Tomi sanoi:aha, turkua... :jahas:
Jepjep, Turustahan mää olen alunperin, mitäs lingvistiikka-asiantuntijoita tääl pakkiksel seikkaileekaan..!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:aha, turkua... :jahas:

Kutakuinkin noin sen pitäisi mennä. Hymy hiipii suupieliin kun muistelee äidin puolen suvun puhetyyliä :Dpower puff girl sanoi:Kummottis tämmöttis kuk ikin sano et ruisleip on terveellist!? Tommottis siis viipaloisi just iteltän kaks sormenpäät ruisleip leikatessan ja tiistaihi mennes pitäs viel kirjoittan kolme laajaa raportti.. Ei oikkei kummottis pelit tää 8 sormijärjestelm... :jahas: PRKL..!
Pulla sanoi:Mitä turkulainen homo sanoi kyllästyttyään tavalliseen lähetyssaarnaaja-asentoon? - Toist pual, Jokke!
Ja sitten se on aina se KETÄ. Esim. KETÄ maksaa? Ei mee minun jakeluunRock^ sanoi::lol2:
Turun murre on ruminta kielenkäyttöä mitä olen eläissäni kuullut Suomessa puhuttavan. Miten joku voi oksentamatta sanoa arkielämässään: "mä kattosin tv:tä eilen"?
ace-oo- sanoi:Ja sitten se on aina se KETÄ. Esim. KETÄ maksaa? Ei mee minun jakeluun

Sinne välii mahtuu kaikkee kivaa, itekki tiputtanu avaimet (onneks oli kotona varaavaimet).Kuminaama sanoi:Onnistusin pienessä maistissa pudottamaan mutsin työpyörän avaimen HISSIKUILUUN! se rako siinä oven ja hissin välissä on varmaan 0,5cm mut silti sain sen putoamaan! huome on taas selittämistä helvetti
Kuminaama sanoi:Onnistusin pienessä maistissa pudottamaan mutsin työpyörän avaimen HISSIKUILUUN! se rako siinä oven ja hissin välissä on varmaan 0,5cm mut silti sain sen putoamaan! huome on taas selittämistä helvetti
Taitaa olla väärässä threadissa, iloisia asioita olisi ollut parempi. Muista varoa sitten ensi kerralla! :whip:ace-oo- sanoi:Meinasi eilen tulla auto kylkeen n.80-100 km/h, ja se olisi ollut minun vika. Oli pimeää, en huomannut kolmiota ja keskittyminen oli huono. Auto pysähtyi noin metri ennen tulevaa törmäystä. Olisi ollut melkoinen mälli.
Lord sanoi:
Tähtityttö sanoi:Asutko korsossa?
:D