Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun flunssa kun tämä ei nyt tahdo parantua. Nieleminen sattuu perkeleesti ja nenästä tulee milloin räkää milloin verta.Vituttaa mennä taas nukkumaan kun on kuitenkin vartin päästä kaikki paikat taas tukossa.

amf sanoi:
Se on tasan puolessavälissä tänään... Vielä 48 päivää ja sitten tämä ainainen vitutus ja tappelu siitä että saako emänta kattoa sitä vai ei loppuu!!! :curs:

vielä!?!? voi saatana...
"haluatko pertun ulos talosta soita numeroon...haluatko matti nykäsen vetävän sinua perseeseen,soita numeroon...haluako malakias vatkulin ulos talosta,soita numeroon..hanki nyt edullinen saunakamera,maksa kymppi ja saat tirkistellä kuinka ihmiset käyvät saunassa,senkin pervo..."

voi vitun viikset ja viistoista vinkuheinää,kaikenlaista paskaa sitä tungetaan tyhmille ihmisille...

veha sanoi:
Eli siis: loppuvuonna EN voi käydä töissä ENKÄ nostaa opintotukea jos meinaan välttyä takaisinperinnältä/-maksulta... Eli opintotuen nostaminen on täysin poissuljettu, ja jos teen töitä sen verran et tullaan perheen kans just toimeen, joudun kaivamaan kuvettani Kela:lle n. 800€

Liiankin tuttua meidän perheessä. Tältä vuodelta ei taida tulla kuin kolme kuukautta takaisin maksettavaksi. KELA:n ja työn välillä tasapainottelu on kyllä yhtä helvettiä. No onneksi pääsee kohta eroon opiskelijastatuksesta.

vituttaa kaikki asiat nyt nii perkeleesti että nyt tarttis viinaa :curs: tai vitut alan kotona kolistelee puntteja ja huudan perkelettä

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että jotkut päättävät käyttää lääkeaineita kehittääkseen voimaa tai lihasmassaa, mutta siinä vaiheessa mennään kyllä naurettavuuden puolelle, kun siitä tarvitsee alkaa sarjojen välissä kovaan ääneen kaverin kanssa keskustelemaan.

Eräs kaveri yritti tänään ihan selvästi elvistellä sillä, mitä aineita hän itseensä piikittelee ja millaisia määriä. Säälittävintä tilanteessa oli se, että hormonien käyttö ei kyllä näkynyt päälle, ei sitten yhtään. Samalta - lähinnä kuntoilijoille suunnatulta - salilta löytyy useita huomattavasti kovempikuntoisia kuntoilijoita kuin tämä kyseinen pelle, jonka rasvaprosentti lähenteli 25 prosenttia ja muuten mitat ehkä siinä 185/90.

EDIT: Muutenkin arvostan enemmän kavereita, jotka koostaan tai painoistaan riippumatta tekevät (Pentti Matikaista lainatakseni) "nöyrästi töitä" ja jättävät turhat elvistelyt muille.

salikomediaa on kun samalla salilla käy noin 30-35 jeppe..
no tää kaveri tökkää JOKAISEEN LAITTEESEEN max.painot..lämmittelemättä !!
ja tekee muutaman sentin mittaisen liikkeen..!!
Aluksi luulin, että sillä on joku OMA treeni tyyli, mutta nyt kuukausia myöhemmin sama tahti jatkuu ja muita treenajia hirvittää ettei vaan sattuis leukaan....

mainittakoon, että kaveri on n.175 cm pitkä ja painoa n. 80 kiloa ARVELISIN...
eikä mikään kauhea KEHO !!!!

no tässä muutama esim...

-hack-kyykky 400-500 kg ja liikerata noin 2-3 com AIKUISTEN OIKEASTI
-prässi jotain 6-750 kg, eikä oteta "varmistintankoja" pois ollenkaan, liikerata 2-3 cm
-penkki VÄHINTÄÄN 220 kg liikerata edellämainittu ja varmistamassa pienehkö nainen..
-viparit sivulle n. 30kg käsipainot ja kyynärpäät ainoastaan liikkuu...

Nämä olivat esimerkkejä, eikä ollut tarkoitus mollata kyseisen henkilön treeni metodeja, eikä muutenkaan arvostella mitenkään... MUTTA aluksi ihmetytti/nauratti...
NYKYISIN pelottaa hänen puolesta, ettei vaan sattuis mitään... ;)

alko täs salilla naurattaa ku mentii broidin kaa sinne ja siel oli yks broidin kamu reenaamas.. ne sitte alko juttelee siinä ja mä olin siin kolmantena. Se veljen kamu sit kysy veljeltä et mites sä tääl oot alkanu kulkee nii veli sit siihe "pikkuveli pakotti" sit se veljen kamu siihe " tjaa misäs se pikkuveljes sit on " alko jotenki hymyilyttää/naurattaan tilanne =)

No tämä tarina sijoittuu Japaniin joten yrittäkää kuvitella päähänne hyvin pieniä ja kohteliaita ihmisiä ylisuorittamassa salilla. Löytyy täältä kyllä ihan oikeinkin treenaavia ihmisiä kun kovasti etsii.

