Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
amf sanoi:Se on tasan puolessavälissä tänään... Vielä 48 päivää ja sitten tämä ainainen vitutus ja tappelu siitä että saako emänta kattoa sitä vai ei loppuu!!! :curs:
veha sanoi:Eli siis: loppuvuonna EN voi käydä töissä ENKÄ nostaa opintotukea jos meinaan välttyä takaisinperinnältä/-maksulta... Eli opintotuen nostaminen on täysin poissuljettu, ja jos teen töitä sen verran et tullaan perheen kans just toimeen, joudun kaivamaan kuvettani Kela:lle n. 800€
Jugetsi sanoi:Itekkin tuli aiheutettua salikomediaa viime keväänä, kun olin varmistamassa kaverille kyykkyä.Kaveri teki siinä sarjaa ja mä luulin, että kyllähän se 110kg painolla jonkun kymmenen toistoa jaksaa enkä ollu ollenkaan valmiina kun se hyytykin johonkin neljänteen.No mä repäsin siltä sitten äkkiä tangon selästä niin eiköhän sen paita jäänyt siihen väliin ja repes puoleen selkään. :D
Kyllähän siellä salilla tietenkin muitakin oli ja alkoi sellainen yleinen naureskelu.
Voin sanoo ettei itelläkään meinannu tulla naurusta loppua.Onneks olin just lähössä himaan, koska eihän siinä enää treenistä ois mitään tullu.
. Toki tuollasissa tapauksissa eväät pahempaankin löytynee.BadTaste sanoi:Vi**u
Elämäni ensimmäinen migreenikohtaus alkoi tänään noin klo 9. Koko päivä on vaan sitten maattu pimeässä ja syöty särkylääkkeitä ja tietysti vielä välillä käyty oksentelemassa! Äidillä on migreeniä 1-2 kertaa vuodessa, mutta piti sitten toikin vaiva mennä perimään. :curs:
Nyt kun on mennyt noin 10 tuntia, niin pystyy jo vähän surffaileen netissä ja kattomaan töllöä, joten eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa...
Toi menee kokeiluun jos tämä joskus toistuu. Tack.Integrandi sanoi:Tässä pieni vinkki. Pidä pakastimessa aina varalla yksi sekavihannes tms pussukka. Kun migu yllättää niin heitä se pussi päähän ja mene pötkölle. Ei se sitä täysin paranna, mutta tuo ainakin sieltä kuoleman porteilta pois.
Pullover. Oikeastaan sama liike kuin tämä:Cthulhu sanoi:Asiasta viidenteen ja edeltävää viestiä mukaillen. Salilla missä minä käyn niin ohjaajatkin opettavat liikettä, jossa mennään seisomaan ylätaljan eteen, otetaan kahvasta kiinni ja suorin käsin painetaan kahva alas. Toisin päin tehtynä (alhaalta ylös) liike on ihan OK olkapääliike mutta miten näin päin?
Wondadog sanoi:Duunipaikan salilla käy joku 40-50v mies, döfää ihan _järkyttävästi_ (ihmisiho ei voi haista niin pahalle, tiedä sitten peseekö vaatteitaan koskaan..) Toivottavasti pysytte kärryillä, mutta hän meni seisomaan sen ylätaljan penkin eteen missä on kiinteä penkki, sitten kurottautui kädet lähes suorina (noin kohti kello 11) ottamaan tangosta kiinni, ja kädet lähes suorina riuhtoi sen alas...
Joko pirunmoinen innovaatio uudesta ojentajat-latsit-olkapäät-epäkkäät-liikkeestä tms...
Muissakin liikkeissä pirunmoiset heijarit ja kunnon vauhti kuuluu asiaan...
Toisaalta, siltiettä tekee edes jotain ja käy salilla
![]()
CTi2 sanoi:Tutun olonen tapaus ja profiilin mukaan keravankolleja. Jos tää tapahtui Savion kuntoklubilla niin tuli nähnyä ko. suoritus.
Muille tiedoksi, että ei siinä tainnu mitään varsinaista vaaratilannetta keretä syntyä. Tanko saatiin vikkelästi alas ja paidasta selkäpuoli auki. Toki tuollasissa tapauksissa eväät pahempaankin löytynee.
Tuu nykäseen hihasta salilla CTi2 jos huomaat mut siellä treenailemassa.Ilmeisesti tiedät kuka mä oon, mut mä en tiedä kuka sä oot.. Tepes sanoi:Pullover. Oikeastaan sama liike kuin tämä:
http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BBPullover.html