Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tiilisukassa sanoi:
Tuo on kyllä aivan totta.

Ihmekkös, että katsovat kieroon, kun minä siellä kyykkään ja huudan saatanaa, jos itse eivät ole kokeneet sitä ihanaa poltteen ja tuskan sakea tunnelmaa kunnon kyykyissä.

:offtopic:
Mikähän siinäkin oikein on, kun itsellä etukyykky syvältä on ainoa liike, missä äännähdykset ovat ns. mitenkähän sen nyt sanoisi, epäinhimillisiä? Välillä on kyllä varmaan muilla nauramista kun itse kyykkää pilipalipainoilla ja kuulostaa siltä, kun viikatemies olisi varmistamassa...

Matikan välikokeesta täydet nolla pistettä. Jee, mä en varmaan valmistu koskaan...

Ostin 4 kpl King of Cage DVD hintaan 8,95€/kpl. Viikko sen jälkeen menin samaan kauppaan ja hinta oli mukavasti tippunut 3,95€/kpl!!! Voi @#¤%&!!! :curs:

Huh.. nyt on pakko päästä avautumaan tänne! Tänään näin eniten salikomediaa mitä ikinä olen nähnyt ja samalla näin kyllä huonoimman salinkin mitä olen nähnyt. Kävin uutta salia testaamassa niin eikös siellä sitten ollutkin muutama :david: treenaamassa.

Ensin kun menin niin rupesin siinä itse jalkaprässiä vääntämään. Siinä sitten samalla ajan kuluessa rupes mietityttämään kun yks ja ainut heebo oli kokoajan tekemässä penkkiä. Se teki valehtelematta noin 15 sarjaa sitä penkkiä. :lol2:

Noh ei siinä vielä kaikki. Aikani sitä huvittuneena seurasin kunnes huomasin kun sen viereen tuli toinen heebo tekemään "hauiskääntöjä". Se nappas telineestä 20kg käsipainot molempiin käsiin ja meni seisomaan peilin eteen hieman etukenoon. Ja sitten alkoi rautaa nousta kovaan tahtiin... tyyppi tempoi minkä kerkesi ja tyylikin oli melko mielenkiintoinen. Kaveri heijasi painoa taakseen jonka jälkeen heijauksen vauhdilla suoralla kädellä pukkasi painoa eteenpäin ja ylös kunnes sopivassa vaiheessa vetäisi kyynärpäätä taaksepäin että käsi koukistui. Polte ja pumppi hauiksissa tuolla tyylillä on varmaan hekumaalinen! :hyper:

Seuraavaksi vähän vilkaisin taas sitä penkkikaveria joka oli jo malttanut lopettaa penkin hankaamisen ja huomasin että tyypillä oli about yhtä paksut kädet kun jalat. Siinä vaiheessa jo ajattelin että ei tää voi olla totta mutta ei sitten siinäkään vielä ollut kaikki. :D

Tuo "hauiskääntöjä" tehnyt kaveri käveli mandariinit kainalossa siellä pitkin salia ja kohta se eksy dippitelineen luokse jossa alkoi taas yllätys yllätys armoton vääntäminen. Toistoja kertyi lähes samaa tahtia kuin tyhjiä hylsyjä rynkyllä sarjatulella ammuttaessa ja liikekin oli huikeat 10cm pitkä.

Samaan aikaan pari poitsua aloitteli maastavedon tekemistä. Ensin teki huolellisemman oloinen kaveri ja se sujuikin ihan mallikkaasti mutta seuraavana vuoroon tulleella ei tainnut olla ihan tekniikka hallussa. Sivuprofiilista katsoessa olisi voinut luulla että perhana notre damen kellonsoittajahan se siinä vetää maasta mutta kun ei niin ei. Onneksi sentään tangossa oli vain 70kg niin ei kaverilta selkä hajonnut.

Näitä huikeita suorituksia olisi vielä lukuisia kerrottavana siltä tunnin ajalta minkä salilla olin mutta mulla on muutakin tekemistä tänä iltana niin en jaksa aivan kaikkea kirjoittaa. Onneksi sentään sain edes tämänverran avautua niin ei ihan yöunet mennyt. :D Noh eipä tuo salikaan kyllä mikään laadukas ollut. Laitteistot hyvin puutteellisia ja painoja vähän. Painot oli sellasia kumipäälysteisiä joista oli se kumi niin kulunut että yli puolessa painoista lörpötti sellasia repaleita niistä kumipinnoitteista enää. Ainut hyvä puoli tuossa salissa oli halpuus. Tosin laatuun nähden hinta oli järkyttävä. Noh hyvä puoli tässä on se että nyt ainakin tiedän että tonne salille en enää koskaan halua mennä. :)

