Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, että olen tähän aikaan hereillä eikä unesta oo tietoakaan. Yritä nyt sitten olla hyvä lapsenvahti kun känniset ääliöt pilaa omat+lapsen unet. Ja kun lapsen saa nukkuu niin eihän sitä nyt ittee enää nukuta... Vittu. :curs: Tulee kans vaan ihan turhaa poltettuakin kun vituttaa niin paljon.. :jahas:

Mariuz sanoi:
Turussa vanhalla Sali-82:lla kävi about 5-6 vuotta sitten koominen penkkaaja, joka tuli myös farkut jalassa treenaamaan. Kaveri otti tosin 220-230 penkistä, mutta ei se ikinä mitään lämmittelyjä/apuliikkeitä tehnyt vaan löi romut suoraan tankoon ja nosti ylös ja treeni päättyi sitten siihen.

on tainnut siirtyä porin suunnalle. Katselin joku kerta salilla et wtf jannu tossa vaan kyykkäilee nahkatakki ja farkut päällä. Lisäksi kaverilla oli aivan vitun vanhat kusenpolttamat lenkkarit jalassa kun se treenas kyykkyä niin oikeen pahaa teki katsoa ku nilkat hölsky edes takaisin. ja painoa oli 240kg. penkissä heebo ottaa aina pari lämmittelyä jollain 30kg sitten suoraan vähintään sen 220kg ja nahkarotsi edelleen päällä, penkin jälken kahville ja sit himaan. :rock:

Jallis sanoi:
Vitun seksitön avioliitto. Kahdeksan vuotta ollaan oltu kohta yhdessä ja rakastetaan kyllä toisiamme, mutta rouva nyt ei vissiin olenkaan tajua, että olisi ihan miehestäkin mukavaa joskus tuntea olevansa haluttava.
Miksi vitussa minun täytyy aina tehdä aloite ja toivoa parasta? Max. kerran kuukaudessa onnistuu. Voi helvetti.
Aletaan olemaan siinä vaiheessa, että lapsiakin suunnitellaan, mutta onkohan vaimoni nyt ollenkaan tajunnut, että raskaaksi tuleminen edellyttää mahdollisesti useita yhdyntöjä. Kun asiasta yrittää keskustella, muija vetää pultit. Lakkaa jo itseäkin kiinnostamasta.
Lisäksi täällä opiskelupaikkakunnalla minulla ei ole ystäviä ja koti-illat kun tarkoittaa netissä istumista tai telkkarin katsomista niin vitutus ja turhautuminen kasvaa kolossaalisiin mittasuhteisiin. Koululla olen ainoa mies meidän ryhmässä ja sielläkin todella kyllästyttää tyhmien ämmien (huom! ei kaikki) jonninjoutava lässytys.
Isäni kärsii etenevästä neliraajahalvauksesta ja puhekyvyn menetyksestä ja äiti on alkoholisoitunut. Yksi kaveri (lapsuudesta asti) kärsii masennuksesta ja meinas just tappaa ittensä. Alkaa oikeasti vituttaa.

No tässä on jo vitutuksen aihetta. Ei mulla olekaan enään mitään valittamista.

Vittu kun vituttaa tuo Suomen Big Brother. Jäin koukkuun sarjaan ja oon täysin varma että Neiti-Timo ei putoa kilpailusta vaan Hanna lähtee tänään kotikatsomoon. Vittu vielä pitää odottaa 11 tuntia ennen kuin äänestys ratkeaa.

Jallis sanoi:
Kun asiasta yrittää keskustella, muija vetää pultit. Lakkaa jo itseäkin kiinnostamasta.
Ehdotus: sano rauhallisesti "Mielestäni suhteemme on pahassa kriisissä. Ehdotan ulkopuolista apua, esim. perheterapeuttia. Kärsin todella tästä tilanteesta ja haluan, että yritämme yhdessä saada asian korjattua.". Joskus on niin, että on niin estoinen jonkun asian suhteen jostain syystä, ettei voi siitä puhua, jolloin naamioi estonsa raivoon ja ongelma vain pahenee. Toiset käsittelevät estonsa noin, toiset jotenkin muuten, esim. pakenemalla monin tavoin (päihteet, puhumattomuus/sulkeutuminen, työ- tai harrastusmania ym.jne.).

