Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally Posted by ZweCCo
Tää tukee tota mun yleistystä. Noita ryyppyjuttuja kyllä kuulee päivittäin joka paikassa. Eikö oikeesti nuorilla oo enää muuta tekemistä ku ryypätä?
No eipä juuri :D Tai sitten kaikilla on vain sellainen käsitys että viina on aina cool puheenaihe ja sitä arvostetaan eniten kellä on hurjimmat viinajutut :lol2: Harmi ettei tuu ryypättyä kuin aniharvoin nii ei pysty kertomaan villejä viinatoilailuja. Mutta on kiva olla selvinpäin ja katsella kun kaverit sekoilee jurrissa mitä sattuu, siitä saakin sitten paljon hauskempia stooreja ja ne muistaa kaiken lisäksi vielä aamullakin :hyper:

ZweCCo sanoi:
Tää tukee tota mun yleistystä. Noita ryyppyjuttuja kyllä kuulee päivittäin joka paikassa. Eikö oikeesti nuorilla oo enää muuta tekemistä ku ryypätä? :rolleyes:

Pointti tossa mun postauksessa oli se paskanjauhanta tunnilla. Yhtä paljon häiritsee vaikka olisi barbeista puhunut.

Mutta ihan totta tuo ryyppäysasia. Tuntuu että ryyppääminen on nykyään se prioriteetti. Hauskanpito, kavereitten tapaaminen yms ovat vain ryyppämisen sivutuotteita.

Integrandi sanoi:
Käännä ensi kerralla rintamasuunta taakse ja sano, että olkaa nyt jo vittu hiljaa.

Olin jo tekemässä ko. operaatiota mutta tajusivat lähteä juuri ennen sitä... onneksi, kun olisi voinut tulla aika kovaan ääneen tuo kehotus :nolo:

Ymmärsin kyllä että sua kyrsi se luennon häiritseminen oli aihe mikä hyvänsä. Tuin vaan tuota omaa yleistystäni noilla viinajutuilla kun sun kohdalle just semmoset sattu. Oonkin kyselly tutuilta et mikä siinä viinan ottamisessa on niin hienoo kun siinähän vaan rahat menee ja tulee jos jonkinlaisia ongelmia ja itseään nolattua. Kaikki vaan on siihen vastannu että kännissä on hauskaa. No puhuttiin sitten koulussa viime viikolla kesätyörahoista että onko niitä vielä jälellä ja ylläri ylläri minä ja 1 toinen vaan oli sellasia joilla oli vielä rahaa säästössä. Paras sankari oli yli 3000e eestä kaatanu nestettä kurkusta alas kun oli kesätöistä 4000e tienannut. Loput olikin sitten tietysti mennyt auton tuunaamiseen. :david:

ZweCCo sanoi:
minä ja 1 toinen vaan oli sellasia joilla oli vielä rahaa säästössä. Paras sankari oli yli 3000e eestä kaatanu nestettä kurkusta alas kun oli kesätöistä 4000e tienannut. Loput olikin sitten tietysti mennyt auton tuunaamiseen. :david:

Noh, kukin tyylillään. Itse vedin intin ja opiskelujen välissä olevana puolivuotiskautena varmaan kaikki palkkarahat kurkusta alas. Oli helvetin hauskaa aikaa enkä päivääkään vaihtaisi pois. Ei kaduta, vaikka useampi tonni olisi jäänyt säästöön. Olisinhan mä tietty voinut ne rahat laittaa vaikka eläkerahastoon tai ostaa uusia mööpeleitä.

Verot vituttaa, niinkun aina niitä pohtiessa. Nyt viimeksi aihetta antoi hammaslääkärilasku, kolme viimeistä viisuria lähti, yksi leikkaamalla. Julkiselta puolelta tuli ilmoitus, ettei he niitä ala leikata; pari vuotta vanhoissa kuvissa jo näkyy tulehdus, josta vaan ei edes minulle mainittu ennen kun nyt pakon edessä rahtasin kuvat yksityiselle, joka ihmetteli miten sen hampaan kanssa olen pärjäillyt.