ZweCCo sanoi:
Se nappas telineestä 20kg käsipainot molempiin käsiin ja meni seisomaan peilin eteen hieman etukenoon. Ja sitten alkoi rautaa nousta kovaan tahtiin... tyyppi tempoi minkä kerkesi ja tyylikin oli melko mielenkiintoinen. Kaveri heijasi painoa taakseen jonka jälkeen heijauksen vauhdilla suoralla kädellä pukkasi painoa eteenpäin ja ylös kunnes sopivassa vaiheessa vetäisi kyynärpäätä taaksepäin että käsi koukistui. Polte ja pumppi hauiksissa tuolla tyylillä on varmaan hekumaalinen! :hyper:

Haha :D Pakko myöntää, että huomasin itse vääntäväni samalla tekniikalla niitä raskaampia painoja ylös saakka tosin en niin suurella liikkeellä ja kovalla tahdilla, mutta vartaloahan siinä liikkeessä mukana oli. Toissa viikolla kyllä tajusin korjata tekniikan, mutta ehdin jo säikähtää, että jäinkö kiinni. :)
EDIT: Hyvä threadi :thumbs:

Big Evil sanoi:
Mikähän siinäkin oikein on, kun itsellä etukyykky syvältä on ainoa liike, missä äännähdykset ovat ns. mitenkähän sen nyt sanoisi, epäinhimillisiä? Välillä on kyllä varmaan muilla nauramista kun itse kyykkää pilipalipainoilla ja kuulostaa siltä, kun viikatemies olisi varmistamassa...

Mullakin se on lähinnä etukyykkä(+ tietenkin "syvä jalkaprässi"), jossa tulee ärähdeltyä, puuskuttua ja karjuttua.

Kai se on niin kokonaisvaltanen-kokovartalontappaja -liike, että se tuo jotain alkukantasta esille.

edit. suht. david teoria, noin niinkun uudestaan ajatellen.

Tossa vähän aikaa sitten oli penkissä joku neljäkymppinen rinta-haius äijä. No itse menin tarkistamaan jos olisi penkki vapaana mutta ei ollut. No jäätiin siihen sitten kaverin kanssa jutteleen vähäks aikaa ja tämä äijä aloitti penkin, no se sai perseensä nostettua tankoa korkeammalle, niin että liikeradaksi jäi noin varmaan 10cm. :D Kauhean ähinän ja puhinan jälkeen se sitten otti tangon käsille, laski sitä noin 5cm alas :lol2: Olisko se jotain viiden sarjoja tehny muutaman yhteensä. Palautuksiin meni se 10min ja niiden aikana se kierteli penkki kulmauksen ympärillä rinta rottingilla penkkiä vartioiden. Tämä siis 50kg:lla. :kippis1:
Toinen puoli tuntia kuluikin scottissa ylisuurilla painoilla...

Tiilisukassa sanoi:
Mullakin se on lähinnä etukyykkä(+ tietenkin "syvä jalkaprässi")....

Se on kyykky, ei kyykkä. Kyykkä on sellainen vanha ja paska peli, kyykkY on liike, jolla tosimiehet tekee ketarat salilla.

Nyt vituttaa sitten oikeen urakalla!
Eilen illalla halkes autosta tuulilasi kivasti keskeltä ylös ja vielä siitä kaks halkeemaa sivulle.
Sitten kaikista pahin vitutus ja surunaihe.Mun hyvä kaveri ilmoitti äsken, että sen äiti nukkui pois viime yönä.. :itku: :itku:

Mua jaksaa myös ihmetyttää nuo muutamat kohdalle sattuneet avautumiset tai mulkaisut noista painopakkalaitteiden tapeista. Meidän salilla kun ei ole edes sellaisia laitteita jossa olisi se ns. lisäpakka vaan ihan normaaleja painopakkoja. Mitä hiton merkitystä siellä voi olla, jääkö se tappi painoon x vai roikkuuko se vapaana siinä laitteen vieressä? Jokatapauksessa se tappi pitää ottaa käteen ja tökätä oikeaan koloon. Mä en vaan voi ymmärtää tätä asiaa.

/ :offtopic:

Eilen salilla oli joku vanhempi mies joka teki ristikkäistaljassa hauiskääntöä yhdistettynä kyykkyyn. Siis se meni ensin kyykkyyn, nousi ylös ja heti perään teki yhden toiston hauista ja sama uudelleen. No ei tuossa mitään pahaa ole mutta näytti hassulta.

