Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pyranha sanoi:
No vastataan nyt, koska mistään systeemistä ei ikinä saa tasapuolista ja "oikeudenmukaista" kaikkia kohtaan senkään takia että oikeudenmukaisuus on subjektiivista niin kyllä, minä soisin tälle kaverille täyden tuen.
Esimerkkisi kaltaisia lienee niin vähän tässä maassa että sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään :thumbs:
Esimerkkini kaltaisia olisi varmasti enemmän, mikäli tulorajoja ei olisi asetettu. Silloin asia ei enää olisi mitätön.

Monella opiskelijalla on ihmeelliset käsitykset siitä, mitkä asiat ovat välttämättömiä. Ei sen tuen ole tarkoitus taata mitään luksuselämää.

Gascoigne sanoi:
Quote:
Originally Posted by Gascoigne
Vituttaa ku ei meinaa uskaltaa pyytää yhtä muijaa ulos ,) Nakertaa jos tulee pakit...

Viel enemmän se kuitenkin vituttaa jossen pyydä ja saan miettiä että mitäpä jos oisin pyytänyt...
---------------------------------------------------------------

No niin tulihan kysyttyä ja pakit tuli Lähden nyt lenkille ulos tihkusateeseen...

Toivottavasti lenkin jälkeen ei vituta näin paljoa

No niin tää setä pisti taas uutta matoa koukkuun :D Lähetin tekstarin eri muijalle ja tunnin päästä oltiinkin jo kahvilla, saa nähdä jatkuuko kertomus, toivottavasti ei sentään vituttaa niin ankarasti ketjussa...

On muuten aika herkku tapaus :kuola:

Sumu sanoi:
Vaihdoin sitten liittymää Elisasta Tele Finlandiin ja opin sen, että halpaa ja hyvää ei ole. Voi saatanan saatana.

Jeh, itse olen vannoutunut Soneran asiakas :worship: Välillä tosin oon vaihtamassa liittymää ja ne soittaa mulle takasin ja tarjoo jotain kivaa alennusta jos pidän soneran... tehny ton 2x ja toiminut aika hyvin kun ei ole kuukausimaksua viel kolmeen kuukauteen :thumbs:

kvu sanoi:
Esimerkkini kaltaisia olisi varmasti enemmän, mikäli tulorajoja ei olisi asetettu. Silloin asia ei enää olisi mitätön.

Monella opiskelijalla on ihmeelliset käsitykset siitä, mitkä asiat ovat välttämättömiä. Ei sen tuen ole tarkoitus taata mitään luksuselämää.

Selvähän se, mutta esimerkkisi tapauksesta on matkaa nykyisiin tulorajoihin 7 valovuotta. Sitähän tässä joku muukin koitti sulle jo vihjata.

Vastaavasti monilla ihmisillä on menoja joista ei yksinkertaisesti voi karsia esim. lääkärikulut jotka mun tapauksessani nielevät rahaa.

Mutta nyt kun vasta-argumentit menee pelkäksi yleistykseksi ja piilovittuiluksi, totean etten jaksa jauhaa asiasta enää. Kiitoksia kaikille perin antoisasta keskustelusta :david:

Vituttaa alakerran teiniangstit, jotka huudattaa täysiä stereoista Britneytä ja Madonnaa ym. skeidaa läpi yön...:curs: Olen asiasta valittanut isännöitsijälle monta kertaa, mutta tuntuu sekin olevan saamaton vätyskä:david:

Tässä hiljattain eräs tapahtuma kiinnitti mielenkiintoni. Yleensä en muiden treenejä kyylää, mutta näin tämän "sivusilmällä", ja käännyin suu auki katsomaan mitä vittua siinä oikein tapahtuu. :D

Penkkipunnerruskoneissahan on usein "poljin" josta voi jaloilla painamalla auttaa kahvat lähtöasentoon. Noh, jätkä kylmän rauhallisesti punnersi ja polki jaloilla samaan tahtiin, joka toiston. Käytti sitä vähän niin kuin soutukonetta, mutta päinvastoin. Selvä!:D

Vituttaa yli kaiken tietty Suomen kulttuurivähemmistö [jätän nimeämättä tämän puukkoja heiluttelevan kansan...] :curs:

Vaativat kunnioitusta ja hyväksyntää meiltä muilta suomalaisilta mutta itse pahentavat vain omalla käytöksellään ryhmittymänsä mainetta. Siinä puukkoja heilutellessaan ja tappouhkauksia jakaessaan nämä ikityöttömät laiskimukset unohtavat että kunnioitusta on vaikea saada eikä sitä ansaitse jos ei myös itse kunnioita muita ihmisiä, tämän maan lakeja, sääntöjä jne.

