Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

HabaMih sanoi:
Ja se suhdeko ei muka ollut jo saattovaiheessa ennen mimmin risteilyä? Kyllä tais ainakin mimmin mielestä olla, jos halus sekstailla inttipojujen kans laivalla.
Mun mielestä vois toimia tahdikkaamminkin - esimerkiksi kertomalla missä mennään.
Ja risteilyn jälkeenhän ei voi olla mahdollista, että esim. ukko ois hätäpäissään käynyt "varmuuden vuoksi " vieraissa?
Mistä mä sitä tiedän. Sanoinpahan vaan, että pettämisen uhriks päätyminen ei ole kliffaa ja kokemusta on. Mä veikkasin niin tapahtuneen kun mun logiikka ainakin haluais vetää kovasti noita lankoja yhdeksi rimpsuksi -> tuli paskat jutut mieleen -> piti ilmaista. Tiäks.

Tupla-J sanoi:

Joo tiän mä ;) Just get over it boy! Kukaan mimmi ei ainakaan lämpene ruikuttavasta kundista, joka pelkää pettureita. Lähdet nyt vaan poikien kans vähän :kippis1: ja nautit siitä sinkkuudestas.

HabaMih sanoi:
Joo tiän mä ;) Just get over it boy! Kukaan mimmi ei ainakaan lämpene ruikuttavasta kundista, joka pelkää pettureita. Lähdet nyt vaan poikien kans vähän :kippis1: ja nautit siitä sinkkuudestas.
Son tarkootus. Ja kyllä mun päässä sen verran muitakin asioita pyörii, että ei mun vältsysti tarvi ruveta aukenemaan välttämättä niistä kaikkei paskoimmista jutuista eukoille. Molen mukava seuramies, vaikkei vitutusthreadista ihan äkkiseltään niin päätteliskään ;)

Miten nämä hommat voi aina töissä ollan näin vitun vaikeita? Joulu on joka saatanan vuosi ja aina tämä sama paska on edessä, eli puolet tilauksissa olevista tavaroista puuttuu tai on jossainpäin taloa puolivalmiina ja meillä seisoo tilaukset täällä. Sitten jumalauta haukutaan meidän lyttyyn kun me ei enää pysytä perässä ja aikataulut lipsuu, on tää yhtä perkelettä taas koko homma. :curs:

Helga sanoi:
Tänä aamuna eväitä tehdessä Protein XL -pussi räjähti lattialle. Eikun imuri laulamaan. Töihin (myöhässä) päästyäni avasin jääkaapin laittaakseni evääni sinne, niin, kun jonkun virittiämä eväsansa (sis. mm. jukurttia) räjähti lattialle. Sitten iltapäivällä totean, että joku imbesilli on syönyt mun välipalan jääkaapista... Mitä vielä? :)Oikeastaan ei vituta, huvittaa...

Imuri? Mä oisin varmaan imeny pillillä ne kalliit jauhot sieltä maasta. :jahas:

Onhan sitä monenlaista komediaa nähty. alla pari esimerkkiä...

Eräs vanhempi herrasmies kuuluu näihin reutojiin, liikaa painoja joka liikkeessä, jotka suoritetaan väärin tai aivan itse keksittynä variaationa. Mm. pohjelaitteessa (mallia levyt laitteeseen, istutaan jalat koukussa ja polvien päälle tulee tyyny ja siitä sitten tehdään pohkeita) ko. veijari aloitti soututreenit. Eli reippaahkot painot kiinni ja sitten vaan repimään siitä kevennyskahvasta. Vahvaa tekoa näytti laite olevan, kun ei ottanut itseensä reutomisesta. Varustuksena yleensä dressman-sortsit ja pikeepaita...

Viime treeneissä komediaa tarjosi pari nuorta tummahkopintaista jamppaa, jotka tekivät pystypunnerrusta levytangolla jossa jotkut 2,5 kg prikat päissä. Kun toinen teki sarjaa, toinen yritti lauleskella radion mukana tai varjonyrkkeili/potki "keravan kolli"-tyyliin peilin ääressä. Sitten osien vaihto ja sama toistuu. :D

Uskomatonta miten tästä kämäsestä, kärpäsenpaskan (väestöllisesti, ei pinta-alaltaan) kokoisesta, muuttotappio kaupungista on niin vaikea löytää itselleen kunnollista kämppää? Yksityisiltä ei löydy tarpeeksi edullista eikä varsinkaan syrjempää ja kaupunki tyrkyttää vaan kämppiä sieltä spurgualueelta! Käämit palaa...

Voi luoja että ottaa aivoon, kun tekee vuosi toisensa jälkeen samat virheet. Ihan kuin olisi jollain kosmisella kiertoradalla, josta ei pysty irrottautumaan.

