Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

cartman74 sanoi:
Ei ehkä oikea threadi välttämättä, mutta avaudun nyt kuitenkin. Tässä vituttaa nyt syntymättömän lapsen puolesta.

On siinä kehittyvälle lapselle hyvää kasvuainesta...
No mitäs tuossa nyt on? Mietihän niitä 30 kg ihrakerroksen kerääviä tanttoja, jotka syö kaiken mitä raskausaikana tekee mieli ja pakottaa miehensä hakemaan jalapenoilla täytettyjä kinuskirusakoita keskellä yötä jostain Snack n' Shopista. Eiköhän se parikiloinen möntti siellä masussa saa aika herkästi sen 3 grammaa protskua per painokilo, sillä tuskin kyseinen mimmi kokonaan proteiinitonta ruokavaliota noudattaa. ;)

Kerran eräs nainen joka oli (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa salilla tuli minulle motkottamaan että "Jätit tuohon laitteeseen niin isot painot ettei jaksa edes liikauttaa". Pyysin anteeksi, kävelimme yhdessä ylätaljalle, siirsin painotapin 60 kilosta 10 kiloon ja toivotin hyvää treeniä.

JBoy sanoi:
Kerran eräs nainen joka oli (ilmeisesti) ensimmäistä kertaa salilla tuli minulle motkottamaan että "Jätit tuohon laitteeseen niin isot painot ettei jaksa edes liikauttaa". Pyysin anteeksi, kävelimme yhdessä ylätaljalle, siirsin painotapin 60 kilosta 10 kiloon ja toivotin hyvää treeniä.
HAHAH :hyper:
Fiksumpi eukko :D

JBoy sanoi:

No höh. Kyllä se painotapin siirtäminen 60 kg:sta painaa monelle jo liikaa. :)

Tomi sanoi:
... Eiköhän se parikiloinen möntti siellä masussa saa aika herkästi sen 3 grammaa protskua per painokilo, sillä tuskin kyseinen mimmi kokonaan proteiinitonta ruokavaliota noudattaa. ;)

Ymmärsin kyllä postisi huumoriksi, mutta siitä huolimatta en malta olla huomauttamatta, että a)kaikki naiset eivät liho raskausaikana kolmeakymmentä kiloa b)sikiö tarvitsee kasvaakseen ja kehittyäkseen muutakin kuin proteiinia c)todella moni nainen, niin treenaava kuin ei-treenaavakin, oli sitten raskaana tai ei, saa ruokavaliostaan liian vähän proteiinia (itse asiassa yllättävän moni saa syömisistään liian vähän ihan kaikkea...).

Amis sanoi:
Tässä voi myöskin olla kyse esim prässiin jätetyistä painoista.
Eli levyt myöskin aina oikeille paikoilleen!

Tiilisukassa sanoi:
Boooriiinnggg !

No mikä siinä nyt voi olla niin vaikeaa ottaa ne painot pois tangosta sen jälkeen kun on reenannu? Mua ainakin ärsyttää se, kun meen tekemään penkkiä tai kyykkyä, niin ensimmäisenä saa ruveta repimään tangosta painoja pois. Ite vielä jaksan isojakin levyjä siirrellä, mutta kaikki salilla käyvät naiset eivät yllätysyllätys jaksa nostaa sitä 50 kilon kiekkoa.

Joillain tod.näk. pitkillä ukoilla tuntuu olevan myös erikoinen tapa jättää tanko mahdollisimman ylös smith-telineeseen. Tiä sitten mitä pystypunnerrusta ovat tehneet, mutta pari kertaa tanko on ollut niin korkealla, että tällänen vajaa 170-senttinenkin on joutunut penkille kiipeämään, jotta on saanut tangon alas. Pistää vituttamaan, kun joutuu näkemään turhaa vaivaa sen eteen, että pääsee treenaamaan.

Ettei nyt menis ihan off-topiciksi, niin eilen salikomediaa tarjoili muutama nuori sälli, vissiin 13-14-vuotiaita ja kaikesta päätellen ihan ensimmäisiä kertoja salilla. Yksi kaveri teki kaiketi ojantajia taljassa, sillä kahvalla millä yleensä tehdään alataljaa (en tiedä nimeä, mut sellanen missä pidetään tavallaan sellasista tapeista kiinni...) Koko pakka oli tietty painoa. Jotenkin se kaveri sai kahvan vedettyä alas, kun otti ylhäältä asti kunnolla vauhtia, mutta ylös mennessä kaverilla nousi melkeen jalat ilmaan, kun pakka tuli niin nopeesti alas ja painoakin oli pakassa enemmän kun pojalla. Vähän hurjalta näytti, mutta onneks se ei tehnyt sillä kuin muutaman toiston. Taisi itekkin tajuta, että ehkä painoa oli liikaa.

