Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tästä tulikin mieleeni kun salille kerran tuli eräs tyyppi ihan pokkana juomaan kaljaa. :D Aluksi sitä oltiin heittämässä ulos mutta lopulta sen annettiin juoda rauhassa. (sillä on lieviä mielenterveysongelmia)

Jallis sanoi:
Tuo eilinen tekstini oli kirjoitettu "ei irronnut"- fiiliksissä ja nyt jälkikäteen luettuna se haiskahtaa vähän liiottelulta.

Vähän tuota ajattelinkin. Syyllistyn itse usein samaan. Ja sit jos vaikka jollekin ystävälle tulee purettua surujaan "väärissä" fiiliksissä, niin seuraavana päivänä saattaa sit jo vähän harmittaa. Tyyliin "eihän ne asiat nyt oikeasti niin pahasti kyllä olleetkaan.."

Jallis sanoi:
Ps. Paneskeltiin äsken :D

Loistavaa! :D

Itseäni tänään _vähän_ ärsytti se, kun huomasin, että talvi tekee tuloaan. Kävin tänään kolmesti lenkillä, kun iski pieni into ( :nolo: ) ja piti kyllä kerrospukeutua. Pitkästä aikaa kahdet housut päällekäin ja pipokin päähän. Tuli tosiaan aika talvinen olo, vaikka olikin vielä yksi aste lämmintä. Ja ei sillä, kyllähän mä talvesta tykkään, mut vaatii taas pientä totuttelua. Ja kunhan kaivan ihanat toppatakkini ja villakangastakkini esiin, niin alkaa taas olla iloinen mieli. :D
Ja eilen huomasin, että jo oli kauppoihin ilmestyneet joulusuklaat, -oluet ja muut vastaavat. :wall: Kas kun eivät jo joululauluja soitelleet ja pukki ollut nameja jakamassa. :jahas:
Nyt on vasta LOKAKUU puolessa välissä. Pidän joulusta, mutta silti, rajansa kaikella.

JBoy sanoi:
Kerran eräs nainen joka oli (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa salilla tuli minulle motkottamaan että "Jätit tuohon laitteeseen niin isot painot ettei jaksa edes liikauttaa". Pyysin anteeksi, kävelimme yhdessä ylätaljalle, siirsin painotapin 60 kilosta 10 kiloon ja toivotin hyvää treeniä.

Pari päivää sitten tapahtui vähän samantapaista,kun tein reidenojennuksia 140kg:lla ja siirryin viereiseen laitteeseen,tuli joku muija viereen valittaan kun oli jättänyt sen 100kg:n lisäpakan "telineeseen".Ihan niinkuin sitä tappia pitäis painaa siinä davidin laitteessa jotenkin 100kg:n edestä.Se ei osannut painaa sitä lisäpakkaa pois,joten menin korostetusti pikkusormella painaan sen tapin kevyellä kosketuksella pohjaan ja korjasin "virheeni".Oli kyllä nainen,että "Ahaa",kun näki miten jouduin "raatamaan" tuon 100kg:n poistamiseksi.

No tää vitutus on kestänyt aika kauan, mut en ole ikinä seurustellu tai muuta sellaista kenenkään kanssa. Pikku hiljaa toi alkaa vaan vituttamaa aina enemmän.

Bodypena sanoi:
No tää vitutus on kestänyt aika kauan, mut en ole ikinä seurustellu tai muuta sellaista kenenkään kanssa. Pikku hiljaa toi alkaa vaan vituttamaa aina enemmän.
Eipä kannata antaa moisen laittaa mieltä matalaksi. Mulla itselläni oli sun iässä ihan samanlainen tilanne, koska urheilin paljon enkä jaksanut hillua kaupungin nuorisopaikoissa (ikäänkuin toi mikään selitys olisi... ;) ). Nykyään olen touhuni touhunnut ravintoloiden nuohoamisen suhteen (ehkä hiukan liikaakin) ja nyt elellään onnellisesti eukon kanssa. Kyllä se siitä sullakin lähtee.

Harmittaa kun pienellä äijällä on keuhkokuume ja eukon piti mennä sen kanssa uudelleen sairaalaan (kuume ei ole laskenut). Välillä on ärsyttänyt kun se touhuaa ympäri taloa ja pitää meteliä, mutta nyt oli ihan päinvastainen olo kun pieni äijä makasi vaan hiljaa sohvalla. :(

Snake sanoi:
Pari päivää sitten tapahtui vähän samantapaista,kun tein reidenojennuksia 140kg:lla ja siirryin viereiseen laitteeseen,tuli joku muija viereen valittaan kun oli jättänyt sen 100kg:n lisäpakan "telineeseen".Ihan niinkuin sitä tappia pitäis painaa siinä davidin laitteessa jotenkin 100kg:n edestä.Se ei osannut painaa sitä lisäpakkaa pois,joten menin korostetusti pikkusormella painaan sen tapin kevyellä kosketuksella pohjaan ja korjasin "virheeni".Oli kyllä nainen,että "Ahaa",kun näki miten jouduin "raatamaan" tuon 100kg:n poistamiseksi.

