Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi perse että voi sähkön ostaminen olla vaikeeta. Aina kun marssit sähkölaitoksen asiakaspalveluun niin siellä on toimisto tyhjänä. Aiemmin olen kiltisti odotellut että joku saapuu paikalle, mutta tänään petti pinna ja avasin vaan reilusti takaoven ja marssin niihin salaisiin käytäviin missä on tärkeimpien ihmisten työhuoneet. Suoraan verkostomestarin juttusille.. oli pakko antaa palautetta siitä että ei saa palvelua.. Sillä kommentilla alkoi ainakin palvelu pelaamaan. Nyt sitten ne pohtii että vedettäiskö meille raksalle väliaikainen johto vai se lopullinen johto. Kahden viikon päästä pitää joka tapauksessa joku johto olla siellä tontin laidalla. Fiksuimmat vetäis sinne sen väliaikaisen johdon että pääsevät sitten kahden viikon päästä vaihtamaan sen siihen oikeeseen johtoon. Sit kaiken lisäks niille pitäis maksaa 800 euroa siitä tontin osuudesta. Eli niille pitää kaivaa valmiiksi oja mihin ne sitten käy sen johtonsa pudottamassa.. ja kassakone laulaa. Perskule kun pistää vihaks tollanen rahastaminen. Se tontille tulevan johdon hinta kaupasta ostettuna on parin sadan euron luokkaa eli tolle pelkälle ojaan laitolle tulis hintaa 600 euroa!! Käsittämätöntä!!

Törppö sanoi:
Voi perse että voi sähkön ostaminen olla vaikeeta. Aina kun marssit sähkölaitoksen asiakaspalveluun niin siellä on toimisto tyhjänä. .....
Kotikäyttäjän kommentti: Soitin Helsingin Energian asiakasnumeroon, sanoin että haluan sähkösopimuksen uuteen kämppääni, hän kysyi osoitteen ja pari muuta juttua, laski arvion ja sanoi että sillä selvä, sopimus tulee voimaan päivän parin päästä. Helppoa kuin lapsen lyöminen.

Proteos sanoi:
:offtopic:

Olen kuullut, että buranoissa olisi joku puskuri-systeemi ton määrän suhteen. Eli joku väitti, että 2*burana 400mg ei vastaa yhtä burana 800mg? Kertokaa joku miten asia on... kiinnostaisi tietää.

Enpä ole kuullut. Kaikilla NSAID lääkkeillä on joku tietty kattoannos, jonka jälkeen vaste (kivun lievitys jne) ei lisäänny.

Tosin 800 buranasta on depot malli, jonka vaikutusaika on pidempi kuin "tavallisen". Pharmacasta äkkiä lukien en myöskään mitään tuollaista löytänyt. Sellainen juttu sieltä myös löytyi, että yli 600mg menevän annoksen "huippu" häviää nopeammin.

Parkkisakko tuli, kun auto oli 4 metrin päässä suojatiestä....pitäisi varmaan olla rullamitta taskussa..... :wall:

Mixu sanoi:
Kotikäyttäjän kommentti: Soitin Helsingin Energian asiakasnumeroon, sanoin että haluan sähkösopimuksen uuteen kämppääni, hän kysyi osoitteen ja pari muuta juttua, laski arvion ja sanoi että sillä selvä, sopimus tulee voimaan päivän parin päästä. Helppoa kuin lapsen lyöminen.

No kyllähän se noin meneekin jos on jo valmis talo mihin tulee sähköjohto jne. Vaan alappas rakentaa uutta taloa niin kylä muuttuu sähkön ostaminenkin vaikeeksi. Ei enää voi asioida normaalissa asiakaspalvelussa ja koko touhuun sekaantuu niin monta henkilöä ettei ole tosikaan. Taidettiin tulla siihen tulokseen että ostetaan oma johto tohon tontin alueelle ja kun sähkölaitoksen mies tulee paikalle niin käsketään laittamaan johdon toiseen päähän sähkökeskus ja toiseen päähän valtakunnan verkko. Ja jos vaan antavat niin haetaan se sähkökeskuskin valmiiksi sinne tontille ja laitetaan sekin kiinni siihen omaan johtoon jo valmiiksi (kun luvat omaava tekijäkin löytyy).

Pitää yrittää videon kakella vielä pärjätä. Kanavia pystyy vaihtaa mutta ei pysty sammuttaa telkkaria, ja sehän se vasta vituttaa. Minkälaistahan on ollut elämä ennen kaukosäädintä? Varmaan ollut täyttä helvettiä.

Matikan laskut. :curs: vituttaa niin paljon että tuntuu tältä :urjo:

ace-oo- sanoi:
Älä missään nimessä tee kotiläksyjä.

Mun taktiikka oli aikoinaan just toi! Toimi hyvin useat vuodet, mutta jossain vaiheessa tuli seinä vastaan ja tajusin tehneeni suuren virheen. :jahas: Tee siis ne läksyt! :whip:

SniffDaddy sanoi:
Pitää yrittää videon kakella vielä pärjätä. Kanavia pystyy vaihtaa mutta ei pysty sammuttaa telkkaria, ja sehän se vasta vituttaa. Minkälaistahan on ollut elämä ennen kaukosäädintä? Varmaan ollut täyttä helvettiä.