1) veli edelleen sairaalassa ja loukkaantunut
2) kolme viikkoa suhteellisen yksin kaikkien päässä pyörivien asioiden kanssa(mies maailmalla, kaverit muilla paikkakunnilla, veli ja vanhemmat muualla)
3) elämääni viisi vuotta hallinnut eläin muualla
4) töissä menee päin helvettiä
5) aamulla oli sakkolappu virheellisestä pysäköinnistä auton ikkunassa(edit: oli muuten ensimmäinen laatuaan...)

Oon tänään itkenyt ja nauranut, alkaa olla niin ironista ja elokuvamaista tää elämä ettei tiedä mitä tekis. Kohta joku tulee ja pamauttaa: "Olet piilokamerassa!" "Punk´d" jotain... ei prkl!!!

voi vittu. olin viime viikon eteläs, oikee otin arskaa vitusti. ja nyt ilmesty selkää joku helvetin savipuoli, selkä täys jotain läikkii. sitä ei olis ollu ilman rusketust. tai ei näy. ei vittu

Ja kyllä tämäkin alkaa tähän keskusteluun sopia vaikka onkin poimittu tuolta iskuyrityksiä-keskustelusta. Ainakin itselleni tuli :5: edestä hyvä mieli...

jaki_ sanoi:
Mimmonen nainen siirtyy ensin Jalkakoukistajasta hack-kyykkyyn(minua lähemmäs) ja sitten tulee tekemään ihan tasan viereeni hauiskääntöä TASAPENKILLÄ. Se oli semmonen a) 18 busty barely legal tyttö
b) kaksvitonen
c) Hyvinsäilynyt 30-kymppinen

Mulla oli semmonen löysä haba-paita, josta näkyi mun selkälihat(ne mitä levenee rinnan kohdalla) etupuolelta, kun tein kp pystypunnerrusta. Oli kokoajan semmonen tunne, että se kyylää mua, mutten uskaltanu kattoa edes sinne päin. Sitten kun se huomas, että mä oon liian kuul välittääkseni, se meni tekeen vattalihaksia. Pumppu hakkas kolmeasataa kokoajan.

Anyway mä oon joko seksikäs tai mulla on skitsofrenia.

Routa sanoi:
Ja kyllä tämäkin alkaa tähän keskusteluun sopia vaikka onkin poimittu tuolta iskuyrityksiä-keskustelusta. Ainakin itselleni tuli :5: edestä hyvä mieli...

:offtopic:
Mullekin tuli hyvä mieli, mutta eikö toi ole liian iso rankasu siirtää kaverin tekstiä muista ketjuista justiinsa tähän ketjuun? :D :D :D

Nooh, kai vielä nolompaa olis jos siirtäisi Treeni ja ravinto-osiolta tänne... :offtopic:

Ok, nyt päästiin uudelle vitutuksen asteelle. Ekaks mua vitutti kun tuli korvaan TAAS kerran tulehdus. Sitten vitutti vielä enemmän kun tuli tulehdus myös toiseen korvaan. No nyt on sitten lääkekuuri käyty ja korva oli oireeton peräti yhden päivän. Nyt jomottaa vasempaan korvaan taas niin helvetisti et täytyy taas ravata aamusta lääkärillä ja kärsiä kivusta/huonosta unesta yms. toisen peräkkäisen viikonlopun. VOI SAATANAN SAATANAN SAATANAN SAATANAN SAATANA!!! :curs:

Mikä vittu siinä on kun ei lääkkeetkään pysyvästi poista tuota ja edellinen korvatulehdus kärsittiin n. pari kuukautta sitten? :itku:

Välillä vituttaa ihan kympillä olla fiksu, lainkuuliainen ja vastuuntuntoinen aikuinen.

Olin nimittäin kaverini kanssa varjoapprossa Tampereen Onnelassa istumassa rokkipuolella pöydän ääressä ihan rauhassa kuuntelemassa musiikkia ja katselemassa ihmisiä, kun siitä ohi horjahtelee sellainen suht roteva, parrakas ja noin minun mittaiseni kaljupää. Tämä valopää päättää toki tulla sitten juuri siihen meidän pöytäämme vasten nojailemaan ja huojumaan. Vähän ajan päästä se sitten alkoi siinä teetellä sammumista ja röhjöttää siinä pienellä pöydällä. Aikani katseltuani ehdotin tälle jannulle ihan asiallisesti, että hän voisi mennä johonkin muuhun pöytään nukkumaan(Koska hän ei todellakaan ollut mikään tuttu eikä myöskään ollut millään lailla kysynyt, että häiritseekö hänen tulemisensa siihen pöydälle makoilemaan mahdollisesti meitä, jotka olimme siinä jo pitkään istuskelleet ennen hänen saapumistaan. Eikä minulla myöskään ollut mitään mielenkiintoa jäädä odottelemaan, että milloin hän mahdollisesti oksentaa minun tai kaverini syliin tms.) Totta helvetissä tämä sankari sitten veti siitä herneet nenään ja alkoi meuhkaamaan siihen malliin, että olisi ihan pian tulossa kimppuun siitä ja tilanne menisi tappeluksi. Tässä vaiheessa minä sitten vitutukseni äärimmäisin ponnistuksin hilliten tein, kuten aikuisen ja selvinpäin olevan ihmisen oletetaan ilmeisesti tekevän tällaisessa tilanteessa ja kävelin tieheni siitä pöydästä kaverini perässäni.

