Hape sanoi:mut pakko laittaa..AINA Tähtitytön nickin nähtyäni alkaa päässäni soimaan Ville Leinonen & Valumo- Tähtityttö :D
Ihanaa!! :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hape sanoi:mut pakko laittaa..AINA Tähtitytön nickin nähtyäni alkaa päässäni soimaan Ville Leinonen & Valumo- Tähtityttö :D
Jep, mäkin haen Nokian johtoon peruskoulun papereilla. Olen vaan niin kuningas!ace-oo- sanoi:Todistuksilla voi pyyhkiä persettä, kun töitä hakee, tai sitten vaihtoehtoisesti työhaastattelussa :evil:
Noniin... kiitti ilmoituksesta. Nyt se soi munkin päässä :evil:Hape sanoi:mut pakko laittaa..AINA Tähtitytön nickin nähtyäni alkaa päässäni soimaan Ville Leinonen & Valumo- Tähtityttö :D
Luni sanoi:niin siinä sitten kävi,juurihoito alkoi tänään.tällä hetkellä jälkisäryissä puhisen,onneks lekuri määräs sit vähän tiukempia särkylääkkeitä kun tosiaan ei normaalit auttanut yhtään.
Ai saatana, mennyt kokonaan tää juttu multa ohi. Kauheaa! :( Toivottavasti pääset nopeasti takaisin kiinni normaalielämään. Kai saat jotain hoitovirhekorvauksia jostain päin?zii sanoi:Ole hei onnellinen että pääset noin vähällä. Niinku pari sivua tuossa sitten kirjoitin...
Alec sanoi:hyvällä hengelläkö mä seuraanvankerran lataan prässin täyteen mitä? :curs:

goodolmob sanoi:Täältä lähtee ilmaiseksi 3-1 kameleontti, vaatii vain pariston vaihdon. Ja kyllä mulla noita pattereita riittää. Pistä privalla osoite niin pistän tulemaan![]()
Tomi sanoi:Ai saatana, mennyt kokonaan tää juttu multa ohi. Kauheaa! :( Toivottavasti pääset nopeasti takaisin kiinni normaalielämään. Kai saat jotain hoitovirhekorvauksia jostain päin?
Oletko onanoinut itsesi hengiltä?ironchef sanoi:Tuntuu pahalta.
Niin pahalta että palleaan ja kurkkuun sattuu.
Ei edes vituta kun tuntuu niin pahalta. :(
On tää ihmisen hetki maailmassa joskus vaikeaa.
Joo, kunhan vain jauhoin paskaa.goodolmob sanoi:Juu, ei raksahommissa ojia kaivamaan paljon todistuksia kysellä.
Oletko ihan tosissasi tuon jutun kanssa?
En minäkään koskaan kotiläksyistä liiemmin ole välittänyt, pärjännyt olen muutenkin, mutta kyllä tuo ammatin saaminen / todistus työhaastattelussa "aika" paljon merkitsee :jahas:
:kippis1:
ZweCCo sanoi:Joo eihän tässä vielä vanhoja olla mutta kuitenkin vaikuttaa vähän epätoivoselta jonkun raittiin ja kunnollisen löytö (siis semmosen joka on aina ollut semmonen eikä vasta hölmöilyjensä jälkeen ole tajunnut katumisen takia sellaseks alkaa koska sellasia kyllä riittäs).

Keila sanoi:Laitetaanpas tähän aamupäivän vitutus...

Keila sanoi:Se on jännä juttu kun jotkut ei saatana vielä yliopistotasollakaan ymmärrä pitää turpaa kiinni luennoilla, varsinkaan kun siellä ei ole pakko olla.