Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mahatauti iski ja flunssakin varmaan tulossa. Kohta ilmeisesti täytyy mennä vessaan :urjo: Masu on niin kipiä, että ahdistaa oikein urakalla.
Miksi tulen aina silloin kipeäksi, kun ei missään nimessä saisi? :(

ace-oo- sanoi:
Todistuksilla voi pyyhkiä persettä, kun töitä hakee, tai sitten vaihtoehtoisesti työhaastattelussa :evil:
Jep, mäkin haen Nokian johtoon peruskoulun papereilla. Olen vaan niin kuningas!

Hape sanoi:
:offtopic: mut pakko laittaa..AINA Tähtitytön nickin nähtyäni alkaa päässäni soimaan Ville Leinonen & Valumo- Tähtityttö :D
Noniin... kiitti ilmoituksesta. Nyt se soi munkin päässä :evil:

Luni sanoi:
niin siinä sitten kävi,juurihoito alkoi tänään.tällä hetkellä jälkisäryissä puhisen,onneks lekuri määräs sit vähän tiukempia särkylääkkeitä kun tosiaan ei normaalit auttanut yhtään.

Ole hei onnellinen että pääset noin vähällä. Niinku pari sivua tuossa sitten kirjoitin, mulla jätettiin jostain syystä juurihoito tekemättä pari kolme kuukautta sitten ja niinhän se juuri sitten tulehtui ja siitä seurasi verenmyrkytystä ja muuta kivaa -> 2vko teholla, 1vko osastolla ja tänään pääsin kotiin. Kuukauden antibioottikuuri vielä ja urheilla ei saa moneen viikkoon. 10 vrk meni hengityslaitteessa eikä ollu kuolemakaan kaukana, että aika pieneltä pahalta se juurihoito tuntuu tän jälkeen.

zii sanoi:
Ole hei onnellinen että pääset noin vähällä. Niinku pari sivua tuossa sitten kirjoitin...
Ai saatana, mennyt kokonaan tää juttu multa ohi. Kauheaa! :( Toivottavasti pääset nopeasti takaisin kiinni normaalielämään. Kai saat jotain hoitovirhekorvauksia jostain päin?

joku (tai todennäkösemmin jotkut) vittuperkele oli viime yönä murtautunu meidän salille ja pylliny yhden tangon ja parhaan levypainosetin :wall:
vittusaatana kun siellä ei niitä paínoja oo ylimääräsiä muutenkaan.
hyvällä hengelläkö mä seuraanvankerran lataan prässin täyteen mitä? :curs:
saatanan pallinaama toivottavasti jäät sinne tangon alle puristuksiin :curs:

Alec sanoi:
hyvällä hengelläkö mä seuraanvankerran lataan prässin täyteen mitä? :curs:

Reenikaveri istumaan kelkan päälle. Tai jos oikein kovia sarjoja haluat ottaa niin joku jokironsu siihen istuskelemaan... :)

goodolmob sanoi:
Täältä lähtee ilmaiseksi 3-1 kameleontti, vaatii vain pariston vaihdon. Ja kyllä mulla noita pattereita riittää. Pistä privalla osoite niin pistän tulemaan :)

Mä yritän tolla videon kaketsulla vielä pelata. Jos sekin menee vielä paskaksi, sitten lähtee koko matofakin kotiteatteri ikkunasta pihalle. :whip:

Tomi sanoi:
Ai saatana, mennyt kokonaan tää juttu multa ohi. Kauheaa! :( Toivottavasti pääset nopeasti takaisin kiinni normaalielämään. Kai saat jotain hoitovirhekorvauksia jostain päin?

Joo ainakin haen jotain sotavammalain mukaisia korvauksia kun ne siellä intissä hoitivat päin vittua ja sitten jotain muitakin korvauksia on mahdollista hakea, eihän sitä kyllä tiedä tuleeko mitään ja käsittelyssä menee joku puoli vuotta.

Menee tässä vielä joitakin viikkoja että voimat palautuu ja pystyy alkaa urheilemaan, ei tässä vielä jaksa muuta kuin nukkua vuorokauden ympäri. Kouluun menen varmaan viikon tai parin päästä käymään jos jaksaa, en sitten tiedä miten siihen enää pääsee mukaan kun kurssit on menny jo hyvän aikaa.

ironchef sanoi:
Tuntuu pahalta.
Niin pahalta että palleaan ja kurkkuun sattuu.
Ei edes vituta kun tuntuu niin pahalta. :(
On tää ihmisen hetki maailmassa joskus vaikeaa.
Oletko onanoinut itsesi hengiltä?
Ei sentäs, mikä on vialla?

goodolmob sanoi:
Juu, ei raksahommissa ojia kaivamaan paljon todistuksia kysellä.

