Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Inska sanoi:Miten se voi olla niin vaikeaa leikata vaan vähän niitä hiuksia. Ensi kerralla otan kuvan mukaan ja jos vielä leikataan päin pyllyä niin leikkaan itse.
pla sanoi:TUN ehrmannit 12 purkin satsista 7 purkkia homeessa!!!
TUN TTTU
quaz sanoi:Jo on taas. Ilmeisesti turkkilainen ja sitten hyvin tumman ihon omaava toinen kaveri aiheutti pientä huvitusta. Turkkilainen (?) bokserit päällä suihkussa ja saunassa, toinen söi 2prk ehrmannin rahkaa suoraan purkista, saunassa. Molempien olen nähnyt tekevän vain hauista, rintaa ja selkää. Tällä tummemmalla kaverilla on olkavarsi oikeasti paksumpi kuin reisi. Se on aika friikin näköistä.

Halo sanoi:Mä oon todennäköisesti tajuamattani tarjonnut salikomediaa jo kuukausien ajan useammalle ohikulkijalle tai -ajajalle. Sali jossa käyn on varsin vilkkaalla paikalla 3. kerroksessa ja ikkunoista näkee sisään asti, varsinkin pimeällä. Sisällä ollessa ulos ei taas pimeällä nää kunnolla, mut ikkunat toimii peileinä. Mä oon tietysti sitten tuijotellu sarjojen välissä näitä 'peilejä' ja kokeillut jotain poseja ja venytyksiä ja muutenkin tuijotellu itteäni, ja tajusin vasta tossa toissapäivänä bussilla ohi ajaessani, että sehän näkyy kaikki ulos :D
Varmasti näyttänyt aivan järkyttävän typerältä kun tämmöinen pieni tyttö posettelee ikkunassa kaikelle kansalle![]()
pla sanoi:TUN ehrmannit 12 purkin satsista 7 purkkia homeessa!!!
TUN TTTU
Äh jatkat vaan posettelua niinkun ei mitään! :DHalo sanoi:Mä oon todennäköisesti tajuamattani tarjonnut salikomediaa jo kuukausien ajan useammalle ohikulkijalle tai -ajajalle. Sali jossa käyn on varsin vilkkaalla paikalla 3. kerroksessa ja ikkunoista näkee sisään asti, varsinkin pimeällä. Sisällä ollessa ulos ei taas pimeällä nää kunnolla, mut ikkunat toimii peileinä. Mä oon tietysti sitten tuijotellu sarjojen välissä näitä 'peilejä' ja kokeillut jotain poseja ja venytyksiä ja muutenkin tuijotellu itteäni, ja tajusin vasta tossa toissapäivänä bussilla ohi ajaessani, että sehän näkyy kaikki ulos :D
Varmasti näyttänyt aivan järkyttävän typerältä kun tämmöinen pieni tyttö posettelee ikkunassa kaikelle kansalle![]()
Keila sanoi:Muija siinä samalla jutteli samalla notta "voi kun sä olet hyvä tossa penkkipunnerruksessa, mmmhh aaah". Yli puoli tuntia tuota jatkoivat kunnes lähdin salilta vetämään.
:D
Akiles sanoi:tilitystä...

On homoillakin penis + kivekset.Sacramento sanoi:Olet saanua aikaiseksi jälkikasvua, joten et voi olla kovin erakko, ujo tai
![]()