Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Proteos sanoi:

Ok, tuli selväksi. Ja mikäs minä olen sanomaan, kun ei vielä lapsia ole. Tosin lapset ovat kyllä aina tavalla tai toisella elämääni liittyneet.. Mutta hyvä, jos kaikki on hyvin jne. :) Ajattelin vain kysäistä, että ei kai teillä ole sellainen meininki, että viedään penska hoitoon viikonloppuisin, jotta pääsee ryyppäämään.. Pyydän anteeksi epäilyjäni!

Eleonoora sanoi:
...Ajattelin vain kysäistä, että ei kai teillä ole sellainen meininki, että viedään penska hoitoon viikonloppuisin, jotta pääsee ryyppäämään.. Pyydän anteeksi epäilyjäni!
Joo, ei ole siitä kyse. Mun nainen haluaa vaan, että lapsi tuntee isänsäkin yms. sukulaiset. Mulle henk.koht. riitti alkuvuoden juomingit, eikä enää jaksa kiinnostua siitä touhusta. Käydään baarissa noin kerran kuukaudessa samaan aikaan niin, että alkuilta ollaan omissa porukoissa ja sitten baarissa nähdään. En silti kiellä etteikö "vapaat viikonloput" (ei baarireissuviikonloput), kun penska on hoidossa muualla, olisi hyvä hengähdystaukokin. Silloin pystyy myös viettämään aikaa paremmin kahdestaan, kuten "perussuhteessa". Aika stressaavaa touhua välillä, varsinkin jos opiskeluissa ja töissä on samaan aikaan kiirettä. Sen takia ei kannattaisi tehdäkään muksuja ennen kuin kaikki muut asiat on kunnossa..

No hard feelings... :) mua joskus vaan sapettaa kun jotkut teilaa yh:t ja niiden toiminnan välillä aika rajusti ja siksi helpolla näen punaista. Monilla yh:illakin on usein looginen ja järkevä selitys miksi asiat ovat siten kuin nyt ovat. Tälläkin palstalla (ei sinänsä että se olisi palstan vika) on tullut jokunen kommentti fiksuina pitämiltäni henkilöiltä tyyliin että yh:ista kannattaa pysyä kaukana... Ikään kuin toisten asioista jotain tietäisi. On vaan niin helppoa stereotypisoida kaikki samaan kastiin (tämä loppu vuodatus ei siis ollut sinuun millään tavalla liittyvä Eleonoora). En ole mikään YH-järjestön piirijohtaja, mutta sattuneesta syystä aihe on lähellä sydäntä.

Proteos sanoi:
Tälläkin palstalla (ei sinänsä että se olisi palstan vika) on tullut jokunen kommentti fiksuina pitämiltäni henkilöiltä tyyliin että yh:ista kannattaa pysyä kaukana... Ikään kuin toisten asioista jotain tietäisi.

Samaa olen vähän ihmetellyt.
Ja nyt kun tarkemmin vielä miettii, niin yksihuoltaja tarvitsee varmasti paljon apua lapsen hoitojen suhteen, koska hoitaa lasta yleensä pääasiassa yksin. Pahoittelen siis edelleen epäilyjäni. Ja hyvähän se vaan on, jos sukulaiset ovat valmiita auttamaan. :)

itseä ei suorastaan vituta, mutta olen kyllä helvetin hämilläni.

jo aikaisemmin purin kun 2,5 vuotta kestänyt suhde loppui ja se vitutti, nyt on uudet ajat.
olen kohtuullisesti jo tytöstä päässyt yli, ja uudenkin mukavan tapasin nyt viikonloppuna.
en vaan osaa päättää kumpi on tärkeämpää, se uusi tyttö ketä en voi saada enää koskaan takaisin ja ketä oikeasti rakastin, vai tämä uusi tuttavuus. sairasta, pitäisi vielä viikon lepotauko pitää reenistä :S

Proteos sanoi:
Tälläkin palstalla (ei sinänsä että se olisi palstan vika) on tullut jokunen kommentti fiksuina pitämiltäni henkilöiltä tyyliin että yh:ista kannattaa pysyä kaukana... Ikään kuin toisten asioista jotain tietäisi.

Ai niin, tosta vaan sen verran, että yh:ista kannattaa pysyä kaukana!!1! :D

Ja voimia vaan siihen miesmallin näyttämiseen. Periksiantava äiti + välinpitämätön isä -yhdistelmää "vastaan" kamppaillaksesi tuletkin tarvitsemaan oikein supervoimat. :)

Olen minäkin miettinyt ns. "valmiin paketin" ottamista.Sehän se olisi kaikista järkevintäkin! Ja samalla voi lykätä tätä poikamieselämän ihanuuden deadlinea usemmalla vuodella. Elikkäs kaks seiskana, jos olisi n. nelivuotias lapsi, niin homma on aikastalailla bydee.

