Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally Posted by Eleonoora
No eipä ole kyllä helppoa sullakaan. :( Mut voin sanoa, että osittain tiedän tunteen. Syvä osanottoni. Tuo on aika paskaa aikaa. Mä voisin kyllä lähteä sun mukaan sinne Tiibettiin, mutta et taida juurikaan naisseuraa kaivata..
"Walk away", kunpa se jokaisessa asiassa olisikin aina niin yksinkertaista.

Mä luulin, että mulla on asiat hyvin. Ajattelin,että kyllähän tämä parisuhdekin hyvin voi.. Ja niin kai se voikin, mutta jotenkin ahdistaa ja.. Miksi mun pitää aina pilata niin monta asiaa..?

PERKELE!

Kyllä sä voisit tulla mukaan, sä ymmärrät asioita ja sitä ei ole viime aikoina hirveesti tapahtunu..ja 7 kuukautta on kuitenkin 7 kuukautta.. ;)

Tuolla toisella sivustolla mainittiinkin se miten voi rakastaa ja vihata saman aikaan..Juuri siltä on tuntunut, tosin ne alkaa pikkuhiljaa sulautumaan yhteen, tuloksena välinpitämättömyys. Ja se vituttaa ihan äärimmäisen paljon että se nainen on tehny musta naurettavan mustasukkaisen. Pienetkin asiat mitkä ei ennen häirinny tippaakaan saa nyt jo riidan aikaan. Pari kertaa kun epäilykset ei ollukaan turhia, niin luottamus kyllä häviää vaikka kuinka haluais uskoa toiseen..:wall: Vituttaa jo senkin takia kun mietin että jos jostain syystä tulen tutustumaan johonkin uuteen naiseen, niin epäilenkö mä sitäkin vaikka siihen ei mitään syytä oliskaan...PERKELE!

Mika1979 sanoi:
Tuolla toisella sivustolla mainittiinkin se miten voi rakastaa ja vihata saman aikaan..Juuri siltä on tuntunut, tosin ne alkaa pikkuhiljaa sulautumaan yhteen, tuloksena välinpitämättömyys.
Tiedän miltä tämä tuntuu.

MerZi sanoi:
Mua kohta oikeasti alkaa vituttaa tämä yksinäisyys. Ei helvetti ketään kaveria kenen kanssa voisi jutella eikä edes sitä prkleen miestä kotona. Ja minkähän perässä muutinkaan..? Mitä tästä opinkaan.

Sama vika täällä ja muutin perheen perässä tälle paikkakunnalle, jossa ei kavereita ja olin koti-isänä vähän aikaa ja sitten ero.

Tästä jäi käteen ->ei kavereita,heikko itseluottamus ja se että yksin kertaisesti tuntee itsensä alempi arvoiseksi muita kohtaan.Alitajunnassa silleen mennyt asiat sekaisin, että elämänkumppania turha edes haaveilla kun tuntee naiset jotenkin "yli-ihmisiksi" ja liian hyviksi minulle.

Ainut paikka missä itseluottamus pelaa on salilla(kiitos pitkään kestäneen säännöllisen ja määrätietoisen treenauksen), mutta salin ulkopuolella piiloudun tarkoituksellakin ehkä parran,aurinkolasien ja vaatekerroksien alle.
Ihmisiä en voi katsoa silmiin kun meinaa lähteä taju ja sitten kadulla jos joku kävelee vastaan niin rupee heikottamaan ja tulee sellainen "humalais"kävelytyyli kun ei meinaa tolkuissaan pysyä.

Että tällästä, mutta uskon/toivon että tämä on vain erosta johtuvaa oireilua ja tarvii varmaan vain onnistumista jossain asioissa että asiat lähtee parempaan päin ja toivottavasti löydän harrastuksen parista elämänkumppanin joskus!

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille lukijoille:thumbs: ja toivottavasti tulee lumet äkkiä, että häviää tämä ahdistava vuodenaika:) .

Joo kyl tää on vitun vituttavaa aikaa. Mikään ei suju ja vituttaa vaan. Vittu

Parempi tääkin kuin masennus, josta on kokemusta.

