Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mr.Referee sanoi:
Eikös tämä sopisi tonne parhaat huomautkuset-threadiin.... tais olla kaverisi tehnyt vaikutuksen :D

Heh, jooh, lisättäköön että se ukkeli tosiaan oli HYVÄILLYT itseään, ei siis mitää alapesua vaan ihan toimintaa...Nooh...tais yks treenikaveri taas liueta, tai sit mä vien sen paidan alla tyttöjen suihkuun...hmmmm...ei hullumpi idea:kuola:

Kurkku kipeenä jonka takia ei voi treenaa tms. :wall: :itku:
Kurkkukipu on kyl yks vittumaisimpii juttui min mielest mitä voi olla.

hömppä sanoi:
Heh, jooh, lisättäköön että se ukkeli tosiaan oli HYVÄILLYT itseään, ei siis mitää alapesua vaan ihan toimintaa...Nooh...tais yks treenikaveri taas liueta, tai sit mä vien sen paidan alla tyttöjen suihkuun...hmmmm...ei hullumpi idea:kuola:

Ääh, kaverisi vain kiihottui tilanteesta ja hermoistui siten kun tajusi sen itsekin. :D

Kurkkukipua täälläkin, ja krapulaa. Onneksi salikortti loppuu tänään ja olisin muutenkin pitänyt treenitaukoa muutaman päivän.

kuparica sanoi:
On kyllä aika julmettua toimintaa..mutta laatu on pidettävä korkealla ja se jäktä tais vaan pestä kaluansa normaalia rivaakkaammin.
joo, jolloin "saippua" alkoi ruiskahdella munan päästä äijän alkaessa huohottaa äänekkäästi...

hömppä sanoi:
Joku mies oli suihkussa alkanut hyväilemään itseään ystäväni nenän edessä. :

No tää menee jo hiukan uimahallin puolelle, mutta muistuipa mieleeni. Olimme kaverin kanssa joskus yläaste ikäisinä uimahallissa. Ja kun tulimme saunasta oli siinä joku mies "nyrkkikyllikin" kanssa hyvinkin intiimeissä touhuissa. Kaverini repesi ihan totaalisesti ja sano kohtuu kuuluvalla äänellä " viddu, toihan runkkaa tossa" . No siitä sitten hilpaisimme pikapuoliin pukuhuoneen puolelle. Ja se suihku äijä oli ottanut hieman hernettä nenäänsä. Tuli siihen meen luokse, ja repäisi kaverilta pyyhkeen pois ja sanoi " no ei sulla ole varaa nauraa" samalla silmin mittaillen kaverini "miehistä pituutta" . Nauroin tuon jälkeen itseni kipeäksi, ja oon nauranut monta kertaa sen jälkeenkin.

Tuli tässä mietittyä että miltähän sitä itse joskus näyttää salilla tempoessa.
Joskus uutta liikettä harjoitellessa on kyllä tullut aika väärin tehtyä.

Joskus vapaan penkin puutteen takia on tullut mentyä(penkki punnerrus) penkkiin väärinpäin makaamaan niin että pystyy tekemään penkkipunnerrusta käsipainoilla.Nauraen perkeleet menivät ohi :hyper: Tuo nyt oli silti ihan kunnolla tehty liike.

Kreatiini kuurilla kun aikoinaan tuli oltua niin tuli sitä vettäkin litkittyä melkein kokoajan treenin yhteydessä,pikku hörppy aina joka sarjan välissä.Kaveri sitten hienotunteisesti vihjaisi että kova hikoiluni varmaan johtuu liiasta veden juonnista.........

pikkujöpö sanoi:
Joskus vapaan penkin puutteen takia on tullut mentyä(penkki punnerrus) penkkiin väärinpäin makaamaan niin että pystyy tekemään penkkipunnerrusta käsipainoilla.Nauraen perkeleet menivät ohi :hyper: Tuo nyt oli silti ihan kunnolla tehty liike.

Sama on sattunut kun istahdan penkkiin väärinpäin tarkoituksena tehdä ranskalaista levytangolla. 2 jamppaa käveli ohi ja toinen totes puolihuutaen "näitsä??!!!" :jahas:

No kyllä se siitä sitten kun tempasee ranskista painoilla joilla nämä jannut tekee penkkiä :lol2:

Tääki menee uimahallin puolelle mutta... Olin uimahallissa illalla joskus klo seittemän aikaan kun siellä on porukkaa niinku pipoa. No, lähdin sitten suihkusta sinne altaalle päin ja käppäilin täyspitkän altaan päästä päähän tarkoituksena aloittaa matalasta päästä. Just kun olin menossa veteen, tuli uimavalvoja sanomaan että "täällä ei saa uida noin".