Eli summa summarum-varum, nelisen vuotta rilluttelua vielä edessä, ja sitten voisi avioitua ihan kerta rysäyksellä, vailla tressiä vauvan teosta ja äidin raskauden jälkisistä masennuksista. Ja täydet plussat vielä siitä, että ei tarvi ressata niitä kahta aivosolua sillä pohtimisella, että jääkö mammalle raskausajan kilot.
:evil:

reino sanoi:
Ai niin, tosta vaan sen verran, että yh:ista kannattaa pysyä kaukana!!1! :D

Ja voimia vaan siihen miesmallin näyttämiseen. Periksiantava äiti + välinpitämätön isä -yhdistelmää "vastaan" kamppaillaksesi tuletkin tarvitsemaan oikein supervoimat. :)
Eiköhän äidin ajottainen periksiantaminen ole johtunut tähän asti siitä, että se on ollut vaan niin väsynyt. Ei jaksa aina tapella koko rankan päivän jälkeen vaikka se järkevää olisikin tulevaisuuden kannalta. Ei sitä ennen pysty tajuamaan kun on ollut siinä tilanteessa huutavan muksun kanssa. Uskon asian korjautuvan nyt kun allekirjoittanutkin auttaa parhaansa mukaan. Mulle henk.koht. isän välinpitämättömyys ei nyt niinkään ole huono asia, miksi olisi?

Ace-oo: Mä olen myös ajatellut tätä semmosena "avaimet käteen"- pakettina. :D Se lapsen tekovaihehan on hikistä puuhaa, ei tartte sitä tehdä... ;)

-Dietti menny ihan vituiksi
-Naiset, enkä edes jaksa selittää
-Koulu menee päin p*rsettä
-En saa juoda viinaa tähän vitutukseen
-Vaikka menisin heti nukkumaan, en saisi nukkua kuin 6h
-Olen köyhä
-Televisioni ei toimi
-Naiset joihin tutustun ovat a) Tyhmiä, b) H*roja tai c) molempia

Vituttaa vaan kaikki, jopa tilittää tänne.

Ei varsinaisesti vituta, mutta äsrsyttää: Mulla on oikeen käden haabenissa ihan älytön elohiiri! Ollut jo vartin, enkä saa sitä pois mitenkään! Tuntuu todella oudolta..

Ihmiset, joiden on IHAN PAKKO päästä sinne kouluun ja duuniin vaikka olisi miten paha flunssa päällä. Siinä vähän aikaa yskimällä onnistuvat tartuttamaan saman flunssan miljoonaan muuhun ihmiseen. :david:

Voisivat säätää jonkun lain tjms., joka kieltäisi sairaana muiden läheisyyteen tulemisen, himasta lähtemine laittomaksi ! :curs: :curs: :curs:

Tiilisukassa sanoi:
Ihmiset, joiden on IHAN PAKKO päästä sinne kouluun ja duuniin vaikka olisi miten paha flunssa päällä. Siinä vähän aikaa yskimällä onnistuvat tartuttamaan saman flunssan miljoonaan muuhun ihmiseen. :david:

Voisivat säätää jonkun lain tjms., joka kieltäisi sairaana muiden läheisyyteen tulemisen, himasta lähtemine laittomaksi ! :curs: :curs: :curs:

No koulusta ehkä voi lintsata, mutta esim. kaikki lääkärit ei suostu kirjoittaan sairaslomaa pelkän flunssan takia. Eli paha olla pois töistä ilman sairaslomaa ja sitä paitsi jos noin paljon bakteereja kammoat niin ehkä se olet sä se jonka pitäis siellä himassa aikaansa viettää :eek:

enpä kyllä keksi mitään syytä miksi työpaikan lääkäri ei määräisi sairaslomaa flunssan takia. Tosi fiksua laittaa sairas työntekijä työpaikalle tartuttamaan tauti kaikkiin muihinkin.

Proteos sanoi:
Eiköhän äidin ajottainen periksiantaminen ole johtunut tähän asti siitä, että se on ollut vaan niin väsynyt. Ei jaksa aina tapella koko rankan päivän jälkeen vaikka se järkevää olisikin tulevaisuuden kannalta. Ei sitä ennen pysty tajuamaan kun on ollut siinä tilanteessa huutavan muksun kanssa. Uskon asian korjautuvan nyt kun allekirjoittanutkin auttaa parhaansa mukaan. Mulle henk.koht. isän välinpitämättömyys ei nyt niinkään ole huono asia, miksi olisi?

TV Shop tarjoaa tänäänkin: Suositut Instant Family -valmispakkaukset! ;)

Periksisaaminen on saavutettu etu, josta lapsi ei helpolla luovu. Varsinkin kun on tilanteessa, jossa voi harjoittaa periksisaamista aina isovanhempien ja iskän luona ollessaan. Kun huono tapa on kerran opittu, sitä ei helpolla karsita. Taistelu tulee olemaan pidempi kuin Paperin lakko, eli monivuotinen. Ehkä koko elämän kestävä. (Oho, olenpas positiivinen. :D )

Isästä: lapsihan yleensä purkaa kaiken pahanolonsa ja kiukuttelunsa siihen vanhempaan, jonka kanssa eletään arkea. Etävanhemman kanssa käydään sitten Puuhamaassa. Mitä välinpitämättömämpi isä, sitä helpommin siitä tulee joulupukkiakin ihanampi ja myyttisempi hahmo, jonka luokse voi lentää unelmissaan silloin kuin äiskä ja äiskän ihan tyhmä uusi poikaystävä nalkuttaa jostain tylsästä. Tulet huomaamaan.