Ja vituttaa samassa aihepiirissä, että usein niitten pulloa vuosia hanakasti kallistelevien ja peräti vaikutusta tehostavien kulut (tai heidän syyttömien lasten kulut, pahimmillaan niitten keskosvauvojen, joitten äideiltä jäi jälkiehkäisykin bilettäessä ja sikiö sai mömmöjä heti kun istukka muodostui) sitten menee minun veroista. Jos mokat menee kovin överiksi tai vaaralliseksi niin pitää pohtia ihan vesilinjaa.

Sekin on harmillista kun on suu kipeä; syödä ei saa eikä reenailla. Illalla sentään saa pestä hampaat ja aamulla sai purskuttaa - ja eilen ei saanu kahvia kun kaikki lämmin kiellettiin. Antibiootteja pistelen, jospa välttyisin verenmyrkytykseltä, johon täällä joku oli hampaattomana päätynyt. Paranemista sinne ja puhtia selvittää oliko syynä hoitovirhe!

ace-oo- sanoi:
Oletko onanoinut itsesi hengiltä?
Ei sentäs, mikä on vialla?

Äsh olisinki. Kun kerrankin 27-vuotiaan elämän aikana ihastuu aikustenoikeasti, eikä vaan pane ja heitä pihalle, niin johan tulee turpaan ja lujaa.
Mistä saa ostaa sellasia katkaisimia, joilla saa tunteet on/off. Niin ja mieluummin off? :itku:

Ostin pakkissheikkerin myymälässä piipahtaessani ja en huomannut et siin on paksummat reunat kun noissa, mitä oon jostain prismasta ostanut. Meni sitten sheikkerin hatut sekaisin ja salilla kun otin palkkarin kassista niin se olikin ympäri kassia ja kaikki vaihtovaatteet oli käyny kokkelijuhlilla. Että ei ollutkaan sitten korkki pysynyt kiinni. Vittu että vituttaa vieläkin...

Olin kertaamassa ja unohdin väsyneenä digikameran maastopuvun taskuun kun palautin kamoja. Varusvarasto tietenkin nyt kiinni ja sitä kameraa ei taida enää löytyä. Maanantaina mahdollisuus vielä kysellä sitä.
Omaa tyhmyyttä taas :wall:
Lisäksi kikkailin liian innokkaasti tehtävässä ja teloin nilkkani.

ZweCCo sanoi:
Olisi pitänyt painottaa enemmän sitä lähes sanaa. Eikö muka sun mielestä nykyään ole harvassa semmoset ns. kunnolliset ihmiset jotka ei olis viinaksilla enemmälti lätrännyt ja niiden takia hölmöillyt?

Siinä kyllä onkin hyvä kysymys. Loppujen lopuksi en oikein osaa tuohon vastata miksi ne vanhat toilailut mua häiritsee. Kun miettii niin eihän niille mahda mitään (vrt. tehty mikä tehty.. 15 vuotta tuli :D ) mutta siltikin ne vaan painaa mieltä. Kai sitä vaan jotenkin ajattelee että menneisyys muokkaa ihmistä ja että se on osa ihmistä. Sekin sitten että jos jossain yhdessä liikkuu kyseisen neitosen kanssa ja sattuu jotain jotka esim. on ollut sen vanhoja tekosia näkemässä/kuulemassa niin tulee sellanen fiilis että nekin vaan ajattelee että aika tyhmä jätkä tuokin kun tommosen lumpun kans kulkee. He kun eivät tiedä välttämättä että hän on muuttunut tai sitten eivät välitä.