Jylli81 sanoi:
Tuossa kyseisessä tilanteessa vitutti kovimmin se, että koska en halua ottaa pienintäkään riskiä maineeni tahraamisesta ja haluan käydä ko. baarissa jatkossakin, niin minun piti vain niellä tuo isottelu ja vittuilu ja vaikuttaa täydelliseltä nynnyltä lähtemällä kävelemään, vaikka todellisuudessa minun oli lähdettävä hillitsemään itseäni muualle etten olisi antanut periksi kiusaukselleni hieman ravistella sitä jannua.
Ihan oikee veto, nimittäin lähtee meneen. Mä lähden tollasessa tilanteessä pois lähinnä sen takia, että vois hirtää kiinni oikeen kunnolla. Siitä ei koskaan voi olla varma, ettei ns. harmiton läksytys saa aikaan todella pahaa damaa ja toinen makaa sitten maassa jossain neliraajahalvauksessa ihan vaan sen takia, että oli perseet olalla menny aukoon päätään väärälle tyypille. Puolitutt huitas narkkarin joskus aikoja sitten yhdellä iskulla kuoliaaksi (kaatu, löi päänsä ja kuoli parissa minuutissa aivoverenvuotoon).

Voi vittu, eipä osaa taas autoilijat ajaa. Vituttaa meripellontien ja itiksen cittarilta tulevan tien risteys, AIVAN tukossa JOKA päivä RUUHKA-aikaan. Jengi ajaa risteyksen tukkoon niin että ne jotka tulee suoraan ei pääse minnekään, torvet soi ja autot seisoo keskellä suojateitä. Seuraavan kerran kävelen autojen yli, vittuako ne siihen änkee! Ihan kun jotenkin nopeuttas matkantekoa.. :lol2: :lol2: :wall:

Gillyanne sanoi:
Ymmärsin kyllä postisi huumoriksi, mutta siitä huolimatta en malta olla huomauttamatta, että a)kaikki naiset eivät liho raskausaikana kolmeakymmentä kiloa b)sikiö tarvitsee kasvaakseen ja kehittyäkseen muutakin kuin proteiinia c)todella moni nainen, niin treenaava kuin ei-treenaavakin, oli sitten raskaana tai ei, saa ruokavaliostaan liian vähän proteiinia (itse asiassa yllättävän moni saa syömisistään liian vähän ihan kaikkea...).

Kaveri valmistui jokin aika sitten kätilöksi ja puhui kerran siitä miksi jotkut naiset lihoo ja jotkut ei. Lekuri oli näille kertonut, että suurin osa reippaasti raskauden aikana lihovista naisista antaa itselleen luvan mässäillä ja syödä paljon, "koska se sikiö/lapsi tarvitsee."

Tämän kätilön mukaan se sikiö/lapsi kyllä ottaa itselleen tarpeelliset ainesosat, vaikka äiti söisikin aivan normaalisti, joten sen kasvavan lapsen takia ei tarvitse syödä ylimääräisiä annoksia.

Puhe siitä, että "ne hormonit" lihottaa raskauden aikana tms on siis aika pitkälti :anssi:

Prkl... :curs: Yrittänyt tulostinta asentaa, mutta eihän se toimi kun toi perhanan usb-kaapeli ei siihen käy, vaikka sen piti käydä... Kai noissakin jokin standardi pitäisi, jotta kaapeli kävisi sinne minne sen tarttee... mutta kun ei niin sitten ei... :wall: Hermo menee tai siis meni jo...

mä olen nyt hajonnu totaalisesti noihin vitun big brother-mainoksiin.ei jumalauta joka välissä ja monta kertaa.kertokaa hei pliis millon toi paska loppuu...

Uncle Sam sanoi:
Kaveri valmistui jokin aika sitten kätilöksi ja puhui kerran siitä miksi jotkut naiset lihoo ja jotkut ei. Lekuri oli näille kertonut, että suurin osa reippaasti raskauden aikana lihovista naisista antaa itselleen luvan mässäillä ja syödä paljon, "koska se sikiö/lapsi tarvitsee."

Tämän kätilön mukaan se sikiö/lapsi kyllä ottaa itselleen tarpeelliset ainesosat, vaikka äiti söisikin aivan normaalisti, joten sen kasvavan lapsen takia ei tarvitse syödä ylimääräisiä annoksia.