Parisuhteet ovat aina vaikeita. Sinulle on nyt osunut noita ylimääräisiä vaikeuttavia tekijöitä (hankalassa iässä oleva lapsi, riitaisa ero, opiskelu eli rahattomuus jne.) oikein jättipotin verran.

Ei kannata ehkä yrittää muuttaa asioita liian paljon liian pian. Se helposti murentaa suhdetta.

Mietipä hetki sitä, että näiden ihmisten (äiti, lapsi, isä, isovanhemmat) elämä tulee jatkumaan tasan saman kuvion mukaan, riippumatta siitä oletko sinä siinä vai et. Tämä on se peruskuvio, ja se on aika raadollinen.

Mutta näistä lisää tarvittaessa vaikka eri threadissä. Minua nimittäin nämä kovat kokemukset eivät vituta niin ankarasti. Enää. Monien vuosien jälkeen. ;)

ace-oo- otat reilusti vaan 20 vuotta lisää reipasta poikamieselämää. Vasta sitten haet semmosen valmispaketin kakkos- tai kolmoskattauksesta. Tsekkaat vaan että lapset on jo sen 15 täyttäny, niin sun ei tarvi edes ostaa niille mopoa!

metalman sanoi:
enpä kyllä keksi mitään syytä miksi työpaikan lääkäri ei määräisi sairaslomaa flunssan takia. Tosi fiksua laittaa sairas työntekijä työpaikalle tartuttamaan tauti kaikkiin muihinkin.

Tiedänpä montakin tapausta, joissa sairaslomaa ei annettu, kun ei ollut kuumetta. Muuten kyllä normaalit flunssan oireet eli kurkkukipua, nuhaa, yskää jne, mutta kun ei ollut kuumetta, niin ei muuta kun töihin vaan. :jahas: Tosi fixua.

Vituttaa epäoikeudenmukaisuus kouluelämässä. Kaveri ei tee oikeasti mitään opiskelunsa eteen, mutta silti saa hyviä numeroita. Ite vaikka kuinka yrittää, niin silti rapisee vain nelosia ja vitosia. Jos tässä ei ihmeitä tapahdu, niin meikä saa aivan vitun paskat paperit eli B:n paperit, C oli tavoite, mutta ei taida täyttyä. Alla on tällä hetkellä seuraavat; äikkä: C, matikka: B, ruotsista ei ole tietoa, sieltä tulee joko A tai i. Vitun mahtavaa. Enkusta ja biologiasta pitäisi saada E, jotta ne sitten puolestaan kompensoisivat matikan ja ruotsin huonoja arvosanojaö. Vitun vittu.

Vituttaa koko helvetin matematiikka, ainoa lukioaine joka on minulle lähes mahdotonta. Aivan varmasti tulee huomisesta kokeesta nelonen. :wall:

Täällä vituttaa suunnattomasti lomilta takaisin inttiin meno.. 5h vielä lomaa ja taas se sama paska jatkuu. Vitutusta nostaa se tieto että 3kk on vasta takana ja edessä hulpeat 9kk
:down: :curs:

Kuolen tähän tylsyyteen töissä. Vihaan näitä ihmisiä ympärilläni täällä. Saatanan jeesustelijat ja nysvääjät.

hvc sanoi:
Täällä vituttaa suunnattomasti lomilta takaisin inttiin meno.. 5h vielä lomaa ja taas se sama paska jatkuu. Vitutusta nostaa se tieto että 3kk on vasta takana ja edessä hulpeat 9kk
:down: :curs:

Oi että, ei ole kyllä yhtään inttiä ikävä kun näitä juttuja lukee :). Tuli lomien loppumisiin hajoiltua muutamankin kerran. Mutta älä nyt vielä hajoa, vastahan se talvi on tulossa ja silloin se "hauska" vasta alkaakin! :thumbs:

Kävin flunssa-aallon jälkeen eka kerran salilla ja ajattelin tehdä kevyen päivän olkapäille. Aloitin kunnon lämmittelyillä. Ensimmäinen sarja 50% painoilla, toinen nosto, pystypunnerrus käsipainoilla. Rusahdus ja viiltävä kipu oikean olkapään takana ja niskarangan oikealla puolella, lavan alla.
Perkele.
Nyt niska jumissa, kipu on kovaa ja vitutus vielä kovempaa...
Tietääkö kukaan lääkettä vaivaan...

Back
Ylös Bottom