Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koeviikko käynnissä ja viikonloppukin menee lukiessa. Ei paljoa ehdi pakkista selaileen eikä mitään muutakaan, mutta puntille on pakko päästä muuten pää hajoo. :curs:

power puff girl sanoi:
Kummottis tämmöttis kuk ikin sano et ruisleip on terveellist!? Tommottis siis viipaloisi just iteltän kaks sormenpäät ruisleip leikatessan ja tiistaihi mennes pitäs viel kirjoittan kolme laajaa raportti.. Ei oikkei kummottis pelit tää 8 sormijärjestelm... :jahas: PRKL..!
Kutakuinkin noin sen pitäisi mennä. Hymy hiipii suupieliin kun muistelee äidin puolen suvun puhetyyliä :D

Ja loppuun viikon pakollinen turkulaisvitsi perjantain kunniaksi (ei välttämättä aukea jos ei ole paikallistuntemusta):

Mitä turkulainen homo sanoi kyllästyttyään tavalliseen lähetyssaarnaaja-asentoon? - Toist pual, Jokke!

Rähähähähähähähä!!! Röhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö!!! :evil:

Pulla sanoi:
Mitä turkulainen homo sanoi kyllästyttyään tavalliseen lähetyssaarnaaja-asentoon? - Toist pual, Jokke!

:lol2:

Turun murre on ruminta kielenkäyttöä mitä olen eläissäni kuullut Suomessa puhuttavan. Miten joku voi oksentamatta sanoa arkielämässään: "mä kattosin tv:tä eilen"?

Rock^ sanoi:
:lol2:

Turun murre on ruminta kielenkäyttöä mitä olen eläissäni kuullut Suomessa puhuttavan. Miten joku voi oksentamatta sanoa arkielämässään: "mä kattosin tv:tä eilen"?
Ja sitten se on aina se KETÄ. Esim. KETÄ maksaa? Ei mee minun jakeluun

ace-oo- sanoi:
Ja sitten se on aina se KETÄ. Esim. KETÄ maksaa? Ei mee minun jakeluun

heh joo,meillä oli intissä tuvassa yks kaveri turusta(tai sen vierestä oikeesti),vähän myö karjalaispoijaat katottiin että mitäs vittua tuo oikein puhuu :D

EDIT hyvä jätkä se muuten oli,Maskun Lämärille vaan terkkuja :)

Onnistusin pienessä maistissa pudottamaan mutsin työpyörän avaimen HISSIKUILUUN! se rako siinä oven ja hissin välissä on varmaan 0,5cm mut silti sain sen putoamaan! huome on taas selittämistä helvetti

Nyt ymmärrän mitä Mike puhu sillon aikanaan, että on emäntää (Inkeriä) oottanut TATUN: 30 minutes:n tahtiin

On aika hippasen hieno ja tällä hetkellä henk.koht. kaunis biisi. :)

Edit: ei ollut tarkoitus mennä vitutusketjuun...

Sori: Mike, poista jos meni vähän ohi...

Kuminaama sanoi:
Onnistusin pienessä maistissa pudottamaan mutsin työpyörän avaimen HISSIKUILUUN! se rako siinä oven ja hissin välissä on varmaan 0,5cm mut silti sain sen putoamaan! huome on taas selittämistä helvetti
Sinne välii mahtuu kaikkee kivaa, itekki tiputtanu avaimet (onneks oli kotona varaavaimet).

piti lähteä käymään fitness exspossa mutta vituiks meni ku pitää olla saatana aina töissä!!!

Kuminaama sanoi:

Soita sinne Hissi huoltoon niin ne tulee hakee sen avaimen veke sieltä kuilusta.
Numero on hissin seinässä.

Meinasi eilen tulla auto kylkeen n.80-100 km/h, ja se olisi ollut minun vika. Oli pimeää, en huomannut kolmiota ja keskittyminen oli huono. Auto pysähtyi noin metri ennen tulevaa törmäystä. Olisi ollut melkoinen mälli.

ace-oo- sanoi:
Meinasi eilen tulla auto kylkeen n.80-100 km/h, ja se olisi ollut minun vika. Oli pimeää, en huomannut kolmiota ja keskittyminen oli huono. Auto pysähtyi noin metri ennen tulevaa törmäystä. Olisi ollut melkoinen mälli.
Taitaa olla väärässä threadissa, iloisia asioita olisi ollut parempi. Muista varoa sitten ensi kerralla! :whip:

Tähtityttö sanoi:
Asutko korsossa?
:D

Kannelmäessa, mutta kiitos piristyksestä. Olin tosiaan unohtanut että Korsossa asuessa voisi asiat olla vielä huonommin :D

Back
Ylös Bottom