Mittasin just kuumeen ja pikkasenhan sitä oli + kurkku on kipee. Vituttaa vielä enemmän se, että tää on mun omaa syytä. En oo vaan pariin päivään muistanut ottaa vitamiineja ja nukuin viimeyön ikkuna auki. Vittu mä oon pälli!

Onneks sentään mittasin kuumeen. Saatan jopa parantua ennen kuin kunnolla kipeeks.

tuosar sanoi:
salikomediaa on kun samalla salilla käy noin 30-35 jeppe..
no tää kaveri tökkää JOKAISEEN LAITTEESEEN max.painot..lämmittelemättä !!
ja tekee muutaman sentin mittaisen liikkeen..!!
Aluksi luulin, että sillä on joku OMA treeni tyyli, mutta nyt kuukausia myöhemmin sama tahti jatkuu ja muita treenajia hirvittää ettei vaan sattuis leukaan....

mainittakoon, että kaveri on n.175 cm pitkä ja painoa n. 80 kiloa ARVELISIN...
eikä mikään kauhea KEHO !!!!

Onkohan tässä kyseessä eräs treenaaja PT-gymiltä? Siellä heiluu nimittäin aivan samanlainen miekkonen. Mies on selvästi opettanut treenityylinsä myöskin tyttökaverilleen. Mahdollisimman raskaat painot ja liikerata mahdollisimman pieni. Täytyy sanoa, että välillä naurattaa ja välillä hirvittää:eek:

En saanut palkakorotusta taaskaan, katsellaan sitten ensi keväänä uudestaan. Uusia hommia vaan opetellaan lisää, jo neljättä hommaa tänä vuonna, mutta palkka pysyy ennallaan. Voihan vittu!

vanilja sanoi:
Onkohan tässä kyseessä eräs treenaaja PT-gymiltä? Siellä heiluu nimittäin aivan samanlainen miekkonen. Mies on selvästi opettanut treenityylinsä myöskin tyttökaverilleen. Mahdollisimman raskaat painot ja liikerata mahdollisimman pieni. Täytyy sanoa, että välillä naurattaa ja välillä hirvittää:eek:

Tästä tyylistä muistuu mieleeni erikoinen treenaaja Vantaan Martinlaakson KuntoPorkkanassa ( eli uimahallin alakerrassa)...kyseessä oli :wanha: patu arviolta 75 - 80 vuotta, joka latoi jalkaprässiin melkoiset painot (en muista tarkkaan mitä siinä oli, mutta useita levyjä kummassakin tapissa) ja teki lyhyttä liikettä...erikoiseksi homman teki se, että kaverin kävely oli todella sellaista hidasta vanhan miehen köpöttelyä...sitä katsellessa ei olisi ikinä uskonut, että sellainen äijä voi käydä salilla....

almerigo sanoi:
Tästä tyylistä muistuu mieleeni erikoinen treenaaja Vantaan Martinlaakson KuntoPorkkanassa ( eli uimahallin alakerrassa)...kyseessä oli :wanha: patu arviolta 75 - 80 vuotta, joka latoi jalkaprässiin melkoiset painot (en muista tarkkaan mitä siinä oli, mutta useita levyjä kummassakin tapissa) ja teki lyhyttä liikettä...erikoiseksi homman teki se, että kaverin kävely oli todella sellaista hidasta vanhan miehen köpöttelyä...sitä katsellessa ei olisi ikinä uskonut, että sellainen äijä voi käydä salilla....
Tämä on vain villi veikkaus, mutta jos sillä patulla oli niin huonot polvet ettei se uskaltanut laskea kelkkaa alemmas.

Auts, huomenna ruotsin suullinen tentti, torstaina ja perjantaina suht. isot palautettavat harkkapaketit ja ens viikolla sitten 4 tenttiä. Siis 16 ovaria jaossa, kunhan jaksaa loppuun asti. Työmäärä pistää lievästi vituttamaan. :curs:

Muistan kerran yhden kaverin,joka pullisteli peilin edessä koko treenin ajan.Treenaettaessa ja tauvoilla.Ei siis pelkkiä lihaksia,vaan myös lettiä ja sileitäposkiaan.Okei,eihän siinä mitään,mutta kaveri katsoi tarpeeksi tulla vielä suihkunkin jälkeen pullistelemaan peilin eteen.
:lol2: :lol2:

Back
Ylös Bottom