Puhe siitä, että "ne hormonit" lihottaa raskauden aikana tms on siis aika pitkälti :anssi:

:offtopic: Jep, näin se juuri ymmärtääkseni on. Kyllähän raskaus naisen energiantarvetta lisää, muttei suinkaan tuplaten, vaan se lisäys on muistaakseni maksimissaankin luokkaa 500 kcal. Joidenkin hivenaineiden ja vitamiinien tarve myös lisääntyy jonkin verran, muistaakseni ainakin foolihappo ja rauta ovat sellaisia.

Uskon muuten, että aika monella raskauspahoinvoinnit ja -heikotukset helpottaisivat HUOMATTAVASTI, jos ruokavalio pistettäisiin kuntoon... :offtopic loppu:

Alec sanoi:
mä olen nyt hajonnu totaalisesti noihin vitun big brother-mainoksiin.ei jumalauta joka välissä ja monta kertaa.kertokaa hei pliis millon toi paska loppuu...

Se on tasan puolessavälissä tänään... Vielä 48 päivää ja sitten tämä ainainen vitutus ja tappelu siitä että saako emänta kattoa sitä vai ei loppuu!!! :curs:

Duunipaikan salilla käy joku 40-50v mies, döfää ihan _järkyttävästi_ (ihmisiho ei voi haista niin pahalle, tiedä sitten peseekö vaatteitaan koskaan..) Toivottavasti pysytte kärryillä, mutta hän meni seisomaan sen ylätaljan penkin eteen missä on kiinteä penkki, sitten kurottautui kädet lähes suorina (noin kohti kello 11) ottamaan tangosta kiinni, ja kädet lähes suorina riuhtoi sen alas...
Joko pirunmoinen innovaatio uudesta ojentajat-latsit-olkapäät-epäkkäät-liikkeestä tms...
Muissakin liikkeissä pirunmoiset heijarit ja kunnon vauhti kuuluu asiaan...

Toisaalta, silti :rock: että tekee edes jotain ja käy salilla :)

Asiasta viidenteen ja edeltävää viestiä mukaillen. Salilla missä minä käyn niin ohjaajatkin opettavat liikettä, jossa mennään seisomaan ylätaljan eteen, otetaan kahvasta kiinni ja suorin käsin painetaan kahva alas. Toisin päin tehtynä (alhaalta ylös) liike on ihan OK olkapääliike mutta miten näin päin?

Gillyanne sanoi:
:offtopic: Jep, näin se juuri ymmärtääkseni on. Kyllähän raskaus naisen energiantarvetta lisää, muttei suinkaan tuplaten, vaan se lisäys on muistaakseni maksimissaankin luokkaa 500 kcal. :offtopic loppu:

:offtopic: Raskauden aikana naisen energiankulutus kasvaa vain ~10%. Miehen energian kulutuksen lisäys riippuu varmaan tapauksesta.. :D

:offtopic: loppu.

Cthulhu sanoi:
Asiasta viidenteen ja edeltävää viestiä mukaillen. Salilla missä minä käyn niin ohjaajatkin opettavat liikettä, jossa mennään seisomaan ylätaljan eteen, otetaan kahvasta kiinni ja suorin käsin painetaan kahva alas. Toisin päin tehtynä (alhaalta ylös) liike on ihan OK olkapääliike mutta miten näin päin?

noin vai?
Latseihin tuon pitäis ottaa, itse en ole kokeillut mutta aika monen nähnyt tuota salilla tekevän.
Vai tajusinko edes mistä tuossa postauksessa oli kyse :D

Cthulhu sanoi:

Hyvä selkäliike leveiden selkälihasten treenaamiseen, vaikka ei nyt mikään massaliike olekaan!

Dreamer sanoi:
No eihän tuossa mitään kummaa ole. Ukko on kuullut että lihas kasvaa levossa :)

Eräs työkaveri heitti kerran aivan kuolemattoman:

"...Se on ihan valetta että lihas kasvaa levossa. Minä oon neljä vuotta nyt levänny eikä mikään ole kasvanu"

Vituttaa niin ... , ja ihan OMA vika... Laskin tuossa tän vuoden tuloja ja kattelin Kela:n kotisivuilta tulorajoja näille opintotukikuukausille joita oon nyt tän vuoden aikana nostanu. Eli siis: loppuvuonna EN voi käydä töissä ENKÄ nostaa opintotukea jos meinaan välttyä takaisinperinnältä/-maksulta... Eli opintotuen nostaminen on täysin poissuljettu, ja jos teen töitä sen verran et tullaan perheen kans just toimeen, joudun kaivamaan kuvettani Kela:lle n. 800€ verran...
VITTU, pyhällä hengelläkö asuntovelallisen perheellisen opiskelijan pitäs elää... ja perheensä elättää... :curs:

edit. Aina on rahat loppu :itku:

Back
Ylös Bottom