Oletko ihan tosissasi tuon jutun kanssa?

En minäkään koskaan kotiläksyistä liiemmin ole välittänyt, pärjännyt olen muutenkin, mutta kyllä tuo ammatin saaminen / todistus työhaastattelussa "aika" paljon merkitsee :jahas:

:kippis1:
Joo, kunhan vain jauhoin paskaa.

Mutta mielestäni lukiossa ja yliopistossa arvosanat on kaikki kaikessa, kun taas ammattikorkeakoulussa työnantajat arvostaa enemmän sen 4 vuoden aikana hankittua työkokemusta.
Edit: siis valmistuttua.

Aika perus settiähän tuo on? Mistä sitä nykyään enää paljon löytää naista jolle ei lähes noin olisi käynyt? Tai miestäkään. Nykyään tuntuu vähän turhan monella menevän hommat överiks. Ainakin mun mielestä on hankala enää löytää ketään kuka ei kännipäissään olis örveltäny ja sitten ties kenelle jaellutkin siinä olotilassa. Toisaalta alkaa tuntua vähän turhalta että mitä tässä on suotta itekkään raitistellut kun kerta ei löydy sitten kumppaniks ketään samanlaista. Ihan samahan tuo ois itekkin ollut sekoilla. Eli hiukan vituttaa kun ei tahdo kunnon ihmistä kumppaniks löytää mistään. Joo eihän tässä vielä vanhoja olla mutta kuitenkin vaikuttaa vähän epätoivoselta jonkun raittiin ja kunnollisen löytö (siis semmosen joka on aina ollut semmonen eikä vasta hölmöilyjensä jälkeen ole tajunnut katumisen takia sellaseks alkaa koska sellasia kyllä riittäs).

ZweCCo sanoi:
Joo eihän tässä vielä vanhoja olla mutta kuitenkin vaikuttaa vähän epätoivoselta jonkun raittiin ja kunnollisen löytö (siis semmosen joka on aina ollut semmonen eikä vasta hölmöilyjensä jälkeen ole tajunnut katumisen takia sellaseks alkaa koska sellasia kyllä riittäs).

Miksi tällainen "elämää nähnyt ja kokenut" ei kelpaisi? Jos kerran on vielä oppinut hölmöilyistään? Etenkin jos taakkana ei ole huoltajuutta tai suuria velkoja?

Munkin rakkaani on tehnyt nuorempana kaikenlaisia hölmöilyjä kun mä istuin kiltisti kotona nenä kirjassa, mut ei se mua haittaa (kaukana todellakin nalle2k:n meiningistä).

Ne on menneitä ne.

Tyttöni on nykyään elämässä eteenpäin pyrkivä erittäin fiksu nainen, juuri niitä ominaisuuksia löytyy joita mä naiselta toivonkin :haart:

Höllää nyt vähän krakaa itsekin, varmasti löydät itsellesi kivan eukon, niin kliseeltä kuin se kuullostaakin :)

Laitetaanpas tähän aamupäivän vitutus. Se on jännä juttu kun jotkut ei saatana vielä yliopistotasollakaan ymmärrä pitää turpaa kiinni luennoilla, varsinkaan kun siellä ei ole pakko olla. Tänään meinasi hermo kyrvähtää kun jotkut saatanan pellet jutteli takana vähä välia kovaan ääneen miten hienoa on se vetää viinaa ja kuinka he aikovat tänään ryypätä niin perkeleesti ja sitten on darra ja täytyy ottaa tasoittavia ja sitten voisi taas ryypätä jne jne jne. Muutenkin vaikea pysyä kärryillä ja sitten pitää jotain vitun viinan ylistystä ja muuta tyhmää juttua kailottaa sellaiseen ääneen että aivan varmasti kaikki salissa kuulevat. Onneksi tajusivat sitten lähteä menemään sieltä. Vittu kun teki silloin mieli tunkea ne viinapullot niiden kurkuista alas.

Keila sanoi:
Laitetaanpas tähän aamupäivän vitutus...

Tää tukee tota mun yleistystä. Noita ryyppyjuttuja kyllä kuulee päivittäin joka paikassa. Eikö oikeesti nuorilla oo enää muuta tekemistä ku ryypätä? :rolleyes:

Keila sanoi:
Se on jännä juttu kun jotkut ei saatana vielä yliopistotasollakaan ymmärrä pitää turpaa kiinni luennoilla, varsinkaan kun siellä ei ole pakko olla.

Käännä ensi kerralla rintamasuunta taakse ja sano, että olkaa nyt jo vittu hiljaa.

Back
Ylös Bottom