Kokeneemmat kehäketut vois nyt heittää neuvoja miten "löysään krakaa"? :worship:

kehäketulta vinkit. jos sua kerran ei haittaa kavereiden ajatusmaailma heidän ryyppäämisestään ja hauskanpidostaan, koska itse et sitä harrasta - niin miksi heidän ajatusmaailmansa ja mielipiteensä vaikuttaisivat sinun naisvalintoihisi? eli mitä helvetin väliä sillä on, mitä ne muut sitten siitä seuralaisestasi ajattelevat, jos itse olet tilanteeseen tyytyväinen - ja mikä tärkeämpää, naisestasi onnellinen? se on kuule loppujen lopuksi sellainen juttu, että jos on hiukankaan nirsompi niistä kemioista mitä suhteessa pitää lennellä toisen tavatessaan, niin on vähän helvetin hankalaa ylipäätään löytää sellainen ihminen siihen viekkuun, kenen kanssa ne polvet notkahtelee - kuten ironchef tuossa kirjoittelikin (tsempit sinne, toi on paska fiilis. been there.). eli - jos sillä kissalla vaikka sitten sattuisikin olemaan ´menneisyyttä´, niin mitä sen on väliä - jos siis se menneisyys ei ole enää tätä päivää? ja hei jotenkin musta tuntuu, että asioita liioitellaan tässä tapauksessa aika lailla. on jotenkin vaikea kuvitella, että kaikki 18-20 vuoden ikään ehtineet tuntemasi naiset olisivat ehtineet hankkia itselleen niin ´rankan´ menneisyyden, etteikö sitä voisi antaa heille anteeksi - kun ei siihen ole kyennyt monikaan tuntemani ´kypsempikään´ nainen. riippuu tietysti siitä, mitä pitää rankkana ja turmeltuneena menneisyytenä, mutta ainakin oman ajatusmaailmani mukaan siihen saa kyllä aika paljon olla tapahtunut - partiopoika kun ei ole itsekään. itse asiassa olen huomannut senkin, että hieman maailmaa nähneen ihmisen kanssa menee jututkin enemmän yksiin, kuin pullossa eläneen kanssa. edelleen, jossakin menee tietty raja, mikä on sitä ´hieman maailmaa näkemistä´. mutta siltikin, niitä ´rankan´ menneisyyden omaavia ei pahemmin tosiaan vastaan ole tullut - vanhemmissakaan naisissa. ja muutamaan tyttöseen on tullut vuosien varrella tutustuttua.

jos tämä ei yhtään auttanut, niin lohdutukseksi voin sanoa, että viimeistään kymmenen vuoden päästä olet ymmärtänyt sen tosiasian, ettei niitä ´kemiat yhteen´ osuvia ihmisiä hirveästi jaloissa pyöri - ja sitä antaa jo siinä vaiheessa hyvin helpostikin anteeksi ns. ´menneisyydet´. ja ne kavereiden mielipiteet ei sitten vanhemmiten enää tosiaankaan näyttele pääosaa kumppanin valinnassa.

- ja siitä dokailusta. jos ei itse juo, niin ei se sitä tarkoita etteikö muilla oikeasti voisi olla hauskaa ryypätessään, johon kesälomarahat sitten meni kokonaan. onko se sitten järkevää tunkea kaikki rahat juomiseen, onkin jo toinen juttu - mutta se on yksi ihan satavarma homma ettei täältä mukaansa sitten joskus lähtiessään saa senttiäkään. voihan se olla, että juominen jää joillekin päälle, ja kaikki rahat menee juomiseen vielä kymmenen vuoden päästäkin, mutta se on sitten voivoi. sellaista on luonnon oma poistuma, kyllä ne vaivoihinsa sitten neli-viisikymppisinä kupsahtelevat. ei noin kuitenkaan kaikille käy, ja joistakin tulee ihan vastuuntuntoisiakin ( :rolleyes: ) tapauksia, vaikka joskus ne kaikki rahat juomiseen on mennykin. ja jonkun verran menee vielä tänäkin päivänä. on se vaan oikeasti parhaimmillaan ihan helvetin hauskaa - niistä päivistä en itse myöskään vaihtaisi juuri yhtään pois. niistä retkistä on jäänyt myös muutamia parhaimpia ystävyyssuhteita muistoksi nykypäivillekin.