Täältä lähtee ilmaiseksi 3-1 kameleontti, vaatii vain pariston vaihdon. Ja kyllä mulla noita pattereita riittää. Pistä privalla osoite niin pistän tulemaan :)

Eleonoora sanoi:
Mun taktiikka oli aikoinaan just toi! Toimi hyvin useat vuodet, mutta jossain vaiheessa tuli seinä vastaan ja tajusin tehneeni suuren virheen. :jahas: Tee siis ne läksyt! :whip:
Todistuksilla voi pyyhkiä persettä, kun töitä hakee, tai sitten vaihtoehtoisesti työhaastattelussa :evil:

Juu, ei raksahommissa ojia kaivamaan paljon todistuksia kysellä.

Oletko ihan tosissasi tuon jutun kanssa?

En minäkään koskaan kotiläksyistä liiemmin ole välittänyt, pärjännyt olen muutenkin, mutta kyllä tuo ammatin saaminen / todistus työhaastattelussa "aika" paljon merkitsee :jahas:

:kippis1:

kopsis sanoi:
Mua aikoinaan jeesas karmeeseen hammaskipuun kädenlämpöisen suolaliuoksen purskuttelu - älä tee niin vahvaa, että ikenet kääntyy sisäänpäin :)

Yöllä iski kipu, vedin 6x400mg buranaa ekaks parin tunnin aikana, mutta ei auttanu. Vaimon mummo oli joskus kertonu tosta suolaliuoksesta, joten piti sitäkin kokeilla ja se autto ainakin selviämään aamuun asti - siitä akuuttiajalla klo 8.30 lekuriin ja juurihoidon aloitus... :rolleyes:

niin siinä sitten kävi,juurihoito alkoi tänään.tällä hetkellä jälkisäryissä puhisen,onneks lekuri määräs sit vähän tiukempia särkylääkkeitä kun tosiaan ei normaalit auttanut yhtään.

Harmittaa joo. Kurkku tosi kipee. En oikeen pysty nielemään, joten en ole nukkunu kahtena viime yönä mitenkään .. nielaisusta nielaisuun, eli en ole.

Nyt alko nousemaan kuume. Kävin just autolla huoltsikoita läpi jos niillä ois ollu jotain strepsilsejä tai jotain, no eihän niillä ollut. Paluumatkalla kytät pysäytti, ja sain sitten taskulampun silmiin ja autoa tutkittiin. Ei kuulemma merkkejä huumeiden käytöstä. :david: x 10.

Olin siinä sitten kylmässä seisoin ja kaksi lainvalvojaa tenttasi mua kaikesta, oli niin saatanan huono olo jo enkä uskonut että oikeasti poliisi tekisi tällaista meikäläiselle, en antanut siihne mitään syytä. En mitään. Siinä sain sitten kiistää että en ole mikään pilvenpolttajahörhö muutamat kerrat, ajoneuvoverosta väänettiin kättä ja sitten ne sai jonku hälytyksen 'oikeaan juttuun', ja ne anto mun kortit takas ja sano että selevä sä voitki mennä.. just sitä ennen ne sano että nyt lähetään maijaan selvitteleen asioita.

Vittu mitään en ollut tehny tai antanut aihetta tuommoiseen. Ja sitten vielä kipeänä olet siinä, helvetin huono olo, autot ajaa ohi ja kattoo et jaahas joku dimitri siinä jääny kiinni hyvä hyvä.. keskellä yötä.

No jos huomenna alkais tämä kurkku jo parantua.. olis kiva.

Luni sanoi:
niin siinä sitten kävi,juurihoito alkoi tänään.tällä hetkellä jälkisäryissä puhisen,onneks lekuri määräs sit vähän tiukempia särkylääkkeitä kun tosiaan ei normaalit auttanut yhtään.

Viestin kirjoitusaika kertoo omaa karua kieltään :(

Taas on pakko avautua. Mulla on sunnuntaina vapaapäivä, ja sen kunniaksi ajattelin monen viikon tauon jälkeen avata pullonkorkin lauantaina. Mies lähtee risteilylle viikonlopuksi, joten ajattelin että täällä on hyvä alotella. MUTTA: Kukaan ei ole lähdössä minnekään! Pari frendiä viettää koti-iltaa, yks on kipee, yks ulkomailla ja parilla muut suunnitelmat. Ei oikeasti voi olla todellista!!!!! Ei vaan voi.. Stringikännit olis tietty yks vaihtoehto, mutta mitäs sitten, kun aina puolenyön yksinäisen dokailun jälkeen alkaa pirusti tekemään mieli raflaan, eikä sinne tod. yksin lähdetä!

Tähtityttö sanoi:
Taas on pakko avautua. Mulla on sunnuntaina vapaapäivä, ja sen kunniaksi ajattelin monen viikon tauon jälkeen avata pullonkorkin lauantaina. Mies lähtee risteilylle viikonlopuksi, joten ajattelin että täällä on hyvä alotella. MUTTA: Kukaan ei ole lähdössä minnekään! Pari frendiä viettää koti-iltaa, yks on kipee, yks ulkomailla ja parilla muut suunnitelmat. Ei oikeasti voi olla todellista!!!!! Ei vaan voi.. Stringikännit olis tietty yks vaihtoehto, mutta mitäs sitten, kun aina puolenyön yksinäisen dokailun jälkeen alkaa pirusti tekemään mieli raflaan, eikä sinne tod. yksin lähdetä!
:offtopic: mut pakko laittaa..AINA Tähtitytön nickin nähtyäni alkaa päässäni soimaan Ville Leinonen & Valumo- Tähtityttö :D

Back
Ylös Bottom