Esimerkkini kaltaisia olisi varmasti enemmän, mikäli tulorajoja ei olisi asetettu. Silloin asia ei enää olisi mitätön.Pyranha sanoi:No vastataan nyt, koska mistään systeemistä ei ikinä saa tasapuolista ja "oikeudenmukaista" kaikkia kohtaan senkään takia että oikeudenmukaisuus on subjektiivista niin kyllä, minä soisin tälle kaverille täyden tuen.
Esimerkkisi kaltaisia lienee niin vähän tässä maassa että sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään :thumbs:
Monella opiskelijalla on ihmeelliset käsitykset siitä, mitkä asiat ovat välttämättömiä. Ei sen tuen ole tarkoitus taata mitään luksuselämää.

Välillä tosin oon vaihtamassa liittymää ja ne soittaa mulle takasin ja tarjoo jotain kivaa alennusta jos pidän soneran... tehny ton 2x ja toiminut aika hyvin kun ei ole kuukausimaksua viel kolmeen kuukauteen :thumbs:
Siinä vaiheessa ehkä pienehkö hymy alkoi tulla huulille mutta kuitenkin jatkoin siinä treenaamista ja aloin tekemään ekaa kovaa sarjaa sjmv:a. Sitten se tyyppi laitto lisää romuja penkkiin (40kg) ja siinä pukkaili tiukkaa sarjaa. Kaverilla muutes oli rannesiteet tuossa. Onkohan niille tarvetta noin pienillä romuilla? No ehkäpä hänellä on ranteissaan jotain vikaa. Sitten tuli hauskin juttu kun sen kaveri tuli siihen penkkaamaan samoilla painoilla. Noh mä samaan aikaan alotin toisen ja viimeisen kovan sarjani sjmv:ssa ja sitten yhtäkkiä huomasin kun se sen kaveri oli siellä penkissä tangon ja penkin välissä apua pyytelemässä tältä saurio kopiolta. No tietysti se tyyppi vaan katto kun mä väänsin omaa sarjaani eikä edes kuullut että toinen oli pulassa. Sitten se yhtäkkiä heräs siitä unestaan ja huomas että kaverinsa on siellä tangon alla ja sitten hyökkäs siihen. Siinä vaiheessa kyllä meinas multakin raudat pudota maahan ja alkaa naurattaa. :lol2: Onneks ei kovemmat raudat sillä alle jääneellä penkkaajalla ollut niin tilanteessa ei mitään vaaraa ollut eikä muutenkaan hätää. Viimesen päälle hyviä treenikavereita/varmistajia tollaset jos eivät edes tajua kun kaverilla on hätä. :D