...ja ettei menisi ihan offtopikiksi, niin miuta vituttaa niin kovin kun olkapää on kipeä. ja kyynärpäät. siitäkin huolimatta talvi - ja lihaisampi kunto häämöttää.

vittujen vittu. kolmesta salista saliarvostelut, laitteet, hinnastot, kaikki... kiva yllätys. toissapäivänä sain valmiiksi.. nyt ne on tuhoutunut koneelta, pienen "perheriidan" jälkeen tai mahdollisesti sen aikana. taitaa tulla sit salasana tälle koneelle.. niin ja laminaatit paskana + lasinsiruja jokapuolella. :haart:

edittiä: osaakos joku neuvoa miten palautetaan tuhottuja tiedostoja?

nevahood sanoi:
vittujen vittu. kolmesta salista saliarvostelut, laitteet, hinnastot, kaikki... kiva yllätys. toissapäivänä sain valmiiksi.. nyt ne on tuhoutunut koneelta, pienen "perheriidan" jälkeen tai mahdollisesti sen aikana. taitaa tulla sit salasana tälle koneelle.. niin ja laminaatit paskana + lasinsiruja jokapuolella. :haart:

Oletko roskakorin kattonut? :D

ironchef sanoi:
Mistä saa ostaa sellasia katkaisimia, joilla saa tunteet on/off. Niin ja mieluummin off? :itku:

Ei kannata hankkia sellaista katkaisinta. Se juuttuu hyvin helposti sinne off asentoon.
Niin ja uutta koukkuun.
Kai meillä vielä toivoa on :love:

nevahood sanoi:
vittujen vittu. kolmesta salista saliarvostelut, laitteet, hinnastot, kaikki... kiva yllätys. toissapäivänä sain valmiiksi.. nyt ne on tuhoutunut koneelta, pienen "perheriidan" jälkeen tai mahdollisesti sen aikana. taitaa tulla sit salasana tälle koneelle.

:D Meillä on koneessa "lapsilukko", yksi syy on molempien etäyhteydet töihin ja toinen miehen ala. Menee minulta herne nenään kun kaikki muuttuu "eikä mikään koskaan toimi". Eli minulla oma profiili, ja oma kansio, jota ei missään nimessä saa tuhota tai muuttaa, sitten on vielä vierailija profiili nimellä mummo. Sillä profiililla pääsee internettiin mutta ei näe mitään tiedostoja. Admin oikeudet on miehellä ja siitä hyvästä minä en osaa ite mitään enkä koe tarvetta opetella (naisellinen nainen juu sii).

Uskomaton törkimys on jos on tahallaan kokonaan tuhonnut toisen tiedostoja! Toivottavasti roskakorista löytyisi vielä.

Oletko roskakorin kattonut?
eipä ollut.. just file scavenger 3:lla koitan raksuttaa kovoa läpi.. jotain paskaa jo mennyt ton päälle. vissiin temppitiedostoja yms. etsi -työkalu löytää pelkät pikakuvakkeet. niistä klikkailemalla tulee "tämä kansio on siirretty tai poistettu". :0:

Ironchefin postaukset luettuani ajattelin että voisin huteralla kirjoitustyylläni kirjoittaa muutaman sanasen tunteista ja tästä niin sanotusta "on/off-katkaisijasta", joka on vertauskuvallisesti aivan loistava ilmaisu.

