätä särkee. Pitäisi syödä, mutta kun ei voi. Tuntuu, etten jaksa vaikka oikeasti mun pitäis kai olla iloinen. Tai jotain.

Onko jotain pahastikin vialla?

Mä oksensin viime yönä..Ei ollu mitään "normaalia" syytä, vaan johtui stressistä, väsymyksestä ja riidoista..ym... :(

Mika1979 sanoi:
Onko jotain pahastikin vialla?

Mä oksensin viime yönä..Ei ollu mitään "normaalia" syytä, vaan johtui stressistä, väsymyksestä ja riidoista..ym... :(

En tiedä. Tai siis tiedän. Tai siis.. ARGH! :wall: Joskus asiat kai vaan menee näin. Voi olla, että kärsin elämäni tähän asti paskimman joulun, jos hommat näin jatkuu. Vittu kun oksettaa. :urjo: Kakistuttaa, mutta kun ei ole mtn mitä oksentaa. :itku: Huono olla.

Mä en muuten enää koskaan aio tutustua yhteenkään mieheen. Musta taitaa tulla lepso.. :rolleyes:

goodolmob sanoi:

Pari vuotta turvallisuusalaa Helsingissä auttaa myös ymmärtämään. Tietysti, onhan niitäkin jotka ei vaan tajua, sekin pitää ymmärtää :)

Originally Posted by Eleonoora
En tiedä. Tai siis tiedän. Tai siis.. ARGH! :wall: Joskus asiat kai vaan menee näin. Voi olla, että kärsin elämäni tähän asti paskimman joulun, jos hommat näin jatkuu. Vittu kun oksettaa. :urjo: Kakistuttaa, mutta kun ei ole mtn mitä oksentaa. :itku: Huono olla.

Mä en muuten enää koskaan aio tutustua yhteenkään mieheen. Musta taitaa tulla lepso..

Ikävä kuulla, kun sä oot viime aikoina kirjottanu enemmän tonne Iloiseen- threadiin..Kunpa asiat sujuisivat..

Mä alan olla jo niin turtunut tähän paskaani että päivät vaan jotenkin valuu eteenpäin. En olisi ikinä uskonut että jollain naisella voi olla ensin niin uskomattoman ihana vaikutus muhun ja nyt sitten mulle tulee ihan uskomattoman paha olo siitä. Walk away sanovat, oliskin niin perkeleen helppoa:wall: 7 kuukautta Tiibetissä kuulostaa tällä hetkellä erittäin hyvältä idealta..

edit: tuli offtopiccia kun täällä olikin jo oma threadi tälle..sori

Mika1979 sanoi:
Ikävä kuulla, kun sä oot viime aikoina kirjottanu enemmän tonne Iloiseen- threadiin..Kunpa asiat sujuisivat..

Mä alan olla jo niin turtunut tähän paskaani että päivät vaan jotenkin valuu eteenpäin. En olisi ikinä uskonut että jollain naisella voi olla ensin niin uskomattoman ihana vaikutus muhun ja nyt sitten mulle tulee ihan uskomattoman paha olo siitä. Walk away sanovat, oliskin niin perkeleen helppoa:wall: 7 kuukautta Tiibetissä kuulostaa tällä hetkellä erittäin hyvältä idealta..

No eipä ole kyllä helppoa sullakaan. :( Mut voin sanoa, että osittain tiedän tunteen. Syvä osanottoni. Tuo on aika paskaa aikaa. Mä voisin kyllä lähteä sun mukaan sinne Tiibettiin, mutta et taida juurikaan naisseuraa kaivata..
"Walk away", kunpa se jokaisessa asiassa olisikin aina niin yksinkertaista.

Mä luulin, että mulla on asiat hyvin. Ajattelin,että kyllähän tämä parisuhdekin hyvin voi.. Ja niin kai se voikin, mutta jotenkin ahdistaa ja.. Miksi mun pitää aina pilata niin monta asiaa..?

PERKELE!

Mua kohta oikeasti alkaa vituttaa tämä yksinäisyys. Ei helvetti ketään kaveria kenen kanssa voisi jutella eikä edes sitä prkleen miestä kotona. Ja minkähän perässä muutinkaan..? Mitä tästä opinkaan.

Back
Ylös Bottom