No jos ei osaa niin ei osaa. Oon muuten itsekin joskus kauan sitten aloitellessani ihmetellyt että miten sen sata kiloo saa reidenojentajasta pois. Tosin toki tollaisenkin voi mennä ihan ystävällisesti kysymään edelliseltä eikä valittamalla... :thumbs:

Bodypena sanoi:

Tuttu tunne, kärsin samasta vitutuksesta. :(

Sanra sanoi:
No jos ei osaa niin ei osaa. Oon muuten itsekin joskus kauan sitten aloitellessani ihmetellyt että miten sen sata kiloo saa reidenojentajasta pois. Tosin toki tollaisenkin voi mennä ihan ystävällisesti kysymään edelliseltä eikä valittamalla... :thumbs:
Eiväthän kaikki edes tajua mitä vikaa koneessa on kun toi +100 on päällä. Kävin joskus duunin salilla "pelastamassa" pari noin 50-v naishenkilöä jotka yrittivät vahingossa tehdä reisikoukistajia jollain 120-130 kilolla.

Tänään salilla tarjosi huumoria pari(amiksen näköistä(ei tarvitse provosoitua)) janteroa jalkaprässin kimpussa.
-> Kummatkin puolet täyteen rautaa ja sitten nikuteltiin 15cm liikerataa.
Tämä melkeen kuuluisi tonne vitutus-threadiin, kun siinä nitkuttamalla estivät minun pääsyn siihen.

edit. Jesjesjes, kerkesin ennen Wipleä tänne laulelemaan. (Hänkin siis oli todistamassa tätä^^.)

15min tämän jälkeen joku toinen sankari meni tekemään takakyykkää lähes yhtä kolossaalisella liikeradalla ! Mikä siinä on, että aina jalkaliikeissä pitää lähteä rohmuamaan niin, ettei saa edes kunnon toistoja tehtyä.

Tiilisukassa sanoi:
Mikä siinä on, että aina jalkaliikeissä pitää lähteä rohmuamaan niin, ettei saa edes kunnon toistoja tehtyä.

:offtopic:

Koska jalkatreenit ovat paljon tuskaisempia täydellä liikeradalla. Kyykyn syvyys erottaa miehet pojista. :D

32 päivän intti putki edessä. Vituttaa jo valmiiksi. Tee työtä jolla on tarkoitus... :)

Unirytmi tuli taas ryypättyä vituiksi viikonloppuna. Yön olin töissä mut silti vasta saanu lyhyitä pätkiä nukuttua. Vittu et vetää pinnan kireälle kun on väsynyt mutta ei saa nukuttua. No omapa on asiani kun piti pari päivää kipata huolella. Ei sovi mulle. Parin päivän dokaamisesta mulla välillä häviää yöunet muutamaksi päiväksi.

OutOfShape sanoi:
:offtopic:

Koska jalkatreenit ovat paljon tuskaisempia täydellä liikeradalla. Kyykyn syvyys erottaa miehet pojista. :D

Tuo on kyllä aivan totta.

Ihmekkös, että katsovat kieroon, kun minä siellä kyykkään ja huudan saatanaa, jos itse eivät ole kokeneet sitä ihanaa poltteen ja tuskan sakea tunnelmaa kunnon kyykyissä.

NP sanoi:
Sori.. mutta HAJOA! :D

Oon hajonnut nyt jo niin pahasti että en tiedä voiko enää enemmän hajota... :)

Salikomediaa tarjoili tässä muutama päivä sitten kaksi ulkomaalaista miestä. Kaverit tekivät vuorotellen ylätaljassa liikettä, joka oli jostain ojentajapunnerruksen ja ylätaljan seisoviltaan välistä. Liike lähti aivan ylhäältä ja päätty käsien suoristumiseen alhaalla, mutta ei tässä vielä mitään. Toinen tuki/varmisti? liikettä takaapäin pitäen kyynärpäistä ja painaen käsistä alaspäin. Molemmat heiluivat kuin heinämiehet niin, että takaraivot kolisivat melkein lattiaan. Harvoin näkee sellaista yhteissuoritusta. :5:

HaRaXz sanoi:
Oon hajonnut nyt jo niin pahasti että en tiedä voiko enää enemmän hajota... :)

Olen tämän jo parissa threadissa ennenkin sanonut, mutta odotapas että tulee talvi ja lunta! Hajoilu saa ihan uuden ulottuvuuden... :)

Back
Ylös Bottom