Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Dorian_89 sanoi:
Nykysin on sallittua -03 ja uudemmilla mopoilla.

Ei ole sallittua, ellei mopon rekisteriotteessa ole mainintaa siitä, että se on kahdelle hengelle. Tarkoittaa käytännössä sitä, että jalkatapit ja istuimet yms rensselit pitää löytyä. Pelkkä vuosiluku ei automaattisesti tarkoita mitään.

Sumu sanoi:
Ei ole sallittua, ellei mopon rekisteriotteessa ole mainintaa siitä, että se on kahdelle hengelle. Tarkoittaa käytännössä sitä, että jalkatapit ja istuimet yms rensselit pitää löytyä. Pelkkä vuosiluku ei automaattisesti tarkoita mitään.
No siis niin niin juu näinhän se on. Mutta kyllä taitaa kaikissa mopoissa/skoottereissa olla nykyään jalkatapit ja kaikki vermeet mitä tuohon kyytsäämiseen vaaditaan.

Joona sanoi:
Näpsäkkä tapa antaa palautetta teineille on kusta uunipellille ja laittaa pelli pakastimeen. Kun se on jäässä, voit irrottaa haluamasi kokoisia palasia ja pudotella ne postilaatikosta vai vihkaa sisälle...:wanha:

:wanha: myös tämä, enkä itse ole kokeillut mutta toimivaksi väitetään:

Käyttämätön partavaahtopurkki pakkaseen -> päivän päästä pois -> kuoret jollain rautasahalla/pihdeillä/hillosipulilla pois -> jäljelle jäänyt jäinen köntti postiluukusta (täytyy ehkä palotella ennen kuin mahtuu) -> sulaessaan paisuu aivan järjettömiä määriä!

Mä oon nyt jo aivan ihastunut :haart: Katselen vaan tuon yhden kuvia galleriassa.

Torstaina käytiin toista kertaa kahvilla, vaan kaverimielessä, koska ollaan tavallaan aina oltu kavereita kun oltiin samalla luokalla ennen. Pari tuntia kului kun siivillä. Tämä neito on kauniskin mutta kun mä vaan en osaa tehdä aloitetta.

Pitäisiköhän mun vaan helevetti tekstiviestillä, ircissä tai messengerissä sanoa tälle rehellisesti että olen ihastunut? Mä kun olen niin mielettömän ujo kun ollaan kasvotusten.... huoh tätä ujostelijan elämää :itku:

Dorian_89 sanoi:
Ei ollut kypärää saatavilla ja kiire kotia niin ei ollut pottaa päässä..

Tälläinen vituttaa :curs:. Tästä ei tipu kyllä multa yhtään sympatiapisteitä. Jos mopolla (pienellä tai isommalla) mennään liikenteen seassa, niin kypärä päähän. PISTE.

Nyt on oman työn rassaavuus noussut uusiin mittasuhteisiin. Hommia on niin perkeleesti. Joudun jatkuvasti tekemään uusia hommia vanhojen yhä lepäillessä hartioillani. Yöt ja päivät menee kelatessa työasioita. Nukkuminen on olematonta. Pinna uskomattoman kireällä jatkuvasti räjähdyspisteessä. Pää tuntuu olevan hajoamaisillaan. Työkaverit on suurinosa sairaana ja saan niittenkin hommat ja työvuorot kontolleni. Saatanallinen kiire paineita joka puolelta. En kestä enää.

Kerho..eikun suomi hävis ja oon kännisssssä kun ankka, voi pylly kun joku taikois tän humLn pois,. No, valvon tunnuin tai pari ja meen kuorsaamaan niin kyölä se siitttä-.- Palaillaan palsta.

Dorian_89 sanoi:
No siis niin niin juu näinhän se on. Mutta kyllä taitaa kaikissa mopoissa/skoottereissa olla nykyään jalkatapit ja kaikki vermeet mitä tuohon kyytsäämiseen vaaditaan.

Vaikka olisikin jalkatapit, niin se ratkaisee että onko asiasta merkintä myös rekisteriotteessa.

Tuohon aiempaan seikkailuun kommentti: Ettei tule kiire, täytyy lähteä aiemmin. Ja täytyy lähteä vielä aiemmin jos ei ole kypärää, silloin joutuu kävelemään. Teillä oli onnea, kaikki ovat VIELÄ hengissä.

Tuohon kyytsäämiseen sanon sen että kerran olen itse ollut mopon kyydissä ilman kypärää ja toista kertaa en mene. Tuntui todella turvattomalta, kun on tottunut kypärään.