Ihmettelin hetken että mitä helevettiä. Uimavalvoja osoitti alaspäin - oli tietty jääny uimahousut sinne suihkun lokeroon ja olin kävelly sitten kulli heiluen kaiken kansan nähtävillä... totesin uimavahdille että "no uppista keikkaa", tein täyskäännöksen ja lähdin rauhallisesti kävelemään suihkulle päin korvat punaisina... voi voi sitä komediaa. :nolo: :nolo: :nolo:

timse sanoi:
Tääki menee uimahallin puolelle mutta... Olin uimahallissa illalla joskus klo seittemän aikaan kun siellä on porukkaa niinku pipoa. No, lähdin sitten suihkusta sinne altaalle päin ja käppäilin täyspitkän altaan päästä päähän tarkoituksena aloittaa matalasta päästä. Just kun olin menossa veteen, tuli uimavalvoja sanomaan että "täällä ei saa uida noin".

Ihmettelin hetken että mitä helevettiä. Uimavalvoja osoitti alaspäin - oli tietty jääny uimahousut sinne suihkun lokeroon ja olin kävelly sitten kulli heiluen kaiken kansan nähtävillä... totesin uimavahdille että "no uppista keikkaa", tein täyskäännöksen ja lähdin rauhallisesti kävelemään suihkulle päin korvat punaisina... voi voi sitä komediaa. :nolo: :nolo: :nolo:

Paras ikinä! 1000 x :hyper: :lol2: :rock:

Hyvä vielä tuo "no uppista keikkaa". Kehtasitko vielä mennä takasin sinne altaille? Itelläki on aina ollu kylmä rinki perseessä että hitto jos joskus unohtaiskin uikkarit tonne niin ei varmaan häpäri olis. :lol2:

timse sanoi:

Repesin..:lol2: meinasin tukehtua pepsi maxiin

Voehan saakeli, tää on ehkä pakkotoiston paras tredi ever. Olen ajatellut, että pitäisi tulostaa koko paska (koulun laskuun tietenkin) ja viedä vessaan lukemistoksi!

Timba79 sanoi:
Ääh, kaverisi vain kiihottui tilanteesta ja hermoistui siten kun tajusi sen itsekin. :D
Arvaa käänsinkö asian näin juuri tälle? hih.

Noin sata minusta otettua alastonkuvaa ja muutama pätkä mun ja avon seksielämästä oli joutunut vääriin käsiin. Nimittäin mun VANHEMMILLE!!! :nolo: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :itku: :itku: :0: :eek: :( :wall: :wall: :wall: :arvi: :david: :wall: :wall:
Voitte vain kuvitella, mikä on fiilis nyt. :wall:

e. ei olla satavarmoja, et onko vanhempani kuvat katsoneet siltä muistikortilta, mutta jos ovat, niin voin vain kuvitella heidän reaktionsa. "Ai tuolta se meidän tytön pillu näyttää". Voi VITTU! :wall:

Eleonoora sanoi:
Noin sata minusta otettua alastonkuvaa ja muutama pätkä mun ja avon seksielämästä oli joutunut vääriin käsiin.
:kuvia:

Eikö tuollaiset "melko" arkaluontoiset jutut kannattaisi vaikka kryptata ja polttaa jollekin CD:lle, jos niitä haluaa ottaa ja säilyttää. Ei niin haittaisi, vaikka CD joutuisikin vääriin käsiin, kun videoihin ei ilman salasanaa pääsisi käsiksi. Ei ainakaan kannata jättää lojumaan minnekään muistikortille tai välttämättä normaalille verkkoon kytketylle PC:llekään.

Niin ja jos/kun meinaat siitä avostasi vielä erota jossain vaiheessa, niin kannattaa ehkä ennen sitä varmistaa, että avollesi ei jää lojumaan noita alastonkuvia minnekään, ettei sitten kostomielellä innostu laittamaan niitä esim. nettiin näytille tms.

Back
Ylös Bottom