Olen ennenkin ollut kohtalaisen negatiivisella asenteella ks. vähemmistöä kohtaan enkä koskaan syyttä. Nyt viha vain on noussut lähes sietokyvyn ylittäville mittasuhteille ja mietin miksen voisi omistaa jotain täsmäasetta jossa pari suvullista tätä sakkia katoaisi elävien kirjoista.

Vituttaa se että oman kumppanin puolesta pitää pelätä jos työvuorot osuvat tiettyihin paikkoihin, töissä saa olla näiden henkilöiden takia oman henkensä uhalla suurinpiirtein kokovartalo-luotiliivit päällänsä ja yrittää väistellä puukoniskuja ja niellä tappouhkauksia. Vittumaisinta heissä on tämä 'verikosto' meininki että tullaan koko suvun voimin ja ellei nyt sentään tapeta niin ainakin puukotetaan tai polvet ammutaan paskaksi koska heitä on esim estetty pääsemästä ravintolaan sisälle aiemmin saadun porttikiellon takia.

Jos kyseessä olisi kuka tahansa muu suomalainen henkilö asiat voisi hoitaa ilman paniikkia, mutta tälläisistä saa kärsiä usein koko perhe. Jos kaunaa aletaan kantamaan vaara vaanii 24/7 töiden ulkopuolellakin ja ikävä kyllä koskee myös kumppania jne.

Noh, ammatinvalintakysymys tuokin mutta ei voi muuta sanoa kuin että tämä ravikansa voisi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja sukujensa voimin puukottaa vaikka toinen toisensa hengiltä.

:wall:

Nyt vituttaa. Kaveri oli eilen heittämässä minua mopolla kotiin, kun sitten joku rattijuoppo tulee meidän kaistaa suoraan kohti, eihän siinä muuta voinut kun väistää ja tolppaan mentiin. Auto ei jäänyt katselemaan vaan lähti pois vaan niin pirusti. Mulla toinen puoli naamasta ihan ruhjeilla ja turvonnut silmään saakka, kaverilta meni polvi. Ja tunti poliisiasemalla istumista, 3 tuntia päivystyksessä ja tyksissä 2 tuntia. Ja ei saatu rattijuoppa kiinni :curs:

Dorian_89 sanoi:
Nyt vituttaa. Kaveri oli eilen heittämässä minua mopolla kotiin, kun sitten joku rattijuoppo tulee meidän kaistaa suoraan kohti, eihän siinä muuta voinut kun väistää ja tolppaan mentiin. Auto ei jäänyt katselemaan vaan lähti pois vaan niin pirusti. Mulla toinen puoli naamasta ihan ruhjeilla ja turvonnut silmään saakka, kaverilta meni polvi. Ja tunti poliisiasemalla istumista, 3 tuntia päivystyksessä ja tyksissä 2 tuntia. Ja ei saatu rattijuoppa kiinni :curs:

Anteeks että nyt tätä kommentoin,kun tiedän että teitä on molempia sattunut varmaan kunnolla, mutta:

Eikö mopolla kyysääminen ole kiellettyä?
Sulla ei tainnut olla kypärää, jos naama on ruhjeilla?

Niin kyllähän se vika oli siinä henkilössä joka autolla ajoi väärää kaistaa, siitähän ei ole epäilystäkään.Ja tämä kyseinen henkilö syyllistyi vielä liikennepakoon, mahdollisesti rattijuoppouteen yms..:curs:

Valtiolla ei ole varaa palkata minua vakituiseksi töihin. Ei ole kassassa rahaa kunnon duunareitten hommiin, siis niihin, jotka tekee ne oikeat & paskaiset työt. Vituttaa. Kyllä ***kele rahaa riittää kaikkiin vitun turhiin toinen toistaan suurempiin päälliköihin, sekä tietysti pakolaisiin ja heidän ylläpitoon. Tottahan so**lin pitää saada hengailla steissillä tekemättä mitään, mutta töitä tekevä veronmaksaja ei kelpaa. Kyllä kelpaa EU:lle kehua, miten me Suomalaiset olemme niin suvaitsevaisia ja meillä kaikki on niiiiin hyvin... Ei saa**na, ei per**kele! Siis Vituttaa NIIN ankarasti... :curs: :curs: :curs:

Tytteli sanoi:
Vituttaa alakerran teiniangstit, jotka huudattaa täysiä stereoista Britneytä ja Madonnaa ym. skeidaa läpi yön...:curs: Olen asiasta valittanut isännöitsijälle monta kertaa, mutta tuntuu sekin olevan saamaton vätyskä:david:

Ei-ei-ei näin...