Vituttaa tai ei oikeestaan vituta vaan väsyttää!
Nää yövuorot on kyllä suhteellisen syvältä, eikä sovi mulle ollenkaan.
Illalla treenasin jalat ja nekin on nyt kivasti jumissa ja voimattomat, ni on mukava täällä tallustella..

Jaahas, sain sitte turpaani suuremmin provosoimatta. Yritin nousta pöydästä ja vaihtaa maisemia, mutta Iso Läski Jätkä mätti mua pari kertaa turpaan ja kumma kyllä, iskujen seurauksena havaitsin kököttäväni jälleen istuimella, jonka päällä mua ei enää huvittanut kököttää. Vittu, leuka on kipee ja hämmentää ihan eläimenä, että meikäläisen kulmilta löytyy tollasta sakkia ettimättä.

Vituttaa tää työnteko, taas paukkuu yli 20 päivää putkeen ilman vapareita. Fyysisesti tätä jaksaisi kyllä, mutta pää alkaa oleen jo niin jäässä että on kuin joku saatanan zombie. Vielä pitäisi 5 aamuvuoroa jaksaa. :curs:

Vituttaa koulu, se kun pitää suorittaa ja tehä paskatöitä (kun ei saa tehdä omia juttuja). Eniten kuitenkin suurin osa niistä tyypeistä siellä, evvk mitkään teinien vouhotukset...niitä joutuu kuunteleen.
Vituttaa sekin ku haluaisin treenata aamulla, silloin se sujuu... mutta sitte pitää lintsata ja ei joka viikko kehtaa.
Sekin vituttaa kun n. vuoden päästä valmistun ja pitäs töitä löytää. Kesätöitä kysellessäni oon saanu kuulla että ton alan firmoihin otetaan mielellään miehiä töihin...siis mulle on sanottu ettei mielellään naisia oteta, henkilöstövuokrausfirmassa sanottiin suoraan ettei yritykset halua naisia.
Vittu, tekis mieli lopettaa koko koulu, sen olisin tehnytkin jos oisivat ottaneet mut kesätyöpaikkaani, mutteivat tarvinneet... Siellä oisin viihtyny.

Perkele ku ei millään jaksais lukee oikeudellisen toimintaympäristön kokeeseen :curs: Koita ny lukee 70 sivuu suhteellisen boorinkia lakitekstiä silleen et siit jäis ees kolme sanaa mieleen :wall:

Vituttaa laiskat ja hitaat ihmiset kaupoissa joilla on ehkä yks läski pentu mukana. Molemmat kävelee siinä edessä kapealla käytävällä erittäin hitaasti koska ei tommonen 120kg valas liiku kovempaa. Huomaa sitten että minä olen siinä takana, yrittäen päästä ohi, mutta sen sijaan että väistäisi heilauttaa vaan päätä ja ajattelee "vitut mun tarvii mihinkään siirtyä, se että sä oot tommonen normaali ei tarkota sitä että sulla olis erikoisoikeuksia", ja sitten oikein leveästi kävelee siinä. ARGH :curs: Tämä tapahtuu tietenkin aina kun on kiire jonnekkin kaupasta, esim töihin. Seuraavan kerran otan ehrmanneilleni kauppakärryn ja ajan päälle.

Sama homma myös joskus tiellä kun kaksi älypäätä ajaa melkein nopeusrajoituksen mukaan vierekkäin ja molempien perässä 100m pitkät jonot :thumbs: Oikein voi kuulla kun se vasemmanpuolinen sanoo itselleen "hui hui kun noi nuoret hurjastelee (ajaa siis oikeasti 100-110km/h 100km/h tiellä, hyvällä kelillä). No, nyt ei pääse ajamaan ylinopeutta" luulien olevansa todella viisaita. Käytännössä nämä vaan ärsyttävät kaikkia joka johtaa vaarallisiin ohittamisiin ja turvavälien lyhenemisiin. Ei vittu, tommosilta kortti pois!

