Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITTU saatana! Menee taas aivan vitun vahvasti. Nousin joku aika sitten ylös aivan törkeän väsyneenä kunnon aamuvituksessa kun ei mikään kiinnostaisi. Sitten päätin vielä heittää täyden sheikkerillisen rahka-kaurahiutale-mättöä matolle niin että levisi kolmen metrin säteelle. Hyvä tollasta putsata kun ei millään lähde ja tavaraa on yli puoli litraa. Vittu. Itse asiassa ei edes heti vituttanu. Tuijotin varmaan pari minuuttia sitä kasaa kun oli niin epätodellinen olo kun väsytti ja vitutti ja siinä oli saatanasti rahkaa ympäri kämppää. Siivosin sitten 20 minuuttia tuota. Hyvä aloitus päivälle. Saatana.

Voi saatanan saatana! Vittu, että voiki vituttaa. Ihan ehdottomasti kannattaa valmistua oppilaitoksesta, niin kyllä työnantaja arvostaa sitä aivan vitun ihanasti näyttämällä ovea. 3,5 vuotta ollu töissä määräaikasilla soppareilla harjottelijana eräällä teleoperaattorilla ja nyt sitte kun menin tyhmyyksissäni valmistumaan inssiksi, niin kas kummaa ku ei valitettavasti ole enään paikkaa mulle. Vaikka tiimi hukkuu töihin. SAATANAN SAATANA!!!
On se helppoo hyväksikäyttää halpoja opiskelijoita, mutta auta armias jos pitäis pikkuhiljaa ottaa ihan oikeaksi työntekijäksi. Ihan vitun hienoo jäädä ny tyhjänpäälle kelluun ja miettiin taas kaikki elämisen asiat uusiksi.

Tänään mulle ollaan soitettu jo TeleFinlandilta ja Elisalta. Molemmat olisavat tahtoneet vertailla hintoja tuon minun nykyisen liittymän kanssa. :curs: Elisalta kun soittivat, niin kiltisti sitten kuuntelin ja selasin samalla pakkista. Mut sit, kun tuolta TeleFinlandilta soittivat melkein heti perään, niin alko palaa pinna. Akka siinä jonkin aikaa hölis ja jotain selitteli, mut sit mun oli pakko kertoa tälle tädille "ystävällisesti", että mulla on tällä hetkellä kolme liittymää, olen jokaiseen niistä täysin tyytyväinen ja yksikään niistä ei ole TeleFinlandin, eikä myöskään koskaan tule olemaan. Sen jälkeen mulle toivotettiin hyvää päivän jatkoa. :D Työtäänhän nuokin vain tekevät, mut silti. Luulisin, että jos ihmiset eivät ole tyytyväisiä liittymiinsä, niin he kyllä silloin ihan itse osaavat sen liittymän vaihtaa. Tai ehkä kaikki ei sitten osaa..
Kai tämä taas meni OT:ksi, mutta pitipähän mainita.

Ja nuo rekkakuskit pistää kyllä vihaksi, kun tollai toisilta henkiä vievät. :( Itse ajoin yksi päivä autolla ja linja-auto ajoi kolmion takaa suoraan eteen. Siinä sit lukkojarrutusta tekemään ja just ja just onnistuin välttämään kolarin. Meinasin ensin, että seuraan bussia ja jututan kuskia, kun pysähtyy, mut sit ajattelin, että kai tuo tajusi itsekin.

heh mulle soitti eilen Saunalahdelta mutta eipä se nyt ihan noin kamalaa ollut :D

Alec sanoi:
heh mulle soitti eilen Saunalahdelta mutta eipä se nyt ihan noin kamalaa ollut :D

Mä olen aina inhonnut kaikenmaailman mainostajia sun muita, jotka tahtoo tyrkyttää yhtä jos toista. Ja yleensä en noihin "outoihin" numeroihin ole vastannut edes, mutta nyt, kun muutamat työpuhelut tulevat tuohon puhelimeen, niin on vaan pakko vastata jokaiseen puheluun.
Ehkä mulla on hermot vähän tiukilla ja johtuu osittain siitä.. :rolleyes:

Alec sanoi:
Kaverille soitti saunalahdesta, kun olimme syömässä yksi päivä.

