ZweCCo sanoi:
Olisi pitänyt painottaa enemmän sitä lähes sanaa. Eikö muka sun mielestä nykyään ole harvassa semmoset ns. kunnolliset ihmiset jotka ei olis viinaksilla enemmälti lätrännyt ja niiden takia hölmöillyt?
Siinä kyllä onkin hyvä kysymys. Loppujen lopuksi en oikein osaa tuohon vastata miksi ne vanhat toilailut mua häiritsee. Kun miettii niin eihän niille mahda mitään (vrt. tehty mikä tehty.. 15 vuotta tuli :D ) mutta siltikin ne vaan painaa mieltä. Kai sitä vaan jotenkin ajattelee että menneisyys muokkaa ihmistä ja että se on osa ihmistä. Sekin sitten että jos jossain yhdessä liikkuu kyseisen neitosen kanssa ja sattuu jotain jotka esim. on ollut sen vanhoja tekosia näkemässä/kuulemassa niin tulee sellanen fiilis että nekin vaan ajattelee että aika tyhmä jätkä tuokin kun tommosen lumpun kans kulkee. He kun eivät tiedä välttämättä että hän on muuttunut tai sitten eivät välitä.
Kokeneemmat kehäketut vois nyt heittää neuvoja miten "löysään krakaa"?
kehäketulta vinkit. jos sua kerran ei haittaa kavereiden ajatusmaailma heidän ryyppäämisestään ja hauskanpidostaan, koska itse et sitä harrasta - niin miksi heidän ajatusmaailmansa ja mielipiteensä vaikuttaisivat sinun naisvalintoihisi? eli mitä helvetin väliä sillä on, mitä ne muut sitten siitä seuralaisestasi ajattelevat, jos itse olet tilanteeseen tyytyväinen - ja mikä tärkeämpää, naisestasi onnellinen? se on kuule loppujen lopuksi sellainen juttu, että jos on hiukankaan nirsompi niistä kemioista mitä suhteessa pitää lennellä toisen tavatessaan, niin on vähän helvetin hankalaa ylipäätään löytää sellainen ihminen siihen viekkuun, kenen kanssa ne polvet notkahtelee - kuten ironchef tuossa kirjoittelikin (tsempit sinne, toi on paska fiilis. been there.). eli - jos sillä kissalla vaikka sitten sattuisikin olemaan ´menneisyyttä´, niin mitä sen on väliä - jos siis se menneisyys ei ole enää tätä päivää? ja hei jotenkin musta tuntuu, että asioita liioitellaan tässä tapauksessa aika lailla. on jotenkin vaikea kuvitella, että kaikki 18-20 vuoden ikään ehtineet tuntemasi naiset olisivat ehtineet hankkia itselleen niin ´rankan´ menneisyyden, etteikö sitä voisi antaa heille anteeksi - kun ei siihen ole kyennyt monikaan tuntemani ´kypsempikään´ nainen. riippuu tietysti siitä, mitä pitää rankkana ja turmeltuneena menneisyytenä, mutta ainakin oman ajatusmaailmani mukaan siihen saa kyllä aika paljon olla tapahtunut - partiopoika kun ei ole itsekään. itse asiassa olen huomannut senkin, että hieman maailmaa nähneen ihmisen kanssa menee jututkin enemmän yksiin, kuin pullossa eläneen kanssa. edelleen, jossakin menee tietty raja, mikä on sitä ´hieman maailmaa näkemistä´. mutta siltikin, niitä ´rankan´ menneisyyden omaavia ei pahemmin tosiaan vastaan ole tullut - vanhemmissakaan naisissa. ja muutamaan tyttöseen on tullut vuosien varrella tutustuttua.
jos tämä ei yhtään auttanut, niin lohdutukseksi voin sanoa, että viimeistään kymmenen vuoden päästä olet ymmärtänyt sen tosiasian, ettei niitä ´kemiat yhteen´ osuvia ihmisiä hirveästi jaloissa pyöri - ja sitä antaa jo siinä vaiheessa hyvin helpostikin anteeksi ns. ´menneisyydet´. ja ne kavereiden mielipiteet ei sitten vanhemmiten enää tosiaankaan näyttele pääosaa kumppanin valinnassa.
- ja siitä dokailusta. jos ei itse juo, niin ei se sitä tarkoita etteikö muilla oikeasti voisi olla hauskaa ryypätessään, johon kesälomarahat sitten meni kokonaan. onko se sitten järkevää tunkea kaikki rahat juomiseen, onkin jo toinen juttu - mutta se on yksi ihan satavarma homma ettei täältä mukaansa sitten joskus lähtiessään saa senttiäkään. voihan se olla, että juominen jää joillekin päälle, ja kaikki rahat menee juomiseen vielä kymmenen vuoden päästäkin, mutta se on sitten voivoi. sellaista on luonnon oma poistuma, kyllä ne vaivoihinsa sitten neli-viisikymppisinä kupsahtelevat. ei noin kuitenkaan kaikille käy, ja joistakin tulee ihan vastuuntuntoisiakin (

) tapauksia, vaikka joskus ne kaikki rahat juomiseen on mennykin. ja jonkun verran menee vielä tänäkin päivänä. on se vaan oikeasti parhaimmillaan ihan helvetin hauskaa - niistä päivistä en itse myöskään vaihtaisi juuri yhtään pois. niistä retkistä on jäänyt myös muutamia parhaimpia ystävyyssuhteita muistoksi nykypäivillekin.
...ja ettei menisi ihan offtopikiksi, niin miuta vituttaa niin kovin kun olkapää on kipeä. ja kyynärpäät. siitäkin huolimatta talvi - ja lihaisampi kunto häämöttää.