Itseäni ei sanalla sanoen vituta mitkään tunneasiat tällä hetkellä. Mutta joskus on vituttanut. Ja paljon. Jokainen tietää tunteen "ketään ei oo koskaan vituttanut näin paljon kun mua nyt." Yksi suurimmista vitutuksen/masennuksen aiheuttajista on naiset/miehet sukupuolesta riippuen. Tämän takia joskus olisi hyväkin asia jos päästä löytyisi sellainen katkaisin jolla saisi tunteet offille. Millä sitten käsiteltäisiin ihmissuhdeasiat? Järjellä luultavasti. Kun miettii kumppanin valintaa tai muita parisuhdeasioita niin olisi optimaalisin ratkaisu jos voisi käyttää sekä tunteita että järkeä samaan aikaan ongelmien ratkaisuissa. Ajatelkaa, mitä aivot ja sydän ovat mieltä asiasta. Kumpaa sitten kannattaa kuunnella, aivoja eli järkeä, vai sydäntä eli tunteita? Siinäpä kysymys. Jos ajattelee pelkällä järjellä eikä ollenkaan tunteilla, on ihminen silloin mielestäni tietyllä tavalla "raaka" ja "kylmä". Nuo ilmaisut eivät ole tässä niin negatiivisia kuin miltä ne saattavat kuulostaa. Millä nimellä kutsuttaisiin ihmistä joka ajattelee vain tunteilla? Itselleni tulee mieleen sanat "pehmeä", ja ehkä hieman karulta kuulostava, "heikko". Pelkästään tunteilla ajatteleva ihminen murtuu paljon helpommin koettuaan vastoinkäymisen rakkauden rintamalla kuin vain järjellä ajatteleva. Itse murrun välillä liiankin helposti jos koen pahan takaiskun, mutta yritän nostaa itseni ylös ajattelemalla "mitä sä nyt siinä iniset, sunhan piti olla kova jätkä!"

Lopetan kirjoitukseni tähän, koska muuten tämä venyisi ja venyisi. Minä en mistään mitään tiedä, edellämainitut asiat olivat vain oman pohdintani tulosta. Loppujen lopuksi olemme vain ihmisiä ja jokaisella meistä on jonkunlaiset tunteet. Siihen ei kukaan voi vaikuttaa.

nevahood sanoi:

Vain naisen tekosia. :jahas:

nevahood sanoi:

esim. http://www.recovermyfiles.com/

Koitin tossa päivänä eräänä ladata tietsikkaan yhtä leffaa,mutta se ei tullut sitten kokonaan ja jumitti aina koko koneen kun kävi edes lähellä sitä leffan kuvaketta.No eihän siinä sitten,kun sitä ei saanut poistettua edes vikasietotilasta.Kyselin sitten ohjeita HP:n asiakaspalvelusta eikä niilläkään ollu muita neuvoja kuin formatoida kovalevy ja ajaa kaikki ohjelmat uusiks.Eilen asentelin noi kaikki ohjelmat ja muut systeemit ja eihän siinä toki kauaa menny.Vittu mikä duuni.Kun olin saanu kaikki asennettua ja mielestäni vielä oikein niin eihän siinä paskassa toimi netti,ei niin kirveelläkään!No en saanut sitä sitten toimimaan,joten täytyy pyytää joku viisaampi hoitamaan homma kuntoon.Tämänkin kirjottelin duunipaikan koneella että sais vähän purettua tätä vitutusta johonkin.. Niin niskakin ollu pari viikkoa ihan helvetin jumissa ettei pää käänny kunnolla!! Helpotti...Aaahh..

taicaviitta sanoi:
se on kuule loppujen lopuksi sellainen juttu, että jos on hiukankaan nirsompi niistä kemioista mitä suhteessa pitää lennellä toisen tavatessaan, niin on vähän helvetin hankalaa ylipäätään löytää sellainen ihminen siihen viekkuun, kenen kanssa ne polvet notkahtelee - kuten ironchef tuossa kirjoittelikin (tsempit sinne, toi on paska fiilis. been there.). eli - jos sillä kissalla vaikka sitten sattuisikin olemaan ´menneisyyttä´, niin mitä sen on väliä - jos siis se menneisyys ei ole enää tätä päivää?