Oon ihan saatanan kyllästynyt tähän elämäntilanteeseen. Kaikki menee päin vittua. Alkaa tuntua, että pää hajoo. Paljonkohan tätä paskaa kestän vielä ennen kuin tulee lopullinen romahdus. Öisin pyörin sängyssä ja toivon etten heräisi aamulla. Mutta perkele aina herään, ja sama paska jatkuu, samat rutiinit, samat ahdistavat tilanteet ja sama vitutus päällä. Päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Vihaan kaikkia ja kaikkea.

kai tämäkin on jonkun näköistä komediaa kun tälle sillointällöin tulee naureskeltua: kotikaupunkini salilla käy eräs arviolta päälle viisikymppinen mies, jolla on persoonallinen tapa mennä laitteeseen ja poistua laitteesta. kumpikin tapahtuu jollain taitavalla voimisteluliikkeellä. ihan sama mikä laite on kyseessä niin tämä heppu löytää jonkun ihme parkour-tyyppisen tavan ujuttaa itsensä siihen laitteeseen. mies on kyllä ihan kovassa kunnossa. en ole jututtanut heppua niin en tiedä onko voimistelutaustaa, kuuleman mukaan kuitenkin heittelee myös piruetteja taitoluistimilla.

mountainer sanoi:
persoonallinen tapa mennä laitteeseen ja poistua laitteesta. kumpikin tapahtuu jollain taitavalla voimisteluliikkeellä. ihan sama mikä laite on kyseessä niin tämä heppu löytää jonkun ihme parkour-tyyppisen tavan ujuttaa itsensä siihen laitteeseen.
Siis tyyliin hyppää voltilla tai kärrynpyörällä laitteeseen? :hyper:
Hehee :kuvia:

pelästyi

En tiedä onko tämä salikomediaa mutta itselleni iski "vahingon ilo on paras ilo" fiilis: elikkäs olin miespuoisen ystäväni kanssa treenaamassa ja pukkarista tullessaan ystävälläni oli todella nyrpeä ilme naamalla. Se vetäsi mut viereensä ja kuiski ettei enää ikänä mee täällä suihkuun. Joku mies oli suihkussa alkanut hyväilemään itseään ystäväni nenän edessä. Ystäväni heteromiehenä oli ottanut jalat alleen....Milläs nyt pelastan kyseisen salin maineen...miesparka...:eek:

hömppä sanoi:
En tiedä onko tämä salikomediaa mutta itselleni iski "vahingon ilo on paras ilo" fiilis: elikkäs olin miespuoisen ystäväni kanssa treenaamassa ja pukkarista tullessaan ystävälläni oli todella nyrpeä ilme naamalla. Se vetäsi mut viereensä ja kuiski ettei enää ikänä mee täällä suihkuun. Joku mies oli suihkussa alkanut hyväilemään itseään ystäväni nenän edessä. Ystäväni heteromiehenä oli ottanut jalat alleen....Milläs nyt pelastan kyseisen salin maineen...miesparka...:eek:
/me epäilee Krideä
allnighte.gif

edit. epäilen myös itseäni...

hömppä sanoi:

Eikös tämä sopisi tonne parhaat huomautkuset-threadiin.... tais olla kaverisi tehnyt vaikutuksen :D

Tämä ei nyt vituta mua, vaan lähinnä suruttaa. Hieroin eilen erästä naispuolista vakioasiakasta, jolla on sellanen synnynnäinen vamma, että toinen käsi puuttuu puoliksi, eli loppuu kyynerpäähän. Nainen on hirmu mukava, ehkä hieman ujo ja välillä sulkeutuneenkin oloinen, kuitenkin ymmärrettävistä syistä. Ikää on kertynyt jo nelisenkymmentä vuotta. Eilen kesken hieronnan hän rupesi puhumaan minulle elämästään, pahoinpitelyistä, joiden uhri tämä nainen on ollut, ja kaikesta muusta, mitä hänen vammansa on hänelle aiheuttanut elämän aikana. Tuli hirmu surullinen olo, mutta kuitenkin siinä mielessä hyvä, että tämä nainen pystyi luottamaan minuun niin paljon,että rupesi puhumaan kipeistä asioista. Sitten hän kysyi taas nimeäni, niinkuin joka kerta. Kerroin nimeni, hän sanoi nimeäni kauniiksi, ja sanoi sitten, että jos hän olisi joskus saanut tyttären, sen nimeksi olisi tullut ********. Mulla tuli saman tien tippa linssiin.
Tämä nainen on kokenut elämänsä aikana aivan hirveästi ennakkoluuloja vammansa takia, ja sitten kun sain tietää ettei hän koskaan saanut kaipaamaansa tytärtä koska kukaan mies ei koskaan "huolinut" häntä, niin.. En voi muuta sanoa kuin että kyllä me ihmiset ollaa julmia ja tuijotetaan vain toistemme ulkokuorta!:itku: :(