Keskustelu meni näin:

Saunalahti: terve, tarjoamme sinulle 20 euroa puheaikaa kiitokseksi pitkäaikaisesta asiakassuhteesta
Kaveri: anna 40

saunalahti: ei, en pysty millään
Kaveri: anna 60
Saunalahti: en, en pysty.
Kaveri: 80.
Saunalahti: no saat 40.

Olin vähän ihmeissäni, että mitä vittua :D
Saunalahden kaveri meni varmaan vähän hämilleen.
:lol2:

snowball sanoi:
Mikset soita verotomistoon ja pyydä uutta verokirjaa "oikeilla" prosenteilla. :rolleyes: ;)

heh.. Laskin itse tuossa, että jos menen verotoimistoon, niin sitten otetaan loppuajalta yli 40% veroja.. :/ Ennemmin otan mätkyjä ens jouluksi, kuin oon kokonaan ilman rahaa nytten.

7yötä

Muapas vituttaa:
1. treinerin kanssa sukset ristissä, en anna. :)
2.mulla on 7 yötä putkeen valvomista. EVVK
3.kuukausi sinkkuna, uusi ennätys. fuck.
4.flunssa pilasi koko saaaaaatanan treeniviikon :itku:

hömppä sanoi:
Muapas vituttaa:
1. treinerin kanssa sukset ristissä, en anna. :)
2.mulla on 7 yötä putkeen valvomista. EVVK
3.kuukausi sinkkuna, uusi ennätys. fuck.
4.flunssa pilasi koko saaaaaatanan treeniviikon :itku:

Aika pukki oot ollu kohdusta lähtien. :kippis1:

Synnytysosasto:

"kuis hurisee peijp? En käytä enää vaippoja, paskon pönttöön"
-Iih, ihanaa Richard!

Talvinopeusrajoitukset! Johan ne taas oli ilmestynyt työmatkavälillekin.
Tiemestari lukee lakia kuin piru raamattua ja kaikki rajoitukset (ja suola-autot)ilmaantuu heti kun on mahdollista. Ei siellä etelässä tarvittaisi yhtä ylimääräistä mestaria, voisin pistää paketissa tulemaan :evil:

Mitenhän noista rajoituksista pääsisi eroon? Taitaa vain kaikki tilastot tukea tätä ilmanaikoista ihmisten holhoamista ja rajoittamista :curs:

Oon virallisesti 3-minuutin päästä työtön... Kirjotan taas lappuihin 20 kertaa työtön... Pari määräaikaista sopparia loppui sopivasti melkein samaan aikaan...

työtön työtön työtön...

Oikeasti nyt ei vielä juurikaan vituta kun on rahaa harrastaa, mutta jos oon puolenvuoden päästä työttömänä niin... :evil:

Kuka ikinä väitti että ruisleipä on terveellistä!? Viipaloisin just itseltäni kaks sormenpäätä ruisleipää leikatessani ja tiistaihin mennessä pitäs kirjoittaa kolme laajaa raporttia.. Ei oikein pelitä tää 8 sormijärjestelmä... :jahas: PRKL..!

Ajokortti venyy ja venyy! :curs:
...ja siis ihan siks et alotin sen koulun vähä myöhään :(

power puff girl sanoi:
Kuka ikinä väitti että ruisleipä on terveellistä!? Viipaloisin just itseltäni kaks sormenpäätä ruisleipää leikatessani ja tiistaihin mennessä pitäs kirjoittaa kolme laajaa raporttia..
Viipaloisit, ja vielä konditionaalissa? Älä hitossa, sattuu!

edit: aha, turkua... :jahas:

Minä Itse sanoi:
Ajokortti venyy ja venyy! :curs:
...ja siis ihan siks et alotin sen koulun vähä myöhään :(
Ei se auto kortilla kulje, vaan raskaalla kaasujalalla. Rattiin vain! :evil:

Back
Ylös Bottom