Eli salilla treenasi noin 50-v. herrasmies, näki että oli joskus salilla käynyt muttei paljoa. Ohjelmassa oli nyt penkkipunerrus vinopenkissä. Painoa tankossa 50 kiloa johon herrasmies kävi hakemassa varmistajaksi salin tiskin takaa hennon naispuolisen asiakaspalvelijan. 50 kiloa nousee käsille ja pamahtaa rintaan, tuskaisen irvistelyn, vääntämisen ja hennon tytön avustamana paino nousee ylös.

"Ei tämä mitään. Tämä on aivan turha hilupaino. Tätä tehdessä haius kehittyy valtavaksi." Totesi herrasmies kääriessään hihansa ylös ja näytti äärimmilleen rääkättyä hauistaan tytölle. Tyttö hymyili ja kikatteli asiaan kuuluvasti ihaillen.

"Tämä 50 kiloa ei tunnu missään, lisätään painoja samantien 80:een kiloon." 80 kiloa nousi ylös ja paukahti rintaan kuin leka. Ukolta ja tytöltä meinasivat paukahtaa verisuonet kun painoja hilattiin hitaasti takaisin ylös. Kammottavalta näytti ja sama näytelmä toistui vielä monien eri painojen kanssa kunnes penkki viimein vapautui käyttööni.

Kauheinta tarinassa on että se on vain jäävuoren huippu kaikista kammottavista treenitavoista joita olen joutunut todistamaan. Tai sitten olen ymmärtänyt koko treeni-ideologian aivan väärin.

Jugetsi sanoi:
Itekkin tuli aiheutettua salikomediaa viime keväänä, kun olin varmistamassa kaverille kyykkyä.Kaveri teki siinä sarjaa ja mä luulin, että kyllähän se 110kg painolla jonkun kymmenen toistoa jaksaa enkä ollu ollenkaan valmiina kun se hyytykin johonkin neljänteen.No mä repäsin siltä sitten äkkiä tangon selästä niin eiköhän sen paita jäänyt siihen väliin ja repes puoleen selkään. :D
Kyllähän siellä salilla tietenkin muitakin oli ja alkoi sellainen yleinen naureskelu.
Voin sanoo ettei itelläkään meinannu tulla naurusta loppua.Onneks olin just lähössä himaan, koska eihän siinä enää treenistä ois mitään tullu.

Tutun olonen tapaus ja profiilin mukaan keravankolleja. Jos tää tapahtui Savion kuntoklubilla niin tuli nähnyä ko. suoritus.
Muille tiedoksi, että ei siinä tainnu mitään varsinaista vaaratilannetta keretä syntyä. Tanko saatiin vikkelästi alas ja paidasta selkäpuoli auki :). Toki tuollasissa tapauksissa eväät pahempaankin löytynee.

Vi**u

Elämäni ensimmäinen migreenikohtaus alkoi tänään noin klo 9. Koko päivä on vaan sitten maattu pimeässä ja syöty särkylääkkeitä ja tietysti vielä välillä käyty oksentelemassa! Äidillä on migreeniä 1-2 kertaa vuodessa, mutta piti sitten toikin vaiva mennä perimään. :curs:

Nyt kun on mennyt noin 10 tuntia, niin pystyy jo vähän surffaileen netissä ja kattomaan töllöä, joten eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa...

Vittujen vittu! Piti juuri salille lähteä. Kaikki kamat pakattu, mp3-soitin ladattu täyteen, palkkarit valmisteltu jne. Sitten tulikin mieleen että ei perkele, nythän on lauantai! Äkkiä kaivamaan laatikosta salin aikataulut ja eiköhän se perkele ollut mennyt puolituntia sitten kiinni! Saatana kun harmittaa. Tekisi mieli vetästä tuo viinapullo kaapin perältä vitutukseen, mutta enpä taida kun pitäisi sitten aamulla raahautua salille.

Vitun seksitön avioliitto. Kahdeksan vuotta ollaan oltu kohta yhdessä ja rakastetaan kyllä toisiamme, mutta rouva nyt ei vissiin olenkaan tajua, että olisi ihan miehestäkin mukavaa joskus tuntea olevansa haluttava.
Miksi vitussa minun täytyy aina tehdä aloite ja toivoa parasta? Max. kerran kuukaudessa onnistuu. Voi helvetti.
Aletaan olemaan siinä vaiheessa, että lapsiakin suunnitellaan, mutta onkohan vaimoni nyt ollenkaan tajunnut, että raskaaksi tuleminen edellyttää mahdollisesti useita yhdyntöjä. Kun asiasta yrittää keskustella, muija vetää pultit. Lakkaa jo itseäkin kiinnostamasta.
Lisäksi täällä opiskelupaikkakunnalla minulla ei ole ystäviä ja koti-illat kun tarkoittaa netissä istumista tai telkkarin katsomista niin vitutus ja turhautuminen kasvaa kolossaalisiin mittasuhteisiin. Koululla olen ainoa mies meidän ryhmässä ja sielläkin todella kyllästyttää tyhmien ämmien (huom! ei kaikki) jonninjoutava lässytys.
Isäni kärsii etenevästä neliraajahalvauksesta ja puhekyvyn menetyksestä ja äiti on alkoholisoitunut. Yksi kaveri (lapsuudesta asti) kärsii masennuksesta ja meinas just tappaa ittensä. Alkaa oikeasti vituttaa.