Seuraavalla kerralla soitat välittömästi poliisille ja KÄSKET tuleen paikan päälle kotirauhan häirinnän takia. Tarvittaessa liioittelet sopivasti kärsimyksiäsi. Poliisisetä vie koltiaiset nukkuun putkaan ja tämä on aihe ensimmäiseen varoitukseen. Toisella kerralla toistat saman proseduurin ja nyt ei enää annetakaan riiviöille varoitusta vaan tulee suoraan häätö.:whip:

Toimii :thumbs: .

eedit: siis isännöitsijä on väärä instanssi alun alkaenkin, yhteys suoraan poliisiin.

Jugetsi sanoi:
Anteeks että nyt tätä kommentoin,kun tiedän että teitä on molempia sattunut varmaan kunnolla, mutta:

Eikö mopolla kyysääminen ole kiellettyä?
Sulla ei tainnut olla kypärää, jos naama on ruhjeilla?

Niin kyllähän se vika oli siinä henkilössä joka autolla ajoi väärää kaistaa, siitähän ei ole epäilystäkään.Ja tämä kyseinen henkilö syyllistyi vielä liikennepakoon, mahdollisesti rattijuoppouteen yms..:curs:
Nykysin on sallittua -03 ja uudemmilla mopoilla. Ei ollut kypärää saatavilla ja kiire kotia niin ei ollut pottaa päässä.. Olisi voinu pahemminkin käydä.
Ton kyseisen henkilön kun saisi joskus kiinni :wall:

MissEvilEve sanoi:
Vituttaa yli kaiken tietty Suomen kulttuurivähemmistö [jätän nimeämättä tämän puukkoja heiluttelevan kansan...] :curs:

...tämä ravikansa voisi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja sukujensa voimin puukottaa vaikka toinen toisensa hengiltä.

Olen omasta mielestäni aika suvaitsevainen henkilö, mutta tässä on oltava täysin samaa mieltä. Pari päivää sitten viimeksi törmäsin sukuun leffateatterissa, tottakai samassa näytöksessä kuin minä. Täyttivät 2 riviä teatterista isästä poikaan ja kommentoivat tapahtumia vähän väliä. Lopuksi lähtivät metelillä pois ja heiluivat kankaan edessä, vaikka leffa oli vielä kesken.

Sanottakoon rasistiksi, mutta minun mielestä jokainen on vastuussa teoistaan, eikä selitykseksi riitä se, että ollaan sorrettu vähemmistö. Mitä kyseisen porukan kanssa olen ollut tekemisissä, niin en ole yhtään ystävällistä ja toisia huomioonottavaa tavannut.

inflames sanoi:
Olen omasta mielestäni aika suvaitsevainen henkilö, mutta tässä on oltava täysin samaa mieltä. Pari päivää sitten viimeksi törmäsin sukuun leffateatterissa, tottakai samassa näytöksessä kuin minä. Täyttivät 2 riviä teatterista isästä poikaan ja kommentoivat tapahtumia vähän väliä. Lopuksi lähtivät metelillä pois ja heiluivat kankaan edessä, vaikka leffa oli vielä kesken.

Sanottakoon rasistiksi, mutta minun mielestä jokainen on vastuussa teoistaan, eikä selitykseksi riitä se, että ollaan sorrettu vähemmistö. Mitä kyseisen porukan kanssa olen ollut tekemisissä, niin en ole yhtään ystävällistä ja toisia huomioonottavaa tavannut.
jep, hyvin pitkälle samaa mieltä. olen pyrkinyt kauan olemaan suvaitsevainen ko. "rotua" kohtaan vaikka kaverit ovat kertoneet huonoja kokemuksia. mutta näyttää siltä, että joko kavereiden kautta tai itse koettuna kyllä nämä ihmiset ovaavat pilata oman maineensa.:david: joko on puukolla uhkaamista, ryöstetään joukolla tupakan ja muutaman kaljan takia. (ihan kuin eivät voisi varastaa niitä kaupasta:evil: sori on huono). kaiken lisäksi on vaara menettää henkensä, jos uskaltaa sanoa jotain vastaan.:curs: tai muuten vain on yleistä häiriköintiä. kaiken huippu on, että sitten käyvät vanhojen ihmisten ovien takana, josko saisivat jotain "myydä" eli samalla lähtee vanhuksen rahat ja pahimmassa tapauksessa henki:( pistää niin vihaksi.:curs: saisivat painua jonnekin hyvin kauas..