Sinttu sanoi:
Tämä ei nyt vituta mua, vaan lähinnä suruttaa. Hieroin eilen erästä naispuolista vakioasiakasta, jolla on sellanen synnynnäinen vamma, että toinen käsi puuttuu puoliksi, eli loppuu kyynerpäähän. Nainen on hirmu mukava, ehkä hieman ujo ja välillä sulkeutuneenkin oloinen, kuitenkin ymmärrettävistä syistä. Ikää on kertynyt jo nelisenkymmentä vuotta. Eilen kesken hieronnan hän rupesi puhumaan minulle elämästään, pahoinpitelyistä, joiden uhri tämä nainen on ollut, ja kaikesta muusta, mitä hänen vammansa on hänelle aiheuttanut elämän aikana. Tuli hirmu surullinen olo, mutta kuitenkin siinä mielessä hyvä, että tämä nainen pystyi luottamaan minuun niin paljon,että rupesi puhumaan kipeistä asioista. Sitten hän kysyi taas nimeäni, niinkuin joka kerta. Kerroin nimeni, hän sanoi nimeäni kauniiksi, ja sanoi sitten, että jos hän olisi joskus saanut tyttären, sen nimeksi olisi tullut ********. Mulla tuli saman tien tippa linssiin.
Tämä nainen on kokenut elämänsä aikana aivan hirveästi ennakkoluuloja vammansa takia, ja sitten kun sain tietää ettei hän koskaan saanut kaipaamaansa tytärtä koska kukaan mies ei koskaan "huolinut" häntä, niin.. En voi muuta sanoa kuin että kyllä me ihmiset ollaa julmia ja tuijotetaan vain toistemme ulkokuorta!:itku: :(

Hui kauhea! :( tosta tuli itellekin surullinen olo.

Tanaan rupesi pienen punttisession jalkeen sarkemaan aivan saatanasti molempiin hauiksiin. Siis aivan tajuttomasti. Meinas taju lahtee. Non stop vitun kovaa sarkya hauiksissa. En tajua miksi?? Vaikka kuinka puristelin, niin ei loytynyt mitaan tiettya kohtaa jota sarki, vaan koko hauis oli tulessa. Vituttaa kun just alkoi reenit taas sujumaan hyvin! Habaa en oo edes treenannu moneen paivaan! Mistahan taa voi johtua? Kipua kesti vajaan tunnin ja sit se meni ohi. Ja nyt on kyl kadet niin arat ja heikot.:curs:

Sinttu sanoi:
Tämä ei nyt vituta mua, vaan lähinnä suruttaa. Hieroin eilen erästä naispuolista vakioasiakasta, jolla on sellanen synnynnäinen....
Joo tämmöset jutut saa ymmärtämään,että itellä on loppujen lopuksi asiat silti ihan hyvin...

dietti vituttaa, voimat poissa. tein vielä pitkästä aikaa olkapäät ennen rintaa ja menin sitten mukavasti istumaan vinopenkkiin, vähän lämmittelyä. ajattelin ottaa kevyesti varoen nytten kun olkapäätreeni alla, 15kg:n levyt molemmille puolille, hyvä asento, tanko vapaaksi smithissä, rauhallinen lasku rinnalle, tanko nousi noin 10cm ja siihen jäi :itku: että hävetti, iso mies ei saa 50kg vinopenkistä. no onneks bulkilla on sitten sitä voimaa vaikka kuinka. :D

sori oli pakko :david:

Back
Ylös Bottom