Originally Posted by Eleonoora
No eipä ole kyllä helppoa sullakaan. :( Mut voin sanoa, että osittain tiedän tunteen. Syvä osanottoni. Tuo on aika paskaa aikaa. Mä voisin kyllä lähteä sun mukaan sinne Tiibettiin, mutta et taida juurikaan naisseuraa kaivata..
"Walk away", kunpa se jokaisessa asiassa olisikin aina niin yksinkertaista.
Mä luulin, että mulla on asiat hyvin. Ajattelin,että kyllähän tämä parisuhdekin hyvin voi.. Ja niin kai se voikin, mutta jotenkin ahdistaa ja.. Miksi mun pitää aina pilata niin monta asiaa..?
PERKELE!
Kyllä sä voisit tulla mukaan, sä ymmärrät asioita ja sitä ei ole viime aikoina hirveesti tapahtunu..ja 7 kuukautta on kuitenkin 7 kuukautta.. ;)
Tuolla toisella sivustolla mainittiinkin se miten voi rakastaa ja vihata saman aikaan..Juuri siltä on tuntunut, tosin ne alkaa pikkuhiljaa sulautumaan yhteen, tuloksena välinpitämättömyys. Ja se vituttaa ihan äärimmäisen paljon että se nainen on tehny musta naurettavan mustasukkaisen. Pienetkin asiat mitkä ei ennen häirinny tippaakaan saa nyt jo riidan aikaan. Pari kertaa kun epäilykset ei ollukaan turhia, niin luottamus kyllä häviää vaikka kuinka haluais uskoa toiseen..:wall: Vituttaa jo senkin takia kun mietin että jos jostain syystä tulen tutustumaan johonkin uuteen naiseen, niin epäilenkö mä sitäkin vaikka siihen ei mitään syytä oliskaan...PERKELE!
.