Tepes sanoi:
Penkkipunnerruskoneissahan on usein "poljin" josta voi jaloilla painamalla auttaa kahvat lähtöasentoon. Noh, jätkä kylmän rauhallisesti punnersi ja polki jaloilla samaan tahtiin, joka toiston. Käytti sitä vähän niin kuin soutukonetta, mutta päinvastoin. Selvä!:D

Joku ekoja kertoja salilla? Toivottavasti kävit kertomassa miten laitteella kuuluu oikeasti tehdä. Mua ei välttämättä kovin paljoa naurattaisi jos joku tosissaan yrittää opetella treenaamaan ja eikä vielä osaa käyttää kaikkia laitteita. Tosin jos kyseessä oli joku ego-salikarju joka yrittää ko. kikalla näyttää vahvalta niin sitten...

tokkopaisto sanoi:
Ei-ei-ei näin...

Seuraavalla kerralla soitat välittömästi poliisille ja KÄSKET tuleen paikan päälle kotirauhan häirinnän takia. Tarvittaessa liioittelet sopivasti kärsimyksiäsi. Poliisisetä vie koltiaiset nukkuun putkaan ja tämä on aihe ensimmäiseen varoitukseen. Toisella kerralla toistat saman proseduurin ja nyt ei enää annetakaan riiviöille varoitusta vaan tulee suoraan häätö.:whip:

Toimii :thumbs: .

eedit: siis isännöitsijä on väärä instanssi alun alkaenkin, yhteys suoraan poliisiin.
Kiitos vinkistä:thumbs: ...mutta olen muuttamassa tässä parin viikon sisällä, joten eipä tarvi kovin kauaa kärsiä:curs: Kävin laittamassa tyypeille vähän noottia postilaatikosta, ja nyt on ainakin ollut hiljasta...:evil:

inflames sanoi:

Kuulemani mukaan yksi suomalainen pitkän linjan koomikko on todennut:

"Kyllähän se niin on, että 99% romaneista pilaa sen yhdenkin prosentin maineen."

Tytteli sanoi:
Kiitos vinkistä:thumbs: ...mutta olen muuttamassa tässä parin viikon sisällä, joten eipä tarvi kovin kauaa kärsiä:curs: Kävin laittamassa tyypeille vähän noottia postilaatikosta, ja nyt on ainakin ollut hiljasta...:evil:
Näpsäkkä tapa antaa palautetta teineille on kusta uunipellille ja laittaa pelli pakastimeen. Kun se on jäässä, voit irrottaa haluamasi kokoisia palasia ja pudotella ne postilaatikosta vai vihkaa sisälle...:wanha:

ZweCCo sanoi:
Maanantaina oli vähän hauskempaa taas salilla kun paikalle saapui joku seppo raurio (vai mikä se warrior fighter taistelija olikaan?) klooni. Se siinä sitten alko lämmittelemään penkkiä varten. Ensin teki ihan tangolla kevyttä sarjaa jota tikkasi nopeemmin kun meidän ompelukone. Sitten alkoi ne taisteluliikkeitä muistuttavat lämmittelyhosumiset. :hyper: Siinä vaiheessa ehkä pienehkö hymy alkoi tulla huulille mutta kuitenkin jatkoin siinä treenaamista ja aloin tekemään ekaa kovaa sarjaa sjmv:a. Sitten se tyyppi laitto lisää romuja penkkiin (40kg) ja siinä pukkaili tiukkaa sarjaa. Kaverilla muutes oli rannesiteet tuossa. Onkohan niille tarvetta noin pienillä romuilla? No ehkäpä hänellä on ranteissaan jotain vikaa. Sitten tuli hauskin juttu kun sen kaveri tuli siihen penkkaamaan samoilla painoilla. Noh mä samaan aikaan alotin toisen ja viimeisen kovan sarjani sjmv:ssa ja sitten yhtäkkiä huomasin kun se sen kaveri oli siellä penkissä tangon ja penkin välissä apua pyytelemässä tältä saurio kopiolta. No tietysti se tyyppi vaan katto kun mä väänsin omaa sarjaani eikä edes kuullut että toinen oli pulassa. Sitten se yhtäkkiä heräs siitä unestaan ja huomas että kaverinsa on siellä tangon alla ja sitten hyökkäs siihen. Siinä vaiheessa kyllä meinas multakin raudat pudota maahan ja alkaa naurattaa. :lol2: Onneks ei kovemmat raudat sillä alle jääneellä penkkaajalla ollut niin tilanteessa ei mitään vaaraa ollut eikä muutenkaan hätää. Viimesen päälle hyviä treenikavereita/varmistajia tollaset jos eivät edes tajua kun kaverilla on hätä. :D

Mulla kävi kerran melkein vastaava. Tein penkissä kovaa sarjaa ja varmistajana oli yksi tuttu jonka puhelin soi kesken kaiken , ja tämä tietenkin vastaa siihen.No viimeinen toistohan ei tietenkään noussut ja varmistaja puhuu puhelimessa no siinä ootettiin tangon alla kunnes sai puhelunsa loppuun.

Back
Ylös Bottom