Muutenkin voisi sanoa, että jos asiaa ei edes yritetä selvittää esim. vuoden sisällä, niin suhde loppuu. Ehkä se saa naisesi todella heräämään ja ajattelemaan asiaa, kun sanoo suoraan, pistää kovan kovaa vasten, mutta rauhallisesti, yhtään paisuttelematta tai syyttelemättä. Suotta on kärsiä loppuikänsä, kun vähemmän kärsimystä aiheuttavia vaihtoehtojakin on olemassa. Nopeastihan tuommoiset ongelmat eivät selviä, jos selviävät, mutta esim. 6kk-vuosi voisi olla passeli aika yrittää kunnolla.

Mun vitutuksenaiheet ovat tällä hetkellä kovin pieniä ja harvalukuisia, mitä nyt joskus vähän nyppii muutamat työjutut ja pienet krempat, mutta niistä viis.

Jallis sanoi:
Vitun seksitön avioliitto. Kahdeksan vuotta ollaan oltu kohta yhdessä ja rakastetaan kyllä toisiamme, mutta rouva nyt ei vissiin olenkaan tajua, että olisi ihan miehestäkin mukavaa joskus tuntea olevansa haluttava.
Miksi vitussa minun täytyy aina tehdä aloite ja toivoa parasta? Max. kerran kuukaudessa onnistuu. Voi helvetti.
Aletaan olemaan siinä vaiheessa, että lapsiakin suunnitellaan, mutta onkohan vaimoni nyt ollenkaan tajunnut, että raskaaksi tuleminen edellyttää mahdollisesti useita yhdyntöjä. Kun asiasta yrittää keskustella, muija vetää pultit. Lakkaa jo itseäkin kiinnostamasta.
Lisäksi täällä opiskelupaikkakunnalla minulla ei ole ystäviä ja koti-illat kun tarkoittaa netissä istumista tai telkkarin katsomista niin vitutus ja turhautuminen kasvaa kolossaalisiin mittasuhteisiin. Koululla olen ainoa mies meidän ryhmässä ja sielläkin todella kyllästyttää tyhmien ämmien (huom! ei kaikki) jonninjoutava lässytys.
Isäni kärsii etenevästä neliraajahalvauksesta ja puhekyvyn menetyksestä ja äiti on alkoholisoitunut. Yksi kaveri (lapsuudesta asti) kärsii masennuksesta ja meinas just tappaa ittensä. Alkaa oikeasti vituttaa.
Tämä taitaa olla aika yleistä. Samoja ongelmia täälläkin. On kylläkin asiasta päästy jo keskustelemaan vakavasti rouvan kanssa. Hieman näkyy jo valoa tunnelin päässä. Taitaa olla niin että naisilla noi halut tuntuu vähenevän suoraan yhdessäolovuosien mukaan. Kannattaa hieman tutkia mitä itse voisi tehdä asialle. Lue vaikka Dr.Philin pelasta parisuhteesi kirja.

Jotta ongelma vituttaisi mahdollisimman paljon, tuntuu että mahdollisuudet suhteen ulkopuolisiin suhteisiin korreloivat, suhteen seksuaaliseen kylmyyteen :(

Jallis sanoi:

Lisäksi täällä opiskelupaikkakunnalla minulla ei ole ystäviä ja koti-illat kun tarkoittaa netissä istumista tai telkkarin katsomista niin vitutus ja turhautuminen kasvaa kolossaalisiin mittasuhteisiin.