Se mikä minua siis vituttaa tässä aivan helvetisti on se, että nyt tämä urpo todennäköisesti luulee olevansa aivan helvetin kova jätkä ja luulee, että luikin tilanteesta peloissani ja häntä koipien välissä pois. Todennäköisesti naapuripöytien ihmisetkin luulevat samaa, jos edes huomasivat koko tilannetta. Ja kun minua itseäni ei olisi siinä tilanteessa mikään huvittanut niin paljon, kuin vähän lakaista lattioita sillä idiootilla ja opettaa sille tapoja. Lopputuloksesta ei olisi ollut mitään epäselvyyttä, sillä se mies oli niin humalassa, että hyvä kun pystyssä pysyi ja sekin vaati ankaraa keskittymistä. Itse taas olin täysin selvinpäin(kuten aina) ja skarppina. Reaktioajasta on ehkä turha edes puhua tässä tapauksessa, sillä ko. jannu sammui ihan pian sen jälkeen jonnekin nurkkaan ja heitettiin pihalle. Lisäksi työn puolesta olen aina välillä joutunut vääntämään vastaavien idioottien kanssa, ettei se sikälikään olisi ollut mitenkään vierasta tai pelottavaa. Ero on vain siinä, että töissä voimankäyttö on välillä välttämätöntä ja lain oikeuttamaa. Baarissa taas oikeuksistaan kiinni pitäminen ja sen takia tappeluun joutuminen ei olisi kumpaakaan eikä varsinkaan yhtään viisasta, mutta kiusaus oli silti todella kova.

Tuossa kyseisessä tilanteessa vitutti kovimmin se, että koska en halua ottaa pienintäkään riskiä maineeni tahraamisesta ja haluan käydä ko. baarissa jatkossakin, niin minun piti vain niellä tuo isottelu ja vittuilu ja vaikuttaa täydelliseltä nynnyltä lähtemällä kävelemään, vaikka todellisuudessa minun oli lähdettävä hillitsemään itseäni muualle etten olisi antanut periksi kiusaukselleni hieman ravistella sitä jannua. Olisin toki voinut käydä kertomassa asiasta tämän jälkeen portsarille ja pyytää heittämään tämä jannu pihalle, mutta mitä minä olisin sillä enää voittanut. Sillä pöydän menetyksellä itsessään ei lopulta ollut paskankaan väliä, vaan eniten minua korpesi se, että jouduin antamaan periksi tuollaisen idiootin uhkavaatimukselle, vaikkakin aivan muista syistä, kuin mitä se todennäköisesti luuli.

Vituttaa ihan kunnolla työpaikassa esiintyvät jeesustelijat ketkä kokee olevansa paljon korkeammalla arvoasteikossa lyhyemmän ajan firmassa olleisiin nähden, kuuden vuoden jälkeen eka "ylennys" ja ollaan nenä pystyssä eikä myönnetä omia virheitä vaan kaadetaan nuorempien niskaan!!

pikku juttu mut vitutus on suunnaton pitkän yövuoron jälkeen ku aamulla ensimmäisenä törmää tollasiin :curs:

Timba 79
Timba79 sanoi:
Miten nämä hommat voi aina töissä ollan näin vitun vaikeita? Joulu on joka saatanan vuosi ja aina tämä sama paska on edessä, eli puolet tilauksissa olevista tavaroista puuttuu tai on jossainpäin taloa puolivalmiina ja meillä seisoo tilaukset täällä. Sitten jumalauta haukutaan meidän lyttyyn kun me ei enää pysytä perässä ja aikataulut lipsuu, on tää yhtä perkelettä taas koko homma. :curs:

Ollaankohan samassa paikassa töissä, sillä meillä on aina kun vuosi menee loppua kohti niin helvetillinen kiire ja silti johtajat pakkaa lisää hommia meille. tietenkin on hyvä että on töitä ja ylitöitäkin saa painaa kuin hullu lammasta mutta nyt puuttuu motivaatio työstä kyllä täysin.... Mut vitunko voit...

Back
Ylös Bottom