BadTaste sanoi:
Vi**u

Elämäni ensimmäinen migreenikohtaus alkoi tänään noin klo 9. Koko päivä on vaan sitten maattu pimeässä ja syöty särkylääkkeitä ja tietysti vielä välillä käyty oksentelemassa! Äidillä on migreeniä 1-2 kertaa vuodessa, mutta piti sitten toikin vaiva mennä perimään. :curs:

Nyt kun on mennyt noin 10 tuntia, niin pystyy jo vähän surffaileen netissä ja kattomaan töllöä, joten eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa...

Tässä pieni vinkki. Pidä pakastimessa aina varalla yksi sekavihannes tms pussukka. Kun migu yllättää niin heitä se pussi päähän ja mene pötkölle. Ei se sitä täysin paranna, mutta tuo ainakin sieltä kuoleman porteilta pois.

Integrandi sanoi:
Tässä pieni vinkki. Pidä pakastimessa aina varalla yksi sekavihannes tms pussukka. Kun migu yllättää niin heitä se pussi päähän ja mene pötkölle. Ei se sitä täysin paranna, mutta tuo ainakin sieltä kuoleman porteilta pois.
Toi menee kokeiluun jos tämä joskus toistuu. Tack.

Cthulhu sanoi:
Asiasta viidenteen ja edeltävää viestiä mukaillen. Salilla missä minä käyn niin ohjaajatkin opettavat liikettä, jossa mennään seisomaan ylätaljan eteen, otetaan kahvasta kiinni ja suorin käsin painetaan kahva alas. Toisin päin tehtynä (alhaalta ylös) liike on ihan OK olkapääliike mutta miten näin päin?
Pullover. Oikeastaan sama liike kuin tämä:

http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BBPullover.html

Ruokahaluttomuus on kestänyt jo 1,5 vuotta. Mikään ei auta. Vituttaa ihan armottomasti, kun on törkeä nälkä ja ajatuskin syömisestä oksettaa.

Saankohan koskaan ruokahalua takaisin :(

Wondadog sanoi:
Duunipaikan salilla käy joku 40-50v mies, döfää ihan _järkyttävästi_ (ihmisiho ei voi haista niin pahalle, tiedä sitten peseekö vaatteitaan koskaan..) Toivottavasti pysytte kärryillä, mutta hän meni seisomaan sen ylätaljan penkin eteen missä on kiinteä penkki, sitten kurottautui kädet lähes suorina (noin kohti kello 11) ottamaan tangosta kiinni, ja kädet lähes suorina riuhtoi sen alas...
Joko pirunmoinen innovaatio uudesta ojentajat-latsit-olkapäät-epäkkäät-liikkeestä tms...
Muissakin liikkeissä pirunmoiset heijarit ja kunnon vauhti kuuluu asiaan...

Toisaalta, silti :rock: että tekee edes jotain ja käy salilla :)

Näyttikö se yhtään tältä, mut pystyssä? :)

BBPullover.gif

Itsellä tämä ehkä omituisin päähänpisto sillosella salilla:muutama vuosi takaperin saatiin kavereiden kanssa päähämme testata paljonko nousee penkistä niin että vaan toisessa päässä tankoa on romua.Jonkunlainen limppu päässä se nousi kuin nousikin,koko ukko tietysti ihan rullalla ja selkään pamahti hurja kramppi.Pari päivää sitten köpöteltiin selkä kyyryssä,mutta tyhmyydestä sakotetaan...Arvata saattaa minkä näkösta ähellystä se on ollu,onneks aika hiljanen oli sali,mutta saatto siitä aika deivid leima ottaan napsahtaa...
Toivottavasti noista vuosista on pikkusen viisastunu...

CTi2 sanoi:
Tutun olonen tapaus ja profiilin mukaan keravankolleja. Jos tää tapahtui Savion kuntoklubilla niin tuli nähnyä ko. suoritus.
Muille tiedoksi, että ei siinä tainnu mitään varsinaista vaaratilannetta keretä syntyä. Tanko saatiin vikkelästi alas ja paidasta selkäpuoli auki :). Toki tuollasissa tapauksissa eväät pahempaankin löytynee.

Siellähän se pääs tapahtumaan.Ja toi kyllä hävettää lievästi näin jälkikäteen. :nolo:

:offtopic: Tuu nykäseen hihasta salilla CTi2 jos huomaat mut siellä treenailemassa.Ilmeisesti tiedät kuka mä oon, mut mä en tiedä kuka sä oot..

Ps.älä nykäse liian kovaa etten kaadu ja telo itteeni.

Back
Ylös Bottom