Mene ongelmia päin. Älä jää hautomaan. Minulla oli läheisen perheenjäsenen kuoleman jälkeen sellainen vaihe elämässä että piti erottaa jyvät akanoista: moni ns. kaveri ja hyvänpäiväntuttu jäi rannalle kun huomasin että eihän ne vittu välitä paskaakaan siitä miten minulla menee.

Ole terveellä tavalla itsekäs. Kun joku asia puristaa niin sano se. Vaadi että sinua kuunnellaan.

Ja mitä tahansa teetkin, älä juo viinaa. Mene salille. Mene lenkkipolulle. Mene sen sairaan isän, äidin ja masentuneen kaverin luo ja sano että nyt puhutaan. Ja sano myös sille muijalle että vaimo nyt puhutaan.

Jos ja kun joku keskustelu menee persiilleen niin sano että "tämä ei nyt suju mutta puhutaan huomenna lisää".

:piis:

Perkele helvetti vittu.

Joku sais tulla keräämään multa tunteet pois, niistä on ollu pelkkää haittaa 18.6.2005 alkaen. Ei o kivaa olla jatkuvasti raunio.

Enpä nyt muista olenko jo tästä tänne valittanut, mutta oli miten oli, valitan taas...
Ruokahalu on kadonnut. Koulussakin tuntuu jo salaatin jälkeen ettei jaksa enää mitään syödä! Rasittavaa. Tän seurauksena olenkin laihtunut sinne 60kg:n paremmalle puolelle ja vyötärökin on taas alle 60cm, mutta kyllähän tuo silti huolestuttaa kun kaloreita ei luultavasti tule nyt ku jotain 1500/pvä ja eipä mahda ravintoaineitakaan tulla tarpeeksi. Salillakin on nyt ollut hieman virahtanut kevyt viikko kun ei vaan jaksa eikä innosta sielläkään. :(

e: ainiin, ja koiralla on matoja eikä lähiapteekki ole sunnuntaina auki... :jahas:

Tupla-J sanoi:
Perkele helvetti vittu.

Joku sais tulla keräämään multa tunteet pois, niistä on ollu pelkkää haittaa 18.6.2005 alkaen. Ei o kivaa olla jatkuvasti raunio.
Mitäs silloin tapahtui?

Koitahan unohtaa menneet, ja haistella tulevaisuuden tuulia

ja naisia :haart: :love:

protsku sanoi:
Mene ongelmia päin. Älä jää hautomaan. Minulla oli läheisen perheenjäsenen kuoleman jälkeen sellainen vaihe elämässä että piti erottaa jyvät akanoista: moni ns. kaveri ja hyvänpäiväntuttu jäi rannalle kun huomasin että eihän ne vittu välitä paskaakaan siitä miten minulla menee.

Ole terveellä tavalla itsekäs. Kun joku asia puristaa niin sano se. Vaadi että sinua kuunnellaan.

Ja mitä tahansa teetkin, älä juo viinaa. Mene salille. Mene lenkkipolulle. Mene sen sairaan isän, äidin ja masentuneen kaverin luo ja sano että nyt puhutaan. Ja sano myös sille muijalle että vaimo nyt puhutaan.

Jos ja kun joku keskustelu menee persiilleen niin sano että "tämä ei nyt suju mutta puhutaan huomenna lisää".

:piis:

:offtopic:
Huh huh miten asia tekstiä. Juuri näin! :) :offtopic:

maximillian sanoi:
Näyttikö se yhtään tältä, mut pystyssä? :)

BBPullover.gif

Tuota, valitettavasti ei. Se on vähän vaikea selittää, mutta sanotaan näin että sen näköistä riuhtomista se oli että se _ei voi_ olla mikään oikea liike.

*kuulosti hassummalta oman pään sisällä kun näin sieluni silmin k.o liikkeen*

Tänään komediaa tarjosi 3nuoren pojan (15-16v) joukko, taisi olla "muut laitteet" päivä kun eivät penkkiä valloittaneet.
Ohjelma meni kutakuinkin näin:
Olkapääkone 3-4toistoa
10minuutin juttutuokio
Reidenojennus 8-12toistoa(potkasi painot ylos ja anto tippua alas)
10minuutin juttutuokio
Kulmasoutu vipulaitteessa 3-4toistoa
10minuutin juttutuokio
Ja eikuin uudestaan
Laitteissa tietysti istuttiin ja juteltiin..