Semivitutus siitä että jos taivaalta tulee 2 tippaa vettä tai lunta, ei voida ajaa yli 40km/h 50km/h tiellä, vaikka olisi uusin mersu tai bemari käytössä. Lain mukaan pitää ajaa taitojensa mukaan jne, mutta eikö sitten voi pysyä kotona tai mennä julkisilla jos ei hallitse autoaan. Argh, ei näin.:david:

:evil:

ak8400 sanoi:
Sama homma myös joskus tiellä kun kaksi älypäätä ajaa melkein nopeusrajoituksen mukaan vierekkäin ja molempien perässä 100m pitkät jonot :thumbs: Oikein voi kuulla kun se vasemmanpuolinen sanoo itselleen "hui hui kun noi nuoret hurjastelee (ajaa siis oikeasti 100-110km/h 100km/h tiellä, hyvällä kelillä). No, nyt ei pääse ajamaan ylinopeutta" luulien olevansa todella viisaita. Käytännössä nämä vaan ärsyttävät kaikkia joka johtaa vaarallisiin ohittamisiin ja turvavälien lyhenemisiin. Ei vittu, tommosilta kortti pois!

Tulipa tossa just ajettua melkein 4h kun porukoiden luota palailin kotiin. Nyt oli maantiet sulana ja kuivat ajokelit mut silti porukka hidastelee jotain 70km/h hyvällä tiellä...Motarillakin vauhti oli joillain etanamaisen hidas, onneks vasenta kaistaa pääsee ne ohittamaan MIKÄLI siinä vieressä ei aja joku toinen törppö samaa vauhtia :wall:
Varovaisuus liikenteessä on hyvästä, mutta rajansa siinäkin kaikella.

Ps. En väitä olevani erinomainen kuski :D mutta yritän silti panostaa siihen, etten olisi muille tientukkeena ja tee äkkinäisiä jarrutuksia tai poukkoile kaistoilla ilman vilkkua...

Tänään salilla joku n. 40-50 vuotias mies teki vartalon kieroja. Siinä vaan tuppasi menemään itseltäni pasmat sekaisin kun jannu sanoi joka kierrolla YEEAAAAHH!". Tietenkin mieleeni tuli hydrauliikkaharjoitusvideot jatkuvan yeaaahh! yeaaah! yeeaah! huutojen jälkeen. Ei tämä tässä varmaan niin koomiselta kuulosta mutta kylläpä itseäni hieman huvitti.:)

Sitä ei ilmeisesti ikinä opi, että kaupat on kiinni isänpäivänä:wall:
Siistiä tulla kotiin ja huomata, ettei oo hirveesti mitään sapuskaa jääkaapissa eli ei muuta ku pizzaa tilaamaan. Muuten ei vituttais mutta kun ei oo maitoa/maitorahkaa/leipää/kinkkua/juustoa eli aamupala tulee olemaan ihan helvetin mielenkiintoinen. Pitää siis mennä kaupan kautta ja syödä aamiainen luennolla.

Keila sanoi:
Joku ekoja kertoja salilla? Toivottavasti kävit kertomassa miten laitteella kuuluu oikeasti tehdä. Mua ei välttämättä kovin paljoa naurattaisi jos joku tosissaan yrittää opetella treenaamaan ja eikä vielä osaa käyttää kaikkia laitteita. Tosin jos kyseessä oli joku ego-salikarju joka yrittää ko. kikalla näyttää vahvalta niin sitten...
Joo ihan aloittelija oli. Enkä nyt tietenkään siinä nauranut, leuka vaan loksahti auki puhtaasta hämmästyksestä. :) Hämmästyksestäni toivuttuani olisin luultavasti käynyt tässä tapauksessa neuvomassa, vaikka yleensä en kysymättä kyllä neuvo. Sällin kaveri tuli kuitenkin hetken päästä paikalle ja opasti laitteen käyttöä. :)

Goldust sanoi:
Tänään salilla joku n. 40-50 vuotias mies teki vartalon kieroja. Siinä vaan tuppasi menemään itseltäni pasmat sekaisin kun jannu sanoi joka kierrolla YEEAAAAHH!". Tietenkin mieleeni tuli hydrauliikkaharjoitusvideot jatkuvan yeaaahh! yeaaah! yeeaah! huutojen jälkeen. Ei tämä tässä varmaan niin koomiselta kuulosta mutta kylläpä itseäni hieman huvitti.:)
Yhdellä pienellä salilla jossa joskus kävin vuosia sitten, kävi jamppa jolla oli tapana toistella itsekseen "Ssshhhiiiiit. Sssshhhiiiiit. Sssshhhhiiiittt." Sanaa venyttäen ja suhuässää korostaen. En oikein koskaan päässyt selvyyteen mitä kaveri yritti oikein viestittää. Eli omassa pienessä maailmassaan. :D

Back
Ylös Bottom