- ja siitä dokailusta. jos ei itse juo, niin ei se sitä tarkoita etteikö muilla oikeasti voisi olla hauskaa ryypätessään, johon kesälomarahat sitten meni kokonaan.

Joo onhan tuota itekin tullut mietittyä että sellasta naikkosta ei varmasti ole olemassakaan jonka kans joka homma menis yksiin. Yhden tyttösen kyllä tunnen jonka kans on aivan uskomattoman paljon samaa. Alkaa olla jo lähes pelottavaa kun tuntuu että se on minä itse luonteeltaan. Ei juurikaan semmosta asiaa ole missä eri mieltä oltais ja tehdään ja harrastetaan samoja asioita jne. Kuitenkin sekin sitten tietysti on varattu ja kun nykyään minäkin niin eipä sen väliä. Parempi vaan pikkuhiljaa varmaan sulatella näitä juttuja niin eiköhän tämä homma tästä.

Tuosta dokailusta että en mä sitä tarkota etteikö ryypätessä hauskaa olis koska sillonhan on. Pakko myöntää että itekkin oon kaks kertaa elämäni aikana hiukan enemmän juonut ja hauskaahan se oli mutta kun kuitenkin mitä siitä loppujen lopuksi hyötyy? Ainakin omasta mielestäni sillä on enemmän negatiivisia kun positiivisia vaikutuksia. Sehän nyt ei tietysti mua haittaa yhtään jos joku amisviiksinen kolli ajelee pinppistä joka perjantai tuolla eskortin räpsyllä jossa on karvanopat ja siinä sitten samalla dokailee kavereittensa kans. Eniten vaan tossa ärsyttää se juttu kun just sitten melko vaikee semmosta vähemmän ryypiskelevää emäntää on löytää. Sitten jos joku sellanen on niin ne on jotain ihan friikkejä muutenkin. Eihän siinä silleen mitään jos porukat käy kaljottelemassa. Nehän vaan on maksavia asiakkaita ja elättäävät baarien työntekijöitä ja monia muita. :thumbs:

Jugetsi sanoi:
Koitin tossa päivänä eräänä ladata tietsikkaan yhtä leffaa,mutta se ei tullut sitten kokonaan ja jumitti aina koko koneen kun kävi edes lähellä sitä leffan kuvaketta.No eihän siinä sitten,kun sitä ei saanut poistettua edes vikasietotilasta.Kyselin sitten ohjeita HP:n asiakaspalvelusta eikä niilläkään ollu muita neuvoja kuin formatoida kovalevy ja ajaa kaikki ohjelmat uusiks.Eilen asentelin noi kaikki ohjelmat ja muut systeemit ja eihän siinä toki kauaa menny.Vittu mikä duuni.Kun olin saanu kaikki asennettua ja mielestäni vielä oikein niin eihän siinä paskassa toimi netti,ei niin kirveelläkään!No en saanut sitä sitten toimimaan,joten täytyy pyytää joku viisaampi hoitamaan homma kuntoon.Tämänkin kirjottelin duunipaikan koneella että sais vähän purettua tätä vitutusta johonkin.. Niin niskakin ollu pari viikkoa ihan helvetin jumissa ettei pää käänny kunnolla!! Helpotti...Aaahh..

HP:n kaverit tehny aika mällin jäynän sulle :lol2:

Olisi 90% todennäköisyydellä joku seuraavista riittäny
1) olisit käynnistäny Windowsin normaalisti, avannut komentokehotteen, mennyt komentokehotteella oikeaan kansioon ja poistanu tiedoston kirjoittamalla del tiedosto.
2) olisit ladannu netistä pienen ohjelman, joka muuttaa windowsin rekisteriä niin, ettei kesken jäänyt videotiedosto enää kaada koko käyttöjärjestelmää.

Back
Ylös Bottom