Myöhemmin oli ohjelmassa jalkonenostokoneella keuliminen ja kaverin treenin häiritsemistä.

Yksi näistä kolmesta on salilla ennenkin nähty, normaalisti reenaava nuori poika. Ja hän pysytteli vähän poissa kavereistaan kun nämä pelleilivät.

offtopik:
Päivän kuitenkin pelasti yksi söpö tyttö joka istuis salin ulkopuolella ärrää vastapäätä ja puhui ystävänsä kanssa, katseemme ovat salillakin kohdanneet useampaan kertaan. Mutta neiti katosi jossain vaiheessa yli neljäksi kuukaudeksi. Nytten tule oikein hyvä tunne kun katseemme taas kohtasivat.. :haart:
Sääli että olen näin ujo ja en uskalla tulemaan juttelemaan.. :nolo:
EDIT: offtopikki olis varmaan sopinut paremmin johonkin vuodatus topikkiin..

Amis sanoi:
Tänään komediaa tarjosi 3nuoren pojan (15-16v) joukko, taisi olla "muut laitteet" päivä kun eivät penkkiä valloittaneet.
Ohjelma meni kutakuinkin näin:
Olkapääkone 3-4toistoa
10minuutin juttutuokio
Reidenojennus 8-12toistoa(potkasi painot ylos ja anto tippua alas)
10minuutin juttutuokio
Kulmasoutu vipulaitteessa 3-4toistoa
10minuutin juttutuokio
Ja eikuin uudestaan
Laitteissa tietysti istuttiin ja juteltiin..

Tuota harrastaa Otahallin Blue Fitness:llä välillä aikasen moni. Välillä kaipaisi Iso-Arskaa huutamaan suureen ääneen "This is a gym, not a f****** coffeehouse!". MP3-soitin auttaa onneksi tuohon vaivaan.

Tragikomediaa sen sijaan salilla harrastaa useampi nainen kombinaatiolla "Reisien lähennys-/loitonnuslaite+Kotivinkki/Me Naiset". Ymmärrän kyllä, olisihan se ikävää jos treenatessa tulisi hiki ja tai jotain kehitystä tapahtuisi. :jahas:

Pitäisi ottaa kunnon lärvit ja tulla salille ja sen jälkeen aloittaa avautuminen, eikä todellakaan reisien. :lol2:

Kiitos vaan kaikille. Tuo eilinen tekstini oli kirjoitettu "ei irronnut"- fiiliksissä ja nyt jälkikäteen luettuna se haiskahtaa vähän liiottelulta. Kyllä me muijan kanssa aiheesta vähän pystytään puhumaan ja hommahan menee niin, että vaimo tarvitsee kiireettömän ja rauhallisen tilanteen ja tunnelman päästäkseen vauhtiin. Minulla elukkamaisena nusuttajana ei vastaavaa tarvetta ole. En silti ala vaatia mitään säälipillua, koska naisen tyydyttäminen on väh. puoli ruokaa. Ei siinä silti mitään valittamista olisi, jos vähän useammin olisi seksiä.

Mitä tulee noihin muihin vitutuksen aiheisiin, niin niidenkin kanssa kyllä oppii tavallaan elämään, mutta surullisista asioista tulee välillä surullinen olo ja sille ei voi mitään.
Isäukon sairaudesta ja sen vaikutuksesta hänen ja läheisten elämään olen puhellut hänen kanssaan vaikka kuinka ja homma on periaatteessa hallussa niin hyvin kuin se nyt voi olla. Joskus vaan vituttaa ja se on kai ihan luonnollista.

Ps. Paneskeltiin äsken :D

Back
Ylös Bottom